Ajax Netwerk
dinsdag 25 november 2014 - 01:24                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 58 »

HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2001

quote:HR
J.Ullrich schreef:

Ohhhh wat een heerlijk gevoel. De verbetenheid was duidelijk te zien bij iedereen. Vooral bij Carlo, hup Ambro eruit voor Pato, va-banque op de aanval!

HR
Wat? Ancelotti die vol op de aanval speelt? Kan ik me bijna niet voorstellen, is ie al onderzocht op enge ziektes? ;B
HR
HR

Pantera Negra
Vedette

Vak: 111
Reg.: 2 mei 2003

J.Ullrich schreef: De verbetenheid was duidelijk te zien bij iedereen.
HR
Niet vreemd natuurlijk als je eens tegen het grote Napoli mag spelen!
HR
HR
@Pantera: Was dat provocerend bedoeld? Of heb je expres de bijnaam van de absolute clown van Milan als nickname? :B

@Siempre: Ja vól op de aanval. Ik denk dat 'ie was flauwgevallen en z'n assistenten het over hebben genomen B)

SIAMO CAPOLISTA!

forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door J.Ullrich (op 3 november 2008 21:47:01).]
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

J.Ullrich schreef:

SIAMO CAPOLISTA!

(plaatje)
HR
Niet meer :B
HR
HR

Gregory V/D Wiel
Vedette

Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 25 september 2005

Ik maar denken dat wij in Amsterdam een slechte verdediging hadden. De verdediging van Milan is echt om te janken. Wat een drama nu tegen Juventus.

Handig ook van Zambrotta om op deze manier je 2e gele kaart te pakken :denk
HR
HR

KMRC
Basisspeler

Droomaankoop: Romelu Lukaku
Reg.: 9 juli 2008

Het gerucht gaat dat biinekort Frank Rijkaard bij Milan op de bank zit. Hij zou volgend seizoen komen, maar nu reeds begint men te zoeken naar een stimulans om het team weer aan het draaien te krijgen.
HR
HR

Legende

Wat a wonderful night :B
HR
HR

Ajax12
Basisspeler

Uit: Enkhuizen
Reg.: 24 februari 2007

Heel erg slecht gespeeld. Als je wilt meedoen om de titel moet je de wedstrijden van onder andere Juve dus winnen. Er moet nodig wat jonge talenten kopen, want bij die oudjes gaat het vuur op een gegeven moment uit.
HR
HR

Pepsi
Bankzitter

Vak: 428
Reg.: 30 juni 2005

Ik ga vrijdag op vakantie naar Milaan en zou het geweldig vinden een training van AC milan te kunnen bekijken. Heeft iemand hier ervaring mee of tips ik kan namelijk ook nergens trainingstijden vinden. ALvast bedankt.
HR
HR
Beetje laat misschien, maar trainingen zijn behalve op de Raduno (eerste dag van het seizoen) en héél incidenteel tijdens het seizoen absoluut verboden terrein voor onbevoegden...
HR
HR
Nou nou nou nou het viel niet mee om die 90 minuten AC Milan-Hamburger SV helemaal uit te zitten. 1-1, met twee keer een Braziliaan in de hoofdrol. Ronaldinho benutte met een no look pass een penalty die min of meer werd versierd door Massimo Ambrosini, terwijl Dida de bal losliet bij de gelijkmaker van HSV.

David Beckham stond in de basis, maar niet echt gezien. Maarja, wel weer ff een lekker potje gebald, zullen we maar zeggen.

Pronto per il secondo tempo dello Serie A? Ik weet het niet...

[Dit bericht is veranderd door J.Ullrich (op 6 januari 2009 18:50:29).]
HR
HR

Legende

Kijk, dat maakte mijn avond gisteren dubbel goed, die 2-2 daar in Milaan :B
HR
HR

jkw1988
Vedette

Uit: Chaos.....
Reg.: 8 januari 2009

Yoann Gourcuff heeft Girondins Bordeaux laten weten dat hij na dit seizoen terug wil keren naar AC Milan. De keuze van de spelmaker is een flinke domper voor de Franse titelkandidaat, die bereid was om vijftien miljoen euro op tafel neer te leggen voor de huurling. Gourcuff is echter van mening dat hij meer dan ooit er klaar voor is om de strijd op het middenveld van de Rossoneri aan te gaan. (France Football)

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=78839

Zal mooi zijn als Gourcuff terugkomt naar Milaan,hij is dit jaar 1 van de beste spelers van de Ligue 1.

Wat een fantastisch middenveld hebben ze dan ook met spelers als Flamini,Gourcuff,Pirlo,Gattuso,Ambrosini,Seedorf en Kaka(hoop dat ie blijft)in mijn ogen 1 van de beste van de wereld.
HRHR
HR

fluwelen linker
Moderator

Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004

Van Basten kruipt door raam van restaurant
ma 18/05/2009 - 22:27

Marco van Basten was zondag in Milaan voor een golftoernooi, maar heeft van de gelegenheid gebruikgemaakt om met AC Milan te praten over de job van coach, mocht Carlo Ancelotti vertrekken.

Marco van Basten stapte recentelijk op als trainer van Ajax. Meteen draaide de geruchtenmolen in Italië op volle toeren, zeker nu de positie van Carlo Ancelotti onzeker lijkt.
Belga Van Basten speelde jarenlang voor Milan, de ex-spits behoort er tot de galerij der groten. Voor voorzitter Silvio Berlusconi is Van Basten "als een zoon".

Assistent-coach Filippo Galli, een ex-ploegmaat van Van Basten bij Milan, lunchte met de Nederlander. "We praatten over de mogelijkheid om Milan te coachen, maar vooral over zijn ervaringen bij Ajax", zei Galli.

Volgens La Gazzetta dello Sport probeerde Van Basten de pers op het verkeerde spoor te zetten door het restaurant via het raam te verlaten. Over Ancelotti, die gelinkt wordt aan Chelsea, valt komend weekend de beslissing.
www.sporza.be
HR
HR
HR

ElSalvador74 Rode kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 7 augustus 2004

'Niet Van Basten maar Leonardo trainer AC Milan'De Braziliaanse oud-voetballer Leonardo wordt volgens La Gazzetta dello Sport de nieuwe trainer van AC Milan. De oud-speler van de club moet de vertrekkende Carlo Ancelotti opvolgen, weet de krant.

Volgens het medium staat het vertrek van Ancelotti inmiddels vast. Silvio Berlusconi zou de opvolger van de Italiaan al in huis hebben. Leonardo, nu al verbonden aan AC Milan als technisch directeur, zou Ancelotti moeten opvolgen in San Siro.

Dat Leonardo nog geen ervaring als trainer heeft zou Berlusconi niet deren. De eigenaar neemt een voorbeeld aan FC Barcelona-trainer Pep Guardiola, die in zijn eerste jaar als eindverantwoordelijke bij Barça direct alles won wat er te winnen viel.

Leonardo (39) zou in de strijd om het hoofdtrainersschap Marco van Basten aftroeven. Ook de oud-trainer van Ajax was volgens de Italiaanse media in beeld bij de Rossoneri.

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/107725/Niet_Van_Basten_maar_Leonardo_trainer_AC_Milan.html
HR
HR

Piet Keizer
Vedette

Reg.: 28 januari 2005

Dat zou jammer zijn. De kans zou heel wat groter zijn dat Seedorf naar Ajax komt als Van Basten daar trainer zou worden.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Kaka neemt vandaag afscheid van AC Milan

Volgens het Spaanse AS zal Kaka vandaag zijn laatste officiele wedstrijd in het shirt van AC Milan spelen. Na 192 wedstrijden en 62 goals neemt de Braziliaan de trein naar Madrid. AS weet te melden dat de Koninklijke uit Madrid 60 mln euro overmaakt naar Milan, de speler tekent in Madrid een contract voor 5 seizoenen tegen een vergoeding van 9.120.000 euros netteo per seizoen. Kaka tekent het Image contract waardoor 50% van alle reclameinkomsten voor Madrid zijn. Dit geld niet voor lopende contracten maar wel voor alle na 1 juli af te sluiten nieuwe contracten. De speler mag in de tussenliggende periode geen nieuwe contracten afsluiten...

Galiani houdt dus woord. In zijn eerste periode heeft Perez al geprobeerd de Braziliaan naar Madrid te halen. Toen bleek het onmogelijk en beloofde Galiani Perez dat hij er later nog over na zou denken. Perez meldde zich begin April al in Milaan om over een mogelijke overgang te praten. Toen kreeg hij al te horen dat AC bereid was om te praten, Kaka was de peiler waarop Perez zijn kandidatuur basseerde. Alleen als hij de Braziliaan binnen zou kunnen halen zou hij zich kandidaat stellen. AC Milan kan de transferssom goed gebruiken om een aflopen lening ter waarde van ca 65 mln euro af te lossen...

De geruchten gaan nu dat Kaka volgende week dinsdag 2 juni door Real gepresenteerd zal worden. Mits blijkt dat Perez vannacht om middernacht geen tegenstander is en dus op 1 juni al president kan zijn. In elke andere situatie zal de presentatie pas na de verkiezingen plaats vinden. Perez zal Kaka dan als verkieizingsoverwinning presenteren...
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

9.120.000 miljoen netto per jaar :I :I
HR
HR

WilboAJAX
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Krimpen a/d IJssel
Reg.: 17 januari 2005

Ik zie dat Milan derde is geworden in de competitie maar toch direct CL speelt. Hoe kan dat?
Ik dacht dat er per land maximaal 2 direct en 2 via de voorronde de CL in gaan.
Hoe zit dat dan bij Spanje en Engeland die nog beter zijn??
HR
HR

wd
Vedette

Uit: -
Vak: 426
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 4 december 2001

BREAKING NEWS: Galliani Announces Leonardo As Next Milan Coach

After coach Carlo Ancelotti confirmed he is leaving Milan, vice president Adriano Galliani revealed who will be his successor on the Rossoneri's bench..

bron: Goal.com

forumillustratie

WilboAJAX schreef:

Hoe zit dat dan bij Spanje en Engeland die nog beter zijn??HR
Spanje, Engeland en Italie: 3 clubs rechtstreeks, 1 club voorronde
Frankrijk en Duitsland: 2 clubs rechtstreeks, 1 club voorronde

Zie Wikipedia (klik hier) voor meer informatie.

[Dit bericht is veranderd door wd (op 31 mei 2009 18:54:05).]
HR
HR

WilboAJAX
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Krimpen a/d IJssel
Reg.: 17 januari 2005

Spanje, Engeland en Italie: 3 clubs rechtstreeks, 1 club voorronde
Frankrijk en Duitsland: 2 clubs rechtstreeks, 1 club voorronde

Zie Wikipedia (klik hier) voor meer informatie.
HR Juist, thnx voor de info!
Maar is dat dit jaar voor het eerst? Ik dacht dat het vorige jaren altijd plaats 1&2 direct was en 3&4 voorronde!
HR
HR

Caramba
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 8 november 2005

Aparte beslissing die leonardo; de vergelijking met guardiola vind ik ook mank gaan. ten eerste is het geen italiaan, speelt er niet al sinds zijn jonge jaren, maar vooral heeft helemaal geen trainers ervaring. Is hij een tussenpaus? Een pittige gok voor zo'n topclub. van Basten had meer ervaring. Seedorf is daar redelijk heilig; zou dat mee hebben gespeeld?
HR
HR

OSS81
International

Uit: Oss
Vak: 413
Droomaankoop: Andy van der Meyde
Reg.: 13 november 2008

AC Milan heeft eerste optie op Huntelaar

25/06/2009 21:44

AC Milan heeft de eerste optie op Klaas-Jan Huntelaar. De international is echter niet de eerste keuze om komend seizoen in San Siro te spelen.

'Het is het resultaat van mijn vriendschap met Real Madrid-voorzitter Florentino Pérez', meldt Adriano Galliano, vice-voorzitter van AC Milan. 'We kijken dan niet naar Ruud van Nistelrooy maar naar Huntelaar.'

De Nederlandse spits is echter niet de eerste keuze voor de Rossoneri. Dat blijft vooralsnog Edin Dzeko. 'Hij staat echter nog onder contract bij VfL Wolfsburg', laat Galliani weten. 'Als Wolfsburg met ons wil praten dan ga ik er gelijk heen. Dzeko heeft aangegeven bij ons te willen spelen. Als ervaren voetbalbestuurder weet ik dat het moeilijk is om spelers te behouden die weg willen.'

De Milanezen hebben nog twee andere spitsen op het oog voordat Huntelaar in beeld komt. 'Luis Fabiano (de Braziliaan is nu in dienst bij Sevilla, red.) is ook een mogelijkheid. Adebayor? Ik heb inmiddels een aftastend gesprek met Arsène Wenger achter de rug. Maar ons hoofddoel blijft Dzeko.'HR
Bron: http://www.vi.nl

Jammer dat Huntelaar pas nummer 4 of 5 op het lijstje is, want in zijn geval zou AC Milan zeker geen slechte keus zijn. De Serie A is als competitie niet (meer) zo aantrekkelijk als Engeland of Spanje, maar Milan is en blijft in alles een hele grote club. In Italie verwachten ze van een spits vooral goals, goals en nog eens goals. Dan zit je met Huntelaar wel goed. Hij heeft nu eenmaal eenzelfde gave als een Pipo Inzaghi: bal in de 16 voor zijn voeten? Doelpunt.
HR
HR

afca_aram
Veelbelovend talent

Uit: Zoetermeer
Reg.: 9 december 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 26 juni 2009 om 21:10:09.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: aramzarza@hotmail.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Mag ik vragen wat er eigenlijk aan de hand is met Marco Mattarazzi? Ik heb hem dit seizoen amper zien spelen...
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Reg.: 14 maart 2002

Die speelt ook bij Inter ipv AC Milan.. ;)
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 9,1% dat Estoril Praia wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Paris Saint-Germain FC-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!