Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 ... 108 »
Ome Michel
Idool
Uit: Lelystad
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 11 november 1999
Babelindespits
Internationale topspeler
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 4 februari 2003
Van de film
Legende
Reg.: 30 november 2003
Vaart erin
Vedette
Uit: Amsterdam
Vak: 422
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 8 februari 2009
quote:Het zou toch belachelijk zijn dat niet eens op basis van een positieve test, maar op basis van getuigenverklaringen elke Tour van Armstrong wordt afgenomen? Terwijl renners waarvan men wel 100% zeker is dat ze doping gebruikt hebben slechts 1 jaar schorsing krijgen. Als Ullrich een Tour overneemt van Armstrong maken alle betrokken partijen zich volstrekt belachelijk.
Ome Michel schreef:
Tja, als hij echt gebruikt heeft, dan zal het terecht zijn dat alles hem wordt afgenomen. Zat er al een tijd aan te komen natuurlijk en je bent geneigd te denken dat het dan toch allemaal waar is. Echter als je zo ziek bent geweest, kan ik het me gewoon niet voorstellen dat je daarna nog troep gaat gebruikenMaar ja ik ben ook maar ik natuurlijk.
Zlajan
Icoon
Winnaar Ajax Netwerk Battle 2006
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 8 mei 2001
quote:Daar heb je een punt natuurlijk. Maar wat moet je dan als UCI zijnde? De enige andere opties is wellicht nog dat je de uitslagen van al die jaren volledig schrapt. Maar ja, dat is wel heftig.
Vaart erin schreef:
(...)
Het zou toch belachelijk zijn dat niet eens op basis van een positieve test, maar op basis van getuigenverklaringen elke Tour van Armstrong wordt afgenomen? Terwijl renners waarvan men wel 100% zeker is dat ze doping gebruikt hebben slechts 1 jaar schorsing krijgen. Als Ullrich een Tour overneemt van Armstrong maken alle betrokken partijen zich volstrekt belachelijk.
AirJan
Veelbelovend talent
Uit: Londen
Reg.: 17 juli 2010
kaashater
Regelmatige invaller
Reg.: 8 mei 2007
raptor1979
Internationale topspeler
Uit: den haag
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 augustus 2010
quote:zit daar enige vorm van waarheid in? Ik bedoel dan vooral dat ie wel degelijk positief is bevonden maar dat deze resultaten niet gebruikt mochten worden vanwege vormfouten en vervuiling?
Ook hier van die figuren die NIET op de hoogte zijn: Armstrong is meerdere keren positief bevonden echter slechts 2x aangeklaagd. Hiervan 1x ontslag van verdere vervolging omdat het resultaat het gevolg zou kunnen zijn van een vervuild product (aldus de rechter) en 1x werd een zaak geseponeerd omdat er sprake was van een vormfout (vermoedelijk bewust gemaakt). Alle andere positieve testen (monsters) zijn vernietigd, Armstrong is op basis van al die testen nooit aangeklaagd. Maar er werd wel degelijk iets gevonden wat hij ondanks al zijn attesten niet mocht gebruiken. Meneer ontsprong vaak de dans door geld te doneren (lees: omkopen). UCI, rechters, openbaar aanklagers ... ze lieten zich allemaal verleiden door Lance A.
Van de film
Legende
marx
Icoon
Uit: nijmegen
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004
quote:Ik voorzie een of meer tourzeges voor Michael Boogerd.
Babelindespits schreef:
Kijkend naar de personen die tourwinst "krijgen" bevestigd het wel het beeld van de zogenaamde heksenjacht.
http://www.telegraaf.nl/telesport/wielersport/12821764/__Wie_wint_Armstrongs_Tours___.html
Allemaal renners die wel daadwerkelijk betrapt zijn.
Van de film
Legende
quote:Want die was natuurlijk ook helemaal clean toen hij in de jaren dat EPO gebruikt werd als snoepje 5e werd in de tour. Oh ja, en later ineens kon tijdrijden en bergop alles eraf reed voor rasmussen.
marx schreef:
Ik voorzie een of meer tourzeges voor Michael Boogerd.
Ome Michel
Idool
Uit: Lelystad
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 11 november 1999
quote:Tja, met jullie eens. Hij is nooit op heterdaad betrapt dus ja, lastig te bewijzen. Ik bedoel ik kan ook wel het gerucht de wereld in helpen via bijvoorbeeld twitter, dat ik heb horen zeggen dat mijn buurman kleine meisjes binnen laat. Een gerucht is zo geboren dan en mensen gaan hun walging uitspreken. Dit terwijl hij, in dit geval, gewoon onschuldig is.
Zlajan schreef:
(...)
Daar heb je een punt natuurlijk. Maar wat moet je dan als UCI zijnde? De enige andere opties is wellicht nog dat je de uitslagen van al die jaren volledig schrapt. Maar ja, dat is wel heftig.
marx
Icoon
quote:Michael heeft nog nooit een goeie tijdrit gereden en de man was op zijn best als meesterknecht. Dus toen Rasmussen in het geel reed en de tour leek te winnen, was de meesterknecht op zijn best. Net zoals alle meesterknechten op hun best zijn als hun kopman het meesterlijk doet. Boogerd was schoon. Zeker in de periode voor 2003.
Van de film schreef:
(...)
Want die was natuurlijk ook helemaal clean toen hij in de jaren dat EPO gebruikt werd als snoepje 5e werd in de tour. Oh ja, en later ineens kon tijdrijden en bergop alles eraf reed voor rasmussen.
Massimo
Internationale topspeler
Reg.: 20 januari 2010
quote:Hij werd 5e omdat in die Tour bijna de helft van de ploegen afstapte. Bij een normale Tour was hij tussen de 10e en 15e plek geëindigd.
Van de film schreef:
(...)
Want die was natuurlijk ook helemaal clean toen hij in de jaren dat EPO gebruikt werd als snoepje 5e werd in de tour. Oh ja, en later ineens kon tijdrijden en bergop alles eraf reed voor rasmussen.
Amsterhammer
Idool
Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005
quote:Jammer genoeg klopt dit helemaal. Lance is nooit positief getest omdat hij de UCI in zijn zak had. Dit is in zijn geheel een diep en diep trieste affaire.
raptor1979 schreef:
Ik heb te weinig kennis van zaken om deze reactie van iemand op waarde te schatten:
(...)
zit daar enige vorm van waarheid in? Ik bedoel dan vooral dat ie wel degelijk positief is bevonden maar dat deze resultaten niet gebruikt mochten worden vanwege vormfouten en vervuiling?
Huis
Vedette
Uit: Dronten
Vak: 415
Reg.: 6 maart 2003
Massimo
Internationale topspeler
Albatros
Bankzitter
Uit: Spakenburg
Reg.: 14 augustus 2003
Huis
Vedette
Uit: Dronten
Vak: 415
Reg.: 6 maart 2003
quote:Nee, dat is ook hele gedoe nu. Telekom, Mapai, Kelme, Once en andere topploegen van die tijd waren net zo besmeurd als Lance en zijn ploeg. Laat Lance gewoon die zeges houden anders is het einde echt zoek.
Massimo schreef:
De ploegen van Armstrong waren altijd opvallend sterk en als de renners naar een andere ploeg gingen reden ze geen deuk meer in een pakje boter.
Echter heb ik niet het idee dat Armstrong zoveel meer gebruikte als zijn concurrenten.
Van de film
Legende
quote:Dat doet aan zijn dopinggebruik niets af, want de nummer 18 gebruikt(e) ook hoor.
Massimo schreef:
Hij werd 5e omdat in die Tour bijna de helft van de ploegen afstapte. Bij een normale Tour was hij tussen de 10e en 15e plek geëindigd.
Massimo
Internationale topspeler
quote:De touroverwinningen dan maar naar Max van Heeswijk of Arvis Piziks laten gaan ?
Van de film schreef:
(...)
Dat doet aan zijn dopinggebruik niets af, want de nummer 18 gebruikt(e) ook hoor.
marx
Icoon
quote:Als Boogerd gebruikte, slikte hij bijzonder beroerd. Altijd had ie wel een inzinking in de Pyrenneeën die nooit opgevolgd werd door een wonderbaarlijke remonte. Zijn tijdritten waren bovendien altijd even slecht. Boogerd is overduidelijk het type niet-slikker.
Van de film schreef:
(...)
Dat doet aan zijn dopinggebruik niets af, want de nummer 18 gebruikt(e) ook hoor.
Van de film
Legende
quote:Als je het eerlijk zou willen doen zou het naar iemand moeten gaan die clean was. Van heeswijk was dat niet en die piziks ken ik niet.
Massimo schreef:
De touroverwinningen dan maar naar Max van Heeswijk of Arvis Piziks laten gaan ?
Massimo
Internationale topspeler
quote:Met van Heeswijk kies ik inderdaad net de verkeerde die dopinggebruik bekent heeft. Piziks is een Let die altijd op 4 uur achterstand in het klassement eindigde. Maar het waren 2 willekeurige namen die altijd in de staart van het klassement eindigde.
Van de film schreef:
(...)
Als je het eerlijk zou willen doen zou het naar iemand moeten gaan die clean was. Van heeswijk was dat niet en die piziks ken ik niet.
Bazza
Idool
Reg.: 20 januari 2002
Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » D - Overig » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 72,5% dat FC Utrecht wint van FC Twente. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.