Deze topic is open en bestaat uit 39 pagina's: « 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 39 »
moscas
Geselecteerd voor Oranje
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 30 juni 2000
Tijger
Icoon
Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002
harrywijnschenk
Internationale topspeler
Vak: -
Reg.: 5 maart 2003
moscas
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 30 juni 2000
Zlajan
Icoon
Winnaar Ajax Netwerk Battle 2006
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 8 mei 2001
quote:Ik snap alleen niet waar ze dat geld vandaan halen. Ze hadden al poos geldproblemen, en nu opeens halen ze laatje leeg met wat geld. Erg apart.
moscas schreef:
Zo gaat dat als je wat geld hebt en het weet uit te geven...
PeterTosh
Basisspeler
Uit: Zaandam
Reg.: 31 juli 2009
Kaaks
Bankzitter
Uit: Leiderdorp
Reg.: 30 april 2007
quote:het is wel bevestigd door Milan
PeterTosh schreef:
Robinho staat op losse schroeven geloof ik, Juve ziet af van Boriello....
Nu maken jullie weer meer kans
Burzlew
Legende
Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002
Siempre Real
Moderator
Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001
quote:Blaffende honden bijten niet! Die bal moet er eerst wel geraken voordat ze gevaarlijk kunnen worden, waarmee ik maar wil aangeven dat een sterke voorhoede alleen geen garantie is voor een sterk elftal, en daar weet ik als Real fan alles van...
Burzlew schreef:
Pfff... Op papier wel veel goede aanvallers hoor... Ronaldinho, Robinho, Pato, Inzaghi, Ibrahimovic.
Zal onze jonge verdedigers in ieder geval goed doen om tegen dit soort spelers te voetballen.
martijndepro
Vedette
Reg.: 18 november 2008
Artur Kyshenko
Talent
Reg.: 7 december 2005
quote:Ronaldo, Higuain, Kaka, Di Maria, Benzema, Pato, Dinho, Robinho, Pato, Ibrahimovic, wat een rij zeg.
Burzlew schreef:
Pfff... Op papier wel veel goede aanvallers hoor... Ronaldinho, Robinho, Pato, Inzaghi, Ibrahimovic.
Zal onze jonge verdedigers in ieder geval goed doen om tegen dit soort spelers te voetballen.
Kaaks
Bankzitter
Uit: Leiderdorp
Reg.: 30 april 2007
quote:Boriello naar As Roma
PeterTosh schreef:
Robinho staat op losse schroeven geloof ik, Juve ziet af van Boriello....
Nu maken jullie weer meer kans
Tijger
Icoon
Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002
quote:Daar doe je het wel voor, ben dit jaar wel benieuwd in hoeverre Milan een team kan zijn. Iets wat Inter juist erg sterk is, als het loopt voorin, is er weinig houden aan denk ik.
Artur Kyshenko schreef:
Ronaldo, Higuain, Kaka, Di Maria, Benzema, Pato, Dinho, Robinho, Pato, Ibrahimovic, wat een rij zeg.Maarja, in voetbal is mogelijk.
PeterTosh
Basisspeler
Uit: Zaandam
Reg.: 31 juli 2009
quote:Yep, ik zag het te laat.....Jullie gaan in ieder geval leuke voetballers zien, ik hoop dat jullie iets kunnen uitrichten tegen het kapitaal (zou mooi zijn)
Kaaks schreef:
(...)
Boriello naar As Roma
ElSalvador74
Legende
Uit: Amsterdam
Reg.: 7 augustus 2004
Siempre Real
Moderator
Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001
quote:Pirlo en Seedorf uitschakelen en het is over en sluiten. Zit weinig verrassing in dit elftal, wel veel creativiteit en explosiviteit, maar slechts 2 man die de spitsen fatsoenlijk aan het werk kunnen zetten... Appeltje - eitje!
ElSalvador74 schreef:
Robinho Ibrahimovic Ronaldinho
Seedorf
Gatusso Pirlo
Kaladze Nesta Thiago Silva Zambrotta
Amelia
zou die Allegri het aandurven??
ElSalvador74
Legende
quote:zou ie het met Ronaldinho áchter 2 spitsen aandurven?
Siempre Real schreef:
(...)
Pirlo en Seedorf uitschakelen en het is over en sluiten. Zit weinig verrassing in dit elftal, wel veel creativiteit en explosiviteit, maar slechts 2 man die de spitsen fatsoenlijk aan het werk kunnen zetten... Appeltje - eitje!
ElSalvador74
Legende
RbN ![]()
Icoon
Uit: Kom hier nog op terug
Droomaankoop: Henrique Alves Ferreira e Silva Ciro
Reg.: 3 december 2006
quote:Pato op de bank? Pato is 5 klasses beter dan dat paard. Ronaldinho rechtsbuiten?
ElSalvador74 schreef:
Robinho Ibrahimovic Ronaldinho
Seedorf
Gatusso Pirlo
Kaladze Nesta Thiago Silva Zambrotta
Amelia
zou die Allegri het aandurven??
ElSalvador74
Legende
quote:Ronaldinho in een vrije rol vanaf rechts
RbN schreef:
(...)
Pato op de bank? Pato is 5 klasses beter dan dat paard. Ronaldinho rechtsbuiten?
Thiago Silva rechts in de verdediging?
![]()
Van mij mogen ze best met Robinho, Ronaldinho, Pato en Zlatan gaan spelen. Het verdedigd allen amper mee.
RbN ![]()
Icoon
quote:Nee hoor, kan ook weinig met zijn linkerpoot, maar staat daar vaak en Nesta op rechts, maar geeft idd niet. Die gun ik je
ElSalvador74 schreef:
en waarom Thiago Silva niet als rechtercentrale verdediger dan? is ie linksbenig??
ElSalvador74
Legende
quote:Mr Ed is al aan het afbouwen idd, maar kon dit seizoen nog wel eens 1 keer gaan vlammen! ik vind Pato zo saai. richting Shevchenko (en Inzaghi).
RbN schreef:
(...)
Nee hoor, kan ook weinig met zijn linkerpoot, maar staat daar vaak en Nesta op rechts, maar geeft idd niet. Die gun ik je.
Nee ben je niet gecharmeerd van Pato? Oke dat kan. Ik vind het een topper. Puike dribbel en snelheid gecombineerd met een uitstekende techniek en scorend vermogen.
Ronaldinho ben ik geen fan van. Luie speler, doet teveel trucjes en vind ik over zijn top. Ook wat "traag".
Die backs vind ik nog bijzonder matig.
RbN ![]()
Icoon
quote:Wie is bij Milan niet op de plaats momenteel op de backpositie
ElSalvador74 schreef:
(...)
Mr Ed is al aan het afbouwen idd, maar kon dit seizoen nog wel eens 1 keer gaan vlammen! ik vind Pato zo saai. richting Shevchenko (en Inzaghi).
en die backs idd. schreef ik hierboven ook al ergens. Van der Wiel zou hier ook best op z'n plaats zijn...
ElSalvador74
Legende
quote:auch. burn
RbN schreef:
(...)
Wie is bij Milan niet op de plaats momenteel op de backpositie. Zelfs de door jou geopperde Braafheid
.
quote:Van der Wiel dus. goeie linksbacks zijn nóg dunner gezaaid
Kaladze is 32 en heeft de snelheid van een olietanker, tevens kan hij niks met de bal. Zambrotta is sinds hij naar Barca ging al om te huilen.
quote:saai als in klinisch ja. geen schwung, uitstraling, personality. zijn bijnaam is niet voor niks De Eend.
Pato saai? Geniale speler man! Met een uitstekende techniek. Zal je wel zien in het tweeluik tegen ons
RbN ![]()
Icoon
quote:Dat zou kunnen, aangezien wij de beste linksback van deze aardkloot op de loonlijst hebben
ElSalvador74 schreef:
(...)saai als in klinisch ja. geen schwung, uitstraling, personality. zijn bijnaam is niet voor niks De Eend.mis de klasse. anyway, kwestie van smaak.Pato is geen match voor onze verdediging. mark my words
quote:Die zou daar inderdaad wel passen. Komt ook weinig echte linksbuitens tegen in Italie, dus zal daar helemaal aanvallend kunnen excelleren.
Van der Wiel dus. goeie linksbacks zijn nóg dunner gezaaid
Deze topic is open en bestaat uit 39 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 64,0% dat Go Ahead Eagles wint van FC Volendam. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.