Ajax Netwerk
woensdag 1 oktober 2014 - 06:00                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 108 »

HR

Simon Wiesenthal
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

quote:HR
champy95 schreef:

(...)

Hij maakt enkel het verschil in de HC beklimmingen.
HR
Mooi toch wil je een keer echt hoge ogen gooien in de tour. Maar idd hij beheerst niet alle facetten, gisteren viel ie in t begin weg, vervolgens kwam ie weer vooraan post vatten en demarreerde plots, toen hij werd bijgehaald leek hij het weer moeilijk te krijgen, kwam daar weer doorheen, vervolgens dan weer lange tijd op het elastiek met Wiggins, en op t eind wegspringen. Alles bij elkaar een mooie generale voor de tour lijkt me.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002

Niet een kwestie van afschrijven ofzo.

Gesink zal zich nog moeten verbeteren op alles, om de Tour te kunnen winnen.

In de lange tijdrit van deze week, moet die in de Tour toch 1 minuutje minder dan de winnaar toegeven dan wat hij nu heeft gedaan.
Hij is op 2min49 gestrand. dat zal toch richting de 1min30 moeten.

Op de bergen, komt hij niet gemakkelijk weg, daar hij een jump in de benen mist. Of dit niet lang genoeg kan volhouden.

Ik zie met Gesink en Mollema, een Van Der Vaart/Sneijder kwestie;

De ene is goed op vroege leeftijd, en de andere zal hem gaan overtreffen.
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

champy95 schreef:

Niet een kwestie van afschrijven ofzo.

Gesink zal zich nog moeten verbeteren op alles, om de Tour te kunnen winnen.HR
Eens ik heb t dan ook over hoge ogen gooien (podium dan wel heel dicht bij t podium).

In de lange tijdrit van deze week, moet die in de Tour toch 1 minuutje minder dan de winnaar toegeven dan wat hij nu heeft gedaan.
Hij is op 2min49 gestrand. dat zal toch richting de 1min30 moeten.HR
Maak ik me geen zorgen over, (1) hij heeft een voordeel tov enkele concurrenten door de tijdrit al gereden te hebben, (2) hij heeft zn tijdrit verbeterd (won er zelfs 1 eerder dit seizoen hoewel uiteraard niet helemaal te vergelijken), (3) hij ging niet in t rood rijden, (4) een niet te onderschatten factor is "fris" zijn naarmate een ronde voortduurt, op dat gebied schat ik hem hoog in.

Op de bergen, komt hij niet gemakkelijk weg, daar hij een jump in de benen mist.HR
Ja, maar in t wielrennen vallen ze ook vaak als rijpe appelen van de bomen zonder dat je een explosieve jump maakt. Bovendien heb ik hem bv eens, met destijds nog "plakker" Evans in zn wielen, iedereen aan gort zien rijden op de Ventoux tijdens Parijs-Nice. Op alleen conditie kom je imo ver op een lange col.

Ik zie met Gesink en Mollema, een Van Der Vaart/Sneijder kwestie;

De ene is goed op vroege leeftijd, en de andere zal hem gaan overtreffen.
HR
Zoals ik Lars Boom ooit PR zie winnen denk ik dat Gesink wel ns een ronde zou kunnen gaan winnen, en daar heeft Gesink net als Boom nog een jaartje of 10 de tijd voor (bv wachten tot Contador over zn top heen is).
HR
HR

Roodjood
International

Uit: Krommenie
Droomaankoop: Yaya Sanogo
Reg.: 14 augustus 2009

Future is bright voor het Nederlandse wielrennen wat ronderenners betreft. Gesink , Mollema , Kruiswijk , Ruigh en Slagter. Moet toch wel 1 van hun de komende jaren een grote ronde gaan winnen.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002

Simon Wiesenthal schreef:

(...)

Zoals ik Lars Boom ooit PR zie winnen denk ik dat Gesink wel ns een ronde zou kunnen gaan winnen, en daar heeft Gesink net als Boom nog een jaartje of 10 de tijd voor (bv wachten tot Contador over zn top heen is).
HR
Ik ben wel fan van Gesink en twijfel niet dat hij een goed AK gaat rijden.
En khoop dat je gelijk hebt.

Verder denk ik dat hij in de toekomst voorbijgestreeft gaat worden door Mollema.
Die heeft in 1 jaar tijd echt enorme stappen gemaakt.
Voorlopig moet hij nog vaak aanklampen, maar denk dat het niet lang meer duurt voor hij zelf de lakens gaat uitdelen.
HR
HR

Huis
Vedette

Uit: Dronten
Vak: 415
Droomaankoop: -
Reg.: 6 maart 2003

Simon Wiesenthal schreef:

(...)
Maak ik me geen zorgen over, (1) hij heeft een voordeel tov enkele concurrenten door de tijdrit al gereden te hebben, (2) hij heeft zn tijdrit verbeterd (won er zelfs 1 eerder dit seizoen hoewel uiteraard niet helemaal te vergelijken), (3) hij ging niet in t rood rijden, (4) een niet te onderschatten factor is "fris" zijn naarmate een ronde voortduurt, op dat gebied schat ik hem hoog in.
HR
(5) Dat hij 2:48 verloor op de winnende tijd deze DL, is natuurlijk vertekend, aangezien het tov Martin en Wiggins is. Tony Martin en Wiggins zullen in de Tour over 3 weken vooral bergop veel tekort komen voor het klassement. Dus je moet het tijdsverschil met de echte klassementsmannen bekijken. En dan verliest hij max 1:30 op Evans, 31 sec op Vino en 19 sec op VDB. In de wetenschap dat Gesink nog niet in topvorm is, zullen die verschillen in de Tour minimaal zijn.
HR
HR

Dmitri Karamazov
Lid 2de elftal

Reg.: 31 augustus 2010

Roodjood schreef:

Future is bright voor het Nederlandse wielrennen wat ronderenners betreft. Gesink , Mollema , Kruiswijk , Ruigh en Slagter. Moet toch wel 1 van hun de komende jaren een grote ronde gaan winnen.
HR
En voeg daar maar een Kelderman, Poels en één van de gebroeders Kreder aan toe. Erg leuk in ieder geval dat de toekomst er zo goed uitziet.

Vandaag laat Gesink in de Dauphine dus zien dat het met de vorm voor de Tour wel goed gaat komen. Ook vond ik Garate erg sterk, LL Sanchez viel me erg tegen.

In Zwitserland mooi om te zien hoe 3 Rabo's met de besten meekomen in een bergetappe. Kruiswijk die nog in z'n flow van de Giro zit en Mollema en Ten Dam die zich hier langzaam klaarfietsen voor de Tour.

Soler wint vandaag de rit in Zwitersland, fantastisch voor die jongen, eindelijk weer eens wat succes na de bolletjestrui van 2007.

Zoals het er nu naar uitziet kan Contador het nog behoorlijk lastig krijgen in de Tour, ik vraag me af of hij de zware Giro goed verteerd zal hebben. Andy Schleck was vandaag niet sterk, maar zal zeker nog wel gaan verbeteren.
Daarnaast komt Basso steeds meer in vorm, van den Broeck rijdt erg sterk, en kunnen we misschien nog wat gaan verwachten van de oude vossen van Radioshack, Kloden, Horner en Leipheimer.
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

champy95 schreef:

(...)

Verder denk ik dat hij in de toekomst voorbijgestreeft gaat worden door Mollema.
Die heeft in 1 jaar tijd echt enorme stappen gemaakt.
HR
Nu hoop ik dat jij gelijk hebt, immers een Nederlander die beter wordt dan Gesink zal de kans op een tourzege alleen maar doen toenemen. Mollema staat derde in Zwitserland en aangezien er vandaag weer een bergetappe op t programma staat ben ik benieuwd of er misschien een stunt in t vat zit.
HR
HR

ajax71727395 Rode kaart: waarschuwing
Regelmatige invaller

Vak: 421
Reg.: 13 maart 2008

Op dit moment weer 2 Nederlanders in een sterke kopgroep van 5. Het ziet er steeds beter uit voor Nederland.
HR
HR

Tulband
Lid 2de elftal

Vak: 424
Reg.: 11 oktober 2004

http://sports-livez.com/channel/ch-32.php

livestreame britse eurosport

Tulband schreef:

netjes ten dam en mollema

http://sports-livez.com/channel/ch-32.php

livestreame britse eurosport
HR
[Dit bericht is veranderd door Tulband (op 13 juni 2011 16:48:40).]
HR
HR

Amsterdam-Oost
Idool

Reg.: 3 mei 2000

Netjes van Ten Dam, Mollema en Kruijswijk. Nu alle drie in de top 10. Ten Dam 3, Mollema 4 en Kruijswijk 9.
HR
HR

Atlas
Ballenjongen

Reg.: 14 januari 2011

Amsterdam-Oost schreef:

Netjes van Ten Dam, Mollema en Kruijswijk. Nu alle drie in de top 10. Ten Dam 3, Mollema 4 en Kruijswijk 9.
HR
Alleen even Ten Dam en Mollema omdraaien ;)
HR
HR

Amsterdam-Oost
Idool

Reg.: 3 mei 2000

Ja inderdaad foutje ;) Mooie bevestiging van de vorm van Ten Dam en Mollema (die naar de Tour gaan). En Kruijswijk die nog zijn vorm van de Giro heeft. Het ziet er allemaal goed uit voor de komende jaren.
HRHR
HR

Huis
Vedette

Vooral Kruijswijk. Allemachtig wat maakt die gast een ontwikkeling door zeg. Van nature niet echt een klimtalent, maar gaat als speer. We hebben er effe op moeten wachten maar het lijkt er nu toch echt op dat de tijden van Breukink, Rooks en Theunisse herleven. De jaren dat alleen Boogerd een beetje meekon zodra het bergop ging zijn voorbij.

En er komt nog een supertalent aan met Wilco Kelderman. Pas 20.
HR
HR

Dmitri Karamazov
Lid 2de elftal

Soler weer gevallen in de Ronde van Zwitserland, hij is met de helicopter naar het ziekenhuis gebracht.
Als deze man nou eens op zijn fiets kon blijven zitten zou het echt een hele leuke ronderenner kunnen worden, helaas zit dat er niet in denk ik.
HR
HR

Albatros
Bankzitter

Uit: Spakenburg
Reg.: 14 augustus 2003

Dmitri Karamazov schreef:

Soler weer gevallen in de Ronde van Zwitserland, hij is met de helicopter naar het ziekenhuis gebracht.
Als deze man nou eens op zijn fiets kon blijven zitten zou het echt een hele leuke ronderenner kunnen worden, helaas zit dat er niet in denk ik.
HR
Wordt het ergens uitgezonden vandaag?
HR
HR

Dmitri Karamazov
Lid 2de elftal

Albatros schreef:

(...)
Wordt het ergens uitgezonden vandaag?
HR
http://www.steephill.tv/tour-de-suisse/#live

Vanaf 1600u komen als het goed is de Eurosport en RTL livestreams online.
HR
HR

Albatros
Bankzitter

Dmitri Karamazov schreef:

(...)

http://www.steephill.tv/tour-de-suisse/#live

Vanaf 1600u komen als het goed is de Eurosport en RTL livestreams online.
HR
Thanks man! Jammer van Soler inderdaad..
HR
HR

KingKong
Basisspeler

Reg.: 17 augustus 2007

Schedelbreuk voor Soler dus. Wat een bagger zooi voor die jongen, zit hem niet mee.
HR
HR

Huis
Vedette

Albatros schreef:

(...)
Thanks man! Jammer van Soler inderdaad..
HR
De eerste berichten zijn dat Soler een schedelbreuk opgelopen heeft. Bizar weer. Het begon er naar een paar jaar vol pech en blessures weer naar uit te zien dat hij weer op niveau was. Heel jammer.
HR
HR

T-Bag
Legende

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Met nog 7 km te klimmen in de achtervolgende groep van 12 die nog 50 seconden achter liggen op de koploper,alledrie de rabo's aanwezig; Mollema,Ten Dam en Kruiswijk.

Demarrage Kruiswijk nog 2 km....

16 seconden met nog 1,1 km kom op Steven! :)

[Dit bericht is veranderd door T-Bag (op 16 juni 2011 17:30:48).]
HR
HR

Albatros
Bankzitter

Kom op Kruiswijk! Prachtig dit B)
HR
HR

T-Bag
Legende

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Prachtige overwinning van Kruiswijk!
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Dmitri Karamazov
Lid 2de elftal

Wat was dat spannend zeg, maar oh zo verdiend!! Deze jongen is echt super!
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 31,9% dat AZ wint van FC Twente. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PEC Zwolle:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!