Ajax Netwerk
woensdag 22 oktober 2014 - 05:10                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 ... 108 »

HR

can-o
Icoon

Uit: amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 22 juli 2002

quote:HR
danielson schreef:

(...)

Klopt en al die zg kopmannen heeft ook nog nooit gewerkt. Omdat Slagter en Kelderman er aankomen, zou het een goede zaak zijn als in ieder geval twee van de vijf naar een andere ploeg gaan.
HR
Slagter is geen ronde renner. Kelderman heeft nog wel 2 jaar nodig voor ie klassementsaspiraties in de tour mag hebben. Tot die tijd mogen De grote drie onderling uitmaken wie volgend jaar de absolute kopman in de tour is.
Ze zijn alledrie in staat kort te eindigen, maar een echte winnaar zit er niet tussen. Misschien dat ze een poging gaan doen in de Vuelta om het tegendeel te bewijzen.

Ben ook benieuwd of Gesink nog wat kan straks in de bergen. Ik heb een beetje het gevoel dat hij het wel erg makkelijk heeft laten lopen in de aanloop naar plateau la beille.
HR
HR

Jopie C. uit B. te A.
Idool

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

danielson schreef:

(...)

Dat Gesink een etappe zal winnen is een illusie. Kan alleen via lange ontsnapping en Gesink weet niet eens hoe dat moet.
HR
Onmogelijk dus? Dan lijkt het me beter dat ie op de rustdag de remmen dicht knijpt, zich andere doelen stelt voor de rest van het seizoen en dat ze Gert Jacobs per direct ontslaan bij tour de jour.

De komende 1,5 week is make or break voor Gesink, dat moge duidelijk zijn. De kans op een etappeoverwinning is uiteraard zeer klein maar indien hij zich niet laat zien dan zou Rabo imo zn conclusies mogen trekken.
HR
HR

Massimo
Internationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 januari 2010

Jopie C. uit B. te A. schreef:

(...)

Onmogelijk dus? Dan lijkt het me beter dat ie op de rustdag de remmen dicht knijpt, zich andere doelen stelt voor de rest van het seizoen en dat ze Gert Jacobs per direct ontslaan bij tour de jour.

De komende 1,5 week is make or break voor Gesink, dat moge duidelijk zijn. De kans op een etappeoverwinning is uiteraard zeer klein maar indien hij zich niet laat zien dan zou Rabo imo zn conclusies mogen trekken.
HR
Mocht Gesink weer in normale doen geraken, dan kan hij met een lange ontsnapping nog een zege bergop halen. Maar de vraag is of dat nog gaat lukken deze Tour.
HR
HR

Jopie C. uit B. te A.
Idool

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

Massimo schreef:

(...)

Mocht Gesink weer in normale doen geraken, dan kan hij met een lange ontsnapping nog een zege bergop halen. Maar de vraag is of dat nog gaat lukken deze Tour.
HR
Het hoeft helemaal niet perse in een lange ontsnapping, alsof die jongen plots niet meer kan klimmen ofzo. Het zal allemaal best dat door die pin, de nasleep van de val en/of door het snelle aanvangstempo in die etappe van zondag hij meteen in de problemen kwam maar heb je hem gezien na afloop? Zo zie ik eruit als ik een blokje om heb gelopen. Twee dagen veel tijd verliezen, meer tijdverlies tijdens de TT maakt drie dagen veel tijd verliezen, ik vond het wel verstandig van Gesink, itt bv Mollema.

Hij zit goed in zn vel, valpartij heeft niet zn sporen achter gelaten, hij laat zich niet door tegenslagen (Tjalingii was natuurlijk ook een fikse aderlating en die had hem wellicht voor die val kunnen houden) uit het veld slaan en heeft rustig an gedaan. Als hij niets meer laat zien, wat velen hier verwachten, dan hebben zij allemaal gelijk en is ie mentaal (nog) niet geschikt voor de TdF.

[Dit bericht is veranderd door Jopie C. uit B. te A. (op 10 juli 2012 12:04:52).]
HR
HR

T-Bag
Legende

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Nu ook Tony Martin die de Tour verlaat,nummer 5 incl SW voor mij. Zal het niet worden dit jaar :I
HR
HR

AJAXHengelo
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hengelo Ov.
Reg.: 3 juni 2002

Voor mij is het gunstig dat Tony Martin eruit gaat.
Ik sta op plek 5 (van de bijna 17.000) in de lezerstour van TC Tubantia.
2 personen boven mij hebben Martin en een hele rits mensen achter mij.

Ik doe dus goede zaken op deze rustdag. :)
HR
HR

Rooibos
Basisspeler

Uit: Horst
Vak: 410
Reg.: 10 mei 2005

can-o schreef:

(...)

Slagter is geen ronde renner. Kelderman heeft nog wel 2 jaar nodig voor ie klassementsaspiraties in de tour mag hebben. Tot die tijd mogen De grote drie onderling uitmaken wie volgend jaar de absolute kopman in de tour is.
Ze zijn alledrie in staat kort te eindigen, maar een echte winnaar zit er niet tussen. Misschien dat ze een poging gaan doen in de Vuelta om het tegendeel te bewijzen.

Ben ook benieuwd of Gesink nog wat kan straks in de bergen. Ik heb een beetje het gevoel dat hij het wel erg makkelijk heeft laten lopen in de aanloop naar plateau la beille.
HR
Op het feit na dat Plateau de Beille dit jaar niet in de tour zit die ik aan het volgen ben ben ik het met je eens.
HR
HR

Albatros
Bankzitter

Uit: Spakenburg
Reg.: 14 augustus 2003

Cofidis-renner Di Grégorio aangehouden op rustdag Tour

BOURG-EN-BRESSE - De Franse politie heeft dinsdag op de rustdag van de Ronde van Frankrijk Cofidis-renner Rémy Di Grégorio aangehouden voor verhoor.

Dat hebben bronnen bevestigd. De wielerploeg kreeg onverwacht bezoek van de politie in Bourg-en-Bresse, waar Cofidis op de rustdag verblijft.

Di Grégorio zou zijn meegenomen naar zijn woonplaats Marseille, waar nog twee mannen zijn aangehouden. Het drietal zou verdacht worden van het vervoeren van dopingproducten.

De operatie werd geleid door agenten van het zogenoemde Centraal Bureau tegen schade aan het milieu en de volksgezondheid. Het zou betrekking hebben op een onderzoek dat vorig jaar werd geopend toen Di Grégorio nog voor Astana uitkwam.
Di Grégorio staat na rit negen in de Tour op de 35e plaats, op 18.07 van leider Bradley Wiggins. De bijna 27-jarige klimmer was enkele jaren geleden een van de grootste Franse talenten, maar kon tot nu toe niet doorbreken.

Zijn grootste prestatie is een ritzege in Parijs-Nice van 2011. Hij reed tot en met 2010 bij Française des Jeux, en stapte daarna over naar Astana.
HR
Er moet wel erg weinig doping gebruikt worden als ze zelfs een Fransman pakken!
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Albatros schreef:
Er moet wel erg weinig doping gebruikt worden als ze zelfs een Fransman pakken!
HR
Of er wordt wel heel veel doping gebruikt als hij nog maar 35e staat.
HR
HR

Bugno
Vedette

Vak: 429
Reg.: 21 november 2002

T-Bag schreef:

Nu ook Tony Martin die de Tour verlaat,nummer 5 incl SW voor mij. Zal het niet worden dit jaar :I
HR
Ach troost je, mijn kluns (Hesjedal) is uitgevallen, plus uit mn hoofd 4 andere renners. Ik check de tussenstand geeneens meer :\(

Verder bij nader bestuderen toch weer wat enthousiaster geworden over het parcours. Met name de Pyrenneen kunnen nog leuk worden...
HR
HR

Amsterdam-Oost
Idool

Reg.: 3 mei 2000

Wiggins reed in 2006 en 2007 voor Cofidis. Maar ik suggereer niks. ;)
HR
HR

JAN
Bankzitter

Uit: Aalsmeer
Reg.: 29 april 2006

Amsterdam-Oost schreef:

Wiggins reed in 2006 en 2007 voor Cofidis. Maar ik suggereer niks. ;)
HR
Vooral omdat Di Gregorio is opgepakt over een onderzoek toen hij voor Astana reed.
HR
HR

Amsterdam-Oost
Idool

JAN schreef:

(...)

Vooral omdat Di Gregorio is opgepakt over een onderzoek toen hij voor Astana reed.
HR
Ach ja, was ook een beetje flauw van me. Maar Cofidis heeft niet zo'n fris imago. Al jaren niet.
HRHR
HR

Klaas de Jager
Internationale topspeler

Vak: 126
Reg.: 11 februari 2008

Bugno schreef:

(...)

Ach troost je, mijn kluns (Hesjedal) is uitgevallen, plus uit mn hoofd 4 andere renners. Ik check de tussenstand geeneens meer :\(

Verder bij nader bestuderen toch weer wat enthousiaster geworden over het parcours. Met name de Pyrenneen kunnen nog leuk worden...
HR
Ben er ook al 6 kwijt...
HR
HR

Amsterdam-Oost
Idool

Klaas de Jager schreef:

(...)

Ben er ook al 6 kwijt...
HR
Je hebt Gesink toch wel? ;)
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

rollermanskunk
Vedette

Reg.: 7 januari 2010

Ik durf deze weddenschap wel aan: over 5 jaar is de top 5 van de Tour van dit jaar weer uit de uitslag gehaald. Sky gebruikt een nog niet traceerbaar middel daar ben ik van overtuigd. We worden bedonderd waar we bij zitten...
HR
HR

Amsterhammer
Idool

Reg.: 31 juli 2005

rollermanskunk schreef:

Ik durf deze weddenschap wel aan: over 5 jaar is de top 5 van de Tour van dit jaar weer uit de uitslag gehaald. Sky gebruikt een nog niet traceerbaar middel daar ben ik van overtuigd. We worden bedonderd waar we bij zitten...
HR
Ben het helaas met je eens. Ze worden niet voor niets al UK Postal genoemd. Mocht iemand anders nog iets willen in deze Tour dan zal er als de gekken moeten aangevallen worden in alle berg etappes, maar daarvoor acht ik de kracht van Sky als te groot. Misschien dat een enkeling zonder klassement aspiraties nog kan ontsnappen, meer niet. Ben helemaal afgeknapt op deze Tour. :\(
HR
HR

Van de film
Legende

rollermanskunk schreef:

HR
En de gebroeders schleck zaten zeker ook schoon bij contador in het wiel...
Iedereen gebruikt, dus doe niet zo hypocriet en kijk naar prachtige sport.
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Van de film schreef:

(...)

En de gebroeders schleck zaten zeker ook schoon bij contador in het wiel...
Iedereen gebruikt, dus doe niet zo hypocriet en kijk naar prachtige sport.
HR
Zo is het Film, (bijna) iedereen gebruikt. Maar dat wil niet zeggen dat het geen kleppers zijn.
HR
HR

Rooibos
Basisspeler

Uit: Horst
Vak: 410
Reg.: 10 mei 2005

Vandaag wint Rabo de etappe en de bollen :-)
HR
HR

Massimo
Internationale topspeler

Reg.: 20 januari 2010

Rooibos schreef:

Vandaag wint Rabo de etappe en de bollen :-)
HR
Het is weer feest voor de Nederlandse wielerliefhebbers. 25 man weg. 1 Nederlander en dat is Kroon.
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Massimo schreef:

(...)

Het is weer feest voor de Nederlandse wielerliefhebbers. 25 man weg. 1 Nederlander en dat is Kroon.
HR
Tja, in theorie kunnen ze bijsluiten in de afdaling van die col van de 2e categorie en dan aanvallen op de Grand Colombier. Misschien gokken ze daarop.
HR
HR

EnLasBuenasYEnLasMalas
Internationale topspeler

Vak: 424
Reg.: 1 april 2007

Ik heb er niet echt verstand van he maar iedereen zegt dat Wiggins een grote kans maakt om de gele trui te winnen maar hoe groot is dan de kans dat hij ook eerste word in de bergklassement? Groot toch?
HR
HR

Van de film
Legende

EnLasBuenasYEnLasMalas schreef:

Ik heb er niet echt verstand van he maar iedereen zegt dat Wiggins een grote kans maakt om de gele trui te winnen maar hoe groot is dan de kans dat hij ook eerste word in de bergklassement? Groot toch?
HR
JIj kijkt niet zoveel wielrennen of wel? :B

Wiggins zal als de aankomst bergop is vermoedelijk bij de eersten naar boven rijden, maar op alle andere bergen in het hele parcours (van luik naar parijs) zitten anderen op de punten te azen. Dus wiggins heeft een kleine, zo niet een nihile kans om de bolletjestrui te winnen.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 84,6% dat AZ wint van FC Groningen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!