Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 ... 108 »
YBthebest
Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 14 juli 2012
Woot
Icoon
Uit: Tilburg
Vak: 107
Reg.: 26 februari 2003
quote:Helemaal niet mee eens. Rolland is een vieze Fransoos, en dit is precies iets voor hem. Kan Voeckler ook niet uitstaan.
ajax71727395 schreef:
(...)
Van de broeck verloor ook een paar minuten door een lekke band.
Toen werd er ook volle bak doorgereden. Heel normaal wat Rolland doet!!
spelbos
Legende
Uit: Amsterdam
Reg.: 1 juli 2006
Madridista
Idool
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008
quote:Misschien wel indrukwekkend maar niet echt slim, die Hagen had de hele dag mee op kop zitten harken en kwam ruim tekort voor de sprint.
spelbos schreef:
Vandaag zet ik mijn geld op "The Cav" , ik vond het indrukwekkend hoe Wiggins tempo maakte voor Hagen eergisteren, hopelijk doet hij dat vandaag ook voor Cavendish.
spelbos
Legende
quote:Niet geschoten is altijd mis, je kan ze het niet kwalijk nemen om het in iedergeval te proberen, aangezien Boasson hagen ook rap kan aankomen.
Madridista schreef:
(...)
Misschien wel indrukwekkend maar niet echt slim, die Hagen had de hele dag mee op kop zitten harken en kwam ruim tekort voor de sprint.
T-Bag
Legende
Uit: eraard valkenswaard
Vak: -
Reg.: 26 september 2004
Swampman
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 29 augustus 2003
Mijn club AFC Ajax
Moderator
Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005
quote:Met v. Hummel was een paar jaar geleden al, niet vorig jaar. Mara je hebt gelijk, ik vind het ook niks.
Swampman schreef:
Die Van Hummel is toch een totale aanfluiting. Vorig jaar al gehyped als "de slechtste renner in de Tour" en nu opnieuw de bevestiging dat deze gozer niets te zoeken heeft in de Ronde. Toch onbegrijpelijk dat die Van Hummel ooit een profcontract gekregen heeft.
Massimo
Internationale topspeler
Reg.: 20 januari 2010
quote:Iemand die op een goede dag een rit in de ronde van Polen, Zweden of Denemarken wint. Veel te weinig vermogen.
Mijn club AFC Ajax schreef:
(...)
Met v. Hummel was een paar jaar geleden al, niet vorig jaar. Mara je hebt gelijk, ik vind het ook niks.
spelbos
Legende
quote:Dat was ook in de etappe die Sanchez won toen Kruiswijk er bij was.
Massimo schreef:
(...)
Iemand die op een goede dag een rit in de ronde van Polen, Zweden of Denemarken wint. Veel te weinig vermogen.
Alleen doordat Nederlanders al lang droog staan w.b.t. etappeoverwinningen worden ze op TV al lyrisch over een 3e of 4e plaats in de tour in één van de 8 sprintetappes.
Flurry
Lid 2de elftal
Reg.: 25 oktober 2007
quote:Hier zijn zoveel voorbeelden van dat het haast onbegrijpelijk is dat zij er nog zitten. Bijvoorbeeld op de berg met de spijkers op de weg. Het beeld gaat langs een gevallen Astana renner (Kiserlovski) waarbij één van de twee uitroept: Leipheimer ligt op de grond! Waarna Boogerd rustig zegt dat het een Astana renner is. Was ook vrij duidelijk. Boogerd ziet ook vaak sneller welke renners er in beeld zijn. En dat kan echt niet meer zijn omdat hij er tussen heeft gereden. Dat lijkt me te lang geleden. Hij is echt een verademing inderdaad.
spelbos schreef:
(...)
Dat was ook in de etappe die Sanchez won toen Kruiswijk er bij was.
Je had Herbert en Maarten moeten horen, die zagen hem al winnen omdat hij zgn de beste klimmer was.
Maar ja deze gasten zien niet dat hij in vorige bergetappes als 1 van de eerste gelost wordt....echt, zulke domme gasten heb ik nog nooit meegemaakt, Boogerd is een verademing tussen die gasten.
Massimo
Internationale topspeler
Reg.: 20 januari 2010
quote:Zeker. Heeft tenminste verstand van zaken en zegt wat hij moet zeggen. Die andere 2 zijn inderdaad erg dom en met al hun ervaring ook nog eens erg ontwetend.
spelbos schreef:
(...)
Dat was ook in de etappe die Sanchez won toen Kruiswijk er bij was.
Je had Herbert en Maarten moeten horen, die zagen hem al winnen omdat hij zgn de beste klimmer was.
Maar ja deze gasten zien niet dat hij in vorige bergetappes als 1 van de eerste gelost wordt....echt, zulke domme gasten heb ik nog nooit meegemaakt, Boogerd is een verademing tussen die gasten.
wert22
Jeugdspeler
Reg.: 7 maart 2007
Van de film
Legende
Reg.: 30 november 2003
can-o
Icoon
Uit: amsterdam
Reg.: 22 juli 2002
quote:Boogerd is dodelijk saai en monotoon. De rol van commentator is bij de tour veel minder duiding en signalering maar meer vermaak, wat wil je met elke dag 3 a 4 uur live tv en in de bergen nog meer.
spelbos schreef:
(...) Boogerd is een verademing tussen die gasten.
MrBuijs
Internationale topspeler
Reg.: 18 maart 2004
quote:Als ik beiden zie, vraag ik me uberhaubt af waarom ze wielrenners zijn. Die gasten moeten gewoon lekker een bakkerij oid beginnen in Luxemburg en een eenvoudig relaxed leven leiden
can-o schreef:
(...)
Boogerd is dodelijk saai en monotoon. De rol van commentator is bij de tour veel minder duiding en signalering maar meer vermaak, wat wil je met elke dag 3 a 4 uur live tv en in de bergen nog meer.
F Schleck heb ik nooit vertrouwd sinds zijn Fuentes connectie (ja ik heb betaald, maar slechts voor trainingadvies...), en nu lijkt hij echt tegen de lamp te lopen. Vervelende bijkomstigheid is dat ik Andy nu ook niet meer kan vertrouwen, terwijl ik dat een relaxte gast vindt waarvan je je afvraagt waarom die uberhaupt naar doping zou grijpen.
Vaart erin
Vedette
Vak: 422
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 8 februari 2009
quote:Frank Schleck gebruikt een plaspil. Daar ga je hard van fietsen joh, niet te zuinig....
Van de film schreef:
Tjah, andy schleck gebruikt ook, iedereen gebruikt. Laten we nou niet verrast zijn en gewoon gaan fietsen.
Klaas de Jager
Internationale topspeler
Vak: 126
Reg.: 11 februari 2008
quote:Voor vermaak moeten dan die 2 anderen zorgen, maar aangezien dat prut in het kwadraat is, valt het vakkundige maar toch tenenkrommend depressieve geleuter van Boogerd ook negatief op...De nos lijdt aan het Rabobank-syndroom...
can-o schreef:
(...)
Boogerd is dodelijk saai en monotoon. De rol van commentator is bij de tour veel minder duiding en signalering maar meer vermaak, wat wil je met elke dag 3 a 4 uur live tv en in de bergen nog meer.
BigBoy
International
Vak: 122
Reg.: 2 september 2003
Zlatanist
Vedette
Vak: 411
Reg.: 10 juni 2009
BoudStyle
Idool
Uit: Abcoude
Vak: 420
Droomaankoop: Carlos A Vela
Reg.: 17 juli 2003
quote:Dat het een middel is om bloed doping te maskeren stap je dan weer heel makkelijk overheen...
Vaart erin schreef:
(...)
Frank Schleck gebruikt een plaspil. Daar ga je hard van fietsen joh, niet te zuinig....
l_opportunist
Lid 2de elftal
Reg.: 25 december 2005
quote:Ik vraag me af hoe dit in het voetbal zit..
BigBoy schreef:
Deze sport is toch niet meer serieus te nemen? Stelletje junks op de fiets en degene die het best de controles weet te omzeilen met nieuwe dope, wint!
kaashater
Regelmatige invaller
Reg.: 8 mei 2007
quote:snap ik in dit geval dan wel weer, wat rijdt die Schleck deze ronde goed he! sluit niet uit dat het doping is geweest hoor maar dan zou ik het wel heel zielig vinden, gepakt worden en je doping werkt niet
BoudStyle schreef:
(...)
Dat het een middel is om bloed doping te maskeren stap je dan weer heel makkelijk overheen...
Bugno
Vedette
Vak: 429
Reg.: 21 november 2002
Van de film
Legende
Reg.: 30 november 2003
quote:Sowieso, die gast die maandag bij de avondetappe zat en vertelde dat placebo-doping voor de helft van de sporters net zo goed werkte als het echte spul, het is vooral mentaal. Dus of armstrong bijvoorbeeld nu wel of niet heeft gebruikt, hij was mentaal in elk geval de sterkste, en dus ook de sterkste renner. Wat ook in zijn voordeel spreekt zijn die grafieken die ze laten zien. Hij heeft in elk geval in de periode dat hij 3e werd bij astana geen bloeddoping gebruikt. Als je 3e kunt worden op 38 of 39 jarige leeftijd in de tour zonder bloeddoping, dan ben je sowieso een held.
Vaart erin schreef:
Frank Schleck gebruikt een plaspil. Daar ga je hard van fietsen joh, niet te zuinig....
Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » D - Overig » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 16,3% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.