Deze topic is open en bestaat uit 39 pagina's: « 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 39 »
Luis S.
Icoon
Uit: Rotterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003
LeTiss
Legende
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 29 augustus 2005
quote:Maar hoe werkt dat dan? Als je hem erin zet heb je geen goed voetballende ploeg meer, of je zet hem erbij, maar dat mag niet van de scheidsrechter.
ElSalvador74 schreef:
(...)dus juist niet... moet in een goed voetballende ploeg de boel afmaken. Stuttgart en goed voetballen..
ElSalvador74
Legende
Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 7 augustus 2004
quote:díe discussie ga ik met jou niet meer aan. komen we toch niet uit
LeTiss schreef:
(...)
Maar hoe werkt dat dan? Als je hem erin zet heb je geen goed voetballende ploeg meer, of je zet hem erbij, maar dat mag niet van de scheidsrechter.
M11
Bankzitter
Uit: Utrecht
Reg.: 31 december 2002
T-Bag
Moderator
Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004
OSS81
International
Vak: 413
Droomaankoop: Andy van der Meyde
Reg.: 13 november 2008
quote:Volgens mij hebben ze Kaka juist verkocht omdat de club er financieel niet zo rooskleurig voor staat. Milan kan dus niet de gehele transfersom (naar verluidt 65 miljoen) herinvesteren en heeft al een deel uitgegeven aan Huntelaar en Thiago Silva.
T-Bag schreef:
Ben bang dat als Milan niet snel gaat presteren en doelpunten maken dat ze wel eens het koppel Huntelaar-Suarez voor ogen kunnen gaan krijgen en in de winterstop een poging zullen gaan wagen. Ze hebben nog aardig wat centjes over na de Kaka-transfer (helaas)...
Siempre Real
Moderator
Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001
quote:Suarez gaat zeker niet naar Italie en al helemaal niet naar AC. Suarez gaat komende zomer naar Barca en mocht Ajax tijdens de winterstop uit de Eurocup gestoten zijn, dan schat ik de kans heel groot dat hij in Januari al naar Barcelona vertrekt......
T-Bag schreef:
Ben bang dat als Milan niet snel gaat presteren en doelpunten maken dat ze wel eens het koppel Huntelaar-Suarez voor ogen kunnen gaan krijgen en in de winterstop een poging zullen gaan wagen. Ze hebben nog aardig wat centjes over na de Kaka-transfer (helaas)...
T-Bag
Moderator
Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004
quote:Dan zal Barca toch verrekte diep in de buidel moeten tasten willen ze hem in de winter halen,persoonlijk denk ik dat de kans klein is dat Ajax hem in de winterstop zal en wil verkopen,ook niet voor 40miljoen. In de zomer zal ie nooit veel minder waard zijn en wellicht nog meer als ie zo doorgaat. Alleen het sportieve verlies zou met een transfer in de winter te groot zijn en per saldo wellicht ook financieel omdat de kans als ze met Suarez ook nog eens CL zouden kunnen halen er tig miljoen sowieso binnenkomen,een stuk groter is natuurlijk.
Siempre Real schreef:
(...)
Suarez gaat zeker niet naar Italie en al helemaal niet naar AC. Suarez gaat komende zomer naar Barca en mocht Ajax tijdens de winterstop uit de Eurocup gestoten zijn, dan schat ik de kans heel groot dat hij in Januari al naar Barcelona vertrekt......
Luis S.
Icoon
Grazie Roma
Vedette
Vak: 412
Reg.: 11 juni 2003
Arienho
Jeugdspeler
Vak: 411
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 mei 2009
EkteEkte
Internationale topspeler
Vak: 424
Reg.: 1 april 2007
Arienho
Jeugdspeler
Luis S.
Icoon
quote:Net of Huntelaar een aanspeelt punt is
Arienho schreef:
Zit weer op de bank, ik vind het ook onbegrijpelijk, want een aanspeelpunt is er totaal niet te bekennen bij de ACM
Inzaghi erin, dus weer geen klaasjan...
wd
Vedette
Uit: -
Vak: 426
Reg.: 4 december 2001
Arienho
Jeugdspeler
Administrator
Administrator
Reg.: 26 juni 2002
rbn ![]()
Icoon
Uit: Kom hier nog op terug
Droomaankoop: Henrique Alves Ferreira e Silva Ciro
Reg.: 3 december 2006
quote:Want? Wat kan hij goed dat een aanspeelpunt moet kunnen?
Arienho schreef:
Meningen verschillen ik vind klaas jan wel degelijk een aanspeelpunt
Arienho
Jeugdspeler
wd
Vedette
Vak: 426
Reg.: 4 december 2001
quote:Spijt me zeer, maar je mening is totaal nutteloos wat betreft Huntelaars kwaliteiten als aanspeelpunt. Of eigenlijk dat hij géén aanspeelpunt is. Sommige dingen zijn nou eenmaal berust op feiten. Zo ook dat Huntelaar geen aanspeelpunt is. Dat ziet iedereen.
Arienho schreef:
Meningen verschillen ik vind klaas jan wel degelijk een aanspeelpunt
Zlatan-9
Icoon
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002
Arienho
Jeugdspeler
GangstaRiB
Legende
Uit: Purmerend
Reg.: 8 maart 2001
quote:Klaas Jan past daar toch helemaal niet? Allemaal gladde Italianen en daar komt Huntelaar met z'n ontplofte kop.... Italianen zien liever een gladde nietsnut dan zo'n statische gezonde Hollander.
Zlatan-9 schreef:
En toch kan ik nog altijd lachen om die pipo, krijgt hij een vrije bal tegen, die gebaren, het is me ook een karikatuur die vent, als hij zo scoort gaat die helemaal los denk ik. Alleen jammer dat klaas-jan nog niet meedoet...
Nummer 23
Vedette
Vak: 425
Reg.: 4 november 2003
Arienho
Jeugdspeler
Deze topic is open en bestaat uit 39 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 93,5% dat FC Twente wint van FC Groningen. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.