Ajax Netwerk
vrijdag 25 april 2014 - 08:33                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 ... 108 »

HR

jaaap
Lid 2de elftal

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 9 oktober 2004

De Vuelta is het vrouwentennis van het wielerseizoen.
HR
HR

saikol
Jeugdspeler

Uit: Rucphen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 april 2012

Als al onze ajacieden toch eens het doorzettingsvermogen en de liefde voor de sport van de wielrenners hadden hè...

Dan hadden theo en ebecilio geen 10 kilo te veel gewogen, greg een fantastisch ek gespeeld en dito transfer gemaakt. en konden ze voor de komende 10 jaar alvast alle schalen aan ajax geven.

jammer dat het niet zo mag zijn..
HR
HR

Meppie
Talent

Uit: Amsterdam
Reg.: 7 februari 2005

quote:HR
jaaap schreef:

HR
Dit jaar ook? Dertien bergetappes met tien aankomsten bergop en in ieder geval Contador, Schleck en Rodriguez aan de start.
HR
HR

Vaart erin
Vedette

Vak: 422
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 8 februari 2009

saikol schreef:

Als al onze ajacieden toch eens het doorzettingsvermogen en de liefde voor de sport van de wielrenners hadden hè...

Dan hadden theo en ebecilio geen 10 kilo te veel gewogen, greg een fantastisch ek gespeeld en dito transfer gemaakt. en konden ze voor de komende 10 jaar alvast alle schalen aan ajax geven.

jammer dat het niet zo mag zijn..
HR
Die gasten leven op het randje van de dood voor de sport. Theo leeft ook op het randje van de dood maar dan aan de andere kant van de weeg- drink- en rookschaal. Ik kan eigenlijk maar weinig bewondering voor dat soort 'lui' opbrengen.
HR
HR

Madridista
Vedette

Reg.: 17 januari 2008

jaaap schreef:

HR
Slap gelul. In de Vuelta wordt echt wel hard gekoerst, net als in de Giro, het gaat er alleen relaxter aan toe omdat spanjaarden niet zo'n opgefokt volk zijn als fransen.
HR
HR

Siem de goalmachien
Vedette

Droomaankoop: Albin Ekdal
Reg.: 11 november 2008

Het is niet alleen onzin dat de Tour van hoger niveau is, het is ook hypocriet gezeur. De meesten hier kijken alle wedstrijden van Ajax en niet alle wedstrijden van bijvoorbeeld Juventus, terwijl Juventus een hoger niveau haalt.

Ik kijk voor mijn plezier naar wielrennen, en de Tour pleziert mij niet.
HR
HR
Hier ook maar even: Ik zoek de zogenaamde Tour (de France) Top 100 in Mp3'tjes.
Kon helaas geen torrent vinden. Is hier misschien iemand die die liedjes verzameld heeft? :)

Tour Top 100
HR
HR

MijnclubAFCA
International

Vak: 420
Reg.: 1 juni 2009

Greipel wint na een saaie rit....... wel weer een valparij binnen de 3K...

Thijs Zonneveld ‏@thijszonneveld

Tyler Farrar wilde de bus van Argos in om Tom Veelers op zijn bek te timmeren. Moest worden tegengehouden door ploegmaats.

farrar ging hard tegen de grond
HR
HR

Dmitri Karamazov
Lid 2de elftal

Reg.: 31 augustus 2010

MijnclubAFCA schreef:

Tyler Farrar wilde de bus van Argos in om Tom Veelers op zijn bek te timmeren. Moest worden tegengehouden door ploegmaats.

HR
http://www.youtube.com/watch?v=PbVpWOYjk7Y
HR
HR

T-Bag
Legende

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Hmm,na Rojas nu ook Kittel uit m´n selectie en Martin gehavend. Hij kwam iig voor het eerst op tijd binnen met de grote meute,dus hopelijk kan ie nog wat opleveren in de tijdrit(ten).

Bij elke sprint tot nu toe veel meer niet sprinters in de top 20 dan wel sprinters,geen pijl op te trekken :I

Heb nu wel genoeg van de chaos,nog 1 sprintdag morgen en daarna we gaan er eens goed voor zitten :P
HR
HR

Sterrenhemel
Bankzitter

Vak: 403
Reg.: 11 juli 2011

We zijn nog geen week bezig met de TdF en het is duidelijk dat het weer over doping gaat.
Die sport moeten ze zo snel mogelijk stoppen.
Gaat nergens meer over, alleen wie de beste artsen heeft.
Overigens opvallend dat Mastodont Mart Smeets de bobo's de schuld geeft in hun hunkering naar macht.
De renners zelf zijn schuldig.
Nee deze sport is zichzelf aan het ombrengen.
Kijk nu naar de uitslag van 2005, Achteraf blijkt dat de eerste 7 renners !!! doping hebben geslikt.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Sterrenhemel schreef:

Kijk nu naar de uitslag van 2005, Achteraf blijkt dat de eerste 7 renners !!! doping hebben geslikt.
HR
En waarom komt dat nu pas naar buiten?

Ik vind het altijd heel frappant dat altijd in de maand juli dat soort onderzoeken worden afgerond.
HR
HR

Massimo
Internationale topspeler

Reg.: 20 januari 2010

Van de film schreef:

(...)

En waarom komt dat nu pas naar buiten?

Ik vind het altijd heel frappant dat altijd in de maand juli dat soort onderzoeken worden afgerond.
HR
Klopt. Elk jaar komen er dingen naar buiten ten tijde van de Tour, want dan is er de meeste aandacht.
HRHR
HR

lars91
International

Uit: Brunssum
Reg.: 8 mei 2007

MijnclubAFCA schreef:

HR
Veelers doet overigens helemaal niks verkeerd. Farrar wil ertussen terwijl er geen plaats is.
HR
HR

afcavooraltijd
Basisspeler

Reg.: 19 juli 2011

Ik kan niet wachten tot de etappe van morgen dan begint het voor mij pas, tot nu toe is er geen reet aan dat Wielrennen
HR
HR

Vaart erin
Vedette

Vak: 422
Reg.: 8 februari 2009

Complete chaos. Nul Raboos in het peleton. Hesjedal weg. Hopen dat ze pas op de plaats maken als de kopgroep is ingerekend.

Wout Poels pleite.
HR
HR

San Francisco
International

Uit: Delft
Vak: 401
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 7 april 2007

afcavooraltijd schreef:

Ik kan niet wachten tot de etappe van morgen dan begint het voor mij pas, tot nu toe is er geen reet aan dat Wielrennen
HR
Veel spektakel nu anders met die valpartij.

Balen voor Poels...
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Reg.: 26 oktober 2002

De Rabobashers kunnen weer uit de kast komen.
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Moderator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

Gesink die niet eens het wiel kan houden bij de groep van Schleck. Echt de gemiddelde snelheid en de topsnelheid van Gesink ligt echt veel te laag. het is niet voor het eerst dat hij in zo'n geval het wiel niet kan houden. Trouwens bij zo'n massale valpartij doorrijden is ook laf... Maar ja wat verwacht je anders met renners als Wiggins en Evans.
HR
HR

Dmitri Karamazov
Lid 2de elftal

Reg.: 31 augustus 2010

Ik snap niet dat er elk jaar weer de hele 1e week alleen maar vlakke etappes zijn. Gewoon een tijdrit en bergetappe in de eerste week en je bent gelijk af van elke keer dat zenuwachtige gedoe. Ik ben nu alweer heel die Tour zat. Verneukt door degene die dit parcours heeft verzonnen.
HR
HR

Zlatanist
Vedette

Vak: 411
Reg.: 10 juni 2009

Ongekend, alle Nederlanders liggen er ook bij, uitgezonderd fucking Kenny van Hummel. Sjonge jonge, nu is de Tour al helemaal geen zak meer aan, aangezien de echte toppers (Contador en A.Schleck) ontbreken. Het is toch ook weer niet te geloven dat Gesink al die valpartijen overleefd en al die andere gasten die vallen constant geluk hebben dat het in de laatste 3 kilometer valt waardoor ze geen schade oplopen. Gesink valt een keer en het is meteen einde klassement en niet alleen hij maar ook mannen als Poels, Mollema en Kruiswijk. In één keer allemaal pleite en klassement weg. Ongelooflijk.

[Dit bericht is veranderd door Zlatanist (op 6 juli 2012 17:39:49).]
HR
HR

Glories
Basisspeler

Reg.: 19 september 2006

Mijn club AFC Ajax schreef:

Gesink die niet eens het wiel kan houden bij de groep van Schleck. Echt de gemiddelde snelheid en de topsnelheid van Gesink ligt echt veel te laag. het is niet voor het eerst dat hij in zo'n geval het wiel niet kan houden. Trouwens bij zo'n massale valpartij doorrijden is ook laf... Maar ja wat verwacht je anders met renners als Wiggins en Evans.
HR
Gek he als hij net is gevallen en ook niet op zijn eigen fiets rijdt??
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Reg.: 28 juni 2005

Net Oranje die Nederlandse wierenners. In de eerste week alweer naar huis of voor spek en bonen meedoen.
Wat een aanfluiting, Nederland hoeft niet meer te kijken. Of je moet het leuk vinden om straks van Hummel voor de bezemwagen door de bergen te zien ploeteren.

Wat ik een zeer irritante ontwikkeling vind is dat al die klassementsrenners bij sprintpotjes ook lekker vooraan gaan zitten dringen. Dat zo onder the boss Armstrong nooit voorkomen. Kan me niet herinneren dat US Postal / Discovery ook zo achterlijk zitten te dringen vooraan bij elke etappe.

Maar Wiggens en Evens moeten weer met 9 man lekker vooraan dringen terwijl je weet dat er 3-4 sprintploegen daar ook willen zitten. Vind je het gek dat iedereen nerveaus wordt (zoals Ducrot zou zeggen). Maar ik heb dit gedrag zelden gezien in ieder geval.
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Moderator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

Zlatanist schreef:

Ongekend, alle Nederlanders liggen er ook bij, uitzonderd fucking Kenny van Hummel. Sjonge jonge, nu is de Tour al helemaal geen zak meer aan, aangezien de echte toppers (Contador en A.Schleck) ontbreken. Het is toch ook weer niet te geloven dat Gesink al die valpartijen overleefd en al die andere gasten die vallen constant geluk hebben dat het in de laatste 3 kilometer valt waardoor ze geen schade oplopen. Gesink valt een keer en het is meteen einde klassement en niet alleen hij maar ook mannen als Poels, Mollema en Kruiswijk. In één keer allemaal pleite en klassement weg. Ongelooflijk.
HR
Het kan bij Gesink en in het bijzonder RABO geen toeval meer zijn. Na zo veel keer dat dit gebeurd. Rabo doet gewoonweg iets fout en er zitten gewoon een aantal knuppels op de fiets die waarschijnlijk slecht kunnen sturen en het management helpt dan ook niet mee qua tactiek.

Glories schreef:

(...)

Gek he als hij net is gevallen en ook niet op zijn eigen fiets rijdt??
HR
Dan nog is het niet de eerste keer. Trouwens er waren er wel meer gevallen. Ook Mollema was gevallen en die was ook gehavend en zit midden in die groep. Het is bij Gesink geen toeval meer, ik heb hem vaker zien harken als er echt hard gereden wordt. Hij kan gewoonweg die topsnelheid niet aan. Dara moet echt eens aan gewerkt worden, maar niemand die het ziet of aangeeft hoe hij dat wel moet aanpakken. Zo lang dat niet gebeurd zal hij nooit veel presteren. Er zitten gewoonweg knuppels bij de Rabij bij zowel het management als bij de trinersstaf/verzorgers.

[Dit bericht is veranderd door Mijn club AFC Ajax (op 6 juli 2012 17:44:02).]
HR
HR

Massimo
Internationale topspeler

Reg.: 20 januari 2010

Mijn club AFC Ajax schreef:

(...)

Het kan bij Gesink en in het bijzonder RABO geen toeval meer zijn. Na zo veel keer dat dit gebeurd. Rabo doet gewoonweg iets fout en er zitten gewoon een aantal knuppels op de fiets die waarschijnlijk slecht kunnen sturen en het management helpt dan ook niet mee qua tactiek.
HR
Er valt Rabobank zowel in de rondes als in de klassiekers veel te verwijten, maar deze Tour en de valpartij vandaag niet. Dat is echt pech hebben. Hele klassement naar de kloten, maar wie weet zit er nu nog een ritzege in, omdat ze hem in een bergetappe zullen laten gaan. Liever een etappezege en 9e worden dan 4e zonder Nederlandse zege.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 30,4% dat FC Utrecht wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Heracles Almelo-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!