Ajax Netwerk
woensdag 20 augustus 2014 - 08:48                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Deze topic is open en bestaat uit 57 pagina's: « 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 57 »

HR
Ac Milan geen slechte keus voor Huntelaar, verklaar dat is eventjes? Huntelaar bezit toch totaal geen snelheid die benodigd is bij de spelstijl van Milan? Huntelaar moet in de 16 rondwandelen, niet iets over de middenlijn.
HR
HR

OSS81
International

Uit: Oss
Vak: 413
Droomaankoop: Andy van der Meyde
Reg.: 13 november 2008

quote:HR
rbn schreef:

Ac Milan geen slechte keus voor Huntelaar, verklaar dat is eventjes? Huntelaar bezit toch totaal geen snelheid die benodigd is bij de spelstijl van Milan? Huntelaar moet in de 16 rondwandelen, niet iets over de middenlijn.HR
Die verklaring heb ik reeds gegeven in de post waar jij op reageert:

OSS81 schreef:

(...) In Italie verwachten ze van een spits vooral goals, goals en nog eens goals. Dan zit je met Huntelaar wel goed. Hij heeft nu eenmaal eenzelfde gave als een Pipo Inzaghi: bal in de 16 voor zijn voeten? Doelpunt.HR
Huntelaar werd in zijn Ajax-tijd en ook in Oranje vaak verweten dat hij niet goed genoeg zou meevoetballen, dat hij behalve het afronden van een aanval amper een bijdrage levert. Welnu, in de Serie A vinden ze dat prima. Als hij er maar 25 per seizoen intrapt, hoor je niemand klagen en zal Klaas-Jan op handen worden gedragen.

Jouw punt dat Huntelaar snelheid mist voor de speelstijl van Milan, onderschrijf ik niet. Ten eerste was het Ajax waar Huntelaar op 9 stond ook niet zo briljant dat Huntelaar continu diep op de helft van de tegenstander of zelfs in de 16 kon bivakkeren. Ten tweede: Bierhoff, Kluivert, Vieri, Tomasson, Dugarry en Van Basten liepen de 100 meter ook niet onder de 10 seconden, maar waren weldegelijk snel genoeg om in San Siro succesvol te zijn.

Hoe was het ook al weer? 'Je hoeft niet snel te zijn, je moet op tijd vertrekken.' ;)

[Dit bericht is veranderd door OSS81 (op 27 juni 2009 10:05:48).]
HR
HR

paulschoptkont
Idool

Vak: 129
Droomaankoop: -
Reg.: 9 december 2005

Wil je nou serieus beweren dat al die spitsen net zo traag waren als Huntelaar? Vooral Kluivert was gewoon rammend snel.
HR
HR

OSS81
International

paulschoptkont schreef:

Wil je nou serieus beweren dat al die spitsen net zo traag waren als Huntelaar?HR
Ik wil serieus beweren dat je niet per sé 'rammend snel' hoeft te zijn om te slagen in de spits bij AC Milan. En ja, de spelers in bovenstaand rijtje ontlopen elkaar qua snelheid niet veel en zijn derhalve net zo snel (of traag, wat je wil) als Klaas-Jan Huntelaar.

Kluivert was trouwens ook bepaald geen sprintwonder hoor, bij uitstek een type speler die de bal in de voeten wil en juist niet in de diepte. Maar dat terzijde.
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Vak: -
Reg.: 14 maart 2002

Ehm, je onderschat Kluiverts snelheid echt heel erg. Hij was snel. Dat hij de bal liever in de voeten had doet daar niks aan af.
HR
HR

paulschoptkont
Idool

De vergelijking gaat natuurlijk sowieso niet echt op, aangezien Huntelaar nog niet in de schaduw van Kluivert zou kunnen staan, maar als je volhoudt dat dit en dit niet snel is dan heeft de discussie al geen zin.
HR
HR

OSS81 schreef:

(...) Huntelaar werd in zijn Ajax-tijd en ook in Oranje vaak verweten dat hij niet goed genoeg zou meevoetballen, dat hij behalve het afronden van een aanval amper een bijdrage levert. Welnu, in de Serie A vinden ze dat prima. Als hij er maar 25 per seizoen intrapt, hoor je niemand klagen en zal Klaas-Jan op handen worden gedragen.

Jouw punt dat Huntelaar snelheid mist voor de speelstijl van Milan, onderschrijf ik niet. Ten eerste was het Ajax waar Huntelaar op 9 stond ook niet zo briljant dat Huntelaar continu diep op de helft van de tegenstander of zelfs in de 16 kon bivakkeren. Ten tweede: Bierhoff, Kluivert, Vieri, Tomasson, Dugarry en Van Basten liepen de 100 meter ook niet onder de 10 seconden, maar waren weldegelijk snel genoeg om in San Siro succesvol te zijn.

Hoe was het ook al weer? 'Je hoeft niet snel te zijn, je moet op tijd vertrekken.' ;)
HR
Jongen, als jij niet inziet dat een Huntelaar, die het niet van zijn snelheid moet hebben (lees: zo traag als stront is), bij de speelstijl (counter voetbal) van Ac Milan past ben je rete blind. 100 meter hoef je niet in 10 seconden te lopen, maar 25 seconden is nogal veel. Het Ajax was inderdaad niet zo briljant waar Huntelaar op 9 stond, maar wij voetballen wel vooral op de helft van de tegenstander en maken het spel, dus Huntelaar liep altijd wel in en om de 16. Bij Milan moet je eerst 30 meter overbruggen, nou je kan je klok erop gelijk zetten dat Huntelaar er door iedereen uitgelopen wordt, check anders de beelden nog is wanneer Huntelaar op de keeper af kon gaan werd hij alsnog ingehaald. Kluivert niet snel noemen :D, wie noem je dan snel Usain Bolt zeker? Houdt toch op met dat soort kul.
HR
HR

OSS81
International

rbn schreef:

(...) Jongen, als jij niet inziet dat een Huntelaar, die het niet van zijn snelheid moet hebben (lees: zo traag als stront is), bij de speelstijl (counter voetbal) van Ac Milan past ben je rete blind.HR
Fijne vriend, wat je hier neerzet is gezwets van de bovenste plank. Het tegendeel is namelijk al lang en breed aangetoond door een hele reeks spelers, die weliswaar niet gezegend waren met een bovengemiddelde snelheid maar desalniettemin geslaagd zijn bij AC Milan.

Het Ajax was inderdaad niet zo briljant waar Huntelaar op 9 stond, maar wij voetballen wel vooral op de helft van de tegenstander en maken het spel, dus Huntelaar liep altijd wel in en om de 16. Bij Milan moet je eerst 30 meter overbruggen, nou je kan je klok erop gelijk zetten dat Huntelaar er door iedereen uitgelopen wordtHR
Ik weet niet hoe intensief je Ajax volgt, maar volgens mij heb jij een iets te rooskleurig beeld van de afgelopen jaren. Zo briljant en oppermachtig dat Huntelaar altijd in en om het strafschopgebied van de opponent te vinden was, was het simpelweg niet.

Kluivert niet snel noemen :D, wie noem je dan snel Usain Bolt zeker? Houdt toch op met dat soort kul.HR
Lachen man. :B Ik vond Kluivert niet uitblinken qua snelheid, daarentegen des te meer wist hij zich te onderscheiden op andere belangrijke facetten van het voetbalspel. Maar als jij van mening bent dat Kluivert wel tot de snelste (counter)spitsen van AC Milan geschaard kan worden, prima moet je zijn naam maar even wegdenken uit bovenstaande opsomming.

paulschoptkont schreef:

De vergelijking gaat natuurlijk sowieso niet echt op, aangezien Huntelaar nog niet in de schaduw van Kluivert zou kunnen staan, maar als je volhoudt dat dit en dit niet snel is dan heeft de discussie al geen zin.HR
Ik ga graag de discussie met je aan over de vraag of Huntelaar van waarde kan zijn voor Milan. Een uitgebreide vergelijking Kluivert VS Huntelaar lijkt me in dit verband, zoals je zelf ook al aangeeft, inderdaad tamelijk zinloos. Hetzelfde geldt voor een welles/nietes spelletje over hoe snel Kluivert wel/niet was.

Edit: spelling

[Dit bericht is veranderd door OSS81 (op 28 juni 2009 19:25:03).]
HR
HR

OSS81
International

Na de verkoop van Kaká aan Real Madrid wil AC Milan zijn selectie in elk geval versterken met een aanvaller. Edin Dzeko van VfL Wolfsburg was de belangrijkse kandidaat, maar de kampioen van Duitsland wenst de spits niet te verkopen. Volgens het Italiaanse Studio Sport is nu Portsmouth-aanvaller Peter Crouch het nieuwe doel. De lange spits wordt gezien als de ideale man naast Pato.HR
Dat zou ik toch een verrassende transfer vinden! Hier zijn al twijfels of het spel van Huntelaar, gezien zijn beperkingen qua start- en topsnelheid, wel geschikt zou zijn voor AC Milan. Maar als zelfs Peter Crouch daar op een lijstje staat... die slungel is helemáál niet vooruit te branden. Bovendien maakt hij zelden meer dan 10 goals per seizoen, dan kan Huntelaar toch iets betere statistieken overleggen.

Het principe dat er niet per sé een pijlsnelle aanvaller naast de behendige Pato hoeft te staan onderschrijf ik overigens wel, maar dan zou Peter Crouch niet mijn eerste of tweede keus zijn.
HR
HR

OSS81
International

In december 2008 incasseerde Ajax 27 miljoen euro voor Klaas-Jan Huntelaar. Real Madrid bestempelde hem als langetermijnproject, maar een half jaar later wil de Spaanse club de Nederlander al verkopen. AC Milan is geïnteresseerd en wil de spits koppelen aan Luis Fabiano. Vice-voorzitter Adriano Galliani was afgelopen weekeinde in Mallorca om met Florentino Pérez te onderhandelen, maar tot een vergelijk kwamen beiden nog niet. Italiaanse en Spaanse media speculeren over de hoogte van de transfervergoeding. Sky Italia zit het laagst: Milan wil alleen huren, terwijl Real 15 miljoen euro vraagt. La Gazzetta dello Sport zit het hoogst en meent dat de Rossoneri tot 18 miljoen willen neerleggen, terwijl Real 25 miljoen eist máár bereid is te zakken tot minstens 20 miljoen.HR
Bron: Transferdagboek, http://www.vi.nl

15 miljoen voor Huntelaar, dat zou echt een koopje zijn. Kan het me haast niet voorstellen gezien Real een half jaar geleden 27 heeft betaald. Alhoewel, geld schijnt op het moment niet echt een rol te spelen in Madrid...
HR
HR

OSS81
International

Milan verslaat Ajax in jacht op verdediger Onyewu

07/07/2009 13:25

Oguchi Onyewu gaat naar AC Milan. De door Ajax begeerde Amerikaan is met de Italiaanse club tot een akkoord gekomen.

Onyewu tekende in San Siro een contract tot medio 2012.
De 27-jarige centrale verdediger arriveert transfervrij in Milaan, aangezien zijn contract bij Standard Luik op 1 juli afliep. De Amerikaan van Nigeriaanse afkomst is ook in het bezit van een Belgisch paspoort.

Onyewu vestigde de laatste seizoenen de aandacht op zich met zijn sterke spel namens Standard, waarmee hij twee jaar op rij de Belgische titel veroverde. Bovendien maakte hij indruk tijdens de strijd om de Confederations Cup in Zuid-Afrika. Met de Verenigde Staten reikte de 38-voudig international tot de finale, waarin Brazilië sterker was.

Milan kan een extra verdediger gebruiken. Paolo Maldini zette na vorig seizoen een punt achter zijn loopbaan. Tevens weigerden de Rossoneri de koopoptie in het huurcontract met Philippe Senderos te lichten, waardoor de Zwitser moest terugkeren naar Arsenal.

Ajax was ook zeer geïnteresseerd in Onyewu. De Amsterdammers zoeken defensieve versterking, mede na het vertrek van Thomas Vermaelen naar Arsenal.HR
Bron: http://www.vi.nl

Gevalletje Tomasson? :denk
HR
HR
Jaja ik ben weer terug ;).

Typisch zuinig Berlusconi-beleid hè. Ik ben echt benieuwd wat het wordt dit seizoen. Vorig jaar had ik echt hoop op de scudetto, nu zie ik het allemaal wel. Ben al tevreden als ik Milan weer een paar mooie CL-duels kan zien spelen eigenlijk.

Gelukkig traint Sandro Nesta weer volle bak mee vanaf de voorbereiding, hopelijk, ho-pe-lijk blijft de beste verdediger ter wereld een keer heel. En ik verwacht veel van Thiago Silva, in wie ze in Italië al een soort opvolger van Maldini zien.

Als Pato blijft staat er ook sowieso wel een aardige aanval. Luis Fabiano vind ik weinig toevoegen, had liever een wat jongere gehad. Inzaghi kan nog best een seizoen lang van waarsde zijn zoals de afgelopen twee jaar. Eerste seizoenshelft zie je 'm niet, tweede seizoenshelft loopt-ie meer dan 1 op 1...

En ik vergeet helemaal te melden dat het fantastisch is dat Milan een aantal Italiaanse jongelingen heeft teruggehaald dan wel aangekocht, zoals Gianmarco Zigoni, Ignazio Abate, Giacomo Berretta en Davide Di Gennaro. Vooral van Abate - de snelste speler van de hele Serie A - verwacht ik veel. Leonardo zal hem absoluut de kans wel gunnen.

Als we al tekort schieten, dan het liefst met een team jonge enthousiaste knapen van Italiaanse afkomst. We zijn geen Inter hè ;)

[Dit bericht is veranderd door J.Ullrich (op 9 juli 2009 02:29:28).]
HR
HR

Dino Pelledino
Talent

Uit: Buenos Aires
Reg.: 5 januari 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 juli 2009 om 15:54:11.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: pelledino@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ja, Wouter (J.Ullrich)! Het wordt een spannend seizoen voor ons aller Milan!
Ben benieuwd dit seizoen zonder Il Capitano. Al vanaf 1984 de man die Milan leidde. Ambrosini de nieuwe aanvoerder en Galliani wilt verjongen. Ik hoop dat we dit seizoen boven Inter Merda eindigen en we misschien voor een verrassing kunnen zorgen. Het wordt een tussenjaar omdat we vernieuwen, maar dat betekent niet dat we de Scudetto links laten liggen. We gaan ervoor!!!

Milano siamo noi solo noi!! dal 1899!! MILAN! MILAN! MILAN! MILAN! MILAN!

forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door Dino Pelledino (op 9 juli 2009 16:06:18).]
HRHR
HR

Dino Pelledino schreef:

Ja, Wouter (J.Ullrich)! Het wordt een spannend seizoen voor ons aller Milan!
Ben benieuwd dit seizoen zonder Il Capitano. Al vanaf 1984 de man die Milan leidde. Ambrosini de nieuwe aanvoerder en Galliani wilt verjongen. Ik hoop dat we dit seizoen boven Inter Merda eindigen en we misschien voor een verrassing kunnen zorgen. Het wordt een tussenjaar omdat we vernieuwen, maar dat betekent niet dat we de Scudetto links laten liggen. We gaan ervoor!!!

Milano siamo noi solo noi!! dal 1899!! MILAN! MILAN! MILAN! MILAN! MILAN!

(plaatje)
HR
Ja dat wordt het zeker Dino! Mooi trouwens ook dat Alberto Paloschi nog een seizoen bij Parma speelt, kijken wat hij waard is als basisspeler in een A-squadra.

Ambrosini nieuwe aanvoerder is natuurlijk logisch. Wel ben ik benieuwd naar hoe hij het nog trekt. Hij wordt een dagje ouder en dat merken we wel al. Zijn specialiteit van 'hoog' drukzetten op bet veld vertoont wat scheurtjes af en toe. Maar hij vertegenwoordigt samen met Gattuso wel de echte Orgoglio Rossonero. VAI MILAN.
HR
HR

Dino Pelledino
Talent

Uit: Buenos Aires
Reg.: 5 januari 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 juli 2009 om 23:35:55.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: pelledino@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

J.Ullrich schreef:

(...)

Ja dat wordt het zeker Dino! Mooi trouwens ook dat Alberto Paloschi nog een seizoen bij Parma speelt, kijken wat hij waard is als basisspeler in een A-squadra.

Ambrosini nieuwe aanvoerder is natuurlijk logisch. Wel ben ik benieuwd naar hoe hij het nog trekt. Hij wordt een dagje ouder en dat merken we wel al. Zijn specialiteit van 'hoog' drukzetten op bet veld vertoont wat scheurtjes af en toe. Maar hij vertegenwoordigt samen met Gattuso wel de echte Orgoglio Rossonero. VAI MILAN.
HR
Die Peloschi wordt een grote, ik ben overtuigd. Precies! Een jaartje bij Gialloblu laten rijpen en daarna naar Milan om te gaan schitteren. We zijn ook bijna rond met Luis Fabiano. Goede aanwinst. Het is nu alleen nog spannend of Pato en Pirlo blijven. Erg onzeker.
Ik vind dat Pato verplicht is te blijven, hij speelt nog zo kort bij ons en moet dankbaar zijn dat Milan hem de kans geboden heeft. Chelsea is maar een "Engelse Subtopper" in het Klassieke voetbal en Milan is puurder en veel mooier dan die "gekochte" rijelui club uit Londen.
Forza Milan! Sempre nel Cuore! B)

Foto AC Milan Wereldkampioen 2007:

forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door Dino Pelledino (op 9 juli 2009 23:40:32).]
HR
HR

OSS81
International

J.Ullrich schreef:

En ik vergeet helemaal te melden dat het fantastisch is dat Milan een aantal Italiaanse jongelingen heeft teruggehaald dan wel aangekocht, zoals Gianmarco Zigoni, Ignazio Abate, Giacomo Berretta en Davide Di Gennaro. Vooral van Abate - de snelste speler van de hele Serie A - verwacht ik veel.HR
Als jullie het niet erg vinden doe ik niet mee met de Italiaanse vreugdekreten ;), maar ik ben wel nieuwsgierig naar bovenstaande spelers. Hebben jullie wat meer informatie en zijn zij goed genoeg om komend seizoen bij Milan in de basis te spelen?

Nesta: 'Ik ben altijd teruggekomen. Nu dus ook'

07/07/2009 23:14

Alessandro Nesta van AC Milan miste het gehele vorige seizoen door blessures. Met name een kwetsuur aan zijn rug hield de 33-jarige verdediger aan de kant. Maar het komende seizoen lijkt hij weer terug te komen.

'Ik heb mijn eerste trainingen erop zitten en ik voel me prima', vertelt Nesta op de site van AC Milan. 'Ik denk en hoop dat ik mijn blessures van vorig seizoen achter me heb gelaten. De echte test komt tijdens onze trip in de Verenigde Staten, waar we veel wedstrijden kort op elkaar spelen. Maar de pijn is weg en ik heb er vertrouwen in.'

'Dit wordt een erg belangrijk seizoen voor me', vervolgt de 78-voudig Italiaans international. 'Het is het jaar van de waarheid, waarin de rest van mijn voetbalcarrière bepaald wordt. In eerste instantie irriteerden de speculaties dat ik met voetballen zou stoppen me behoorlijk. Ik heb eerder zware blessures gehad in mijn loopbaan en ik ben altijd teruggekomen. Nu dus ook.'HR
Bron: http://www.vi.nl
HR
HR

paulschoptkont schreef:

Wil je nou serieus beweren dat al die spitsen net zo traag waren als Huntelaar? Vooral Kluivert was gewoon rammend snel.
HR
Crespo was snel wil je zeggen? Was zo traag als een slak, maar hij maakte ze wel.
HR
HR

Hendrix
Idool

Co Adriaanse schreef:

(...)

Crespo was snel wil je zeggen? Was zo traag als een slak, maar hij maakte ze wel.
HR
Dat komt omdat hij buitengewoon sterk aan de bal was, waarmee hij zijn gebrek aan snelheid vaak kon compenseren.
HR
HR

Hendrix schreef:

(...)

Dat komt omdat hij buitengewoon sterk aan de bal was, waarmee hij zijn gebrek aan snelheid vaak kon compenseren.
HR
Inzaghi is snel en sterk aan de bal?
HR
HR

OSS81
International

Co Adriaanse schreef:

Crespo was snel wil je zeggen? Was zo traag als een slak, maar hij maakte ze wel.HR
Crespo zou een sprintwedstrijd met Dugarry en Bierhoff wel als winnaar kunnen afsluiten. Er zijn dus succesvolle Milan-spitsen geweest die nóg slomer waren. ;)

Ben het overigens met Hendrix eens dat je als spits een gebrek aan snelheid prima kunt compenseren door bijzonder hoog te scoren op andere belangrijke competenties.
HR
HR

OSS81 schreef:

(...) Crespo zou een sprintwedstrijd met Dugarry en Bierhoff wel als winnaar kunnen afsluiten. Er zijn dus succesvolle Milan-spitsen geweest die nóg slomer waren. ;)

Ben het overigens met Hendrix eens dat je als spits een gebrek aan snelheid prima kunt compenseren door bijzonder hoog te scoren op andere belangrijke competenties.
HR
Daar ben ik het ook mee eens. Huntelaar zou bij AC Milan gewoon topscorer van Italië gaan worden op termijn. Daar heb ik het volledige vertrouwen in.
HR
HR

Als jullie het niet erg vinden doe ik niet mee met de Italiaanse vreugdekreten ;), maar ik ben wel nieuwsgierig naar bovenstaande spelers. Hebben jullie wat meer informatie en zijn zij goed genoeg om komend seizoen bij Milan in de basis te spelen?HR
Alle vier zijn ze vooral op termijn aanwinsten. Di Gennaro en Abate hebben zich bij Reggina en Torino tot volwaardige Serie A-spelers ontwikkeld. Ze waren voor de helft nog eigendom van Milan, maar zijn door een blinde veiling teruggehaald. Het zijn allebei aanvallend ingestelde spelers, Di Gennaro wat meer in de as en Abate is een pijlsnelle speler die op beide flanken uit de voeten kan. Wellicht dat hij in het systeem van Leonardo al een serieuze rol kan krijgen.

Beretta (17) en Zigoni (18) zijn piepjonge spelers die bij AlbinoLeffe en Treviso in de Serie B speelden dit seizoen. Van Beretta weet ik weinig behalve dat hij een multifunctionele aanvaller is die vooral individuele kwaliteiten heeft. Zigoni is een typische spits, trouwens de zoon van oud-Juventus-spits Gianfranco Zigoni. Meer dan 100 doelpunten in de jeugd bij Treviso, dit seizoen 2 in 18 wedstrijden Serie B. Maar dat is echt een hele stugge competitie, niet bepaald ideaal om je als aanvaller in te bewijzen. Toch heeft Zigoni Milan overtuigd, laten we hopen dat ze het goed hebben. Veel grote clubs zaten trouwens achter deze twee aan.

Milan kennende zullen deze spelers echter snel weer verhuurd of zelfs verkocht worden als ze niet meteen voldoen, maar wie weet is Leonardo happiger op de jeugd.
HR
HR

Hendrix
Idool

Co Adriaanse schreef:

(...)

Inzaghi is snel en sterk aan de bal?
HR
Uitermate zwak aan de bal, maar een absolute killer die alle voetbalwetten tart. En nog altijd stukken sneller dan Huntelaar ja.

Begrijp me goed, ik hoop dat er een mooie club voor Huntelaar komt en dat hij er slaagt, maar AC Milan lijkt me niet echt geschikt. Ik denk dat hij veel beter tot zijn recht komt in de Premier League.

[Dit bericht is veranderd door Hendrix (op 11 juli 2009 01:47:21).]
HR
HR

Hendrix schreef:

(...)

Uitermate zwak aan de bal, maar een absolute killer die alle voetbalwetten tart. En nog altijd stukken sneller dan Huntelaar ja.

Begrijp me goed, ik hoop dat er een mooie club voor Huntelaar komt en dat hij er slaagt, maar AC Milan lijkt me niet echt geschikt. Ik denk dat hij veel beter tot zijn recht komt in de Premier League.
HR
Deze topic lijkt me niet meer de plaats om over Huntelaar te discussiëren, want Milan heeft expliciet al aangegeven dat een transfer van Klaas Jan er niet meer in zit. Ik had Huntelaar wel graag zien komen. Als Ajacied heb ik veel kritiek op hem gehad toen hij bij ons speelde, maar ik denk dat hij voor Milan alles in huis heeft. Absoluut onvergelijkbaar met spitsen zoals Inzaghi, Shevchenko en Pato, maar wel dodelijk in de zestien. Bij Madrid is-ie nog wat gegroeid en ik had hem liever gehad dan de al wat oudere Luis Fabiano, maar helaas wil Galliani niet meer betalen dan 14 miljoen of een seizoen huur.
HR
HR

OSS81
International

J.Ullrich schreef:

(...) Deze topic lijkt me niet meer de plaats om over Huntelaar te discussiëren, want Milan heeft expliciet al aangegeven dat een transfer van Klaas Jan er niet meer in zit.HR
Daar kon Milan nog wel eens op terugkomen wanneer Luis Fabiano niet haalbaar blijkt. Immers, zou deze Braziliaan zoveel goedkoper zijn dan Dzeko?

Voordeel is natuurlijk dat Real Madrid Huntelaar graag wil verkopen en hij daarom ook max. 20 miljoen moet kosten. Sevilla en Wolfsburg willen hun spitsen liever niet kwijt en vrangen de hoofdprijs.

Ik heb vernomen dat de financiele problemen van Milan zelfs doorslaggevend zijn geweest bij de verkoop van vedette Kaka, dan is het niet logisch om vervolgens 40 miljoen uit te geven aan Luis Fabiano.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 57 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Eto'o halen als die kans er is?

Ja, natuurlijk
Ja, alleen als hij binnen salarisplafond blijft
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 58,4% dat Heracles Almelo wint van SC Cambuur Leeuwarden. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!