Ajax Netwerk
woensdag 22 oktober 2014 - 15:50                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 ... 108 »

HR

Klaas de Jager
Internationale topspeler

Vak: 126
Droomaankoop: -
Reg.: 11 februari 2008

quote:HR
Van de film schreef:

(...)

Dom op de trappers douwen is dus wielrennen voor jou, ok...

Heerlijk die armstrongtrein die weer terug is. Kan iedereen weer gaan klagen hoe saai het is, net als bij barcleona en kan ik weer genieten van sporters die wat slimmer zijn dan de rest.
HR
Toch wordt het er niet spectaculairder op, dat is een feit. Dat is natuurlijk niet te wijten aan de heersende ploeg, zeker niet, die verdienen de credits voor de wijze waarop men de boel regeert, klaar.

Ik denk dat zodra men besluit de oortjes weer te verbieden, het toch een stuk aantrekkelijker wordt. In veel finales ( vooral bergop ) zullen bepaalde renners die zich sterk genoeg voelen om te denken "schijt aan iedereen, ik voel me top en ga ervandoor" dat dus ook gewoon sneller doen. De controle is niet alleen vanwege 1 sterke ploeg te groot, maar ook vanuit de ploegleiderswagens komt veel teveel beperkend tactisch geleuter wat vrijwel iedere koers beroofd van veel meer spekatkel.
HR
HR

Bugno
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 429
Reg.: 21 november 2002

Toch wel een mooi ritje vandaag denk ik, maar degene die dat achterlijke rondje om de kerk heeft toegevoegd aan het parcours is volslagen gestoord. Was het eigenlijkde perfecte plek voor een coupe van Nibali, is het nu verworden tot een kerkhof voor vluchters.

Wie weet worden we verrast en gaat Wiggins echt kraken op de steile stukken (3 km minimaal 11%, uitschieters naar 18%) op de Mur. Op de Angliru vorig jaar zakte Wiggins er natuurlijk heerlijk doorheen. Kijken wat Froome dan mag...
HR
HR

Schip ahoy
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

Bugno schreef:

Toch wel een mooi ritje vandaag denk ik, maar degene die dat achterlijke rondje om de kerk heeft toegevoegd aan het parcours is volslagen gestoord. Was het eigenlijkde perfecte plek voor een coupe van Nibali, is het nu verworden tot een kerkhof voor vluchters.

Wie weet worden we verrast en gaat Wiggins echt kraken op de steile stukken (3 km minimaal 11%, uitschieters naar 18%) op de Mur. Op de Angliru vorig jaar zakte Wiggins er natuurlijk heerlijk doorheen. Kijken wat Froome dan mag...
HR
Denk dat Wiggins nu de moraal en vorm heeft om elke mogelijke schade beperkt te houden. Maar zeker een interessante rit. Hopelijk mag Weening eens los.
HR
HR

danielson
Bankzitter

Uit: Groningen
Reg.: 11 februari 2012

Kruijswijk denkt dat het slim is samen met Sagan in een ontsnapping te zitten. :denk Taktisch snappen die Rabo-jongens er ook niet veel van.
HR
HR

JAN
Bankzitter

Uit: Aalsmeer
Vak: -
Reg.: 29 april 2006

danielson schreef:

Kruijswijk denkt dat het slim is samen met Sagan in een ontsnapping te zitten. :denk Taktisch snappen die Rabo-jongens er ook niet veel van.
HR
Moet je ervan overtuigd zijn dat je hem bergop eraf rijdt, met veel voorsprong. In afdaling is Sagan fantastisch, net als in de sprint, waar Kruijswijk geen kans heeft tegen Sagan.
HR
HR

danielson
Bankzitter

Uit: Groningen
Reg.: 11 februari 2012

JAN schreef:

(...)

Moet je ervan overtuigd zijn dat je hem bergop eraf rijdt, met veel voorsprong. In afdaling is Sagan fantastisch, net als in de sprint, waar Kruijswijk geen kans heeft tegen Sagan.
HR
Dat bedoel ik niet. Wat ik bedoel is dat ze Sagan niet veel ruimte geven i.v.m. komende tussensprint.
HR
HR

AJAXHengelo
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hengelo Ov.
Reg.: 3 juni 2002

Ik vind bijna 6 minuten best wel veel ruimte. Denk je echt dat iemand de groene trui nog van Sagan zal afpakken?

LL Sanchez inmiddels ook aangesloten.
HR
HR

Massimo
Internationale topspeler

Reg.: 20 januari 2010

Deze renners gaan vrijwel zeker voor de dagzege.

Rabobank doet het zowaar goed met 2 man in de kopgroep. Hoogerland had om deze etappe 5 rode cirkels heen gezet en had hier bij moeten zitten. Alhoewel hij het dan alsnog lastig had gehad. Hopelijk weet Kruiswijk wat moois neer te zetten vandaag en heeft hij goede klimmersbenen.
HR
HR

spelbos
Legende

Reg.: 1 juli 2006

50% procent van de Rabo team rijd in de kopgroep.
Denk dat deze etappe een prooi gaat worden voor Sagan, die kan toch redelijk de berp op rijden.
HR
HR

Zlatanist
Vedette

Vak: 411
Reg.: 10 juni 2009

Sagan kan aardig bergop maar deze cols lijken mij te zwaar voor hem. Ik zou zeggen prooi voor LL. Kruiswijk zou bergop een paar van die jongens eraf moeten kunnen rijden, maar hij rijdt ook een dramatische Tour tot nu toe dus ik vermoed dat hij er nu niet toe in staat is. Sanchez lijkt me de beste in deze groep, oppassen voor Casar als die z´n dag heeft.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Heeft iemand een glasbak op die weg geleegd ofzo?
HR
HR

Roodjood
International

Uit: Krommenie
Droomaankoop: Yaya Sanogo
Reg.: 14 augustus 2009

wat een geweldenaar die Sanchez , echt een held , precies demarreren als Sagan gnet gaat eten. Zo bedoeld , en zo slim. Meesterlijk !!!
HR
HR

AJAXHengelo
Geselecteerd voor Oranje

Waarschijnlijk toch nog een succesje voor Rabobank!
HRHR
HR

Roodjood
International

Uit: Krommenie
Droomaankoop: Yaya Sanogo
Reg.: 14 augustus 2009

Dat is nou gogme!
HR
HR

Jodinho 31
Internationale topspeler

Uit: Weesp
Vak: 116
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 juli 2003

Wiggens wil wachten op Evans en die kut roland gaat er vandoor. Ik zeg lekker de hekken in rijden die kut fransoos.
HR
HR

AJAXHengelo
Geselecteerd voor Oranje

Jodinho 31 schreef:

Wiggens wil wachten op Evans en die kut roland gaat er vandoor. Ik zeg lekker de hekken in rijden die kut fransoos.
HR
Volgens mij werd er ook niet gewacht toen Rolland samen met een man of 60 op de grond lag vorige week vrijdag. Integendeel zelfs. Daar probeerden ze juist zoveel mogelijk tijd te pakken op de mannen die gevallen waren.
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

jellie
Vedette

Reg.: 13 september 2002

Jodinho 31 schreef:

HR
ja want wachten is heilig in deze tour, hebben we allemaal kunnen zien... Pfff geef hem groot gelijk.

[Dit bericht is veranderd door jellie (op 15 juli 2012 17:23:01).]
HR
HR

Nida
Bankzitter

Uploads: 3
Reg.: 10 februari 2005

Als het een van de andere Rabo's was geweest hadden ze eerst nog met hun handje aan de telefoon gehangen om te vragen aan meneer de ploegleider op wie ze moeten letten en wanneer een goed moment zou zijn om te demarreren. Gelukkig is Sanchez niet opgeleid door Rabobank.
HR
HR

T-Bag
Legende

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Wel opvallend verhaal van die lekke banden,stond Gesink en Mollema niet op de top met een doos van Wurth? :B

Toch nog een pleister op de wonde voor Rabobank,mooie overwinning hoor. :)
HR
HR

MrBuijs
Internationale topspeler

Reg.: 18 maart 2004

Mooie overwinning, toch wel een lepe winnaar die Sanchez.

Over de lekke banden en het doorrijden van Rolland. Geef hem ergens wel gelijk. Na de valpartij in de eerste week doen ze allemaal hun best om Schleck, Gesink en Mollema zo ver mogelijk op achterstand te rijden, evenals hemzelf waarschijnlijk. Wiggins zou ook niet wachten bij een verschil van 20 seconden op Evans, want die wacht ook alleen maar omdat het verschil groot genoeg is. Dat wachten en sportief doen is alleen maar als het in eigen belang is of als de verschillen er zijn.
HR
HR

Van Damn
Basisspeler

Reg.: 29 november 2003

AJAXHengelo schreef:

(...)

Volgens mij werd er ook niet gewacht toen Rolland samen met een man of 60 op de grond lag vorige week vrijdag. Integendeel zelfs. Daar probeerden ze juist zoveel mogelijk tijd te pakken op de mannen die gevallen waren.
HR
En ook niet toen VDB in de eerste bergrit een platte band kreeg. Verloor meteen twee minuten toen.
HR
HR

Jodinho 31
Internationale topspeler

Uit: Weesp
Vak: 116
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 juli 2003

AJAXHengelo schreef:

(...)

HR
Ik vind een valpartij iets anders dan lek rijden omdat een paar idioten punaises en andere troep op de weg gooien.
HR
HR

Schip ahoy
Idool

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

Cruciale overwinning voor de Rabo's zeg. Maar het blijft een rampzalige Tour.
HR
HR

ajax71727395 Rode kaart: waarschuwing
Regelmatige invaller

Vak: 421
Reg.: 13 maart 2008

Jodinho 31 schreef:

(...)

Ik vind een valpartij iets anders dan lek rijden omdat een paar idioten punaises en andere troep op de weg gooien.
HR
Van de broeck verloor ook een paar minuten door een lekke band.
Toen werd er ook volle bak doorgereden. Heel normaal wat Rolland doet!!
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 8,3% dat Liverpool FC wint van Real Madrid CF. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!