Ajax Netwerk
woensdag 23 april 2014 - 18:01                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Deze topic is open en bestaat uit 55 pagina's: « 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 55 »

HR

Japie Mol
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 27 april 2002

Clarence Seedorf heeft mij dus gewoon ff 113,00 toto eurie's opgeleverd :B. Wat een knal zeg. Hij stond na de wedstrijd met tranen in z'n ogen. Mooi om te zien.
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 20 april 2006

Pff weetje wat... speel in oranje gewoon 4-2-3-1 met zowel Sneijder vdVaart EN Seedorf ... BAM klaar en niet zeuren:P. Vleugelspelers breng je maar lekker in de 2e helft om moegestreden rotjes voorbij te lopen.
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Droomaankoop: -
Reg.: 9 december 2005

Waarom speelt die man daar eigenlijk niet meer in de basis de laatste tijd? Altijd als Seedorf erin komt lift hij het spelpeil met een niveautje of twee, nog steeds de allerbeste spelmaker in Italie, zonder twijfel.
HR
HR

ernie09
Vedette

Uit: Uithoorn
Reg.: 20 juni 2002

quote:HR
Hendrix schreef:

Waarom speelt die man daar eigenlijk niet meer in de basis de laatste tijd? Altijd als Seedorf erin komt lift hij het spelpeil met een niveautje of twee, nog steeds de allerbeste spelmaker in Italie, zonder twijfel.
HR
Kwam ie niet terug van een blessure?

[edit]Juistem. Weet niet hoe het er nu mee is.

Siempre Real schreef:
Seedorf moest zelf nog op de bank beginnen, maar hij gaf zijn visitekaartje af door de bal achter zijn standbeen langs in het doel te werken. 'Ik ben op de weg terug van een heupblessure', verklaart de routinier. 'Het was de keuze van de trainer om niet met mij te beginnen. Ik kan daar ook niet veel tegenin brengen, want het team speelde een geweldig goede eerste helft.'HR
[Dit bericht is veranderd door ernie09 (op 15 maart 2010 11:04:38).]
HR
HR

bertusbergkamp
Idool

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 4 mei 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 24 maart 2010 om 20:28:51.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: albertb1984@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Seedorf staat vanavond gelukkig weer in de basis. B)

PARMA-MILAN: THE OFFICIAL FORMATIONS
3/24/2010
MILAN: Abbiati; Zambrotta, Thiago Silva, Favalli, Antonini; Gattuso, Pirlo, Flamini; Seedorf, Ronaldinho; Borriello
PARMA: Mirante; Zenoni, Paci, Zaccardo, Lucarelli; Valiani, Morrone, Galloppa; Jimenez; Crespo, Biabiany
HR
HR

WimDeRon
Ballenjongen

Reg.: 28 januari 2008

Ze hebben het wel mooi laten liggen afgelopen weekend tegen Lazio. Toch jammer zeg.
HR
HR

een schaap
Icoon

Reg.: 3 november 2002

Van Basten genoemd bij AC Milan'
Uitgegeven: 3 mei 2010 15:39
Laatst gewijzigd: 3 mei 2010 15:39
AMSTERDAM – Marco van Basten is één van de belangrijkste kandidaten om Leonardo op te volgen als trainer van AC Milan. De oud-spits van de club staat volgens de Italiaanse sportkrant La Gazzetta dello Sport hoog op het verlanglijstje van eigenaar Silvio Berlusconi.

© ANP
De minister-president van Italië liet donderdag al weten dat de Braziliaan wat hem betreft bezig is aan zijn laatste weken bij de club.
Berlusconi is zeer ontevreden over de prestaties die de coach de afgelopen weken neer heeft gezet met de zeventienvoudig landskampioen.

De ploeg keerde na een slechte seizoensstart terug in de race om de titel, maar zag het uitzicht daarop in de maand april snel vervagen.
Ajax en Oranje
Van Basten was tussen 1987 en 1995 actief als speler bij AC Milan. De Nederlander groeide in Italië uit tot één van de beste voetballers van de wereld, maar moest zijn loopbaan vanwege een slepende enkelblessure vroegtijdig afbreken.
De Utrechter zit sinds mei 2009 zonder club, nadat hij opstapte als trainer van Ajax. Eerder was Van Basten vier jaar lang in dienst bij de KNVB als bondscoach van het Nederlands Elftal.HR
Van Basten moet dit doen. Hij past met z'n autoriteit beter in een land als italie, bovendien heeft ie een heldenstatus in milan. Ik zie in hem nog steeds een goede trainer, alleen mistte hij wat sociale intelligentie. Met het ouder worden en de ervaringen die hij heeft opgedaan zal hij die wel meer hebben gekregen.
HR
HR

Swampman
International

Reg.: 29 augustus 2003

Daar gaat de nachtrust van Seedorf. ;)
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 20 april 2006

Hey nu wilt die wellicht wel naar Ajax komen onze Clarence.
HR
HR

martijndepro
Vedette

Reg.: 18 november 2008

een schaap schreef:

(...)

Van Basten moet dit doen. Hij past met z'n autoriteit beter in een land als italie, bovendien heeft ie een heldenstatus in milan. Ik zie in hem nog steeds een goede trainer, alleen mistte hij wat sociale intelligentie. Met het ouder worden en de ervaringen die hij heeft opgedaan zal hij die wel meer hebben gekregen.
HR
Milan niet. Bij Ajax heeft Van Basten ook aanzien, bij elke voetballer in Europa heeft Van Basten aanzien. Hij weet zijn visie echter totaal niet over te brengen en er is geen peil om 'm te trekken. Beter houdt Van Basten zich voorlopig op de achtergrond in de vorm van assistent trainer/spitsen trainer. Ik vind het verschrikkelijk hoe Van Basten's reputatie bij Ajax af is gebrokkeld; hoe hij door de media te kijk is gezet en zelfs door de capuchonnetjes is vernederd. Het zou oprecht pijnlijk zijn als dit hem ook in Milaan overkomt.

Clarence terug naar A'dam zien we allemaal wel zitten. Dus wat dat betreft, eh Marco... ;)
HR
HR

Joeri
Internationale topspeler

Reg.: 7 augustus 2003

Van Basten kan naar AC Milan, "zegt meneer dat hij last van z'n enkel heeft". :D

Goede keuze van Marco uiteraard. De kans was groot geweest dat hij volledig was geflopt. Het beleid van Milan is echt onbegrijpelijk overigens. Na Leonardo zouden ze hun lesje toch wel geleerd moeten hebben.
HR
HR

Tijger
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

*Kick*

Nu AC Milan Zlatan gehaald heeft 24 miljoen, volgend jaar pas te betalen, ga ik het toch maar weer wagen. Wekelijks Italiaans voetbal kijken, en dan niet alleen de topduels. Als fan van Zlatan denk ik dat het een hele goede zet is van Milan om hem te halen. Kampioen worden ze er niet meteen van (alhoewel Zlatan vaak kampioen word.) Maar ik vind het een goede aankoop, en ben dan ook blij dat hij weer naar de ArenA komt, scoren doet hij niet tegen Ajax.. :P

Hoop alleen voor hem dat er nog iets bijkomt, ze hebben nu 6 goede spelers, en de rest kan aardig meekomen, niet meer en niet minder. Voorin is het aardig rond nu, met Pato en Zlatan, Borriello (geen fan van) en Inzaghi erachter. Huntelaar weg naar Schalke.
Het middenveld kan beter..
Seedorf en Pirlo kunnen ook nog goed meekomen, spelers als Ambrosini / Flamini / Ronaldinho vind ik al tekort gaan komen.
Achterin heb je Sokratis / Nesta / Thiago Silva / Zambrotta, waarvan Zamb en Nesta nog net mee kunnen komen. Al met al geen topselectie..
HR
HR

MaGiCa
Moderator

Uit: Leeuwarden
Droomaankoop: Diego Buonanotte
Reg.: 10 april 2005

Geweldige aankoop natuurlijk maar heb het idee dat het niet een speler is die bij Milan past maar ok dat zullen we dan wel zien de komende tijd.
HRHR
HR

martijndepro
Vedette

Reg.: 18 november 2008

Kut! En ik dacht nog wel dat Ajax een kans had thuis tegen Milan. Zlatan moet ook altijd moeilijk doen. ;)

--Deze transfer snap ik niet. Ibra heeft vorig jaar gezegd uitgevoetbald te zijn in Italië omdat ie er alles wat er te winnen is heeft gewonnen. Dan komt ie één jaar later terug naar de aartsvijand van de club waarmee de successen zijn behaald. Vreemde move, ik had Engeland als volgende stap verwacht. Het kan echter wel een moord-aanval worden als Ronaldinho weer in vorm komt, samen met Pato.

Waarschijnlijk komt er wel een einde aan z'n kampioensreeks. :)
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Hele slechte zaak voor Ajax. Hij zal zich niet schromen om zijn voormalige onevenredig harde criticasters in de Arena te vernederen, naar ik vrees.
HR
HR

0634
Administrator

Reg.: 2 januari 2006

Hendrix schreef:

Hele slechte zaak voor Ajax. Hij zal zich niet schromen om zijn voormalige onevenredig harde criticasters in de Arena te vernederen, naar ik vrees.
HR
Precies mijn gedachte inderdaad.... Ik baal hier flink van. Niet alleen is Milan ineens een stuk sterker geworden, Zlatan wil zich denk ik extra laten gelden tegen ons... :\(
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004

0634 schreef:

(...)

Precies mijn gedachte inderdaad.... Ik baal hier flink van. Niet alleen is Milan ineens een stuk sterker geworden, Zlatan wil zich denk ik extra laten gelden tegen ons... :\(
HR
Maar wij hebben Mido. Die gooit er als het moet wel een schaarbeweging uit tegen Zlatan. ;)
HR
HR

ElSalvador74
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 7 augustus 2004

hij gaat toch niet voor niks weg bij Barcelona? en bij Zweden vond ik hem ook al tijden belabberd spelen. alsof hij in z'n eentje Milan kampioen gaat maken. het blijft een bejaardenploeg en ik denk nog steeds dat wij - zeker thuis - een goede kans maken op 3 punten mits we verschoond blijven van foutjes van Vertonghen (en Urby), ons middenveld gaat voetballen en we voorin de kansen benutten. :P
HR
HR
Wees niet bang. Toby op Zlatan en hij zit in de binnenzak.
HR
HR
3-0 na een half uurtje in de eerste competitiwedstrijd voor AC Milan...
HR
HR

Rossonero
Jeugdspeler

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 21 oktober 2009

Ac milan speelde ook goed, Ronaldinho, Pato en Seedorf waren in mijn ogen wel de uitblinkers.
HR
HR

ElSalvador74
Legende

Milan hoopt na Ibrahimovic ook op Robinho
AC Milan heeft op de transfermarkt de smaak goed te pakken. De Italianen hopen zich na de komst van Zlatan Ibrahimovic ook te versterken met Robinho.

De 26-jarige Robinho staat nog onder contract bij Manchester City, dat hem afgelopen seizoen verhuurde aan Santos. Ook voor komend seizoen verwacht trainer Roberto Mancini de aanvaller niet nodig te hebben. Bij een goed bod mag hij dan ook vertrekken.

Voorlopig kwam het zo ver echter niet, maar AC Milan wil hem uit zijn lijden verlossen. "Het hangt nu niet van ons af, maar als het al van ons af zou hangen, dan is het duidelijk wat we willen", zegt eigenaar Silvio Berlusconi. "Waar hij kan spelen? We hebben zoveel mogelijkheden en dan is het beter om voor twee posities over drie goede opties te beschikken."

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/141686/Milan_hoopt_na_Ibrahimovic_ook_op_Robinho.html
HR
HR

bertusbergkamp
Idool

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 4 mei 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 30 augustus 2010 om 21:13:07.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: albertb1984@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Rossonero schreef:

Ac milan speelde ook goed, Ronaldinho, Pato en Seedorf waren in mijn ogen wel de uitblinkers.
HR
Klopt. Wat uitzonderlijk goed zijn deze spelers toch ook. Ongelofelijk hoe gemakkelijk ze elkaar vinden en wat voor enorme klasse ze uitstralen.

Ronaldinho speelde écht enorm met plezier en hij begint weer vlagen van de oude Ronaldinho te vertonen. Het balgevoel van hem is briljant.
Van der Wiel mag héél goed in vorm zijn in de CL tegen Milan, anders wordt het een trainingspartijtje voor Ronaldinho.
HR
HR

ElSalvador74
Legende

lelijk shirt trouwens. bredere banen en die sponsor doet me zó aan Chelski denken. bah
HR
HR

Tijger
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

Ronaldinho is de Dinho van een aantal jaar geleden natuurlijk niet meer. Te zwaar, minder explosief, en nóg minder taakbewust dan voorheen. Natuurlijk heeft hij een puike techniek en een goede trap in de benen. Maar het is zeker geen topper meer, wat hij wel was in zijn Barca tijd. Desalniettemin is het een gevaarlijke jongen. Zlatan, Pato, Seedorf, Pirlo, Silva, dat zijn wel de sterkhouders naar mijn mening.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 55 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 57,0% dat Sevilla FC wint van Valencia. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Heracles Almelo-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!