Deze topic is open en bestaat uit 40 pagina's: « 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 40 »
Japie Mol
Vedette
Vak: -
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 27 april 2002
AFC_Orange
Icoon
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 20 april 2006
Hendrix
Idool
Uit: Amsterdam
Vak: 427
Droomaankoop: -
Reg.: 9 december 2005
ernie09
Vedette
Uit: Uithoorn
Reg.: 20 juni 2002
quote:Kwam ie niet terug van een blessure?
Hendrix schreef:
Waarom speelt die man daar eigenlijk niet meer in de basis de laatste tijd? Altijd als Seedorf erin komt lift hij het spelpeil met een niveautje of twee, nog steeds de allerbeste spelmaker in Italie, zonder twijfel.
quote:[Dit bericht is veranderd door ernie09 (op 15 maart 2010 11:04:38).]
Siempre Real schreef:
Seedorf moest zelf nog op de bank beginnen, maar hij gaf zijn visitekaartje af door de bal achter zijn standbeen langs in het doel te werken. 'Ik ben op de weg terug van een heupblessure', verklaart de routinier. 'Het was de keuze van de trainer om niet met mij te beginnen. Ik kan daar ook niet veel tegenin brengen, want het team speelde een geweldig goede eerste helft.'
bertusbergkamp
Idool
Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 4 mei 2002
WimDeRon
Ballenjongen
Reg.: 28 januari 2008
een schaap
Icoon
Reg.: 3 november 2002
quote:Van Basten moet dit doen. Hij past met z'n autoriteit beter in een land als italie, bovendien heeft ie een heldenstatus in milan. Ik zie in hem nog steeds een goede trainer, alleen mistte hij wat sociale intelligentie. Met het ouder worden en de ervaringen die hij heeft opgedaan zal hij die wel meer hebben gekregen.
Van Basten genoemd bij AC Milan'
Uitgegeven: 3 mei 2010 15:39
Laatst gewijzigd: 3 mei 2010 15:39
AMSTERDAM – Marco van Basten is één van de belangrijkste kandidaten om Leonardo op te volgen als trainer van AC Milan. De oud-spits van de club staat volgens de Italiaanse sportkrant La Gazzetta dello Sport hoog op het verlanglijstje van eigenaar Silvio Berlusconi.
© ANP
De minister-president van Italië liet donderdag al weten dat de Braziliaan wat hem betreft bezig is aan zijn laatste weken bij de club.
Berlusconi is zeer ontevreden over de prestaties die de coach de afgelopen weken neer heeft gezet met de zeventienvoudig landskampioen.
De ploeg keerde na een slechte seizoensstart terug in de race om de titel, maar zag het uitzicht daarop in de maand april snel vervagen.
Ajax en Oranje
Van Basten was tussen 1987 en 1995 actief als speler bij AC Milan. De Nederlander groeide in Italië uit tot één van de beste voetballers van de wereld, maar moest zijn loopbaan vanwege een slepende enkelblessure vroegtijdig afbreken.
De Utrechter zit sinds mei 2009 zonder club, nadat hij opstapte als trainer van Ajax. Eerder was Van Basten vier jaar lang in dienst bij de KNVB als bondscoach van het Nederlands Elftal.
Swampman
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 29 augustus 2003
AFC_Orange
Icoon
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 20 april 2006
martijndepro
Vedette
Reg.: 18 november 2008
quote:Milan niet. Bij Ajax heeft Van Basten ook aanzien, bij elke voetballer in Europa heeft Van Basten aanzien. Hij weet zijn visie echter totaal niet over te brengen en er is geen peil om 'm te trekken. Beter houdt Van Basten zich voorlopig op de achtergrond in de vorm van assistent trainer/spitsen trainer. Ik vind het verschrikkelijk hoe Van Basten's reputatie bij Ajax af is gebrokkeld; hoe hij door de media te kijk is gezet en zelfs door de capuchonnetjes is vernederd. Het zou oprecht pijnlijk zijn als dit hem ook in Milaan overkomt.
een schaap schreef:
(...)
Van Basten moet dit doen. Hij past met z'n autoriteit beter in een land als italie, bovendien heeft ie een heldenstatus in milan. Ik zie in hem nog steeds een goede trainer, alleen mistte hij wat sociale intelligentie. Met het ouder worden en de ervaringen die hij heeft opgedaan zal hij die wel meer hebben gekregen.
Joeri
Internationale topspeler
Reg.: 7 augustus 2003
Tijger
Icoon
Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002
MaGiCa
Moderator
Uit: Leeuwarden
Droomaankoop: Diego Buonanotte
Reg.: 10 april 2005
martijndepro
Vedette
Reg.: 18 november 2008
Hendrix
Idool
Vak: 427
Reg.: 9 december 2005
0634
Administrator
Reg.: 2 januari 2006
quote:Precies mijn gedachte inderdaad.... Ik baal hier flink van. Niet alleen is Milan ineens een stuk sterker geworden, Zlatan wil zich denk ik extra laten gelden tegen ons...
Hendrix schreef:
Hele slechte zaak voor Ajax. Hij zal zich niet schromen om zijn voormalige onevenredig harde criticasters in de Arena te vernederen, naar ik vrees.
fluwelen linker
Moderator
Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004
quote:Maar wij hebben Mido. Die gooit er als het moet wel een schaarbeweging uit tegen Zlatan.
0634 schreef:
(...)
Precies mijn gedachte inderdaad.... Ik baal hier flink van. Niet alleen is Milan ineens een stuk sterker geworden, Zlatan wil zich denk ik extra laten gelden tegen ons...
ElSalvador74
Legende
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 7 augustus 2004
RbN ![]()
Icoon
Uit: Kom hier nog op terug
Droomaankoop: Henrique Alves Ferreira e Silva Ciro
Reg.: 3 december 2006
sandeman
Jeugdspeler
Winnaar Beker Klassement Soccer Netwerk VoVo 2012/2013
Uit: Wateringen
Reg.: 4 mei 2000
Rossonero
Jeugdspeler
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 21 oktober 2009
ElSalvador74
Legende
bertusbergkamp
Idool
Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 4 mei 2002
quote:Klopt. Wat uitzonderlijk goed zijn deze spelers toch ook. Ongelofelijk hoe gemakkelijk ze elkaar vinden en wat voor enorme klasse ze uitstralen.
Rossonero schreef:
Ac milan speelde ook goed, Ronaldinho, Pato en Seedorf waren in mijn ogen wel de uitblinkers.
ElSalvador74
Legende
Tijger
Icoon
Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002
Deze topic is open en bestaat uit 40 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Is Joel Veltman klaar om Toby Alderweireld te vervangen?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.