Ajax Netwerk
vrijdag 24 oktober 2014 - 17:24                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 58 »

HR

moscas
International

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 30 juni 2000

Robinho gaat voor ongeveer 15 miljoen van Manchester City naar AC Milan, las ik juist op Sport. Dit betekent dat Ajax het nu echt lastig gaat krijgen om zich te plaatsen. Gevaarlijke speler, als hij in vorm is.
HR
HR

Tijger
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

Houd dit in dat Boriello nog weggaat, (naar Juve?)

Vind ik een spits van niets die Boriello, Robinho zal wel uit de voeten kunnen bij Milan denk ik. Hebben de zaakjes dan aardig voor elkaar voorin, de rest zal weer afwachten worden.
HR
HR

harrywijnschenk
Internationale topspeler

Vak: -
Reg.: 5 maart 2003

Fraai is dat, zo denk je een kans te maken tegen Milan. Een paar dagen later hebben ze Zlatan en Robinho binnen. Dat verkleint de kans toch aanzienlijk!
HR
HR

moscas
International

Reg.: 30 juni 2000

Zo gaat dat als je wat geld hebt en het weet uit te geven...
HR
HR

quote:HR
moscas schreef:

Zo gaat dat als je wat geld hebt en het weet uit te geven...
HR
Ik snap alleen niet waar ze dat geld vandaan halen. Ze hadden al poos geldproblemen, en nu opeens halen ze laatje leeg met wat geld. Erg apart.
HR
HR

PeterTosh
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zaandam
Reg.: 31 juli 2009

Robinho staat op losse schroeven geloof ik, Juve ziet af van Boriello....

Nu maken jullie weer meer kans ;)
HR
HR

Kaaks
Regelmatige invaller

Uit: Leiderdorp
Reg.: 30 april 2007

PeterTosh schreef:

HR
het is wel bevestigd door Milan

http://www.acmilan-online.com/cgi-bin/newspro/viewnews.cgi?newsid1283272939,54614,

Het is toch ongelovelijk hoe clubs met geld omgaan , Barcelona koopt Zlatan voor 85 miljoen en verkoopt hem weer na 1 jaar (betaling 2011) voor 24 miljoen en City koopt Robinho voor 40 miljoen en doet hem weer van de hand voor gokje 15 miljoen . Ik ga er maar vanuit dat het geld wat Huntelaar oplevert gebruikt wordt voor de komst van Robinho , en hoe ze de 24 miljoen aan Barcelona betalen .........ach dat zien we volgend jaar wel weer
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Pfff... Op papier wel veel goede aanvallers hoor... Ronaldinho, Robinho, Pato, Inzaghi, Ibrahimovic.

Zal onze jonge verdedigers in ieder geval goed doen om tegen dit soort spelers te voetballen.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Burzlew schreef:

Pfff... Op papier wel veel goede aanvallers hoor... Ronaldinho, Robinho, Pato, Inzaghi, Ibrahimovic.

Zal onze jonge verdedigers in ieder geval goed doen om tegen dit soort spelers te voetballen.
HR
Blaffende honden bijten niet! Die bal moet er eerst wel geraken voordat ze gevaarlijk kunnen worden, waarmee ik maar wil aangeven dat een sterke voorhoede alleen geen garantie is voor een sterk elftal, en daar weet ik als Real fan alles van...
HR
HR

martijndepro
Vedette

Reg.: 18 november 2008

Ja hoor! Robinho, Ronaldinho en fuckin' Zlatan tegen dit Ajax. En ik dacht dat het in Madrid al pijnlijk genoeg zou worden. :\(

Wel leuk voor Milan dit trouwens. Eindelijk maken zij ook weer volle kans op de scudetto, want Inter zie ik onder Benitez niet veel klaarmaken.
HR
HR

Artur Kyshenko
Veelbelovend talent

Reg.: 7 december 2005

Burzlew schreef:

HR
Ronaldo, Higuain, Kaka, Di Maria, Benzema, Pato, Dinho, Robinho, Pato, Ibrahimovic, wat een rij zeg. :I Maarja, in voetbal is mogelijk.
HR
HR

Kaaks
Regelmatige invaller

Uit: Leiderdorp
Reg.: 30 april 2007

PeterTosh schreef:

HR
Boriello naar As Roma
HR
HR

Tijger
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

Artur Kyshenko schreef:
Ronaldo, Higuain, Kaka, Di Maria, Benzema, Pato, Dinho, Robinho, Pato, Ibrahimovic, wat een rij zeg. :I Maarja, in voetbal is mogelijk.
HR
Daar doe je het wel voor, ben dit jaar wel benieuwd in hoeverre Milan een team kan zijn. Iets wat Inter juist erg sterk is, als het loopt voorin, is er weinig houden aan denk ik.
HRHR
HR

PeterTosh
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zaandam
Reg.: 31 juli 2009

Kaaks schreef:

(...)

Boriello naar As Roma
HR
Yep, ik zag het te laat.....Jullie gaan in ieder geval leuke voetballers zien, ik hoop dat jullie iets kunnen uitrichten tegen het kapitaal (zou mooi zijn)
HR
HR
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

ElSalvador74 schreef:

Robinho
Ibrahimovic
Ronaldinho

Seedorf

Gatusso
Pirlo

Kaladze
Nesta
Thiago Silva
Zambrotta

Amelia

zou die Allegri het aandurven?? :P
HR
Pirlo en Seedorf uitschakelen en het is over en sluiten. Zit weinig verrassing in dit elftal, wel veel creativiteit en explosiviteit, maar slechts 2 man die de spitsen fatsoenlijk aan het werk kunnen zetten... Appeltje - eitje! ;B
HR
HR

ElSalvador74
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 7 augustus 2004

Siempre Real schreef:

(...)

Pirlo en Seedorf uitschakelen en het is over en sluiten. Zit weinig verrassing in dit elftal, wel veel creativiteit en explosiviteit, maar slechts 2 man die de spitsen fatsoenlijk aan het werk kunnen zetten... Appeltje - eitje! ;B
HR
zou ie het met Ronaldinho áchter 2 spitsen aandurven?

------------ Abbiati

Zambrotta --- Nesta - Silva - Bonera

Boateng - Ronaldinho - Pirlo - Seedorf

------- Robinho - Zlatan

vind ze achter degelijk, maar saai en zit weinig tot geen
voetbal in. en mis op het middenveld toch ook voetballende/controlerende balans.
voorin hebben ze ook nog Pato, Robinho en Inzaghi. als die gasten nou eens iest jongere, aanvallende backs hadden zoals Van der Wiel/Maicon ... best leuk team dan.
http://www.vi.nl/Teams/Team/AC-Milan.htm

[Dit bericht is veranderd door ElSalvador74 (op 3 september 2010 10:38:06).]
HR
HR

ElSalvador74
Legende

Allegri: 'We kunnen nu de CL-finale bereiken'
Massimiliano Allegri is zeer positief over de kansen van zijn AC Milan nu hij Zlatan Ibrahimovic en Robinho tot zijn beschikking heeft. De trainer ziet de finale van de Champions League als reële doelstelling.

"We hebben een selectie van absolute topkwaliteit", looft de voormalige trainer van Cagliari zijn spelers. "Met deze groep is het mogelijk om de finale van de Champions League te bereiken." Het betekent dat Milan eerst een zware poule met daarin Real Madrid, AJ Auxerre en Ajax zal moeten overleven.

Met Robinho, Ronaldinho, Pato en Zlatan Ibrahimovic heeft Allegri vier begenadigde aanvallers tot zijn beschikking. "Ik denk dat zij samen in één team kunnen spelen, maar dat is wel afhankelijk van de wedstrijd die we spelen", aldus Allegri. "We zullen ze eerst de tijd moeten geven om elkaar te leren kennen."

:B
HR
HR

ElSalvador74 schreef:

Robinho
Ibrahimovic
Ronaldinho

Seedorf

Gatusso
Pirlo

Kaladze
Nesta
Thiago Silva
Zambrotta

Amelia

zou die Allegri het aandurven?? :P
HR
Pato op de bank? Pato is 5 klasses beter dan dat paard. Ronaldinho rechtsbuiten?

Thiago Silva rechts in de verdediging?

;)

Van mij mogen ze best met Robinho, Ronaldinho, Pato en Zlatan gaan spelen. Het verdedigd allen amper mee.

[Dit bericht is veranderd door RbN (op 3 september 2010 13:26:39).]
HR
HR

ElSalvador74
Legende

RbN schreef:

(...)

Pato op de bank? Pato is 5 klasses beter dan dat paard. Ronaldinho rechtsbuiten?

Thiago Silva rechts in de verdediging?

;)

Van mij mogen ze best met Robinho, Ronaldinho, Pato en Zlatan gaan spelen. Het verdedigd allen amper mee.
HR
Ronaldinho in een vrije rol vanaf rechts ;) zijn vorm is weer groeiende toch?
ben zelf niet zo gecharmeerd van Pato. kan het niet goed uitleggen. gevoel.

en waarom Thiago Silva niet als rechtercentrale verdediger dan? is ie linksbenig??
HR
HR

ElSalvador74 schreef:

en waarom Thiago Silva niet als rechtercentrale verdediger dan? is ie linksbenig??
HR
Nee hoor, kan ook weinig met zijn linkerpoot, maar staat daar vaak en Nesta op rechts, maar geeft idd niet. Die gun ik je ;).

Nee ben je niet gecharmeerd van Pato? Oke dat kan. Ik vind het een topper. Puike dribbel en snelheid gecombineerd met een uitstekende techniek en scorend vermogen.

Ronaldinho ben ik geen fan van. Luie speler, doet teveel trucjes en vind ik over zijn top. Ook wat "traag".

Die backs vind ik nog bijzonder matig.

[Dit bericht is veranderd door RbN (op 3 september 2010 13:40:47).]
HR
HR

ElSalvador74
Legende

RbN schreef:

(...)

Nee hoor, kan ook weinig met zijn linkerpoot, maar staat daar vaak en Nesta op rechts, maar geeft idd niet. Die gun ik je ;).

Nee ben je niet gecharmeerd van Pato? Oke dat kan. Ik vind het een topper. Puike dribbel en snelheid gecombineerd met een uitstekende techniek en scorend vermogen.

Ronaldinho ben ik geen fan van. Luie speler, doet teveel trucjes en vind ik over zijn top. Ook wat "traag".

Die backs vind ik nog bijzonder matig.
HR
Mr Ed is al aan het afbouwen idd, maar kon dit seizoen nog wel eens 1 keer gaan vlammen! ik vind Pato zo saai. richting Shevchenko (en Inzaghi).
en die backs idd. schreef ik hierboven ook al ergens. Van der Wiel zou hier ook best op z'n plaats zijn... :B
HR
HR

ElSalvador74 schreef:

(...)

Mr Ed is al aan het afbouwen idd, maar kon dit seizoen nog wel eens 1 keer gaan vlammen! ik vind Pato zo saai. richting Shevchenko (en Inzaghi).
en die backs idd. schreef ik hierboven ook al ergens. Van der Wiel zou hier ook best op z'n plaats zijn... :B
HR
Wie is bij Milan niet op de plaats momenteel op de backpositie :B. Zelfs de door jou geopperde Braafheid :D. Kaladze is 32 en heeft de snelheid van een olietanker, tevens kan hij niks met de bal. Zambrotta is sinds hij naar Barca ging al om te huilen.

Pato saai? Geniale speler man! Met een uitstekende techniek. Zal je wel zien in het tweeluik tegen ons ;)
HR
HR

ElSalvador74
Legende

RbN schreef:

(...)

Wie is bij Milan niet op de plaats momenteel op de backpositie :B. Zelfs de door jou geopperde Braafheid :D. HR
auch. burn :P

Kaladze is 32 en heeft de snelheid van een olietanker, tevens kan hij niks met de bal. Zambrotta is sinds hij naar Barca ging al om te huilen.
HR
Van der Wiel dus. goeie linksbacks zijn nóg dunner gezaaid

Pato saai? Geniale speler man! Met een uitstekende techniek. Zal je wel zien in het tweeluik tegen ons ;)
HR
saai als in klinisch ja. geen schwung, uitstraling, personality. zijn bijnaam is niet voor niks De Eend. ;B mis de klasse. anyway, kwestie van smaak.Pato is geen match voor onze verdediging. mark my words :)

[Dit bericht is veranderd door ElSalvador74 (op 3 september 2010 14:15:56).]
HR
HR

ElSalvador74 schreef:

(...)saai als in klinisch ja. geen schwung, uitstraling, personality. zijn bijnaam is niet voor niks De Eend. ;B mis de klasse. anyway, kwestie van smaak.Pato is geen match voor onze verdediging. mark my words :)
HR
Dat zou kunnen, aangezien wij de beste linksback van deze aardkloot op de loonlijst hebben :B. Nee maar inderdaad kwestie van smaak, maar ik vind Pato een geweldenaar.

Van der Wiel dus. goeie linksbacks zijn nóg dunner gezaaidHR
Die zou daar inderdaad wel passen. Komt ook weinig echte linksbuitens tegen in Italie, dus zal daar helemaal aanvallend kunnen excelleren.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 18,8% dat Fortuna Sittard wint van NAC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!