Ajax Netwerk
vrijdag 31 oktober 2014 - 16:04                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 ... 108 »

HR

Zlatanist
Vedette

Vak: 411
Droomaankoop: -
Reg.: 10 juni 2009

quote:HR
Massimo schreef:

(...)

Het is weer feest voor de Nederlandse wielerliefhebbers. 25 man weg. 1 Nederlander en dat is Kroon.
HR
Dramatisch. Weliswaar zit er een Rabo in, Sanchez, maar dan nog erg beperkt. In een groep van 25 man hadden ook minstens 2 Rabo's kunnen zitten. Wordt weer een treurige dag zo te zien... dat gat gaan ze nooit meer dichtrijden is nu al bijna 7 minuten.
HR
HR

Rooibos
Basisspeler

Uit: Horst
Vak: 410
Reg.: 10 mei 2005

Zlatanist schreef:

(...)

Dramatisch. Weliswaar zit er een Rabo in, Sanchez, maar dan nog erg beperkt. In een groep van 25 man hadden ook minstens 2 Rabo's kunnen zitten. Wordt weer een treurige dag zo te zien... dat gat gaan ze nooit meer dichtrijden is nu al bijna 7 minuten.
HR
Laten we maar hopen op Karsten en LL. Ben wel benieuwd met welk doel de BMC renners in de kopgroep zitten. Zal Evans dan toch nog wat van plan zijn in deze etappe?
HR
HR

Van de film
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 november 2003

Rooibos schreef:

Laten we maar hopen op Karsten en LL. Ben wel benieuwd met welk doel de BMC renners in de kopgroep zitten. Zal Evans dan toch nog wat van plan zijn in deze etappe?
HR
Natuurlijk niet. Hoogstens demareert die op die col, ziet dat wiggins in z'n wiel zit en stopt.
HR
HR

Zlatanist
Vedette

Kroon is al gelost. Weinig verrassend ook natuurlijk. In z'n beste jaren kon hij dit werk nog behoorlijk, maar Kroon heeft z'n beste tijd ook wel gehad.

Gesink alweer uit het peloton gelost... aan de ene kant slim ervanuitgaande dat hij deze rit toch niet meer kan winnen. Aan de andere zou hij zichzelf ook eens wat meer kunnen testen. Krijg eerder het idee dat hij gewoon niet beter kan op het moment. :denk

[Dit bericht is veranderd door Zlatanist (op 11 juli 2012 15:45:21).]
HR
HR

Rooibos
Basisspeler

Sanchez ziet er goed uit, Gesink toont karakter. Wie weet wat vandaag nog brengt!
HR
HR

Rooibos
Basisspeler

Respect voor de actie van Nibali (met hulp van Sagan).
HR
HR

Rooibos
Basisspeler

Damn. Zit ook niet mee. Had niet het idee dat Sanchez zo kapot zat. Maar gelukkig wel een Rabo tot het eind mee zien knokken. Benieuwd naar morgen met een sterke Ten Dam en een sterker wordende Steven en Robert.
HR
HR

Tulband
Lid 2de elftal

Vak: 424
Reg.: 11 oktober 2004

Zonde sanchez, als ik het iemand niet gun is het die voeckler wel. Helaas.
HR
HR

Widink
Moderator

Uit: Didam
Vak: -
Reg.: 11 april 2006

Rooibos schreef:

Damn. Zit ook niet mee. Had niet het idee dat Sanchez zo kapot zat. Maar gelukkig wel een Rabo tot het eind mee zien knokken. Benieuwd naar morgen met een sterke Ten Dam en een sterker wordende Steven en Robert.
HR
Eens. Had ook verwacht dat LL Sanchez dit wel af zou maken, maar het wordt natuurlijk niet op papier geregeld.
HR
HR

Zlatanist
Vedette

Wat zonde van Nibali. Hij is echt mijn favoriet nu tussen al die angsthazen. Leuk voor VDB dat hij wel weg bleef, al liet Sky het bij hem ook gewoon toe. In ieder geval zijn dat renners die wat doen in tegenstelling tot angsthazen als Evans en Menchov. Wiggins doet ook niks, maar die kan je weinig kwalijk nemen met deze uitgangspositie.
HR
HR

Amsterdam-Oost
Idool

Uit: Amsterdam
Reg.: 3 mei 2000

Schandalig dat Voigt niet de prijs krijgt voor de meest strijdlustige renner. Maar chauvinisme is een Frans woord.
HR
HR

T-Bag
Legende

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Amsterdam-Oost schreef:

Schandalig dat Voigt niet de prijs krijgt voor de meest strijdlustige renner. Maar chauvinisme is een Frans woord.
HR
Das al jaren zo,maar ja je zegtb het al,Fransen...

Gesink op kwartier,Mollema op zelfs ruim half uur in de laatste bus.
Ik mag hopen dat ze dat bewust doen om morgen bv iets te laten zien,mag LL Sanchez ´uitrusten´ in de laatste bus,die heeft het iig wel verdiend :I
HR
HR

Rooibos
Basisspeler

Mollend ging er als 1 van de eerste vanaf. Vond hem er niet goed uit zien. Kan een beetje spel zijn geweest en een bewuste keuze om in de laatste bus terecht te komen. Gesink vond ik tot 5 km onr de top van Grand Colombier goed meedraaien. Zat in het laatste wiel, maar passeerde ze een voor een (die er vanaf moesten). Denk dat de strategie van Rabo was dat Sanchez het in de kopgroep moest proberen en mochten ze terug worden gepakt da Ten Dam dan over moest nemen. Morgen verwacht ik Gesink, Mollema en Kruijswijk van voren. Al vlak ik ten Dam ook niet uit want die heeft gewoon de beste klimmersbenen. Al mist die denk ik de explosiviteit die Mollema vorig jaar in de Vuelta wel liet zien.
HRHR
HR

Amsterdam-Oost
Idool

Reg.: 3 mei 2000

Mollema voelt zich heel slecht. Kan nauwelijks lopen, laat staan fietsen. Ik zou zeggen: laat die jongen gewoon lekker afstappen. Dit heeft geen zin.
HR
HR

Tulband
Lid 2de elftal

Vak: 424
Reg.: 11 oktober 2004

idd en dan mooi vuelta laten rijden weer net als afgelopen jaar
HR
HR
Wat is het nu het nut dat Gesink en Mollema deze Tour uitrijden? Ze gaan nooit meer in een kopgroep komen, laat staan winnen, en bergop moeten ze meteen lossen. Over de tijdrit wil ik het niet eens hebben.
Nu zijn ze gewoon opvulling en per dag wordt het moraal slechter. Laat ze gewoon afstappen, en vervolgens keihard trainen met oog op OS.

Saaiste Tour sinds jaren. Wiggins pakt elke tijdrit meer verschil, en in de bergen kan niemand hem op achterstand zetten. Niemand probeert het ook. Vandaag had ik hoop dat iemand het in de afdaling zou proberen; blijven ze allemaal in zijn wiel..
Sky rijdt wel erg sterk.
HR
HR

Jopie C. uit B. te A.
Idool

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

http://www.telegraaf.nl/telesport/tour-de-france-2012/12539374/__Gesink__De_hele_dag_harken__.html

Gesink zegt dat het zn rug is. Ik vind dit toch opvallend omdat hij juist liet doorschemeren dat die val vergeleken met vorig jaar wel meeviel en tijdens een interview bij de nos op de rustdag kreeg ik ook niet de indruk dat hij zich daar zorgen over maakte.
HR
HR

MrBuijs
Internationale topspeler

Reg.: 18 maart 2004

Tja ik weet het niet met Gesink wat dat betreft. Hij is natuurlijk 3 keer gevallen deze tour en de 2e keer was wel met 70/uur, dan kan ik niet beoordelen hoe zijn fysiek daarop reageert. Je ziet het aan Valverde ook bijv., die vliegt er ook al vroeg af na een aantal valpartijen.

Hij moet gewoon afstappen en een top vuelta rijden, volgend jaar weer opnieuw proberen.
HR
HR

Van de film
Legende

Hij is weer huilie huilie aan het doen, zoals verwacht. Wees een vent. Stap af of hou op met klagen en ga fietsen. Dit is weer helemaal niets. Gaat hij nou elke dag op een kwartier binnen komen?
HR
HR

can-o
Icoon

Uit: amsterdam
Reg.: 22 juli 2002

Van de film schreef:

Hij is weer huilie huilie aan het doen, zoals verwacht. Wees een vent. Stap af of hou op met klagen en ga fietsen. Dit is weer helemaal niets. Gaat hij nou elke dag op een kwartier binnen komen?
HR
Alles goed, Geert?
Maar ik ben het met je eens dat ie beter af kan stappen, maar kennelijk denkt ie zelf nog dat ie in de 3e week nog iets kan laten zien. En ergens snap ik het wel als je een half jaar bezig bent met de tour en al 2x je tour in het water hebt zien vallen dor een val. Mollema vind ik een veel duidelijker verhaal (doet ie ook huilie huilie?), die zit als een strijkplank op de fiets en moet door Rabo in bescherming worden genomen.
HR
HR

Van de film
Legende

can-o schreef:

Alles goed, Geert?
Maar ik ben het met je eens dat ie beter af kan stappen, maar kennelijk denkt ie zelf nog dat ie in de 3e week nog iets kan laten zien. En ergens snap ik het wel als je een half jaar bezig bent met de tour en al 2x je tour in het water hebt zien vallen dor een val. Mollema vind ik een veel duidelijker verhaal (doet ie ook huilie huilie?), die zit als een strijkplank op de fiets en moet door Rabo in bescherming worden genomen.
HR
Nee, Mollema doet geen huilie huilie want die zegt dat hij nergens last van heeft en loopt vervolgens als een halve kreupele weg. Die jongen zou rabo tegen zichzelf in bescherming kunnen nemen, maar die jongen valt ook aan wanneer hij kan. Hij is net zo hard als gesink gevallen en ik heb gesink er nog niet als een halve kreupele bij zien lopen, en mollema laat zich toch ook nog op een kwartier rijden elke dag met moeite om het wiel van cavendish te houden? Mollema is een veel duidelijker verhaal omdat het niet zo'n wazige vent is als gesink. Bij gesink zit het in de kop niet goed. Want of het nu een val is, een lekke band of wat dan ook, hij heeft het altijd over pech. Wanneer het drie weken lang 20 graden is, geen regen, geen onregelmatigheden op de weg, geen onrustig peloton, geen valpartijen, geen verkeerd stukje vlees gemaakt door de kok, geen tandwieltje van de deraillleur dat niet helemaal perfect gepoetst is en geen olie op de weg, dán is gesink een wereldtopper.
HR
HR

MrBuijs
Internationale topspeler

Reg.: 18 maart 2004

Je moet niet zo zeiken film, want je slaat gigantisch door met je uitspraken;). Je zegt zelf dat Mollema als een kreupele wegloopt, maar omdat ie zelf niet heeft gezegd dat hij pijn heeft is het een vent, als Gesink pijn heeft en dit aangeeft is het een jankerd. Je kan er over discussiëren in hoeverre het iemand zijn schuld is als hij valt. Ik ben het eens dat ik af en toe ook weleens twijfel aan zijn mentaliteit, maar aan de andere kant zit het ook gewoon echt niet mee laatste tijd. Zoals ik reeds zei: die jongen heeft een grote overwinning nodig om er werkelijk te staan als topper. Is namelijk initiëel qua talent een mogelijk tourwinnaar. Het zou jij toch moeten aanspreken om daar iets mee te doen en het beste uit hem te halen ipv hem kansloos de grond in te boren.
HR
HR

rollermanskunk
Vedette

Reg.: 7 januari 2010

Van de film schreef:

(...)

En de gebroeders schleck zaten zeker ook schoon bij contador in het wiel...
Iedereen gebruikt, dus doe niet zo hypocriet en kijk naar prachtige sport.
HR
De Schlecks gebruiken ook ja! En ik doe niet hypocriet, ik constateer alleen dat we elk jaar bedonderd worden. Je kijkt er naar in de vakantieperiode omdat er toch niks anders op is. Eigenlijk zouden ze de gele trui pas na 5 jaar moeten overhandigen als de dopingstalen ok zijn. Wielrennen is een mooie sport om zelf te doen maar die fietsende apothekers met hun gelieg en bedrieg verneuken het weer elk jaar.
HR
HR

Van de film
Legende

MrBuijs schreef:

Je moet niet zo zeiken film, want je slaat gigantisch door met je uitspraken;). Je zegt zelf dat Mollema als een kreupele wegloopt, maar omdat ie zelf niet heeft gezegd dat hij pijn heeft is het een vent, als Gesink pijn heeft en dit aangeeft is het een jankerd. Je kan er over discussiëren in hoeverre het iemand zijn schuld is als hij valt. Ik ben het eens dat ik af en toe ook weleens twijfel aan zijn mentaliteit, maar aan de andere kant zit het ook gewoon echt niet mee laatste tijd. Zoals ik reeds zei: die jongen heeft een grote overwinning nodig om er werkelijk te staan als topper. Is namelijk initiëel qua talent een mogelijk tourwinnaar. Het zou jij toch moeten aanspreken om daar iets mee te doen en het beste uit hem te halen ipv hem kansloos de grond in te boren.
HR
Mijn handen jeuken om ploegleider van de rabobank te worden. Hij heeft namelijk wel degelijk kwaliteiten, alleen moet iemand hem eens een keer een vreselijk schop onder de kont geven.
Mollema gaat ondanks de pijn aanvallen. Gesink rijdt door de pijn op een kwartier. Dat is het verschil. En ja, dat komt door mentaliteit.
Sommige mensen (ozbiliz, eriksen) hebben het nodig om positief benaderd te worden, andere mensen (gesink, blind) hebben het nodig om gepusht te worden. Ik verwacht veel van gesink, dus laat het *vloek vloek* zien of stap anders maar gezellig bij mij in de auto, dat zou ik heel graag tegen hem willen zeggen.

@rollermanskunk,

Merckx is betrapt geweest op doping, zoetemelk is betrapt, pantani is betrapt, heras is betrapt, ullrich is betrapt en armstrong is betrapt. Wat wil je nou? Het wielrennen is echt niet veranderd hoor. Als je eerlijke sport wilt moet je de eerste 50 renners van de tour eruit zetten. Of dacht jij dat sagan en pinot op 22-jarige leeftijd op een broodje hagelslag zo kunnen presteren? Of dacht jij dat chavanel ineens uit het niets een tijdrit top 5 in een tijdrit van de tour kan rijden? Ze doperen allemaal, dus is het weer eerlijk. We moeten ophouden met dat gezeik over doping.
HR
HR

positiespel
Talent

Droomaankoop: Rafel Wolski
Reg.: 28 december 2010

Fabian Cancellara heeft vandaag de Tour verlaten.
Hij wil zijn hoogzwangere vrouw bijstaan.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 96,7% dat Bayern München wint van AS Roma. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-FC Dordrecht:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!