Ajax Netwerk
dinsdag 30 september 2014 - 19:53                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Andere sporten » IJshockey fans hier?

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

voetbalmaniak
Ballenjongen

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 16 oktober 2012

Hey allemaal,

Ik ben dit jaar op vakantie geweest naar Canada. Het land van de ijshockey. Heb daar ook een paar wedstrijden bezocht en was gelijk verkocht!
Vroeg me af of er hier nog meer ijshockey liefhebbers zijn?

forumillustratie
Vancouver Canucks
HR
HR

Almere vak V
Geselecteerd voor Oranje

Vak: -
Reg.: 3 september 1999

Zolang de NHL niet begint niet...
HR
HR

Surfer Rosa
Ballenjongen

Uit: Sydney
Reg.: 22 september 2012

Yes. Ooit door een Canadeze vriend besmet met het ijshockey virus en sindsdien groot fan van de sport. Ik werd al vrij snel fan van de New Jersey Devils door spelers als Scott Stevens, Scott Niedermeyer en Martin Brodeur (still going strong) en het toffe logo.

Afgelopen seizoen waren we dichtbij de vierde Stanley Cup maar de Kings waren net wat te sterk. Helaas is er nu weer een lockout waardoor een nieuwe Stanley Cup run wel erg onwaarschijnlijk wordt. De belangrijkste spelers zijn al op leeftijd en zullen volgend seizoen nog een jaartje ouder zijn. Hopen tegen beter weten in op een akkoord...
HR
HR

trodat4030
Veelbelovend talent

Uit: Amsterdam
Reg.: 3 september 2012

Jazeker, zelf een 'fan' van de Ducks (door de films van vroeger :B )
Aantal jaar geleden, voordat ESPN America ESPN America werd, heete de zender anders (weet niet meer precies hoe) en was nog een gratis zender.
Dat jaar heb ik veel hockey wedstrijden gevolgd.
Dat was ook het jaar dat de Ducks de titel wonnen volgens mij..
Daarin waren Scot Niedemeyer en Chris Pronger mijn favorieten, naar (natuurlijk) Alex Ovechkin van de Capitals.
Ik vind het jammer dat het nu een betaalzender is geworden, ik betaal al extra voor Eredivisie Live..
Daarnaast heb ik niet echt veel tijd om (ook nog) hockeywedstrijden te kijken.
Ook omdat ik weet dat als ik me abboneer op die zender, dat ik ook de NFL wil kijken, dan heb ik gewoon geen tijd meer om te slapen/te werken.. :\(

Maar als ik de kans krijg voor een lekkere hockeypot, ga ik er zeker lekker voor zitten.
HR
HR

San Francisco
International

Uit: Delft
Vak: 401
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 7 april 2007

quote:HR
trodat4030 schreef:

Jazeker, zelf een 'fan' van de Ducks (door de films van vroeger :B )
Aantal jaar geleden, voordat ESPN America ESPN America werd, heete de zender anders (weet niet meer precies hoe) en was nog een gratis zender.
Dat jaar heb ik veel hockey wedstrijden gevolgd.
HR
NASN ;)

Groot Sharks fan omdat ik daar een aantal jaar gewoond heb. De laatste jaren wel vaak de play-offs gehaald maar ze falen altijd op het belangrijkste moment.
HR
HR

trodat4030
Veelbelovend talent

Reg.: 3 september 2012

San Francisco schreef:

(...)

NASN ;)

Groot Sharks fan omdat ik daar een aantal jaar gewoond heb. De laatste jaren wel vaak de play-offs gehaald maar ze falen altijd op het belangrijkste moment.
HR
Juist!!
National American Sports Network..
HRHR
HR

DPIII
Ballenjongen

Reg.: 15 augustus 2007

La Kings fan hier. Sinds begin jaren 90, toen Gretzky, Kurri, Sandstrom, Rob Blake en Luc Robbetaile daar speelden en in 1993 zelfs de finale haalden. Helaas waren de Montreal Canadiens te sterk. Daarna volgden de zeer donkere jaren, met een financieel bankroet, overname door Anschuz groep en het gestaag bouwen aan een nieuw team, wat uiteindelijk resulteerde in het winnen van de Stanley Cup afgelopen seizoen.
De LA Kings hebben eindelijk weer een juiste mix van ervaring en talent. Spelers als Kopitar, Dustin Brown, Drew Doughty en Jonathan Quick staan allemaal nog aan het begin van wat een mooie carriere kan zijn. Kopitar is zelfs een franchise player aan het worden. Zeer goede center die langzamerhand elite niveau aan het bereiken is. Iets wat ze sinds Gretzky tijdperk niet meer gehad hebben.

De lockout gooit wat dat betreft roet in het eten voor het verder doorgroeien van het huidige team.
HR
HR

AjaxArenA
Bankzitter

Vak: 406
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 15 juli 2002

Ik kijk er ook graag naar. Mijn favoriete sport na voetbal. NHL kijk ik ook op ESPN America, jammer van de lockout op het moment...maar er gloort hoop heb ik begrepen. Toch altijd mooi om die battles te zien, met name tussen de Bruins en de Canadiens. Gaat er trouwens ook wel eens iemand naar een wedstrijd hier in Nederland? Als Amsterdammer ga ik af en toe wel eens naar de Jaap Edenhal. Ik weet dat er in het verleden regelmatig Ajacieden op af kwamen, maar dat was voornamelijk in de gloriejaren. Nu zie ik enkel Sjaak Swart af en toe :B
Ik weet dat sowieso coach Ron Berteling en met name oud-speler en assistent Alexander Schaafsma fan van Ajax zijn. Schaafsma had zelfs ooit een filmpje op Ajax TV.
HR
HR

Surfer Rosa
Ballenjongen

Uit: Sydney
Reg.: 22 september 2012

De lockout lijkt nu echt voorbij nu de spelers en de league een overeenkomst hebben bereikt. Ondanks dat ik een groot NHL fan ben, laat me dit eigenlijk geheel onverschillig. Laat ze maar lekker volgend seizoen beginnen, ik zit niet te wachten op een verkort seizoen.
HR
HR

Almere vak V
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 3 september 1999

Surfer Rosa schreef:

De lockout lijkt nu echt voorbij nu de spelers en de league een overeenkomst hebben bereikt. Ondanks dat ik een groot NHL fan ben, laat me dit eigenlijk geheel onverschillig. Laat ze maar lekker volgend seizoen beginnen, ik zit niet te wachten op een verkort seizoen.
HR
Stanley Cup blijft toch een feestje. Een jaar zonder zou ik toch zonde vinden.
HR
HR

Widink
Moderator

Uit: Didam
Reg.: 11 april 2006

Vervolg jullie ijshockey ervaringen in de reeds bestaande topic.

http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum18/303.php

[Dit bericht is veranderd door Widink (op 8 januari 2013 10:10:07).]
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Andere sporten » IJshockey fans hier?

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 21,1% dat FC Basel wint van Liverpool FC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.