Ajax Netwerk
vrijdag 1 augustus 2014 - 15:52                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Deze topic is open en bestaat uit 57 pagina's: « 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 57 »

HR
En dat was het dan, Rooney met zn 2de, zeer slecht verdedigd door veteraan Nesta.
HR
HR

Eeuwige liefde
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zaandam
Vak: 428
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 21 september 2005

Over en sluiten, 1-3. Hoe kan Rooney nou zo vrijstaand inkoppen zeg :I
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Virgil Van Dijk
Reg.: 20 april 2006

quote:HR
Eeuwige liefde schreef:

En toch onverdiend, er is maar 1 ploeg die wilt voetballen en dat is (dat ik dit ooit zou zeggen) Milan. Man. United speelt 4-5-1, geen intentie om te voetballen dus
HR
Jullie snappen er weer niks van he? Als een ploeg 4-5-1 speelt snap je hun hele tactiek al. Als een ploeg 4-3-3 speelt ook.
Een 4-5-1 kan aanvallender zijn dan een 4-3-3. Hangt er allemaal vanaf hoe je die invult.
HR
HR

retuow
Geselecteerd voor Oranje

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 11 oktober 2004

HR
HR
pfewww Seedorfje is t niet verleerd.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

AFC_Orange schreef:

(...)

Jullie snappen er weer niks van he? Als een ploeg 4-5-1 speelt snap je hun hele tactiek al. Als een ploeg 4-3-3 speelt ook.
Een 4-5-1 kan aanvallender zijn dan een 4-3-3. Hangt er allemaal vanaf hoe je die invult.
HR
Heb je de wedstrijd ook nog zitten kijken, of was je alleen weer bezig met een of andere analyse?
HR
HR

Loki
Vedette

Reg.: 14 februari 2009

Utd speelt altijd 4-5-1 met de almachtige Rooney in de hoofdrol.

Seedorf kreeg zijn shirtje, die man heeft toch een enorme status, en zoiets krijgt geen selectie. Terwijl een kneus als affelay elke keer weer wordt opgeroepen.

Terugwedstrijd is een formaliteit. Milan steeg boven zichzelf uit en Utd speelde normaal.
HR
HR

Ajaxiante
Vedette

Uit: Oosterland
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 16 juni 2002

genoten van seedorf, tijdens en zeker na de wedstrijd, wat een prachtige vent is dat toch.

klaas jan...

kom lekker terug naar amsterdam van de zomer
HR
HR

ajax_mijnclub
Regelmatige invaller

Uit: Amstelveen
Reg.: 10 februari 2009

De genialiteit van Seedorf zeg. Wat een gogme. Niet eens zozeer z'n fantastische goal, maar maar die beweging op het middenveld in de 90e minuut!

Seedorf moet echt in Oranje. De beste man was niet eens fit!

ON: Heel jammer. Milan verdiende het op basis van het eerste half uur, en de laatste 10 minuten. Ik heb er nog wel vertrouwen in, met name door de 2-3.
HR
HR

Swampman
International

Reg.: 29 augustus 2003

Teveel spelers bij Milan zitten tegen de houdbaarheidsdatum aan en kunnen geen 90 minuten meer op topniveau brengen wat ze zouden moeten. Er is dringend vers bloed nodig, maar dat is al een tijdje bekend. Al met al weer een verloren seizoen en de vraag blijft of de 'rookie' Leonardo de tijd krijgt om een elftal op te bouwen.
HR
HR

Eeuwige liefde
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zaandam
Vak: 428
Reg.: 21 september 2005

AFC_Orange schreef:

(...)

HR
Als je de wedstrijd hebt gevolgd en hebt gezien welke spelers er op het middenveld speelden, zou je het wel snappen
HR
HR

Zlatan-9
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

Die gasten van United maken het thuis af, met een Rooney in deze vorm is er geen houden aan ook. Maar wat viel die Seedorf toch weer heerlijk in zeg, ik wil zijn ticket wel betalen naar Zuid-Afrika hoor, laat Affelay maar thuis, en stuur AUB Clarence mee met een Oranje shirt, wat een grootse middenvelder zeg.
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

ajax_mijnclub schreef:

De genialiteit van Seedorf zeg. Wat een gogme. Niet eens zozeer z'n fantastische goal, maar maar die beweging op het middenveld in de 90e minuut!

HR
Prachtige actie inderdaad. Sowieso, de man voetbalt nog steeds superieur op internationaal topniveau. Geen duel verloren, zo enorm balvast en secuur, fantastisch om te zien. Het lijkt wel alsof de tegenstander hem vreest, er is constant aanzienlijk meer ruimte om hem heen dan bij andere spelers.
HRHR
HR

Brasil
Legende

Reg.: 21 december 2000

Seedorf leek wel een beetje 'dikkig' :)
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Droomaankoop: Virgil Van Dijk
Reg.: 20 april 2006

Helaas is Seedorf nou net niet iemand die oranje zoekt: een verdediger.
HR
HR

bertusbergkamp
Idool

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 4 mei 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 februari 2010 om 14:31:51.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: albertb1984@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Hendrix schreef:

(...)

Prachtige actie inderdaad. Sowieso, de man voetbalt nog steeds superieur op internationaal topniveau. Geen duel verloren, zo enorm balvast en secuur, fantastisch om te zien. Het lijkt wel alsof de tegenstander hem vreest, er is constant aanzienlijk meer ruimte om hem heen dan bij andere spelers.
HR
Het lijkt niet alleen zo, het is daadwerkelijk ook zo. Rooney zij nog niet zo lang geleden dat hij Seedorf het meest vreest van alle spelers van Milan. B)
HR
HR

Druss
Idool

Uit: Dreumel
Vak: 126
Reg.: 15 september 2003

nou ik zou ook niet graag Seedorf tegenover mij hebben als speler :) Beer van een vent en gewoon verschrikkelijk goed geworden. Bij hem oogt het nou altijd makkelijk. Toch, en dit is eigenlijk altijd al zo geweest, in het NL elftal heeft hij het eigenlijk nooit echt gebracht/kunnen brengen. Ook niet in zijn topjaren. Al speelt hij nu nog steeds geweldig.

OP 1 of andere manier heeft hij toch een soort air over zicht die weinig trainers pikken en zij gebruiken hem dan ook steevast anders dan zijn club dat doet en zodoende viel hij elke keer door de mand. Jammer, want volgens mij kan NL wel zo een kerel gebruiken.

Verder was het wel verwacht, de overwinning van MU. Milan heeft alleen maar ouwe rotten achterin en een clown in het doel. Voorin zit wel wat talent en goed spul (pato en huntelaar), maar de rest is te slecht. Ronaldhino leek gisteren weer salaris gehad te hebben, want hij speelde zowaar niet slecht een leek er ook zin in te hebben. Seedorf was jammer genoeg niet fit en daarom moest MIlan het met bend-it-like-beckham doen, wat in mijn ogen een 2e keus is. Beckham heeft alléén maar een leuke trap, voor inzicht etc moet je bij Seedorf zijn. Het is het gewoon allemaal net niet meer bij MIlan en dat bleek gisteren ook wel. In goede doen zou Milan gewoon met 1-0 of 2-1 hebben gewonnen. Nu mochten ze blij zijn dat het 2-3 was geworden (qua kansen dan).
HR
HR

een schaap Gele kaart: waarschuwing
Icoon

Reg.: 3 november 2002

Ik ben nooit fan geweest van Seedorf, maar hij heeft zich de laatste jaren fantastisch ontwikkeld. Bij Milan speelt ie altijd super taakbewust en zeer gecontroleerd. Bij Oranje gaat ie gekke dingen doen. Hoe dat komt weet ik niet precies...wellicht kijkt hij in Oranje tegen niemand op omdat er geen echte mannen rondlopen en altijd veel te veel egootjes. Als je ziet wat er aan vedettes bij Milan rondlopen/liepen: Vroeger Maldini, Cafu en Kaka, nu Nesta, Ronaldinho, Beckham. Tegen die mannen kijkt Seedorf op, maar niet tegen egootjes als sneijder en van bommel.

Ik vind dat de discussie ''seedorf in Oranje?'' wel degelijk weer opgezwengeld mag worden, gezien het spel van Seedorf. De man wordt mentaal steeds sterker en mag van mij zelfs een penalty nemen in de wk-finale. Die zal hij deze keer niet missen.
HR
HR

Van Damn
Basisspeler

Reg.: 29 november 2003

Loki schreef:

Utd speelt altijd 4-5-1 met de almachtige Rooney in de hoofdrol.

Seedorf kreeg zijn shirtje, die man heeft toch een enorme status, en zoiets krijgt geen selectie. Terwijl een kneus als affelay elke keer weer wordt opgeroepen.

Terugwedstrijd is een formaliteit. Milan steeg boven zichzelf uit en Utd speelde normaal.
HR
Rooney heeft gezegd dat Seedorf de beste speler is die hij ooit als opponent had...Held!
HR
HR

martijndepro
Vedette

Reg.: 18 november 2008

Geweldige wedstrijd met een overall onterecht resultaat voor Milan. De enige mindere fase van Milan betekende dus meteen een 1-3 achterstand. Dat is wel spijtig want het is zeer onwaarschijnlijk dat ze dit op Old Trafford nog recht gaan trekken; daar wint nagenoeg niemand. De dekkingsfout bij de 1-3 was echt vreselijk. Zoiets zie je toch zelden tot nooit tijdens een wedstrijd met 2 van zulk gerenomeerde ploegen.

En die Seedorf zeg, wat een goal. Laten we hopen dat Jol het voor elkaar krijgt Clarence terug naar Amsterdam te halen. Al zal dat moeilijk worden met de torenhoge amibities van de beste man...
HR
HR

martijndepro schreef:

Geweldige wedstrijd met een overall onterecht resultaat voor Milan. De enige mindere fase van Milan betekende dus meteen een 1-3 achterstand. Dat is wel spijtig want het is zeer onwaarschijnlijk dat ze dit op Old Trafford nog recht gaan trekken; daar wint nagenoeg niemand. De dekkingsfout bij de 1-3 was echt vreselijk. Zoiets zie je toch zelden tot nooit tijdens een wedstrijd met 2 van zulk gerenomeerde ploegen.

En die Seedorf zeg, wat een goal. Laten we hopen dat Jol het voor elkaar krijgt Clarence terug naar Amsterdam te halen. Al zal dat moeilijk worden met de torenhoge amibities van de beste man...
HR
Met Ajax kampioen worden na tig jaar, zal al een grote ambitie op zich zijn :\(
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Seedorf: 'Ik vond United erg kwetsbaar'

Ondanks de 3-2 thuisnederlaag tegen Manchester United ziet Clarence Seedorf kansen voor AC Milan om de kwartfinale van de Champions League te bereiken. De middenvelder, die als invaller met een prachtige hakbal het tweede doelpunt van Milan voor zijn rekening nam, vindt dat de Engelsen kwetsbaar zijn.

'Over negentig minuten gezien hebben we een goede prestatie geleverd', vindt Seedorf. 'Vooral in de eerste helft waren we dominant en we creëerden veel kansen. We hadden alleen beter moeten afronden. Dat deden zij veel beter; vijf schoten en drie doelpunten. Dat zegt denk ik alles over deze wedstrijd. Daarom denk ik dat we zeker een kans maken op Old Trafford.'

'Manchester United heeft zijn beperkingen getoond', aldus de 33-jarige Nederlander. 'Toen we ze onder druk zetten, hadden ze het erg moeilijk. We dwongen ze een aantal grote fouten te maken. Ze kwamen er mee weg omdat ze Rooney hebben. Hij sleepte ze er doorheen. Over zijn doelpunten wil ik het verder niet hebben, want die momenten waren niet de maatstaf van ons spel.'

Seedorf moest zelf nog op de bank beginnen, maar hij gaf zijn visitekaartje af door de bal achter zijn standbeen langs in het doel te werken. 'Ik ben op de weg terug van een heupblessure', verklaart de routinier. 'Het was de keuze van de trainer om niet met mij te beginnen. Ik kan daar ook niet veel tegenin brengen, want het team speelde een geweldig goede eerste helft.'

edit: net nog even de samenvatting gekeken... Man man man, wat dramatisch verdedigt bij de 2 goals van Rooney.... Zeker bij die laatste, Rooney loopt gewoon tussen 2 verdedigers weg en krijgt de bal op een presenteerblaadje!

Ik ben het dan ook met Seedorf eens, als AC een beetje beter met de kansen omgaat, spelen ze een gewonnen wedstrijd. Deze wedstrijd is in mijn ogen dan ook nog niet beslist. Als AC zo speelt dan zal United het nog heel moeilijk krijgen, voorwaarde is wel dat AC snel scoort...
HR
HR

Hendrix
Idool

een schaap schreef:

Ik ben nooit fan geweest van Seedorf, maar hij heeft zich de laatste jaren fantastisch ontwikkeld. Bij Milan speelt ie altijd super taakbewust en zeer gecontroleerd. Bij Oranje gaat ie gekke dingen doen. Hoe dat komt weet ik niet precies...wellicht kijkt hij in Oranje tegen niemand op omdat er geen echte mannen rondlopen en altijd veel te veel egootjes. Als je ziet wat er aan vedettes bij Milan rondlopen/liepen: Vroeger Maldini, Cafu en Kaka, nu Nesta, Ronaldinho, Beckham. Tegen die mannen kijkt Seedorf op, maar niet tegen egootjes als sneijder en van bommel.

Ik vind dat de discussie ''seedorf in Oranje?'' wel degelijk weer opgezwengeld mag worden, gezien het spel van Seedorf. De man wordt mentaal steeds sterker en mag van mij zelfs een penalty nemen in de wk-finale. Die zal hij deze keer niet missen.
HR
Hahaha, pardon? Met uitzondering van Maldini mogen die spelers natuurlijk de veters van Seedorf nog niet strikken. Wat een belachelijke veronderstelling. Het is overduidelijk dat Seedorf een treetje hoger staat in de hierarchie.

[Dit bericht is veranderd door Hendrix (op 18 februari 2010 01:27:50).]
HR
HR

een schaap Gele kaart: waarschuwing
Icoon

Reg.: 3 november 2002

Hendrix schreef:

(...)

Hahaha, pardon? Met uitzondering van Maldini mogen die spelers natuurlijk de veters van Seedorf nog niet strikken. Wat een belachelijke veronderstelling. Het is overduidelijk dat Seedorf een treetje hoger staat in de hierarchie.
HR
Overdrijven is ook een vak. Ronaldinho: tweemaal wereldspeler van het jaar. Kaka: eenmaal wereldspeler van het jaar. Het niveau van een beste speler ter wereld heeft Seedorf bij lange na nog nooit gehaald en zal ie ook nooit halen. Maar het ging me meer om de karakters.
HR
HR

Hendrix
Idool

een schaap schreef:

(...)

Overdrijven is ook een vak. Ronaldinho: tweemaal wereldspeler van het jaar. Kaka: eenmaal wereldspeler van het jaar. Het niveau van een beste speler ter wereld heeft Seedorf bij lange na nog nooit gehaald en zal ie ook nooit halen. Maar het ging me meer om de karakters.
HR
Dat zegt natuurlijk weinig tot niets. Het gaat immers om de oud Hollandsche knikkers. Het was trouwens slechts een hyperbool, maar het laat niet onverlet dat de term "opkijken tegen" hier nooit van toepassing kan zijn. Seedorf zal natuurlijk respect voor dit soort spelers hebben, maar hij heeft zelf al zoveel bereikt dat er van enige adoratie geen sprake zal zijn, denk ik.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 57 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 36,9% dat ADO Den Haag wint van Feyenoord. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!