Ajax Netwerk
donderdag 24 april 2014 - 01:20                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 ... 108 »

HR

Amsterdam-Oost
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 3 mei 2000

quote:HR
AJAXHengelo schreef:

(...)

Binnen de 3km? Dan zou hij namelijk geen tijd verliezen volgens mij aangezien de etappe is aangemerkt als een vlakke etappe.
HR
Nee uiteraard al eerder.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit
International

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Prima gedaan van Gesink en Mollema.

Na etappe1:

Achterstand op Wiggins, die al 05h 05' 39" op de fiets zit.

Menchov 6 sec. ...............................05h 05' 45"
Evans 10 sec. ..................................05h 05' 49"
Nibali 11 sec. ..................................05h 05' 50''
Hesjedal 11 sec. ..............................05h 05' 50''
Kloden 12 sec. ................................ 05h 05' 51''
Mollema 14 sec. ...............................05h 05' 53''
Taaramae 15 sec. ............................ 05h 05' 54''
Brajkovic 15 sec. ..............................05h 05' 54''
Vande Velde 15 sec. .........................05h 05' 54''
T Martin 16 sec. ..............................05h 05' 55''
Peraud 16 sec. .................................05h 05' 55''
Zubeldia 17 sec. ..............................05h 05' 56''
Rogers 18 sec. .................................05h 05' 57''
Gesink 19 sec. .................................05h 05' 58''
Van den Broeck 21 sec. ....................05h 06' 00''
Gerrans 22 sec. ...............................05h 06' 01''
Basso 22 sec. ..................................05h 06' 01''
Danielson 24 sec. ............................05h 06' 03''
Valverde 28 sec. ..............................05h 06' 07''
Schleck 31 sec. ................................05h 06' 10''
Sanchez S 33 sec. ............................05h 06' 12''
Leipheimer 38 sec. ..........................05h 06' 17''
Rolland 38 sec. ................................05h 06' 17''
Kruijswijk 46 sec. ............................05h 06' 25''
Froome 1min 34. ..............................05h 07' 13"
Vinokourov 4 min. ............................05h 09' 39''
Sanchez L.L 4 min.25 ........................05h 10' 04''

Voorlopig vallen Froome, Vinokourov en Sanchez L.L er tussenuit.
Kruijswijk verliest rond de 20 seconden.

Tony Martin kan geschrapt worden van de lijstjes. Sleutelbeen gebroken. Echt vervelend, maar zulk soort dingen gebeuren.
Had gedacht dat hij hoog zou eindigen, maar ongeluk zit in een klein hoekje.
Verdomd jammer.

Edit: nog geen bevestiging opgave Martin, maar met een gebroken sleutelbeen doorrijden? De kans is vanzelfsprekend klein, al heeft Tyler Hamilton ook wel eens met een blessure ( welke een stuk erger was dan nu bij Martin ) de Tour uitgereden als ik me niet vergis.
Maar Martin kan natuurlijk wel een streep zetten door zijn klassement.

[Dit bericht is veranderd door Kluivert_beste_9_ooit (op 1 juli 2012 20:29:35).]
HR
HR

Klaas de Jager
Internationale topspeler

Vak: 126
Reg.: 11 februari 2008

Lekker dan, 2 etappes waarin ik en vele anderen Martin een favorietenrol had toebedacht : botte pech en weg is ie...Froome ook nog lek vandaag in finale, Evans die net geen top 10 rijd...in 2 dagen al een berg punten naar de kloten. En zo gaat dat...Gelukkig maakte Sagan het nog wel helemaal waar.

Mollema/Gesink zagen er zeer goed uit vandaag...
HR
HR

wert22
Jeugdspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 7 maart 2007

Gekneusde pols voor Raborenner Sanchez

SERAING - Wielrenner Luis-Léon Sanchez kan de Ronde van Frankrijk waarschijnlijk gewoon voortzetten. De renner van Rabobank heeft bij een val in de eerste etappe zijn rechterpols gekneusd, zo bleek uit onderzoek in het ziekenhuis van Maastricht. Dat heeft zijn ploeg gemeld. De vrees voor een polsbreuk is zo ontzenuwd.

Edit:
Raborenner Luis Leon Sanchez, die bij een val betrokken was in de eerste rit van de Tour de France, is voor controle naar een ziekenhuis gebracht. Sanchez stapte snel weer op, maar de Spanjaard had wel last van zijn polsen.

Beide polsen zijn gekneusd, maar Sanchez gaat maandag gewoon van start voor de tweede etappe. De Spanjaard vertrekt dan wel met een brace om zijn linkerrpols."Ik ga het morgen gewoon proberen", aldus Sanchez op twitter.

Ook de Duitser Tony Martin moest voor onderzoek naar het ziekenhuis. Hij kwam na 11 km ten val en klaagde over pijn aan pols en schouders. Een röntgenfoto moet nu uitwijzen of hij iets gekneusd of gebroken heeft.

[Dit bericht is veranderd door wert22 (op 1 juli 2012 21:15:00).]
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit
International

Belachelijk dat er van die berichten waren die al 'zeker' wisten over een sleutelbeenbreuk van Martin.
Schijnbaar is het dat helemaal niet en werden er allerlei tegenstrijdige berichten de wereld ingestuurd.
HR
HR

can-o
Icoon

Uit: amsterdam
Reg.: 22 juli 2002

Volgens Gesink reed ie niet volle bak al kon ie niet mee met Cancellara.
Ik begin te hopen dat ie deze tour heel erg goed gaat zijn. Mooi om hem samen met Mollema te zien zo. Mollema lijkt me ook op tijd in vorm te komen, al moet hij nog laten zien dat ie echt met de allerbesten mee kan op dit niveau. Vuelta is toch net een treetje lager nog.
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Moderator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

can-o schreef:

Volgens Gesink reed ie niet volle bak al kon ie niet mee met Cancellara.
Ik begin te hopen dat ie deze tour heel erg goed gaat zijn. Mooi om hem samen met Mollema te zien zo. Mollema lijkt me ook op tijd in vorm te komen, al moet hij nog laten zien dat ie echt met de allerbesten mee kan op dit niveau. Vuelta is toch net een treetje lager nog.
HR
Dan heeft Gesink slim gereden. Als hij geprobeerd had met Cancellara mee te gaan of er naartoe te rijden had hij onnodig energie verspeeld. Energie die hij later hard nodig heeft.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002

Morgen saaie etappe of zijn er scenario's voor gekke dingen? Anders wordt het weer een zeer voorspelbare etappe.
HR
HR

champy95
Legende

En nu weer pauze van de Tour nemen tem vrijdag.

5 saaie Tour-dagen:

Maandag: Cavendish (vlakke sprint)
Dinsdag: Gilbert (aankomst cat 4 - 700m omhoog tegen 7.4%)
Woensdag: Cavendish (lichtjes vals plat)
Donderdag:Cavendish (vlakke finish)
Vrijdag: Cavendish (vlakke finish)
HR
HR

T-Bag
Legende

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

champy95 schreef:

5 saaie Tour-dagen:

HR
Ik durf rustig te stellen dat Cavendish geen of hooguit 1 van die sprints zal gaan winnen,we hebben het er vrijdag weer over B)

Dinsdag tot de finale misschien saai,de finale maakt dat wel weer ruimschoots goed :P

[Dit bericht is veranderd door T-Bag (op 2 juli 2012 05:40:03).]
HR
HR

Ruvu
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 24 april 2003

T-Bag schreef:

(...)

Ik durf rustig te stellen dat Cavendish geen of hooguit 1 van die sprints zal gaan winnen,we hebben het er vrijdag weer over B)

HR
In iedergeval geen 4 nee :)

Vandaag Greipel denk ik
HR
HR

Etienne
Lid 2de elftal

Droomaankoop: Kléber Laude Pinheiro
Reg.: 28 mei 2011

Amsterdam-Oost schreef:

Froome reed lek, vandaar de slechte klassering.
HR
Vandaar, want het is natuurlijk wel een goede renner die meestal bij de eersten zit.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit
International

champy95 schreef:

5 saaie Tour-dagen:

HR
Niet mee eens dat het 5 saaie Tourdagen gaan worden.

Vandaag wordt idd een massasprint. Laatste dag dat er in België gekoerst wordt.
Morgen is een Gilbertaankomst ja, maar er zijn natuurlijk nog een boel anderen die op zo'n aankomst kunnen winnen. Een Valverde bv. En natuurlijk Sagan.
Daarbij zitten er morgen in de laatste 35 kilometer 2 cols van de 3e categorie en 3 van de 4e categorie. Dat kan nog best voor vuurwerk zorgen.
Ze volgen elkaar snel op, dus wie weet wordt het morgen een finale vol vuurwerk. En juist omdat ze elkaar best snel opvolgen, verwacht ik er zeker iets van.

Woensdag is de kans op een waaieretappe groot. Waaiervorming langs kanaalkust, zo'n 100 km. In deze etappe kunnen dus opnieuw klassementsrenners tijd verliezen.

Donderdag en vrijdag wellicht saai en een sprint. Toch heb ik het idee dat ook die etappes niet vervelend gaan worden.
En dan zaterdag het hooggebergte, maar laten we eerst maar eens komende etappes af gaan wachten.

Nog het volgende van de twitter van Danny Nelissen:

De pers officier van OmegaPharma-Quickstep bevestigd breuk bij Tony Martin. Maar de Duitser start toch.

Wie weet kan Martin enigszins herstellen, maar verwacht er weinig van.

[Dit bericht is veranderd door Kluivert_beste_9_ooit (op 2 juli 2012 10:52:47).]
HRHR
HR

champy95
Legende

Ruvu schreef:

(...)

In iedergeval geen 4 nee :)

Vandaag Greipel denk ik
HR
Cav heeft wel n mindere trein dan voorheen.
Dat is waar.
Hoe dan ook, kvind 3 uur koers op tv en dan de sprint, redelijk saai.
Kheb dan zoals kluivert zegt, wel hoop op dinsdag dat er wat speltakel komt.
HR
HR

saikol
Jeugdspeler

Uit: Rucphen
Reg.: 19 april 2012

Cavendish heeft gewoon niet de topvorm in deze tour die nodig is om te winnen. Een wielrenner kan in een seizoen 1 grote vormpiek plaatsen (meestal doen de tourrenners dit) of 2 welke in het voor- en naseizoen vallen. Cavendish heeft dit jaar voor het laatste gekozen omdat hij erop gebrand is de OS in eigen land te winnen. Daarom denk ik dus dat deze etappe interessant zal worden in welke vorm Cav verkeert en hoe de andere sprinters qua vorm zijn..
HR
HR

Widink
Moderator

Uit: Didam
Reg.: 11 april 2006

Knappe prestatie van Mollema en Gesink. Hele harde finale waarbij het toch zeker geen aankomst was voor Gesink. Goed gedaan van Rabo, dat mogen we ook wel eens vermelden.

Zoals Jakobs al zei, normaal verliest Gesink altijd tijd op zon aankomst.

Waar waren de "toppers" van Vacansoleil dan?
HR
HR

champy95
Legende

Widink schreef:

Knappe prestatie van Mollema en Gesink. Hele harde finale waarbij het toch zeker geen aankomst was voor Gesink. Goed gedaan van Rabo, dat mogen we ook wel eens vermelden.

Zoals Jakobs al zei, normaal verliest Gesink altijd tijd op zon aankomst.

Waar waren de "toppers" van Vacansoleil dan?
HR
Ik vind Tankink best grappig, toen die de tactiek aan het uitleggen was. Ik hou wel van zulke mensen.
Toen de tactiek uitkwam, zag je echt een dikke grijns op zijn gezicht. Another at the office.

BTW, ik vond de interview van Tsjallingii op de NOS best raar. Telkens hij het over de blessure van Sanchez had, moest die zo heel gek lachen.
HR
HR

Vaart erin
Vedette

Vak: 422
Reg.: 8 februari 2009

Ik vind dat Mollema en Gesink erg relaxed overkomen, ook in de interviews. Mollema vind ik sowieso echt een baas maar Gesink, die een ontzettende zenuwenlijer is, heeft er ook veel zin in en zit er gewoon goed bij waar hij er normaal niks van bakt bij dit soort aankomsten. Ook zijn de interviews met die gasten echt genieten, zeker in vergelijking met de voetballers.

Ik ben weer fan. :)
HR
HR

Widink
Moderator

Uit: Didam
Reg.: 11 april 2006

Ook zonder trein en 4 kilo lichter kan Cavendish het nog. Ben niet zen grootste fan maar om zen prestaties kun je natuurlijk niet heen.

Wat kan die man positie kiezen en sprinten. Grote klasse hoor.

Netjes Veelers trouwens, 4e worden in dit geweld.
HR
HR

Huis
Vedette

Uit: Dronten
Vak: 415
Reg.: 6 maart 2003

Vaart erin schreef:

Ik vind dat Mollema en Gesink erg relaxed overkomen, ook in de interviews. Mollema vind ik sowieso echt een baas maar Gesink, die een ontzettende zenuwenlijer is, heeft er ook veel zin in en zit er gewoon goed bij waar hij er normaal niks van bakt bij dit soort aankomsten. Ook zijn de interviews met die gasten echt genieten, zeker in vergelijking met de voetballers.

Ik ben weer fan. :)
HR
Eens. Gesink komt stukken relaxer en minder gemaakt over als vorig jaar. Wellicht heeft hij er echt van geleerd en neemt het medekopmanschap van Mollema ook wat druk van zn schouders. Hoop dat dit zich doorzet en hij eens op zn fiets blijft zitten de verdere week. Dan kan het in de bergen nog een leuke Tour worden.

Morgen overigens een aantal klimmetejs van 3e en 4e categorie. Schrijf Hoogerland maar op voor de aanval van de dag.!
HR
HR

Koning Ajax
Lid 2de elftal

Reg.: 23 september 2010

Ik vind ook dat Gesink rustiger is en attent koerst, maar het is niet nieuw dat hij een eindspurt heeft? Vind juist dat dat een van zijn kenmerken is, ook omdat het er zo grappig uitziet.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit
International

Schitterend gedaan van Cavendish. Hij toont nog maar eens in zijn wielerleven zijn suprematie op het sprintersvlak.
Vanaf ongeveer plek 20 kwam hij steeds sterker opzetten. En uiteindelijk wint hij dan nog.
Een leuk stukje van de meester van de sprints.

Verliezen enkele favorieten tijd naar Boulogne-sur-Mer?

Na de geprogrammeerde massasprint in Tournai van vandaag is het in de derde etappe alweer van een ander laken een pak. De eerste rit over Franse bodem is lastig. Zes hellingen - twee van de derde categorie en vier van de vierde - en net als tijdens de eerste etappe in Seraing een stijgende aankomst. In Boulogne-sur-Mer is na 197 kilometer de streep getrokken na een helling van 700 meter à 7,4%. De sprinters zullen deze dag dus gebruiken om zich voor te bereiden op een van de volgende ritten.

De kans op een vroege vlucht met mannen die trek hebben in de bolletjestrui is niet zo groot als in vergelijkbare ritten, want de bergpunten zijn pas in het laatste deel van de rit te verdienen. Vluchters zouden het ook wel eens lastig kunnen krijgen omdat de route richting Boulogne-sur-Mer pal in westelijke richting voert en dus waarschijnlijk tegen een stevige wind in gereden moet worden.

Na een lange aanloop met twee kasseienstroken uit Parijs-Roubaix (Secteur pavé d’Orchies en Secteur pavé de Beuvry-la-Forêt à Orchies) kunnen na 132 kilometer koers de eerste bergpunten worden opgeraapt op de Côte de L’Éperche (4e categorie). De tussensprint in Senleques zit er dan al op.

De andere vijf hellingen van de dag zijn achter elkaar geplakt in de laatste 30 kilometer van de etappe, in de omgeving van Boulogne-sur-Mer. Op papier is een van de hellingen geschikt om een late ontsnapping op touw te zetten. Vluchters hoeven in ieder geval niet bang te zijn voor een jagend peloton dat de sprinters in stelling wil brengen, want de snelle mannen zijn door de opeenvolging van venijnige hellinkjes kansloos. De renners moeten achtereenvolgens de Côte de Mont Violette (3e), de Côte de Herquelingue (4e), de Côte de Quéhen (4e) en de Côte du Mont Lambert (3e) bedwingen voordat de finish lonkt.

In 1984 kon Jean-Paul van Poppel in Boulogne-sur-Mer de handen omhoog steken als winnaar van de tweede etappe. Er was een fotofinish nodig om aan te tonen dat de Nederlander net iets sneller was geweest dan Olaf Ludwig. De verschillen zullen dit keer ongetwijfeld groter zijn, gezien de aankomststrook. In de laatste 700 meter stijgt de weg nog zo’n vijftig meter, geen profiel voor de platte sprinters derhalve. Op de meet zijn ook nog de laatste bergpunten van de dag te vergeven: de slotkilometer naar de Boulevard Eurvin staat als een helling van de 4e categorie te boek.

forumillustratie

En de laatste kilometer:

forumillustratie

Bijzonder leuke etappe kan dit worden. Op papier ziet het er al leuk uit, met een paar beklimmetjes redelijk snel na elkaar.
Wel een leuk ritje voor Nibali. Beste daler van het peloton ( samen met Sammie Sanchez natuurlijk ) en na de laatste afdaling kan hij doortrekken naar boven. B)
Als Sanchez en Nibali samen vertrekken vanaf de laatste afdaling, wat zéker ook een mogelijkheid is, dan verwacht ik dat Nibali bergop iétsjes sterker zal zijn.

En wat kunnen Gesink, Mollema, Kruijswijk, Ruijgh en Poels?

[Dit bericht is veranderd door Kluivert_beste_9_ooit (op 2 juli 2012 21:29:19).]
HR
HR

jellie
Vedette

Reg.: 13 september 2002

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

Schitterend gedaan van Cavendish. Hij toont nog maar eens in zijn wielerleven zijn suprematie op het sprintersvlak.
Vanaf ongeveer plek 20 kwam hij steeds sterker opzetten. En uiteindelijk wint hij dan nog.
Een leuk stukje van de meester van de sprints.

Verliezen enkele favorieten tijd naar Boulogne-sur-Mer?

Na de geprogrammeerde massasprint in Tournai van vandaag is het in de derde etappe alweer van een ander laken een pak. De eerste rit over Franse bodem is lastig. Zes hellingen - twee van de derde categorie en vier van de vierde - en net als tijdens de eerste etappe in Seraing een stijgende aankomst. In Boulogne-sur-Mer is na 197 kilometer de streep getrokken na een helling van 700 meter à 7,4%. De sprinters zullen deze dag dus gebruiken om zich voor te bereiden op een van de volgende ritten.

De kans op een vroege vlucht met mannen die trek hebben in de bolletjestrui is niet zo groot als in vergelijkbare ritten, want de bergpunten zijn pas in het laatste deel van de rit te verdienen. Vluchters zouden het ook wel eens lastig kunnen krijgen omdat de route richting Boulogne-sur-Mer pal in westelijke richting voert en dus waarschijnlijk tegen een stevige wind in gereden moet worden.

Na een lange aanloop met twee kasseienstroken uit Parijs-Roubaix (Secteur pavé d’Orchies en Secteur pavé de Beuvry-la-Forêt à Orchies) kunnen na 132 kilometer koers de eerste bergpunten worden opgeraapt op de Côte de L’Éperche (4e categorie). De tussensprint in Senleques zit er dan al op.

De andere vijf hellingen van de dag zijn achter elkaar geplakt in de laatste 30 kilometer van de etappe, in de omgeving van Boulogne-sur-Mer. Op papier is een van de hellingen geschikt om een late ontsnapping op touw te zetten. Vluchters hoeven in ieder geval niet bang te zijn voor een jagend peloton dat de sprinters in stelling wil brengen, want de snelle mannen zijn door de opeenvolging van venijnige hellinkjes kansloos. De renners moeten achtereenvolgens de Côte de Mont Violette (3e), de Côte de Herquelingue (4e), de Côte de Quéhen (4e) en de Côte du Mont Lambert (3e) bedwingen voordat de finish lonkt.

In 1984 kon Jean-Paul van Poppel in Boulogne-sur-Mer de handen omhoog steken als winnaar van de tweede etappe. Er was een fotofinish nodig om aan te tonen dat de Nederlander net iets sneller was geweest dan Olaf Ludwig. De verschillen zullen dit keer ongetwijfeld groter zijn, gezien de aankomststrook. In de laatste 700 meter stijgt de weg nog zo’n vijftig meter, geen profiel voor de platte sprinters derhalve. Op de meet zijn ook nog de laatste bergpunten van de dag te vergeven: de slotkilometer naar de Boulevard Eurvin staat als een helling van de 4e categorie te boek.

(plaatje)

En de laatste kilometer:

(plaatje)

Bijzonder leuke etappe kan dit worden. Op papier ziet het er al leuk uit, met een paar beklimmetjes redelijk snel na elkaar.
Wel een leuk ritje voor Nibali. Beste daler van het peloton ( samen met Sammie Sanchez natuurlijk ) en na de laatste afdaling kan hij doortrekken naar boven. B)
Als Sanchez en Nibali samen vertrekken vanaf de laatste afdaling, wat zéker ook een mogelijkheid is, dan verwacht ik dat Nibali bergop iétsjes sterker zal zijn.

En wat kunnen Gesink, Mollema, Kruijswijk, Ruijgh en Poels?
HR
Probeer je nu alleen een reactie uit te lokken of denk je echt dan sanchez en nibali samen lekker weg mogen rijden????
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit
International

jellie schreef:

(...)

Probeer je nu alleen een reactie uit te lokken of denk je echt dan sanchez en nibali samen lekker weg mogen rijden????
HR
Met een reactie uitlokken heeft dit niets te maken. Ik schrijf hierop wat ik denk en hoop.
Nibali en Sanchez zijn de beste dalers. Dan kan het wel eens zo zijn, maar je hoeft het natuurlijk niet met me eens te zijn ( niet boos worden hoor... ) dat die voor blijven in een afdaling richting finish. De kans is er ook niet, maar ik vertel gewoon wat ik hoop en ook wel hetgeen mogelijk is.
Wat de andere renners dan doen, tsja, we wachten het maar af he...
Maar hetgeen ik denk en hoop heb ik je dus verteld.
Niet mee eens? Prima. Reageer alleen wel normaal. Alvast dank.
HR
HR

spelbos
Legende

Reg.: 1 juli 2006

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

(...)

Met een reactie uitlokken heeft dit niets te maken. Ik schrijf hierop wat ik denk en hoop.
Nibali en Sanchez zijn de beste dalers. Dan kan het wel eens zo zijn, maar je hoeft het natuurlijk niet met me eens te zijn ( niet boos worden hoor... ) dat die voor blijven in een afdaling richting finish. De kans is er ook niet, maar ik vertel gewoon wat ik hoop en ook wel hetgeen mogelijk is.
Wat de andere renners dan doen, tsja, we wachten het maar af he...
Maar hetgeen ik denk en hoop heb ik je dus verteld.
Niet mee eens? Prima. Reageer alleen wel normaal. Alvast dank.
HR
Cancellara kan ook aardig dalen dacht ik zo.
Het zou mij niet verbazen als Sagan weeer samen met Fabian om de overwinning gaan strijden.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 45,6% dat Benfica SL wint van Juventus. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Heracles Almelo-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!