Ajax Netwerk
donderdag 24 april 2014 - 09:11                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 108 »

HR
We gaan verder in een nieuwe topic, hierbij de laatste reacties uit de vorige topic;

http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum18/318-110.php

quote:HR
KingKong schreef:

Lekker gedaan van Pieter Weening.
HR

San Francisco schreef:

(...)

Dacht ff dat hij het niet zou redden.

Hopelijk valt het mee met Slagter, zag er wederom slecht uit.
HR

Roodjood schreef:

prachtige zege. :B :B :B Wel weer zure valpartij voor Slagter btw :\( Nog roze trui ook :D klasse , opdragrn aan Slagter.
HR

KingKong schreef:

(...)

Hij bewoog gelukkig nog wel zijn armen en benen, dat was een opluchting. De commentatoren maakten me al bang. Kruiswijk ook nog eens de witte trui.
HR

JAN schreef:

Slagter is naar het ziekenhuis, maar is bij bewustzijn. Afwachten maar.

Verder een supermooie overwinning van Weening, ook nog roze trui. Hij zou hem minimaal nog 1 dag moeten kunnen behouden, vrijdag een zware etappe. Maar wie weet. Kruiswijk in het wit, in feite is de Giro voor Rabo al een succes.
HR
HR
HR

kaashater
Regelmatige invaller

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 8 mei 2007

ik kon, in tegenstelling tot de commentatoren van Sporza, wel genieten van de etappe van vandaag. Wat een schitterende beelden, vooral dat shot vanaf de aankomst, waarbij je al die stof boven de wegen zag vond ik geweldig. heel erg jammer dat Slagter zo hard ten val komt, maar geef mij maar deze etappe ipv een saai biljartlaken tot de laatste klim.
HR
HR

Dmitri Karamazov
Lid 2de elftal

Vak: -
Reg.: 31 augustus 2010

Ik had vanochtend mijn bedenkingen over de Giro, maar vanmiddag heb ik toch zitten juichen na de zege van Weening. Schitterende etappe weer over de Strade Bianchi, niet zo'n spektakel als vorig jaar, maar toch weer genieten.
Eén groot schrikmoment bij de val van Slagter, maar het lijkt gelukkig mee te vallen. Voor de rest een topprestatie van Kruijswijk en jammer van de lekke band van Tankink.
Een etappezege en de roze trui, en de eerste week nog bezig, het kan slechter voor Rabo.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002

Hopelijk heeft kruiswijk zich nog meer verbeterd voor de bergen.

Kan iemand wat zeggen over zijn tijdrijderscapaciteiten?

Proficiat Pieter
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002

Hopelijk eindigt Kruiswijk in het wit + top 10 klassering.

En nog ergens een dagsuccesje.
Als er één is die ik een etappe gun, is het Tankink.
HR
HR

lars91
International

Uit: Brunssum

kaashater schreef:

ik kon, in tegenstelling tot de commentatoren van Sporza, wel genieten van de etappe van vandaag. Wat een schitterende beelden, vooral dat shot vanaf de aankomst, waarbij je al die stof boven de wegen zag vond ik geweldig. heel erg jammer dat Slagter zo hard ten val komt, maar geef mij maar deze etappe ipv een saai biljartlaken tot de laatste klim.
HR
Ik kon vandaag ook genieten. Had ik zelfs overigens niet verwacht. Dus ik begrijp die Belgen ook wel.

Valpartij van Slagter was schrikken maar dat lijkt dus wel mee te vallen. Die fiets over een paar weken weer.
HR
HR

KingKong
Basisspeler

Reg.: 17 augustus 2007

champy95 schreef:

Hopelijk eindigt Kruiswijk in het wit + top 10 klassering.

En nog ergens een dagsuccesje.
Als er één is die ik een etappe gun, is het Tankink.
HR
Ik hoop met je mee op Tankink, vind dat namelijk echt een geweldige kerel.
HR
HR

kaashater
Regelmatige invaller

lars91 schreef:

(...)Ik kon vandaag ook genieten. Had ik zelfs overigens niet verwacht. Dus ik begrijp die Belgen ook wel.

Valpartij van Slagter was schrikken maar dat lijkt dus wel mee te vallen. Die fiets over een paar weken weer.
HR
Ik begrijp ze ook wel, maar ze moeten ook snappen dat de snelste remedie een compleet andere gedachte is. Ze waren werkelijk op alle mogelijke manieren zijn overlijden aan het betrekken bij de wedstrijd. Als zo'n jongen als Pieter dan vol in de etappe zit en een Girorit wint, dan maakt al het verdriet even plaats voor intense vreugde, natuurlijk juich je dan. Dat wil niet zeggen dat hij niet aan Wouter denkt.
Ik heb het zelf 5 jaar geleden meegemaakt met een jongen van de voetbal. Wij voetbalde dat weekend toen ook, ik maakte een schitterend doelpunt en juichte zo hard als ik kon. dat wil niet zeggen dat ik niet aan hem dacht. Op dat moment wordt alle frustratie, verdriet en woede eventjes omgezet. Je denkt juist wel aan hem, je laat het alleen niet zien.

Het leven gaat nou eenmaal verder, en ook de giro gaat verder. Je kan met je hart wel bij Wouter blijven, maar je gedachte moet door, die kan niet stil blijven staan, hoe graag je dat op momenten als deze ook zou willen.

Ik hoop dat ze dat morgen op Sporza ook gaan beseffen, anders zal ik toch overschakelen op eurosport.
HR
HR

afca_aram
Veelbelovend talent

Uit: Zoetermeer
Reg.: 9 december 2008

Ik volg het wielrennen al een tijdje niet meer maar vandaag zat ik te kijken de schrik zit er wel goed in hoor voor valpartijen.

Was het vroeger minder vaak dat ze vielen? Of komt er dat er 1 is overleden helaas :\(
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Moderator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

afca_aram schreef:

Ik volg het wielrennen al een tijdje niet meer maar vandaag zat ik te kijken de schrik zit er wel goed in hoor voor valpartijen.

Was het vroeger minder vaak dat ze vielen? Of komt er dat er 1 is overleden helaas :\(
HR
Er wordt regelmatig gevallen hoor. Eigenlijk elke wedstrid wel. Meestal meerdere keren. Uiteraard hangt dat wel van het parcour af, hoe er gekoerst wordt en hoe het weer is.

[Dit bericht is veranderd door Mijn club AFC Ajax (op 11 mei 2011 23:59:10).]
HR
HR

spelbos
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 1 juli 2006

De commentatoren op Belgie vonden het ongepast dat Weening zo "uitbundig" zijn overwinning vierde.
De renners hebben een dag ervoor hun respect getoond aan Wouter, en hoe hard het ook klinkt maar er moet weer gekoerst worden.

Ik ben er niet minder blij om dat Weening gewonnen heeft, hij heeft deze overwinning ook opgedragen aan Wouter.

Ondanks de val van Slagter is de Giro voor Rabo nu al geslaagd...natuurlijk hoop ik op meer successen de komende dagen.
HR
HR

KingKong
Basisspeler

spelbos schreef:

De commentatoren op Belgie vonden het ongepast dat Weening zo "uitbundig" zijn overwinning vierde.
De renners hebben een dag ervoor hun respect getoond aan Wouter, en hoe hard het ook klinkt maar er moet weer gekoerst worden.

Ik ben er niet minder blij om dat Weening gewonnen heeft, hij heeft deze overwinning ook opgedragen aan Wouter.

Ondanks de val van Slagter is de Giro voor Rabo nu al geslaagd...natuurlijk hoop ik op meer successen de komende dagen.
HR
Een van de belgische commentatoren schijnt te zijn vervangen, dus dat zegt wel genoeg dacht ik zo. Ik snapte het juichen wel, ja het kan een beetje wrang over komen, maar voor Weening is dit ook wel een prachtige triomf. Kon er niet mee zitten, iedereen denkt aan Wouter, zonder twijfel Pieter ook, maar dat betekent niet dat we niet meer ergens blij mee mogen zijn.
HR
HR

Babelindespits
Internationale topspeler

Reg.: 4 februari 2003

Manier waarop was ook gewoon fantastisch. Verder reed Weening voor een dergelijke kans al jaren...
HRHR
HR

jaaap
Lid 2de elftal

Reg.: 9 oktober 2004

Best grappig, de lijst van de UCI van renners gerangschikt naar verdachtheid tijdens afgelopen tour: forumillustratie
L'Equipe by Bobby Lightspeed, on Flickr
HR
HR
Leuk he. Dat Bram Tankink 'verdachter' is dan Gesink, en dat Karsten Kroon tussen dopingzondaars/verdachten als Contador, Vino en Ballan staat.
HR
HR
Hoe vonden jullie trouwens die sprint gister? Petacchi liet de winst gewoon lopen in mijn ogen. Een paar trappen meer en hij wint gewoon van Ventoso.
HR
HR

KingKong
Basisspeler

Zlajan schreef:

Hoe vonden jullie trouwens die sprint gister? Petacchi liet de winst gewoon lopen in mijn ogen. Een paar trappen meer en hij wint gewoon van Ventoso.
HR
Volgens het belgisch commentaar duo heeft hij na afloop iets gezegd van nog twee extra trappen? Ik had al tien trappen extra gegeven. In andere woorden volgens hem zat hij gewoon zo finaal stuk dat die niet meer kon.
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

kaashater schreef:

(...)

Ik begrijp ze ook wel, maar ze moeten ook snappen dat de snelste remedie een compleet andere gedachte is. Ze waren werkelijk op alle mogelijke manieren zijn overlijden aan het betrekken bij de wedstrijd. Als zo'n jongen als Pieter dan vol in de etappe zit en een Girorit wint, dan maakt al het verdriet even plaats voor intense vreugde, natuurlijk juich je dan. Dat wil niet zeggen dat hij niet aan Wouter denkt.
Ik heb het zelf 5 jaar geleden meegemaakt met een jongen van de voetbal. Wij voetbalde dat weekend toen ook, ik maakte een schitterend doelpunt en juichte zo hard als ik kon. dat wil niet zeggen dat ik niet aan hem dacht. Op dat moment wordt alle frustratie, verdriet en woede eventjes omgezet. Je denkt juist wel aan hem, je laat het alleen niet zien.

Het leven gaat nou eenmaal verder, en ook de giro gaat verder. Je kan met je hart wel bij Wouter blijven, maar je gedachte moet door, die kan niet stil blijven staan, hoe graag je dat op momenten als deze ook zou willen.

Ik hoop dat ze dat morgen op Sporza ook gaan beseffen, anders zal ik toch overschakelen op eurosport.
HR
Een late reactie.... weet eigenlijk niet wat ik wil zeggen dus ik zeg maar "een mooi pakkend verhaal".

KingKong schreef:

(...)

Een van de belgische commentatoren schijnt te zijn vervangen, dus dat zegt wel genoeg dacht ik zo.
HR
Toch niet Michel Wuyts?

[Dit bericht is veranderd door Simon Wiesenthal (op 13 mei 2011 17:08:10).]
HR
HR

lars91
International

Simon Wiesenthal schreef:

(...)

Toch niet Michel Wuyts?
HR
Wuyts is niet eens commentator in de Giro. De Cauwer heeft Van Nieuwkerke vervangen. Schijnt overigens helemaal niks met de dood van Weylandt te maken te hebben. Maar met de prive situatie van Van Nieuwkerke.

[Dit bericht is veranderd door lars91 (op 13 mei 2011 18:29:49).]
HR
HR

kaashater
Regelmatige invaller

wat een heerlijke finish vandaag zeg, 5 meter verder en de Clerq was gegrepen. Mooie overwinning, en vooral fijn voor belgische wielerliefhebbers! :)
HR
HR

Ome Michel
Idool

Uit: Lelystad
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 11 november 1999

Ik heb net de beelden van de uitvaart van Wouter Weylandt gezien, en het deed me voor even van die ''Rose wolk'' af donderen. Dappere woorden van vrienden en zijn ''grote Zus'' damm. En dan maken mensen zich druk om het gegeven dat een Theo Janssen naar Ajax gaat? :denk
HR
HR

lars91
International

Heb net de beelden van de uitvaart gezien. Ik werd er weer emotioneel van. Die toespraken en de gezichten van zijn collega's. Dat ging bij mij echt door merg en been.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit
International

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Contador bewijst het nog maar eens. Bewijzen dat hij de beste is en niemand anders. Ook al fietsen er een aantal ijzersterke renners niet mee in de Giro, toch blijft het natuurlijk indrukwekkend van de Spanjaard.
Ik vind het machtsvertoon héérlijk om te zien. Het gemak waarmee hij fietst is ongelofelijk. B)
HR
HR

Babelindespits
Internationale topspeler

Reg.: 4 februari 2003

Nou die toppers die wel meedoen, zijn zeer passief. Ze doen over het algemeen helemaal niks. Heel bijzonder dat Contador durft aan te vallen en de vraag is of hij het kan volhouden...
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit
International

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Babelindespits schreef:

Nou die toppers die wel meedoen, zijn zeer passief. Ze doen over het algemeen helemaal niks. Heel bijzonder dat Contador durft aan te vallen en de vraag is of hij het kan volhouden...
HR
Tsja, morgen de Monte Zoncolan ( of hoe die berg ook heten mag ) en als Contador daar 'de tegenstand' kan volgen heeft hij de ronde al zo goed als gewonnen.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 78,6% dat Valencia wint van Sevilla FC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Heracles Almelo-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!