Deze topic is open en bestaat uit 39 pagina's: « 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 39 »
Fern
International
Vak: -
Droomaankoop: Jeffrey Bruma
Reg.: 14 augustus 2007
Hendrix
Idool
Uit: Amsterdam
Vak: 427
Droomaankoop: -
Reg.: 9 december 2005
OSS81
International
Vak: 413
Droomaankoop: Andy van der Meyde
Reg.: 13 november 2008
quote:Ten eerste, in welke post is dat beweerd? Ten tweede, kom maar op met je betoog dan. Lekker makkelijk dit...
Fern schreef:
ik moet vreselijk lachen om de dwazen die met droge ogen beweren dat Kluivert is geslaagd bij AC Milan.
Fern
International
Droomaankoop: Jeffrey Bruma
Reg.: 14 augustus 2007
quote:asjeblieft.
Ten tweede: Bierhoff, Kluivert, Vieri, Tomasson, Dugarry en Van Basten liepen de 100 meter ook niet onder de 10 seconden, maar waren weldegelijk snel genoeg om in San Siro succesvol te zijn.
OSS81
International
quote:Het is wat mager voor een betoog, toch bedankt voor je reactie. Ik was al bang dat jij evenals veel Milanese fans destijds het aantal goals als maatstaf voor 'succesvol' zou gaan gebruiken. Dat soort kortzichtigheid is gebruikelijk in de Serie A, vandaar ook dat ik veronderstel dat Huntelaar bij Milan op handen gedragen zal worden.
Fern schreef:
(...) En argumenten? Kijk naar het aantal goals en het aantal wedstrijden dat Kluivert speelde, die zat bijna altijd op de bank en mocht niet voor niets na een jaar vertrekken. Dan ben je dus niet succesvol en geslaagd.
OSS81
International
quote:Adriano lijkt me gedoemd te mislukken, Adebayor zou wel een mooi duo kunnen vormen met Pato.
Emmanuel Adebayor heeft zijn werkvergunning binnen en niets lijkt daarom een overgang van Arsenal naar Manchester City in de weg te staan. Toch wil de Togolese spits wachten. The Sun weet waarom. Adebayor heeft een telefoontje uit Italië gekregen. AC Milan, dat er maar niet in slaagt Luis Fabiano binnen te halen, zou namelijk wel eens de verrassende nieuwe club van de aanvaller van The Gunners kunnen worden.
Er valt volgens Telelombardia nog een surprise te verwachten bij de Rossoneri: Adriano. De Braziliaanse spits verliet afgelopen seizoen Internazionale en speelt nu in eigen land bij Flamengo. 'Hij heeft aanbiedingen uit Spanje en Italië', meldt Gilmar Rinaldi, zaakwaarnemer van de spits. 'We hebben in het verleden zelfs met AC Milan gesproken toen hij nog bij Inter speelde. Dus het zou zomaar kunnen dat hij daar alsnog gaat spelen. In zijn contract bij Flamengo en bij de ontbinding van zijn verbintenis met Internazionale zijn in ieder geval geen clausule's opgenomen die bepalen dat hij niet naar AC Milan mag.'
J.Ullrich
Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Alessio Cerci
Reg.: 31 mei 2007
OSS81
International
Hendrix
Idool
quote:Luca Toni?
OSS81 schreef:
Wel benieuwd wat Milan nu wil met de spitspositie nu Dzeko en Luis Fabiano niet haalbaar blijken. Back-up Adebayor heeft intussen bij Man City zijn krabbel gezet en de deur naar Huntelaar heeft Milan door de uitspraken van Galliani min of meer zelf dichtgeslagen. De komst van Trezeguet zie ik ook niet gebeuren.
J.Ullrich
Vedette
OSS81
International
quote:Ik tel dan Seedorf als linkermiddenvelder niet mee bij die 3 aanvallende posities. Ronaldinho in een vrije rol en twee spitsen Pato + aankoop. Een topaankoop lijkt me nooit overbodig en hoeft niet per sé duur te zijn.
J.Ullrich schreef:
Met Pato, Ronaldinho, Abate, Borriello, Inzaghi, Zigoni en Seedorf heb je in principe gewoon genoeg spelers voor 3 aanvallende posities. Geef de grote namen daarin gewoon het volledige vertrouwen en laat de talentvollen voelen dat ze er dicht tegenaan zitten. Heb je een gouden formule zonder nog een overbodige topaankoop te hoeven doen.
J.Ullrich
Vedette
quote:Seedorf lijkt alleen in aanmerking te komen voor een rol als trequartista, en dat is gewoon als aanvaller. Hij staat ook al jaren tussen de aanvallers op de officiële site. En naast Pato mag van mij best een Borriello of Inzaghi staan.
OSS81 schreef:
(...) Ik tel dan Seedorf als linkermiddenvelder niet mee bij die 3 aanvallende posities. Ronaldinho in een vrije rol en twee spitsen Pato + aankoop. Een topaankoop lijkt me nooit overbodig en hoeft niet per sé duur te zijn.
J.Ullrich
Vedette
Drie Kruizen
Legende
Reg.: 28 november 2004
Romanista
Talent
Uit: Utrecht
Reg.: 25 september 2003
Toby Alderweireld
Vedette
Uit: Amstelveen
Reg.: 3 augustus 2008
OSS81
International
quote:Leonardo wil van Ronaldinho een sleutelfiguur maken, hij zal Kaka moeten opvolgen als centrale man achter de spitsen. De komst van Van der Vaart lijkt me daarom zeer onwaarschijnlijk.
Toby Alderweireld schreef:
Misschien nog een creatieve middenvelder (V/D Vaart?) erbij en er staat weer een goed team.
harrywijnschenk
Internationale topspeler
Reg.: 5 maart 2003
quote:Leonardo wil toch ook een soort 4-3-3 gaan spelen? Dan zal Huntelaar de punt man worden, wie moeten er op de flanken dan, Ronaldinho en Pato? En die opstelling hierboven, ik neem aan dat gatusso toch ook speelt?
OSS81 schreef:
(...) Leonardo wil van Ronaldinho een sleutelfiguur maken, hij zal Kaka moeten opvolgen als centrale man achter de spitsen. De komst van Van der Vaart lijkt me daarom zeer onwaarschijnlijk.
Toby Alderweireld
Vedette
Uit: Amstelveen
Reg.: 3 augustus 2008
quote:Zou kunnen, een 4-3-3 zou er dan ongeveer zo uit komen te zien:
harrywijnschenk schreef:
(...)
Leonardo wil toch ook een soort 4-3-3 gaan spelen? Dan zal Huntelaar de punt man worden, wie moeten er op de flanken dan, Ronaldinho en Pato? En die opstelling hierboven, ik neem aan dat gatusso toch ook speelt?
J.Ullrich
Vedette
Hendrix
Idool
quote:Seedorf is natuurlijk een klasse beter dan spelers als Ambrosini en Flamini. Gelukkig zien ze dat in Milan ook al jaren in.
J.Ullrich schreef:
In mijn optiek gaat het er ongeveer zo uitzien, met hier en daar wat nuances. Ronaldinho wordt niet per definitie dé vervanger van Kaká. Pato speelt het liefst ook als trequartista en met Ronaldinho gaat hij een perfecte creatieve tandem vormen voorin, om Il Cacciatore heen. Sorry voor Seedorf, maar die komt niet in aanmerking voor de basis. Gattuso gaat uiteraard ook vaak spelen. Flamini is ook een geweldige rechtsback, heeft hij bewezen vorig seizoen. Dan kan Zambro op links en Gattuso op de plek van Flamini.
Storari/Abbiati (nog geblesseerd)
Zambrotta Sandro Nesta Thiago Silva Beppe Favalli
Flamini Pirlo Ambrosini
Alexandre Pato Ronaldinho
Huntelaar
Siam'venuti fin qua,
Siam'venuti fin qua,
Per vedere segnar'Huntelaar,
whoohooo whoohoohoho
Ohi ohi ohi,
Ohi ohi ohi,
Klaas Jan Hunt'laar segna per noi!
J.Ullrich
Vedette
quote:Seedorf is een grote speler, een hele grote zelfs. Heeft Milan ontzettend veel gebracht. Maar de laatste seizoenen bracht hij het alleen op in de hele grote wedstrijden. Als het niet loopt tegen kleine teams die zich ingraven zie je dat je met Seedorf weinig opschiet omdat hij het spel vertraagt en niet terugverdedigt.
Hendrix schreef:
(...)
Seedorf is natuurlijk een klasse beter dan spelers als Ambrosini en Flamini. Gelukkig zien ze dat in Milan ook al jaren in.
spelbos
Legende
Reg.: 1 juli 2006
J.Ullrich
Vedette

spelbos
Legende
Reg.: 1 juli 2006
Deze topic is open en bestaat uit 39 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 62,7% dat FC Volendam wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.