Ajax Netwerk
donderdag 17 april 2014 - 14:48                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 ... 108 »

HR

Huis
Vedette

Uit: Dronten
Vak: 415
Droomaankoop: -
Reg.: 6 maart 2003

quote:HR
Koning Ajax schreef:

(...)

Ik denk het niet. Het kan natuurlijk best zo zijn dat de wedstrijd er om vraagt dat een van de drie of vier op het laatst 'aangaat' zodat de andere pleogen 'm moeten gaan halen. Dan is het voor mij een vraag van de vorm van de dag wie dat moet zijn, al zijn Boom en Terpstra daar het meest geschikt voor. Mollema is in een sprint volgens mij sneller dan de anderen. Hij zat zowel in de Tour als in de Vuelta soms voorin bij grote sprints. Dan laat je 'm niet knechten.
HR
Boom is intrisiek sneller dan Mollema, echter is de streep 1200 meter na de top van de Cauberg, en de kans dat Boom er dan nog bij zit is kleiner dan dat Mollema de Cauberg overleeft. Benieuwd ook naar Slagter. Die jongen heeft vorige week sterk gereden in Canada, kan een heuvel op en sterk sprinten. Echter nog nooit in een koers van meer dan 250 km.

Al met al zal Nederland het initiatief moeten nemen. De beste proberen te volgen heeft geen zin. Want dan wordt je erop gelegd door de spanjaarden, Gilbert en Sagan. We moeten ervoor zijn.

Spanje heeft trouwens een bizar sterk ploeg. Valverde, Contador, Purito Rodríguez, Freire, Dani Moreno en Samuel Sánchez kunnen allemaal winnen. Ze laten mannen als LL Sanchez en Rojas gewoon thuis. Wat een weelde.
HR
HR

Van de film
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 november 2003

Koning Ajax schreef:

Ik denk het niet. Het kan natuurlijk best zo zijn dat de wedstrijd er om vraagt dat een van de drie of vier op het laatst 'aangaat' zodat de andere pleogen 'm moeten gaan halen. Dan is het voor mij een vraag van de vorm van de dag wie dat moet zijn, al zijn Boom en Terpstra daar het meest geschikt voor. Mollema is in een sprint volgens mij sneller dan de anderen. Hij zat zowel in de Tour als in de Vuelta soms voorin bij grote sprints. Dan laat je 'm niet knechten.
HR
Prima, dan laat je dat boom doen als hij ervoor heeft gezorgd dat terpstra voorin zit.
HR
HR

Widink
Moderator

Uit: Didam
Vak: -
Reg.: 11 april 2006

De reorganisatie bij Rabobank is in volle gang.

Blijlevens en Elijzen ploegleiders bij grootste Nederlandse wielerploeg
Verhoeven nieuwe baas Rabo

Nico Verhoeven gaat de belangrijkste technische man van de Rabobank-wielerploegen worden. Na het vertrek van technisch directeur Erik Breukink schuift Verhoeven, zoals Telesport zaterdag reeds meldde, door in de organisatie. Verhoeven was tijdens de afgelopen Tour de France al de eerste ploegleider in de rangorde van Rabobank.

Naast Jeroen Blijlevens (richt zich op de sprinttrein) wordt ook Michiel Elijzen aangetrokken bij de ploegleiders van de WorldTour-formatie. Elijzen (30 jaar) kwam als renner vier jaar uit voor de beloften en een jaar voor de profs van Rabobank. Hij vervangt ploegleider Adri van Houwelingen, die niet in de nieuwe structuur van de bankiersformatie past.

Onbegrip en ongeloof
Het aan de kant stellen van Van Houwelingen stuit in de wielerwereld op veel onbegrip en ongeloof omdat de man uit Zaltbommel te boek stond als de tactisch sterkste ploegleider van de Nederlandse formatie. Zo leidde hij de ploeg driemaal naar de eindzege in een grote ronde.

In de nieuwe structuur ligt meer macht en verantwoordelijkheid bij de trainers/coaches. Zo zullen Louis Delahaye en Merijn Zeeman (aangetrokken van Argos-Shimano) doorgroeien tot het managementniveau waar ook Verhoeven plaats in gaat nemen. Zeeman zal een belangrijke rol als trainer/coach bij de profs gaan vervullen. Ook Mathieu Heijboer stapt over naar de profs. Bij de beloften wordt Grischa Niermann als trainer direct aan de ploeg verbonden. Arthur van Dongen neemt hier het stokje over van Piet Kuijs die als scout aan de slag gaat. Innovatie en een wetenschappelijke benadering moeten belangrijker worden, waardoor Rabo de lijn van de Britse formatie Team Sky volgt.

Knebel
De ingreep in de organisatie zijn het directe gevolg van de tegenvallende prestaties. Algemeen directeur Harold Knebel, die vorig najaar nog alle contracten binnen de technische staf voor twee jaar verlengde, steekt voorlopig de hand niet in eigen boezem en blijft op zijn positie zitten.

Bron: Telegraaf.nl
HR
HR

wat zeg je nu?
Legende

Reg.: 19 april 2006

Van de film schreef:

@wzjn,

Door druk. Waarom denk je dat marion jones doping nam?

Ik had vanochtend een nogal duistere gedachte. Stel dat armstrong echt de klootzak is die hij lijkt te zijn. Is het toeval dat hij de UCI geld geeft voor dopingonderzoek, vervolgens terugkomt, mot krijgt met contador en contador later betrapt wordt op cinqo cinqo nog wattes en een tourzege kwijt raakt?
HR
Het zal ongetwijfeld met druk te maken hebben, en met sportiviteit. Daarom is het juist zo belangrijk dat je die negatieve spiraal doorbreekt van doping en wielrennen. Want druk alleen is geen excuus, iedereen voelt die druk. Dat je er daadwerkelijk sneller door gaat rijden (lees beter herstellen etc) en dat iedereen het oogluikend heeft toegestaan is het probleem, en als dat iemand vaste grond heeft ben je als eerlijke wielrenner zo in het nadeel dat de wielrennerij niet meer loont waardoor de druk nog meer toeneemt om ook te gaan gebruiken.

Daarom is het ook zo goed dat Armstrong keihard wordt aangepakt, en als Armstrong niets te verbergen heeft zal ook hij (in het belang van de wiellersport) blij zijn dat ze hem op allerlei manieren proberen te pakken. Daar waar andere ex wielrenners stuk voor stuk gaan toegeven dat iedereen gebruikte kan hij de ideale kampioen blijven door volledig open mee te werken met elke controle dan ook. Maar ja, Armstrong was waarschijnlijk zelf ook een boefje, en dan wordt het toch allemaal wat zielig.

Wat betreft Contador, dat zou heel goed kunnen natuurlijk. Dat is natuurlijk ook een beetje het doel van die hetze op doping. Je hoeft er maar een paar te pakken en het spel is op de wagen. Dat Contador is gepakt maakt het er natuurlijk niet makkelijker op voor Armstrong. Al die winnaars (incl Contador) die alleen maar wonnen omdat ze (ook) namen, en dan rijdt Armstrong zonder spul toch nog harder dan de rest?
HR
HR

T-Bag
Legende

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

V Vliet heeft zich de hele week belachelijk gemaakt met zijn overdreven optimistische intervieuws. Nergens in de koers heeft ook maar 1 Nederlander het idee gegeven dat het een mooie uitslag zou kunnen worden voor 1 van hen.
Niet verrassend,Gilbert kon je bij voorbaat al opschrijven,geweldige wereldkampioen :P
HR
HR

Albatros
Bankzitter

Uit: Spakenburg
Reg.: 14 augustus 2003

T-Bag schreef:

V Vliet heeft zich de hele week belachelijk gemaakt met zijn overdreven optimistische intervieuws. Nergens in de koers heeft ook maar 1 Nederlander het idee gegeven dat het een mooie uitslag zou kunnen worden voor 1 van hen.
Niet verrassend,Gilbert kon je bij voorbaat al opschrijven,geweldige wereldkampioen :P
HR
Vijfde plaats voor Boom vind ik anders een geweldige prestatie, echt niets mis mee.

Verder ben ik ook niet zo kapot van Van Vliet, maar als er een kans was op het podium was het wel dit jaar denk ik.
HR
HR

Jodinho 31
Internationale topspeler

Uit: Weesp
Vak: 116
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 juli 2003

Ik zag de nederlanders na de start al van voren terwijl ik zoiets heb van de eerst 100km hoef je helemaal niks te doen, op de laatste klim zie je 4 belgen voorop dus je weet al dat Gilbert gaat, daar heeft iedereen gewoon zitten snurken.

Het is voor mij ook onbegrijpelijk dat je op die smalle plekken van het parcours achterin het peloton gaat rijden, gisteren bij de vrouwen al gezien dat dat niet slim is en bij een valpartij dan toch 4 of 5 nederlanders die daardoor achterop raken.

[Dit bericht is veranderd door Jodinho 31 (op 23 september 2012 17:28:11).]
HR
HR

spelbos
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 1 juli 2006

Ben in ieder geval blij dat Boonen het niet is geworden, met Gilbert heb ik ook zo mijn twijfels.
Zal me niets verbazen als er weer een boek uitkomt waar wat dingen naar buiten komen.

Jammer dat de Spanjaarden voor Freire moesten rijden zelfs op de de laatste klim(zijn eigen woorden op Canvas).
Maar de Belgen waren als Blok natuurlijk het sterkst.
HR
HR

lars91
International

Uit: Brunssum
Reg.: 8 mei 2007

Ik heb een prachtige week gehad. Bijna elke dag gaan kijken. Vandaag echt een prachtige dag gehad op de Bemelerberg
HR
HR

Huis
Vedette

spelbos schreef:

Ben in ieder geval blij dat Boonen het niet is geworden, met Gilbert heb ik ook zo mijn twijfels.
Zal me niets verbazen als er weer een boek uitkomt waar wat dingen naar buiten komen.

Jammer dat de Spanjaarden voor Freire moesten rijden zelfs op de de laatste klim(zijn eigen woorden op Canvas).
Maar de Belgen waren als Blok natuurlijk het sterkst.
HR
Gilbert is bijzonder ongeloofwaardig. Het verschil tussen de Gilbert van deel 1 van het seizoen en vandaag is bizar. Dat kan niet alleen vorm zijn imo. Maar goed. De Spanjaarden waren de grootste tegenvallers vandaag. Gokken op Freire die nog nooit fatsoenlijk met de beste de Cauberg op is gekomen in zn carierre is vrij dom. Hadden ze Rodriquez en Valverde afgezet in het wiel van Gilbert moet ik het nog zien of Gilbert weg komt. Nu moest Valverde van heel ver komen en was Gilbert gevlogen. Ook de Italianen reden vrij matig. Nibali kon niet mee en de rest vrij anoniem in de finale.

De 5e plek van Boom is prima. Hij ontwikkeld zich steeds meer als renner. In de Olympische wegrit al bij de eerste en de kans laten liggen en nu weer bij de bste. Ik zie hem volgend voorjaar echt nmeedoen in de klassiekers. De Kort steeg boven zichzelf uit en Gesink gewoon prima. Terpstra en Mollema hebben zichzelf uitgeschakeld door te ver van achter te zitten en dus achter de valpartijen. Met zn explosiviteit bergop had ik Mollema wel willen zien op de laatste Cauberg.
HR
HR

Van de film
Legende

Huis schreef:

De 5e plek van Boom is prima. Hij ontwikkeld zich steeds meer als renner. In de Olympische wegrit al bij de eerste en de kans laten liggen en nu weer bij de bste. Ik zie hem volgend voorjaar echt nmeedoen in de klassiekers. De Kort steeg boven zichzelf uit en Gesink gewoon prima. Terpstra en Mollema hebben zichzelf uitgeschakeld door te ver van achter te zitten en dus achter de valpartijen. Met zn explosiviteit bergop had ik Mollema wel willen zien op de laatste Cauberg.
HR
Joh, ik hoorde 3 jaar geleden al dat boom 'volgend seizoen' zo'n beetje elke klassieker zou gaan winnen. En gesink weer prima bij de eerste 32? Sorry, maar als je er op een heuvelig parcours afgereden wordt door koen de kort, met alle respect, dan heb je niet goed gereden.

Maar goed, volgend jaar gaat boom parijs-roubaix winnen, gaat mollema echt meedoen om de winst in de amstel en gaat gesink op het podium rijden in de tour. En het jaar erop natuurlijk opnieuw.
De enige hoop die ik heb is het veranderde management bij rabo en de nieuwe ploegleiders. Ik hoop dat die heel snel een omslag teweeg kunnen brengen.
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004

T-Bag schreef:

HR
Misschien een leuk filmpje met Boonen en Gilbert tijdens een persconferentie van eergisteren. Vanaf 1min50 vragen ze aan Gilbert wie zijn grootste concurrenten zijn... Het is duidelijk dat hij van de 'Hollanders' niet echt veel verwachtte. :B

http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_sportnieuws/MG_wielrennen/1.1435681
Zou kunnen dat dit filmpje in Nederland geen toegang heeft.
HR
HR

Rasmussen
Vedette

Uit: Brunssum
Reg.: 25 augustus 2005

fluwelen linker schreef:

(...)

Misschien een leuk filmpje met Boonen en Gilbert tijdens een persconferentie van eergisteren. Vanaf 1min50 vragen ze aan Gilbert wie zijn grootste concurrenten zijn... Het is duidelijk dat hij van de 'Hollanders' niet echt veel verwachtte. :B

http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_sportnieuws/MG_wielrennen/1.1435681
Zou kunnen dat dit filmpje in Nederland geen toegang heeft.
HR
Dat is toch ook geen verrassing? Er zat geen enkele renner bij die de Cauberg zo goed kan verteren zodat hij een rol van betekenis kan betekenen. Wel mooi dat Boom op karakter nog 5e wordt. Wat mij betreft zou ik eens afscheid gaan nemen van Gesink. Die heeft nog nooit de hoge verwachtingen waargemaakt. Elke keer is er wel iets waardoor hij weer niet presteert. Hij is gewoon niet goed genoeg om klassiekers, het wk en dergelijke te winnen. Voor de Tour de France kan hij een leuke subtopper zijn, maar meer dan dat is hij niet. Desondanks zie ik Nederland de komende jaren niet het WK bij de mannen winnen, omdat we absolute toppers missen en daarbij vooral een topsprinter.
HRHR
HR

Huis
Vedette

Van de film schreef:

(...)

Joh, ik hoorde 3 jaar geleden al dat boom 'volgend seizoen' zo'n beetje elke klassieker zou gaan winnen. En gesink weer prima bij de eerste 32? Sorry, maar als je er op een heuvelig parcours afgereden wordt door koen de kort, met alle respect, dan heb je niet goed gereden.

Maar goed, volgend jaar gaat boom parijs-roubaix winnen, gaat mollema echt meedoen om de winst in de amstel en gaat gesink op het podium rijden in de tour. En het jaar erop natuurlijk opnieuw.
De enige hoop die ik heb is het veranderde management bij rabo en de nieuwe ploegleiders. Ik hoop dat die heel snel een omslag teweeg kunnen brengen.
HR
Leer eens lezen Film!. Ik zeg toch niet dat Boom effe alle klassiekers gaat winnen. Ik zeg alleen dat hij zo langzamerhand groeit naar een renner die echt serieus kan gaan meedoen. Dat is heel wat anders!. Jij snapt blijkbaar niet dat klassieke renners jaren nodig hebben om te rijpen. Je ziet dat Boom de afstand steeds beter verteert en er in de finale nog bij zit. Gilbert heeft ook jaren nodig gehad voor dit niveau hoor!. Tot een paar jaar geleden kon Gilbert na 220 km ook niet mee.

Wat Gesink betreft. tsja. Contador wordt 38e en Rodriquez 39e . Pff wat een kutrenners he!. Om nog maar te zwijgen van Wiggins en Froome. De nummers 1 en 2 van de Tour worden eraf gereden door De Kort. Sjonge wat een pruters! :denk
HR
HR

Van de film
Legende

Ja, maar contador zul je dan na afloop horen zeggen dat hij het heeft laten lopen omdat het niet lukte. Die staat er, net zoals rodriquez, altijd wanneer het moet in de grote rondes. Van mij hoeft gesink de WK ook niet te winnen hoor, maar hoe je kunt zeggen dat hij prima heeft gereden is mij een raadsel. Contador en rodriquez hebben ook niet prima gereden.
HR
HR

jaaap
Lid 2de elftal

Reg.: 9 oktober 2004

Boom heeft zelfs in de kleinere klassieke wedstrijden nog nooit een finale meegereden. Gilbert had op de leeftijd van Boom al bijvoorbeeld twee keer het Volk gewonnen. Om over Boonen en Cancellara te zwijgen.
HR
HR

Huis
Vedette

Van de film schreef:

Ja, maar contador zul je dan na afloop horen zeggen dat hij het heeft laten lopen omdat het niet lukte. Die staat er, net zoals rodriquez, altijd wanneer het moet in de grote rondes. Van mij hoeft gesink de WK ook niet te winnen hoor, maar hoe je kunt zeggen dat hij prima heeft gereden is mij een raadsel. Contador en rodriquez hebben ook niet prima gereden.
HR
Jij refereert blijkbaar een prestatie nav een uitslag. Ik refereer een prestatie niet nav een uitslag. Dat Gesink 32 e wordt, Contador 38e en Rodriquez 39e en De Kort 16e zegt mij niets. De Kort is dan niet opeens veel beter dan die anderen. Zo is Boom ook niet ineens bij de top 5 van de wereld.

En ja Gesink reed prima imo. Niet geweldig, maar hij is in de aanval geweest, heeft tot de laatste x Cauberg in de eerste groep gezeten en ja, of hij nou 32e wordt of 18e wanneer hij meesprint is totaal niet boeiend.

Snap niet waarom hij hier altijd zoveel kritiek krijgt. Geen woord over Mollema en Terpstra die tov Gesink toch gewoon zwaar tegenvallend gereden hebben. Maar blijkbaar moet er altijd een zondebok zijn.
HR
HR

Van de film
Legende

Nee hoor, mollema is net zo'n faler. Terpstra wint nog wel eens wat, dan krijg je ook geen (minder) kritiek.
HR
HR

Huis
Vedette

Van de film schreef:

Nee hoor, mollema is net zo'n faler. Terpstra wint nog wel eens wat, dan krijg je ook geen (minder) kritiek.
HR
Nou, dat valt wel mee hoor. Zoveel meer wint Terpstra anders niet. Maar, goed. Prima renner natuurlijk, zeker in het voorjaar, maar gisteren was hij de beoogde superkopman en was hij niet goed.
HR
HR

Huis
Vedette

jaaap schreef:

Boom heeft zelfs in de kleinere klassieke wedstrijden nog nooit een finale meegereden. Gilbert had op de leeftijd van Boom al bijvoorbeeld twee keer het Volk gewonnen. Om over Boonen en Cancellara te zwijgen.
HR
Klopt, echter is Boom te laat prof geworden. Bovengenoemde namen werden op hun 21 al prof, Boom pas toen hij bijna 24 was. Hij is naar mijn mening te lang met veldrijden bezig geweest en daardoor laat de overstap gemaakt. Die eerste profjaren zn erg belangrijk in de ontwikkeling van een renner. Daarin leer je de hardheid van de koers. Hoe eerder hoe beter. Dat hij nu pas resultaten begint te halen heeft daar mee te maken. Verder heeft hij af en toe een schop onder zn reet nodig. Boom is vrij laconiek en neemt zn trainingsarbeid niet altijd 100% serieus. Daarin kan hij nog veel winst halen.
HR
HR

Babelindespits
Internationale topspeler

Reg.: 4 februari 2003

Volgens mij is het onzin om in je eerste jaren als prof grote rondes te rijden om "inhoud te genereren". Het lijkt me veel waarschijnlijker dat je met ervaring leert hoe je het beste kan trainen voor specifieke topprestaties.
Met een goede begeleiding kan je dat "probleem" makkelijker tackelen. Zie de prestaties van Froome en Wiggins, dat ligt duidelijk niet aan rijden van grote rondes dat die jongens nu zo goed presteren.
HR
HR

Amsterhammer
Idool

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005

Van de film schreef:

(...)

HR
Neen, beste Film. Het jaar erop is het de beurt van.......Wilco Kelderman ;B

Uiterraard deel ik jouw hoop dat er fundamentele veranderingen bij Rabo op komst zullen zijn.
HR
HR

Sjaakjwt
Bankzitter

Vak: 425
Reg.: 27 augustus 2006

Bondscoach Van Vliet vindt Raborenners verwend

VALKENBURG - Als het aan Leo van Vliet ligt, is hij ook de komende vier jaar bondscoach van de Nederlandse wielerprofs. Wel deed de keuzeheer een opvallende uithaal naar een aantal van zijn renners en de Raboploeg.

''Ik vind het steeds leuker worden. Als de bond ook verder wil, zal het niet heel ingewikkeld worden'', zei hij maandag, een dag na het WK in Valkenburg waar Lars Boom als vijfde eindigde.

.Van Vliet was te spreken over Boom maar kritisch over een aantal andere renners. ''Ik merk heel erg een verschil tussen jongens als Karsten Kroon (Saxo Bank) en Niki Terpstra (Omega Pharma) en die van Rabobank. Kroon en Terpstra krijgen bij hun ploeg niet steeds gelijk. De Raborenners worden ze te veel 'gepamperd', krijgen te veel hun zin.''

Broekje

''Dan hoor ik iemand klagen dat een broekje, waar hij nog niet eens mee gereden heeft, niet goed is. Dat is niet mijn stijl. Ik denk dan: Ga er eerst eens mee fietsen en oordeel dan pas.''

Voor de camera's van de NOS wilde Van Vliet wel een advies geven aan de ploeg die net een 'structuurwijziging' heeft doorgevoerd en het weer over een andere boeg gooit.

''Er komen straks bij Rabobank weer allemaal coaches en trainers bij. Ik denk dat ze beter één harde hand erbij halen, dan kunnen er een heleboel mensen weg.''

Directe aanpak

Van Vliet, die zelf geen ambitie heeft het hele jaar in de wielersport actief te zijn, heeft het gevoel dat zijn aanpak werkt. ''Ik ben direct, zeg waar het op staat. Je merkt dat sommige renners dat niet gewend zijn bij hun ploeg. Ik heb het idee dat ik een bijdrage heb geleverd in de prestatie van Lars.''

Tegenvallers waren er ook. Terpstra had een mindere dag, volgens Van Vliet mogelijk vanwege de druk. ''Hij heeft bij mij aangegeven liever niet naar voren geschoven te worden.''

Raborenner Bauke Mollema, een andere kopman, was er in de slotfase vooraan ook niet meer bij. ''Hij is een aparte jongen, ik krijg geen grip op hem.''

Het kan en moet beter met het Nederlandse wielrennen, vindt Van Vliet. ''We hebben als land momenteel niet de triple A-status in het wielrennen. Daar zijn tal van oorzaken voor aan te voeren, maar ik geloof in ieder geval in een benadering zoals Peter Post die in het verleden hanteerde. Topsport is hard, met meelopers om je heen kom je niet verder.''

"Renners moeten gewoon alle wedstrijden rijden om te winnen en niet als voorbereiding op wedstrijden die je misschien helemaal nooit kan gaan winnen. Ga eerst de gewone wedstrijden maar te winnen. Dat was vroeger ook zo. Maar ja, dat wil niemand horen. Ook de jonge jongens niet. Die lachen erom.''

Bond tevreden

De KNWU liet eerder op maandag bij monde van technisch directeur Thorwald Veneberg weten dat het zeer tevreden is over de oud-renner.

"We zijn blij met Van Vliet. Hij brengt de KNWU verder, dat is heel erg waardevol."
HR
HR

Van de film
Legende

Ik wilde het ook net posten. Horen we het ook eens van een insider.
HR
HR

Flurry
Lid 2de elftal

Reg.: 25 oktober 2007

Ik heb het interview op tv gezien en vind die bondscoach maar een rare man. Noemde de raborenners verwend maar kwam niet echt met een voorbeeld. Bij veel wielrenners moet de voorbereiding altijd hetzelfde zijn. Dus van dat broekje is maar een kul argument. Ik sluit niet uit dat hij geen grotere problemen wilde benoemen maar zeg dat dan. Als je dan toch de boel op scherp wil zetten doe het dan ook goed. Dit is halfbakken en er is niemand in de Raboploeg die dit serieus neemt.

Daarna zei hij dat hij zoveel respect had voor de renner en mens Gesink. Dat hij eigenlijk geen contact kreeg met Mollema en dat Boom hulp nodig heeft met het mentale aspect omdat hij veel twijfelt in de koers. Weinig problemen die voortkomen uit verwendheid lijkt mij.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 88,5% dat Feyenoord wint van SC Cambuur Leeuwarden. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!