Ajax Netwerk
woensdag 17 december 2014 - 20:53                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 58 »

HR

Luis S.
Icoon

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003

Stuttgart speelt/probeert gewoon aanvallend te spelen hoor. Past hij een stuk beter dan bij Ac Milan. Maar misschien moet je gewoon concluderen dat hij het niveau niet aan kan.
HR
HR

LeTiss
Legende

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 29 augustus 2005

quote:HR
ElSalvador74 schreef:

(...)dus juist niet... moet in een goed voetballende ploeg de boel afmaken. Stuttgart en goed voetballen.. :denk
HR
Maar hoe werkt dat dan? Als je hem erin zet heb je geen goed voetballende ploeg meer, of je zet hem erbij, maar dat mag niet van de scheidsrechter.
HR
HR

ElSalvador74 Rode kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 7 augustus 2004

LeTiss schreef:

(...)
Maar hoe werkt dat dan? Als je hem erin zet heb je geen goed voetballende ploeg meer, of je zet hem erbij, maar dat mag niet van de scheidsrechter.
HR
díe discussie ga ik met jou niet meer aan. komen we toch niet uit ;B
gewoon een goeie spits. klaar. als Inzághi het bij Milan kan... ;)
HR
HR

M11
Bankzitter

Uit: Utrecht
Reg.: 31 december 2002

Ik vind het niet zo vreemd dat Milan weinig scoort. Deze trainer denkt zo verdedigend. Altijd staan er drie verdedigende middenvelders opgesteld.

Als hij nou eens begint met een middenveld met Pirlo-Seedorf-Ambrosini en voorin rechts Pato, midden Huntelaar en links Ronaldinho.

Dan wordt de kans dat je een keer een doelpunt maakt ook veel groter. Het zou ook logischer zijn omdat je dan wat aan een spits als Huntelaar hebt. Ook Ronaldinho kende zijn beste tijd vanaf links, op de nr. 10 plek is hij een te groot risico bij balverlies.

Zolang Leonardo echter zo verdedigend blijft spelen wordt het nooit wat met Milan, en ook niet met Huntelaar.
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Ben bang dat als Milan niet snel gaat presteren en doelpunten maken dat ze wel eens het koppel Huntelaar-Suarez voor ogen kunnen gaan krijgen en in de winterstop een poging zullen gaan wagen. Ze hebben nog aardig wat centjes over na de Kaka-transfer (helaas)... :I
HR
HR

OSS81
International

Uit: Oss
Vak: 413
Droomaankoop: Andy van der Meyde
Reg.: 13 november 2008

T-Bag schreef:

Ben bang dat als Milan niet snel gaat presteren en doelpunten maken dat ze wel eens het koppel Huntelaar-Suarez voor ogen kunnen gaan krijgen en in de winterstop een poging zullen gaan wagen. Ze hebben nog aardig wat centjes over na de Kaka-transfer (helaas)...HR
Volgens mij hebben ze Kaka juist verkocht omdat de club er financieel niet zo rooskleurig voor staat. Milan kan dus niet de gehele transfersom (naar verluidt 65 miljoen) herinvesteren en heeft al een deel uitgegeven aan Huntelaar en Thiago Silva.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

T-Bag schreef:

Ben bang dat als Milan niet snel gaat presteren en doelpunten maken dat ze wel eens het koppel Huntelaar-Suarez voor ogen kunnen gaan krijgen en in de winterstop een poging zullen gaan wagen. Ze hebben nog aardig wat centjes over na de Kaka-transfer (helaas)... :I
HR
Suarez gaat zeker niet naar Italie en al helemaal niet naar AC. Suarez gaat komende zomer naar Barca en mocht Ajax tijdens de winterstop uit de Eurocup gestoten zijn, dan schat ik de kans heel groot dat hij in Januari al naar Barcelona vertrekt......
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Siempre Real schreef:

(...)

Suarez gaat zeker niet naar Italie en al helemaal niet naar AC. Suarez gaat komende zomer naar Barca en mocht Ajax tijdens de winterstop uit de Eurocup gestoten zijn, dan schat ik de kans heel groot dat hij in Januari al naar Barcelona vertrekt......
HR
Dan zal Barca toch verrekte diep in de buidel moeten tasten willen ze hem in de winter halen,persoonlijk denk ik dat de kans klein is dat Ajax hem in de winterstop zal en wil verkopen,ook niet voor 40miljoen. In de zomer zal ie nooit veel minder waard zijn en wellicht nog meer als ie zo doorgaat. Alleen het sportieve verlies zou met een transfer in de winter te groot zijn en per saldo wellicht ook financieel omdat de kans als ze met Suarez ook nog eens CL zouden kunnen halen er tig miljoen sowieso binnenkomen,een stuk groter is natuurlijk.

Maar het blijft voetballand helaas B)
HR
HR

Luis S.
Icoon

Zo na 3 min al 0-1 voor As Roma.
HR
HR

Grazie Roma
Vedette

Vak: 412
Reg.: 11 juni 2003

HR
HR

Arienho
Jeugdspeler

Vak: 411
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 mei 2009

Ac milan hebt helemaal niks in te brengen en die oddo met ze mislukte voorzetten is toch wel de dieptepunt voor mij...
Hoop dat roma gewoon wint.
HR
HR

EkteEkte
Vedette

Vak: 424
Reg.: 1 april 2007

Doet Huntelaar mee?
HR
HR

Arienho
Jeugdspeler

Zit weer op de bank, ik vind het ook onbegrijpelijk, want een aanspeelpunt is er totaal niet te bekennen bij de ACM

Inzaghi erin, dus weer geen klaasjan...

[Dit bericht is veranderd door Arienho (op 18 oktober 2009 21:49:25).]
HRHR
HR

Luis S.
Icoon

Arienho schreef:

Zit weer op de bank, ik vind het ook onbegrijpelijk, want een aanspeelpunt is er totaal niet te bekennen bij de ACM

Inzaghi erin, dus weer geen klaasjan...
HR
Net of Huntelaar een aanspeelt punt is :D

1-1 trouwens. Makkelijk gegeven strafschop
HR
HR

wd
Vedette

Uit: -
Vak: 426
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 4 december 2001

Ongelofelijk die Ronaldinho. Raakt al ruim een seizoen geen pepernoot en gaat na 't benutten van een penalty z'n eigen feest vieren.. Hoe durf je als het zo slecht gaat met je club en je zelf al super lang niks klaar speelt.
HR
HR

Arienho
Jeugdspeler

Meningen verschillen ik vind klaas jan wel degelijk een aanspeelpunt
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Arienho schreef:

HR
Want? Wat kan hij goed dat een aanspeelpunt moet kunnen?
HR
HR

Arienho
Jeugdspeler

Prachtige assist van ronaldinho 2-1!
HR
HR

wd
Vedette

Vak: 426
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 4 december 2001

Arienho schreef:

HR
Spijt me zeer, maar je mening is totaal nutteloos wat betreft Huntelaars kwaliteiten als aanspeelpunt. Of eigenlijk dat hij géén aanspeelpunt is. Sommige dingen zijn nou eenmaal berust op feiten. Zo ook dat Huntelaar geen aanspeelpunt is. Dat ziet iedereen.

[Dit bericht is veranderd door wd (op 18 oktober 2009 22:14:29).]
HR
HR

Zlatan-9
Icoon

Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

En toch kan ik nog altijd lachen om die pipo, krijgt hij een vrije bal tegen, die gebaren, het is me ook een karikatuur die vent, als hij zo scoort gaat die helemaal los denk ik. Alleen jammer dat klaas-jan nog niet meedoet...
HR
HR

Arienho
Jeugdspeler

Ja idd, Inzaghi blijft een sluipmoordenaar, hij kopte bijna na rust de 1-1 in maar pizzaro hield hem van de doellijn.
HR
HR

GangstaRiB
Legende

Uit: Purmerend
Reg.: 8 maart 2001

Zlatan-9 schreef:

En toch kan ik nog altijd lachen om die pipo, krijgt hij een vrije bal tegen, die gebaren, het is me ook een karikatuur die vent, als hij zo scoort gaat die helemaal los denk ik. Alleen jammer dat klaas-jan nog niet meedoet...
HR
Klaas Jan past daar toch helemaal niet? Allemaal gladde Italianen en daar komt Huntelaar met z'n ontplofte kop.... Italianen zien liever een gladde nietsnut dan zo'n statische gezonde Hollander.

De carrieremoves van KJH zijn buitengewoon ongelukkig te noemen. De enige echte winnaar is Ajax geweest, die heel wat centjes heeft mogen bijschrijven voor een speler die dat absoluut niet waard is.

Nu maar hopen dat KJH in de winterstop gelokt wordt door Everton met een leuk salaris, dan dat hij Ajax komt verzwakken.
HR
HR

Nummer 23
Vedette

Vak: 425
Reg.: 4 november 2003

Wat is die pirlo een lamme zak hooi zeg.. verschrikkelijk. Dat zoiets geaccepteerd wordt. Ik had die man echt al 10x gewisseld. Nou is heel Milan natuurlijk niet veel meer.. Als ik zo'n Zambrotta aan het werk zie, of Dida om eens een paar spelers te noemen dan vraag je je toch echt af waar het bestuur van Milan mee bezig is. Zulke jongens horen af te bouwen op het amateurniveau en niet in zulke wedstrijden te spelen..

Nu Borriello voor Inzaghi en weer geen Klaas. Sjongejonge wat heeft die jongen het moeilijk daar. Gehaald voor niks. :\(

Edit: hahaha.. net dat je het zegt. Doet overigens niets aan zijn bedroevende spel af!

[Dit bericht is veranderd door Nummer 23 (op 21 oktober 2009 22:05:51).]
HR
HR

Arienho
Jeugdspeler

jaja lekker hoor, Milan volledig terrecht gewonnen hopelijk de ommekeer ook in italïe want dit blijft toch de club van italïe!!!

patoooooooo wat een held, seedorf speelde ook weer lekker hoor!
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax in de winter versterking halen?

Nee
Ja voor de verdediging
Ja voor het middenveld
Ja voor de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 8,9% dat FC Dordrecht wint van FC Groningen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Vitesse:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!