Ajax Netwerk
dinsdag 21 oktober 2014 - 10:44                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 ... 108 »

HR

Massimo
Internationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 20 januari 2010

quote:HR
spelbos schreef:

(...)

Cancellara kan ook aardig dalen dacht ik zo.
Het zou mij niet verbazen als Sagan weeer samen met Fabian om de overwinning gaan strijden.
HR
Dat zit er dik in. Alhoewel deze minder zwaar is dan de 1e etappe. Ook Gilbert en vooral Boason Hagen verwacht ik vandaag. Voor Gesink en Mollema is het zaak om wederom geen tijd te verliezen t.o.v. de andere klassementsrenners.
HR
HR

Amsterdam-Oost
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 3 mei 2000

Massimo schreef:

(...)

Dat zit er dik in. Alhoewel deze minder zwaar is dan de 1e etappe. Ook Gilbert en vooral Boason Hagen verwacht ik vandaag. Voor Gesink en Mollema is het zaak om wederom geen tijd te verliezen t.o.v. de andere klassementsrenners.
HR
Ik verwacht Mollema ook weer voorin.

De regen zou nog wel eens een lastige factor kunnen worden. (Het schijnt te gaan regenen). Notoire op-de-grond-liggers als Leipheimer, Vande Velde en Wiggins moeten dus oppassen.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Amsterdam-Oost schreef:

Ik verwacht Mollema ook weer voorin.

De regen zou nog wel eens een lastige factor kunnen worden. (Het schijnt te gaan regenen). Notoire op-de-grond-liggers als Leipheimer, Vande Velde en Wiggins moeten dus oppassen.
HR
Vergeet gesink niet te vermelden ;).
HR
HR

spelbos
Legende

Reg.: 1 juli 2006

Benieuwd of Johnny voor de bollen zal gaan in deze rit.
HR
HR

Siem de goalmachien
Vedette

Droomaankoop: Albin Ekdal
Reg.: 11 november 2008

De Tour is weer spannend dit jaar. Cancellara wint de proloog, Sagan wint heuvel op en Cavendish wint de massasprint.

Dat had nou niemand verwacht.
HR
HR

Vaart erin
Vedette

Vak: 422
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 8 februari 2009

Siem de goalmachien schreef:

De Tour is weer spannend dit jaar. Cancellara wint de proloog, Sagan wint heuvel op en Cavendish wint de massasprint.

Dat had nou niemand verwacht.
HR
Waarom kijk je dan? En als je niet kijkt, wat interesseert het je dan?

Ik kijk weer met veel plezier.
HR
HR

positiespel
Talent

Droomaankoop: Rafel Wolski
Reg.: 28 december 2010

Ik denk dat dit een echte etappe is voor de Gilbert's en de Boasson Hagens van deze wereld :)
HR
HR

Siem de goalmachien
Vedette

Vaart erin schreef:

(...)

Waarom kijk je dan? En als je niet kijkt, wat interesseert het je dan?

Ik kijk weer met veel plezier.
HR
Ik kijk ook niet hoor. Ik heb alleen een blik geworpen op de uitslagen.

Ik boycot de Tour al een paar jaar, en dat bevalt me prima. Geen ergernis meer over die ultiem saaie koers en lekker genieten van de Giro en de Vuelta.
HR
HR

Jodinho 31
Internationale topspeler

Uit: Weesp
Vak: 116
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 juli 2003

Rojas weer uit mn tourploeg, Als ik 15 renners op kan geven die het eerste op hun bek gaan en/of uitvallen dan win ik het ruim. scheidziek wordt ik er van.
HR
HR

can-o
Icoon

Uit: amsterdam
Reg.: 22 juli 2002

(...)

Ik boycot de Tour al een paar jaar, en dat bevalt me prima. Geen ergernis meer over die ultiem saaie koers en lekker genieten van de Giro en de Vuelta.
HR
Jupiler League is ook leuker dan de eredivisie zeker?
HR
HR

Siem de goalmachien
Vedette

Nog nooit een seconde naar gekeken.
HR
HR

Vaart erin
Vedette

Vak: 422
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 8 februari 2009

Ajax heeft nu ook 2 keer gewonnen dus nu verleg ik mijn interesse naar de Jupi.

Jammer dat Contador er niet is, ook zo'n enorme keizer die alles wint. Nu moet jij je er aan ergeren in de Vuelta, waar Alberto iedereen aan gort rijdt. Sagan, Contador, Boonen; dat zijn koningen.
HR
HR

Koning Ajax
Lid 2de elftal

Reg.: 23 september 2010

Westra gevallen helaas en dus kan er een streep door zijn klassement.

Iedereen is verder op 1 seconde gezet. Daardoor komt een aantal renners goed weg.
HRHR
HR

MijnclubAFCA
International

Vak: 420
Reg.: 1 juni 2009

Koning Ajax schreef:

Westra gevallen helaas en dus kan er een streep door zijn klassement.

Iedereen is verder op 1 seconde gezet. Daardoor komt een aantal renners goed weg.
HR
Westra is niet de enige die tijd verliest....

175 Thomas Danielson (USA) Garmin - Sharp 0:09:11
180 Juan Jose Cobo Acebo (Spa) Movistar Team
HR
HR

Meppie
Talent

Reg.: 7 februari 2005

Aderlating voor Rabo: Tjallingii heeft zijn heup gebroken. Hij kwam dus hoogstwaarschijnlijk niet met een lach over de finish, zoals good old Herbert ons wist te vertellen.
HR
HR

spelbos
Legende

Reg.: 1 juli 2006

Meppie schreef:

Aderlating voor Rabo: Tjallingii heeft zijn heup gebroken. Hij kwam dus hoogstwaarschijnlijk niet met een lach over de finish, zoals good old Herbert ons wist te vertellen.
HR
Ik vind Herbert en Maarten echt de domste commentatoren die er zijn....ik mis Mart en Jean.
Wielrennen kijk ik het liefst op Canvas.
HR
HR

Kalusha the King
Lid 2de elftal

Reg.: 29 september 2005

Meppie schreef:

HR
Hij dacht morgen nog gewoon op te stappen en hoopt dat het alleen spierpijn was. Blijkt zijn heup gebroken, het zijn toch ook bikkels ook. Hoeveel pijn moet je kunnen verdragen om gewoon door te fietsen.
HR
HR

Schip ahoy
Idool

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

spelbos schreef:

(...)

Ik vind Herbert en Maarten echt de domste commentatoren die er zijn....ik mis Mart en Jean.
HR
Herbert heeft zijn stem niet mee en Ducrot doet altijd vreselijk interessant zonder het te zijn. Het 'oude' en 'nieuwe' wielrennen.

Mart en Jean: ge-ni-aal en veel beter dan de Belg.
HR
HR

Kalusha the King
Lid 2de elftal

spelbos schreef:

(...)

HR
Ik kan om Maarten altijd wel lachen. Die uitdrukkingen die hij er af en toe uit gooit. Die belgen zijn ook redelijk saai in hun commentaar (wel deskundig).
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Moderator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

Kalusha the King schreef:

(...)

Ik kan om Maarten altijd wel lachen. Die uitdrukkingen die hij er af en toe uit gooit. Die belgen zijn ook redelijk saai in hun commentaar (wel deskundig).
HR
Liever saai en seskundig als saai en onduskundig. En liever deskundig als ondeskundig en het is niet echt saai, maar wat je eraan hebt zou ik niet weten...

De keren dat Boogerd erbij zit vind ik het veel beter. Die ziet ten minste over het algemeen wel welke renners er wel en niet bij zitten. Ducrot en Herbert letten totaal niet op.
HR
HR

Kalusha the King
Lid 2de elftal

Mijn club AFC Ajax schreef:

(...)

Liever saai en seskundig als saai en onduskundig. En liever deskundig als ondeskundig en het is niet echt saai, maar wat je eraan hebt zou ik niet weten...

De keren dat Boogerd erbij zit vind ik het veel beter. Die ziet ten minste over het algemeen wel welke renners er wel en niet bij zitten. Ducrot en Herbert letten totaal niet op.
HR
Boogerd is inderdaad een goede aanvulling. Moet toegeven dat hij inderdaad aan een flits genoeg heeft om renners te herkennen ook in een druk peleton. Dat is van de andere twee niet hun sterkste punt. Ik heb bij die monotone belgen altijd de neiging om in slaap te vallen. Kwestie van smaak denk ik. Om Maarten moet ik nog ooit glimlachen. Eigenlijk zijn al die commentatoren een noodzakelijk kwaad. Bij voetbal idem. Ik zou liever het geluid uit het stadion goed horen, de rest vul ik zelf wel in.
HR
HR

Massimo
Internationale topspeler

Reg.: 20 januari 2010

Kalusha the King schreef:

(...)

Boogerd is inderdaad een goede aanvulling. Moet toegeven dat hij inderdaad aan een flits genoeg heeft om renners te herkennen ook in een druk peleton. Dat is van de andere twee niet hun sterkste punt. Ik heb bij die monotone belgen altijd de neiging om in slaap te vallen. Kwestie van smaak denk ik. Om Maarten moet ik nog ooit glimlachen. Eigenlijk zijn al die commentatoren een noodzakelijk kwaad. Bij voetbal idem. Ik zou liever het geluid uit het stadion goed horen, de rest vul ik zelf wel in.HR
Je bent er van op de hoogte dat je met zo'n loginnaam en op dit forum hier reacties op kan verwachten ? ;)

Ik heb jaren geleden in de krant gelezen toen Jean gestopt was en Herbert Dijkstra erbij was dat het was als soep zonder zout. Misschien was dat wel een treffende omschrijving. Ducrot vindt alles nadat hij 10 jaar zelf profwielrenner is geweest en na een jaar of 5 commentator te zijn alles nog steeds verwonderlijk. Boogerd erbij is wel een toevoeging.
HR
HR

Kalusha the King
Lid 2de elftal

Massimo schreef:

(...)

Je bent er van op de hoogte dat je met zo'n loginnaam en op dit forum hier reacties op kan verwachten ? ;)

Ik heb jaren geleden in de krant gelezen toen Jean gestopt was en Herbert Dijkstra erbij was dat het was als soep zonder zout. Misschien was dat wel een treffende omschrijving. Ducrot vindt alles nadat hij 10 jaar zelf profwielrenner is geweest en na een jaar of 5 commentator te zijn alles nog steeds verwonderlijk. Boogerd erbij is wel een toevoeging.
HR
Ik kijk alles weg en niet alleen de lokale sv ;)
Verder moet je af en toe een inkopper weg geven.
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Reg.: 28 juni 2005

(...)

HR
De Tour is de CL van de wielersport waarin de besten mee mogen doen. Een ploeg in de Tour bestaat uit wat, 9 man? Een wielerploeg heeft veel meer renners onder contract, rond de 30? Dit zei Boogaard van de week ook volgens mij. Dat daarin de besten winnen is geen verrassing. Je ziet kleinere clubs als Ajax toch ook niet elk jaar de CL winnen? Meestal kun je van tevoren voorspellen wie in de halve finales staat van de CL.

Kijk maar eens naar de winnaarslijst van de Tour. Valt je daar iets op? Sommige wielrenners domineren daar jaren achter elkaar in. Een Armstrong, maar dus ook Merckx, Indurain, Hinault etc. Niks nieuws dus dat sommige gasten, die de beste zijn, steeds winnen.

Etappe van gisteren was best spannend. Dat Sagan wint kwam meer door het geluk dat hij niet viel en hij simpelweg de beste was en momenteel in grootste vorm steekt.

[Dit bericht is veranderd door Lederen Knikker (op 4 juli 2012 09:54:39).]
HR
HR

Albatros
Bankzitter

Uit: Spakenburg
Reg.: 14 augustus 2003

Lederen Knikker schreef:

(...)
De Tour is de CL van de wielersport waarin de besten mee mogen doen. Een ploeg in de Tour bestaat uit wat, 9 man? Een wielerploeg heeft veel meer renners onder contract, rond de 30? Dit zei Boogaard van de week ook volgens mij. Dat daarin de besten winnen is geen verrassing. Je ziet kleinere clubs als Ajax toch ook niet elk jaar de CL winnen? Meestal kun je van tevoren voorspellen wie in de halve finales staat van de CL.

Kijk maar eens naar de winnaarslijst van de Tour. Valt je daar iets op? Sommige wielrenners domineren daar jaren achter elkaar in. Een Armstrong, maar dus ook Merckx, Indurain, Hinault etc. Niks nieuws dus dat sommige gasten, die de beste zijn, steeds winnen.

Etappe van gisteren was best spannend. Dat Sagan wint kwam meer door het geluk dat hij niet viel en hij simpelweg de beste was en momenteel in grootste vorm steekt.
HR
Aangezien Chelsea dit jaar de CL won zou het dan dus zomaar kunnen dat een Nederlander de Tour wint. Leuk jaar voor de bookies dan :B

Maar zonder gekheid, het mooie van wielrennen vind ik juist dat het (in tijd- en bergritten) een man-tegen-man gevecht is. Waar je met voetbal je in kunt graven en loeren op de counter, win je met wielrennen op die manier niets (zie Evans). Daarom is het niet zo vreemd dat de sterkere mannen meestal winnen en wielrennen daardoor vrij voorspelbaar is.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 47,1% dat AS Monaco wint van Benfica SL. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Barcelona-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!