Ajax Netwerk
zaterdag 30 augustus 2014 - 12:11                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 ... 108 »

HR

YBthebest
Ballenjongen

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 14 juli 2012

Goed van Sanchez ! Eindelijk.

Evans was boos op Nibali zeg.
HR
HR

Woot
Icoon

Uit: Tilburg
Vak: 107
Reg.: 26 februari 2003

quote:HR
ajax71727395 schreef:

(...)

Van de broeck verloor ook een paar minuten door een lekke band.
Toen werd er ook volle bak doorgereden. Heel normaal wat Rolland doet!!
HR
Helemaal niet mee eens. Rolland is een vieze Fransoos, en dit is precies iets voor hem. Kan Voeckler ook niet uitstaan.
HR
HR

spelbos
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 1 juli 2006

Vandaag zet ik mijn geld op "The Cav" , ik vond het indrukwekkend hoe Wiggins tempo maakte voor Hagen eergisteren, hopelijk doet hij dat vandaag ook voor Cavendish.
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

spelbos schreef:

Vandaag zet ik mijn geld op "The Cav" , ik vond het indrukwekkend hoe Wiggins tempo maakte voor Hagen eergisteren, hopelijk doet hij dat vandaag ook voor Cavendish.
HR
Misschien wel indrukwekkend maar niet echt slim, die Hagen had de hele dag mee op kop zitten harken en kwam ruim tekort voor de sprint.
HR
HR

spelbos
Legende

Madridista schreef:

(...)

Misschien wel indrukwekkend maar niet echt slim, die Hagen had de hele dag mee op kop zitten harken en kwam ruim tekort voor de sprint.
HR
Niet geschoten is altijd mis, je kan ze het niet kwalijk nemen om het in iedergeval te proberen, aangezien Boasson hagen ook rap kan aankomen.
HR
HR

T-Bag
Legende

Uit: eraard valkenswaard
Vak: -
Reg.: 26 september 2004

Hop ,weer 7 uitvallers in een overgangsetappe,in dit tempo moet wel het record uitvallers vd laatse jaren gebroken worden. Zeker als je ziet wat er nog voor leuke etappes eraan komen. :I
HR
HR

Swampman
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 29 augustus 2003

Die Van Hummel is toch een totale aanfluiting. Vorig jaar al gehyped als "de slechtste renner in de Tour" en nu opnieuw de bevestiging dat deze gozer niets te zoeken heeft in de Ronde. Toch onbegrijpelijk dat die Van Hummel ooit een profcontract gekregen heeft.
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Moderator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

Swampman schreef:

Die Van Hummel is toch een totale aanfluiting. Vorig jaar al gehyped als "de slechtste renner in de Tour" en nu opnieuw de bevestiging dat deze gozer niets te zoeken heeft in de Ronde. Toch onbegrijpelijk dat die Van Hummel ooit een profcontract gekregen heeft.
HR
Met v. Hummel was een paar jaar geleden al, niet vorig jaar. Mara je hebt gelijk, ik vind het ook niks.
HR
HR

Massimo
Internationale topspeler

Reg.: 20 januari 2010

Mijn club AFC Ajax schreef:

(...)

Met v. Hummel was een paar jaar geleden al, niet vorig jaar. Mara je hebt gelijk, ik vind het ook niks.
HR
Iemand die op een goede dag een rit in de ronde van Polen, Zweden of Denemarken wint. Veel te weinig vermogen.

Alleen doordat Nederlanders al lang droog staan w.b.t. etappeoverwinningen worden ze op TV al lyrisch over een 3e of 4e plaats in de tour in één van de 8 sprintetappes.
HR
HR

spelbos
Legende

Massimo schreef:

(...)

Iemand die op een goede dag een rit in de ronde van Polen, Zweden of Denemarken wint. Veel te weinig vermogen.

Alleen doordat Nederlanders al lang droog staan w.b.t. etappeoverwinningen worden ze op TV al lyrisch over een 3e of 4e plaats in de tour in één van de 8 sprintetappes.
HR
Dat was ook in de etappe die Sanchez won toen Kruiswijk er bij was.
Je had Herbert en Maarten moeten horen, die zagen hem al winnen omdat hij zgn de beste klimmer was.
Maar ja deze gasten zien niet dat hij in vorige bergetappes als 1 van de eerste gelost wordt....echt, zulke domme gasten heb ik nog nooit meegemaakt, Boogerd is een verademing tussen die gasten.
HR
HR

Flurry
Lid 2de elftal

Reg.: 25 oktober 2007

spelbos schreef:

(...)

Je had Herbert en Maarten moeten horen, die zagen hem al winnen omdat hij zgn de beste klimmer was.
Maar ja deze gasten zien niet dat hij in vorige bergetappes als 1 van de eerste gelost wordt....echt, zulke domme gasten heb ik nog nooit meegemaakt, Boogerd is een verademing tussen die gasten.
HR
Hier zijn zoveel voorbeelden van dat het haast onbegrijpelijk is dat zij er nog zitten. Bijvoorbeeld op de berg met de spijkers op de weg. Het beeld gaat langs een gevallen Astana renner (Kiserlovski) waarbij één van de twee uitroept: Leipheimer ligt op de grond! Waarna Boogerd rustig zegt dat het een Astana renner is. Was ook vrij duidelijk. Boogerd ziet ook vaak sneller welke renners er in beeld zijn. En dat kan echt niet meer zijn omdat hij er tussen heeft gereden. Dat lijkt me te lang geleden. Hij is echt een verademing inderdaad.
HR
HR

Massimo
Internationale topspeler

Reg.: 20 januari 2010

spelbos schreef:

(...)

Maar ja deze gasten zien niet dat hij in vorige bergetappes als 1 van de eerste gelost wordt....echt, zulke domme gasten heb ik nog nooit meegemaakt, Boogerd is een verademing tussen die gasten.HR
Zeker. Heeft tenminste verstand van zaken en zegt wat hij moet zeggen. Die andere 2 zijn inderdaad erg dom en met al hun ervaring ook nog eens erg ontwetend.
HR
HR

wert22
Jeugdspeler

Reg.: 7 maart 2007

Frank Schleck positief bevonden

Franck Schleck
AFP
Toegevoegd: dinsdag 17 jul 2012, 20:50
Frank Schleck is tijdens de Tour de France positief getest.

Bij de renner van RadioShack zijn sporen aangetroffen van een diureticum, een plaspil. Dat meldt de internationale wielrenunie UCI.

(later meer)
HRHR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Tjah, andy schleck gebruikt ook, iedereen gebruikt. Laten we nou niet verrast zijn en gewoon gaan fietsen.
HR
HR

can-o
Icoon

Uit: amsterdam
Reg.: 22 juli 2002

spelbos schreef:

(...) Boogerd is een verademing tussen die gasten.
HR
Boogerd is dodelijk saai en monotoon. De rol van commentator is bij de tour veel minder duiding en signalering maar meer vermaak, wat wil je met elke dag 3 a 4 uur live tv en in de bergen nog meer.

F Schleck heb ik nooit vertrouwd sinds zijn Fuentes connectie (ja ik heb betaald, maar slechts voor trainingadvies...), en nu lijkt hij echt tegen de lamp te lopen. Vervelende bijkomstigheid is dat ik Andy nu ook niet meer kan vertrouwen, terwijl ik dat een relaxte gast vindt waarvan je je afvraagt waarom die uberhaupt naar doping zou grijpen.
HR
HR

MrBuijs
Internationale topspeler

Reg.: 18 maart 2004

can-o schreef:

(...)

Boogerd is dodelijk saai en monotoon. De rol van commentator is bij de tour veel minder duiding en signalering maar meer vermaak, wat wil je met elke dag 3 a 4 uur live tv en in de bergen nog meer.

F Schleck heb ik nooit vertrouwd sinds zijn Fuentes connectie (ja ik heb betaald, maar slechts voor trainingadvies...), en nu lijkt hij echt tegen de lamp te lopen. Vervelende bijkomstigheid is dat ik Andy nu ook niet meer kan vertrouwen, terwijl ik dat een relaxte gast vindt waarvan je je afvraagt waarom die uberhaupt naar doping zou grijpen.
HR
Als ik beiden zie, vraag ik me uberhaubt af waarom ze wielrenners zijn. Die gasten moeten gewoon lekker een bakkerij oid beginnen in Luxemburg en een eenvoudig relaxed leven leiden;)

Tja, of ik verrast ben, ik weet niet, ergens niet. Niets verbaast me nog. Toch blijf ik stiekem hopen dat er altijd renners zijn die niet gebruiken, misschien naief, maar toch....
HR
HR

Vaart erin
Vedette

Vak: 422
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 8 februari 2009

Van de film schreef:

Tjah, andy schleck gebruikt ook, iedereen gebruikt. Laten we nou niet verrast zijn en gewoon gaan fietsen.
HR
Frank Schleck gebruikt een plaspil. Daar ga je hard van fietsen joh, niet te zuinig....
HR
HR

Klaas de Jager
Internationale topspeler

Vak: 126
Reg.: 11 februari 2008

can-o schreef:

(...)

HR
Voor vermaak moeten dan die 2 anderen zorgen, maar aangezien dat prut in het kwadraat is, valt het vakkundige maar toch tenenkrommend depressieve geleuter van Boogerd ook negatief op...De nos lijdt aan het Rabobank-syndroom... :B Pas wanneer Uberlul Smeets het verzorgingstehuis ingsleept wordt bestaat de kans dat het bij die omroep ook weer een beetje te pruimen wordt. Wat dacht je van die schijndode in de studio, hoe heet die gozer ook alweer ben zijn naam ff kwijt ( gelukkig)....als die op het beeld verschijnt ga ik instinctief op zoek naar zelfdodingswapens. En dat wordt nog een graadje erger als die trol van de Graaf weer eens de anchortrut uit mag hangen bij het schaatsen zwemmen of natuurlijk zometeen bij de Spelen...

Toch halen deze kijkgenotbedervende invloeden het nog altijd niet bij het spontaan rooie hond, vlektyfus en gele koorts verwekkende gereutel van bijvoorbeeld een Leo Driessen, dus laten we onze zegeningen maar tellen... :I

Ik kijk tegenwoordig zelfs de studio-analyses van de meeste sportevenementen met het geluid strak op 0. Dat is nog wel aardig te doen...
HR
HR

BigBoy
International

Vak: 122
Reg.: 2 september 2003

Deze sport is toch niet meer serieus te nemen? Stelletje junks op de fiets en degene die het best de controles weet te omzeilen met nieuwe dope, wint!
HR
HR

Zlatanist
Vedette

Vak: 411
Reg.: 10 juni 2009

Ach ze slaan ook door met die dopinglijst. Volgens mag je nog niet eens paracetamol innemen, dan word je al positief bevonden.

Ze moeten alleen dingen op de dopinglijst zetten waar je harder van gaat fietsen en gevallen als bloeddoping moeten ze ook tegengaan vanwege gevaar voor de renners als ze doorslaan ermee. Voor de rest moeten ze niet zo moeilijk doen.
HR
HR

BoudStyle
Idool

Uit: Abcoude
Vak: 420
Droomaankoop: Carlos A Vela
Reg.: 17 juli 2003

Vaart erin schreef:

(...)

Frank Schleck gebruikt een plaspil. Daar ga je hard van fietsen joh, niet te zuinig....
HR
Dat het een middel is om bloed doping te maskeren stap je dan weer heel makkelijk overheen...
HR
HR

l_opportunist
Lid 2de elftal

Reg.: 25 december 2005

BigBoy schreef:

Deze sport is toch niet meer serieus te nemen? Stelletje junks op de fiets en degene die het best de controles weet te omzeilen met nieuwe dope, wint!
HR
Ik vraag me af hoe dit in het voetbal zit..
Toch ook een sport die steeds meer om atletisch vermogen vraagt..

(Ondanks dat tactiek en techniek een grote rol spelen in het voetbal, zou doping toch ook een grote invloed op het verloop van wedstrijden/competities kunnen hebben)

> iemand?

[Dit bericht is veranderd door l_opportunist (op 18 juli 2012 00:18:52).]
HR
HR

kaashater
Regelmatige invaller

Reg.: 8 mei 2007

BoudStyle schreef:

(...)

Dat het een middel is om bloed doping te maskeren stap je dan weer heel makkelijk overheen...
HR
snap ik in dit geval dan wel weer, wat rijdt die Schleck deze ronde goed he! sluit niet uit dat het doping is geweest hoor maar dan zou ik het wel heel zielig vinden, gepakt worden en je doping werkt niet ;B
HR
HR

Bugno
Vedette

Vak: 429
Reg.: 21 november 2002

Wel weer "opmerkelijk" dat de uitslag van de test a) binnen drie dagen bekend is en b) toevallig op de rustdag.

Maar ach, ik stoor me niet aan dopingberichten. Zoals Film zegt, iedereen gebruikt, de een wat slimmer dan de ander. De sport blijft voor mij heroïek, al is die deze Tour ver te zoeken.

Moet nog lachen als ik Herbert hoor kirren dat de etappe naar Toussuire de "mooiste etappe in jaren was" :D . Ritje naar l'Alpe vergeten vorig jaar Herb?

Verder de (ijdele) hoop dat er nog wat gaat gebeuren. Port de Balès zou een moooi sportief kerkhof voor Wiggins zijn, maar schat Nibali, Evans en VDB2 gewoon niet sterk genoeg in om de Skytrain pijn te doen. Helaas. Zal is even onderzoekje doen naar de klimtijden per berg. Volgens mij zijn ze dit jaar echt minuten langzamer dan in de tijden van Contador en Schleck..
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Vaart erin schreef:

HR
Sowieso, die gast die maandag bij de avondetappe zat en vertelde dat placebo-doping voor de helft van de sporters net zo goed werkte als het echte spul, het is vooral mentaal. Dus of armstrong bijvoorbeeld nu wel of niet heeft gebruikt, hij was mentaal in elk geval de sterkste, en dus ook de sterkste renner. Wat ook in zijn voordeel spreekt zijn die grafieken die ze laten zien. Hij heeft in elk geval in de periode dat hij 3e werd bij astana geen bloeddoping gebruikt. Als je 3e kunt worden op 38 of 39 jarige leeftijd in de tour zonder bloeddoping, dan ben je sowieso een held.

En mensen die roepen dat de sport niet meer serieus te nemen is moeten die avondetappe maar eens terugkijken, want iedereen in de jaren 80 en 90 spoot zich vol met epo tot aan de grens dat het mocht.

Zo, vandaag genieten van een heerlijk stukje fietsen :).
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie moet Ajax zich nog versterken?

Niet, Ajax is compleet als Blind blijft
de verdediging
het middenveld
de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 24,4% dat NAC wint van PEC Zwolle. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Groningen-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!