Ajax Netwerk
vrijdag 25 juli 2014 - 22:34                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 108 »

HR

Nida
Bankzitter

Vak: -
Droomaankoop: -
Uploads: 3
Reg.: 10 februari 2005

Vergeet niet dat Contador in die Tour ook door materiaalpech tijd verloor in de kasseien-etappe. Andy was dan wel (minimaal) net zo goed bergop in die Tour, maar normaal gesproken is Contador's tijdrit nog altijd veel beter dan die van Schleck. De afsluitende tijdrit van vorig jaar was misschien wel de slechtste tijdrit van Contador die ik in de afgelopen jaren heb gezien.

Ik ben heel benieuwd hoe Contador de Tour gaat verteren na zo'n zware Giro, je ziet steevast dat mannen die goed zijn in de Giro hun beste vorm niet halen in de Tour. Ik zou het enorm knap vinden als hij weer weet te winnen iig.
HR
HR

Loki
Vedette

Reg.: 14 februari 2009

quote:HR
spelbos schreef:

(...)

Weet ik niet, ik vond Contador vrij defensief rijden afgelopen tour, misschien dat hij aanvallender had gereden als hij op achterstand stond tov Schleck.
HR
Geloof me maar dat hij vol ging toen Schleck zijn ketting eraf lag. Of op de Tourmalet. Maar hij kreeg ze niet gelost. En ik ontken ook niet dat Contador niet de snelste klimmer zou zijn. Maar Schleck is even goed in mijn ogen, en dus constateer ik enkel dat de komende Tour zonder Contador waarschijnlijk minder spannend wordt dan met Contador. Je moet natuurlijk niet vergeten dat er op Schleck meer groeipotentieel zit nog. Contador is bijna 3 jaar ouder.

Het was eveneens bedoeld om aan te tonen dat het verschil met de rest enorm is. En dat Frank Schleck ergens tussen de rest en deze 2 in zit qua klimmerskwaliteiten. De vraag is natuurlijk of de rest stappen heeft gemaakt (denk met name aan Gesink qua leeftijd, want Evans of VDB of Sanchez zullen niet beter zijn geworden). De rest van een seizoen is daarvoor trouwens geen goed referentiekader om het niveau te vergelijken en te peilen in de tour zelf zijn ze allemaal top. Dus het referentiekader is enkel de vorige TDFes.

@ Nida: dat klopt natuurlijk, maar dat valt onder de noemer ploeg ook. Als je tijdrit/bergrit/ploeg/vorm naast elkaar ligt kun je goed kijken wat het wordt. Qua ploeg wint Schleck dus dat scheelt misschien al een minuut (ploegentijdrit, gaten dichten, hoop energie), Qua bergen zijn ze gelijkwaardig op basis van 2010, qua tijdrijden ligt Contador iets voor (1 minuut op Schleck), dan staan we gelijk en dan bepaald vorm. En qua vorm is Schleck in het voordeel want Contador heeft de giro gereden. Dus ik vind Schleck de favoriet. Bovendien heb je nog wat ik zojuist noem het groeipotentieel. De kans dat Schleck beter is dan vorig jaar is hoger dan dat Contador beter is dan vorig jaar op basis van leeftijd en kwaliteitsontwikkeling. Ik denk dat het een strijd wordt tussen die 2 en dat in de laatste dagen Contador kapot gereden wordt.

[Dit bericht is veranderd door Loki (op 3 juni 2011 15:48:39).]
HR
HR

RAPHIGOLA
Idool

Uit: 's-Hertogenbosch
Vak: 427
Reg.: 2 september 2002

vandaag start van de dauphinee,enige idee of het ergens op tv komt?
HR
HR

KingKong
Basisspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 17 augustus 2007

Boom pakt dus de proloog in de dauphiné, sterk staaltje van de Rabo Man. Overigens rijd ook Gesink een aardige proloog.
HR
HR

Klaas de Jager
Internationale topspeler

Vak: 126
Reg.: 11 februari 2008

Dagelijks te zien op Eurosport.

Gisteren een aardige etappe met finish bergop. Niet al te zwaar. Zwaar genoeg echter om te constateren dat Geesink de verwachting weer eens niet waar kon maken. Ik twijfel al heel lang over die gozer, sowieso over die rabo´s, die uitblinken in het uitblinken als er niets op het spel staat...

Maar het is nog vroeg, de focus ligt natuurlijk op de tour en er zal nu niet worden geforceerd...

Ik ben benieuwd of er nu eindelijk eens wat beloftes gaan worden ingelost. Geesink moet bewijzen dat zijn verbetering in de tijdrit niet tenkoste is gegaan van zijn klimcapaciteiten, en ik zet daar zeer grote vraagtekens bij. Sowieso vond ik zijn klimmerscapaciteiten al zwaar overschat, aangezien hij totaal geen tempowisselingen aan kan en geen demarrage in de benen heeft. Zodra echte klasbakken er een snok aan geven is ie gezien. Gisteren was ie ronduit zwak en liet zich op een tweede categorietje op een minuut fietsen door vd Broeck. Daarvoor reden de Rabos tijdenlang vol op kop om de vluchters terug te halen, om, toen dat voor elkaar was en het enigszins serieus omhoog ging, in geen velden of wegen meer te zien te zijn...zeer zeer matig optreden.

Ik voel weer een geweldige deceptie aankomen straks in La Grande Boucle...
HR
HR

kaashater
Regelmatige invaller

Reg.: 8 mei 2007

Klaas de Jager schreef:

Gisteren een aardige etappe met finish bergop. Niet al te zwaar. Zwaar genoeg echter om te constateren dat Geesink de verwachting weer eens niet waar kon maken. Ik twijfel al heel lang over die gozer, sowieso over die rabo´s, die uitblinken in het uitblinken als er niets op het spel staat...

Maar het is nog vroeg, de focus ligt natuurlijk op de tour en er zal nu niet worden geforceerd...

Ik ben benieuwd of er nu eindelijk eens wat beloftes gaan worden ingelost. Geesink moet bewijzen dat zijn verbetering in de tijdrit niet tenkoste is gegaan van zijn klimcapaciteiten, en ik zet daar zeer grote vraagtekens bij. Sowieso vond ik zijn klimmerscapaciteiten al zwaar overschat, aangezien hij totaal geen tempowisselingen aan kan en geen demarrage in de benen heeft. Zodra echte klasbakken er een snok aan geven is ie gezien. Gisteren was ie ronduit zwak en liet zich op een tweede categorietje op een minuut fietsen door vd Broeck. Daarvoor reden de Rabos tijdenlang vol op kop om de vluchters terug te halen, om, toen dat voor elkaar was en het enigszins serieus omhoog ging, in geen velden of wegen meer te zien te zijn...zeer zeer matig optreden.

HR
het is 7 juni... 2 jaar terug reden ze allemaal geweldig in de Dauphine, waar waren ze toen in de Tour? behalve een cadeautje op de mont ventoux was dat een verschrikkelijk slechte ronde van de Rabo's.

volgens mij heeft Gesink vorig jaar wel degelijk laten zien dat hij bij de beste klimmers hoort, of ben je vergeten hoe hij iedereen op een hoop fietste in zwitserland vorig jaar?

De enige die gisteren op kop reed was Grischa Niermann, een van de meest ondergewaardeerde knechten in het peleton, van goudwaarde voor de raboploeg en hij heeft gisteren 100km op kop gereden.

trouwens Basso ook al zo'n matige klimmer?

116. BASSO Ivan 91 LIQUIGAS-CANNONDALE 3h 46' 43" + 03' 34"

Samuel Sanchez werd gisteren ook op een minuut gereden.

Het is 7 Juni en de eerste bergetappe in de tour wordt gereden op 14 juli, ik geef het je te doen om nu in vorm te zijn, en dan nog steeds. Laat gesink dus maar lekker tijd verliezen elke dag, I couldn't care less.
HR
HR

can-o
Icoon

Uit: amsterdam
Reg.: 22 juli 2002

Gesink behoort in de grote rondes steevast tot de ebste klimmers. Vorig jaar in Zwitserland was ie met afstand de beste, reed ie Schleck gewoon uit het wiel bergop. En idd, die echte explosiviteit mist ie maar hij wordt er zelden definitief door af gereden.
Maar uitgerekend in de Tour was ie niet in topvorm. Een goede gesink rijdt voorin, in de tour hing hij er te vaak kantje boor aan. duidelijk een gevalletje te vroeg in vorm (Zwitserland).
In dat opzicht is is nu in elk geval niet te vroeg in vorm: hij kiest duidelijk voor een andere opbouw dan vorig jaar en reed gisteren duidelijk niet in het rood. Hopelijk werpt het zijn vruchten af.
Overigens vind ik dat hij ook op zijn gemak geen anderhalve minuut hoeft te verliezen op een 2e cat berg.
HR
HR

Dmitri Karamazov
Lid 2de elftal

Reg.: 31 augustus 2010

kaashater schreef:

(...)

het is 7 juni... 2 jaar terug reden ze allemaal geweldig in de Dauphine, waar waren ze toen in de Tour? behalve een cadeautje op de mont ventoux was dat een verschrikkelijk slechte ronde van de Rabo's.

volgens mij heeft Gesink vorig jaar wel degelijk laten zien dat hij bij de beste klimmers hoort, of ben je vergeten hoe hij iedereen op een hoop fietste in zwitserland vorig jaar?

De enige die gisteren op kop reed was Grischa Niermann, een van de meest ondergewaardeerde knechten in het peleton, van goudwaarde voor de raboploeg en hij heeft gisteren 100km op kop gereden.

trouwens Basso ook al zo'n matige klimmer?

116. BASSO Ivan 91 LIQUIGAS-CANNONDALE 3h 46' 43" + 03' 34"

Samuel Sanchez werd gisteren ook op een minuut gereden.

Het is 7 Juni en de eerste bergetappe in de tour wordt gereden op 14 juli, ik geef het je te doen om nu in vorm te zijn, en dan nog steeds. Laat gesink dus maar lekker tijd verliezen elke dag, I couldn't care less.
HR
Basso is ongeveer 3 weken geleden aardig ten val gekomen tijdens de training en heeft sindsdien weinig tot niet getraind. Is op dit moment dus totaal uit vorm en het is dus afwachten of hij voor de Tour wel weer zijn vorm kan vinden.
Ik hoop het in ieder geval want wat mij betreft kunnen er niet genoeg sterke mannen meedoen.

Voor de rest ben ik het helemaal met je verhaal eens. Laten we hopen dat Gesink nu eens geleerd heeft door niet te vroeg te pieken en zijn grote vorm voor de Tour bewaard.
Morgen een tijdrit in de Dauphine, dus ik denk dat we daarna iets meer kunnen zeggen over zijn vorm.

Voor diegenen die zeggen dat Gesink geen versnelling heeft.
HR
HR

kaashater
Regelmatige invaller

Reg.: 8 mei 2007

Dmitri Karamazov schreef:

(...)

Basso is ongeveer 3 weken geleden aardig ten val gekomen tijdens de training en heeft sindsdien weinig tot niet getraind. Is op dit moment dus totaal uit vorm en het is dus afwachten of hij voor de Tour wel weer zijn vorm kan vinden.
Ik hoop het in ieder geval want wat mij betreft kunnen er niet genoeg sterke mannen meedoen.

Voor de rest ben ik het helemaal met je verhaal eens. Laten we hopen dat Gesink nu eens geleerd heeft door niet te vroeg te pieken en zijn grote vorm voor de Tour bewaard.
Morgen een tijdrit in de Dauphine, dus ik denk dat we daarna iets meer kunnen zeggen over zijn vorm.

Voor diegenen die zeggen dat Gesink geen versnelling heeft.
HR
ja ik weet het verhaal van Basso, ik plaatste zijn tijd ook om te laten zien dat de beste klimmers kunnen afhaken(slechte dag hebben, uit vorm zijn of hongerklop), niet om aan te geven dat Basso het zo slecht heeft gedaan :)

En Gesink zijn versnelling is alleen te zien als hij zich echt heel goed voelt, dat moet ook want anders lukt het niet. Ik heb zijn versnelling gezien in zwitserland, montreal en de Vuelta. Iedere keer hetzelfde, Als hij aanzet slaat hij niet zo'n groot gat als bijvoorbeeld Contador en de Schlecks, hij kan die versnelling echter wel extreem lang volhouden en daardoor gaan zijn tegenstanders ook stuk. Als Gesink zich niet goed voelt zit er dus gewoon te weinig kracht achter, houdt hij het minder lang vol en heeft hij alleen zichzelf pijn gedaan.

[Dit bericht is veranderd door kaashater (op 7 juni 2011 22:27:33).]
HR
HR

Huis
Vedette

Uit: Dronten
Vak: 415
Reg.: 6 maart 2003

Klaas de Jager schreef:

HR
Sjonge jonge wat een negativiteit weer. Gesink heeft naar aanleiding van de voorbereiding voor de Tour van vorig jaar nu voor een andere route gekozen. Gesink reed altijd en overal waar het starte voor een klassement. Nu laat hij bewust en in samenspraak met de ploegleiding het klassement lopen om zich beter in vorm te rijden voor de Tour. Na de Dauphine is er nog een hoogtestage en zal zijn piek naar de 2e en 3e week van de Tour liggen. Als Gesink in topvorm was en hij zou minuten verliezen zou ik me zorgen maken, maar hij laat zich bij wijze van spreken lachend en zeer relax lossen en maakt zich niet druk om het klassement. Een beetje zoals Andy Schleck ook altijd doet in de voorbereiding op de Tour. Volgens de manager van Lotto is Van den Broek bijvoorbeeld nu al in vorm en hopen ze dat ze het nog 6 weken kunnen rekken. :denk . Tsja dan denk ik dat de aanpak van Gesink toch wat verstandiger zal zijn.
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

Ik vind het wel leuk dat niet alleen Rabo met talent van zich laat horen maar ook Vacansoleil. Eerst zag ik die Wout Poels leuke dingen doen en eergisteren deed er ene Rob Ruygh (die naam ook :D) met de besten mee. Wat vinden de kenners van deze twee Vacansoleil renners met het oog op de toekomst?
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002

Vraag me af of Gesink vandaag alles gaat geven voor de tijdrit.
Lijkt me een goede test.

En daarna de laatste 2 bergritten ervoor gaan.

Lekker 1 etappezege meenemen zou wel leuk zijn.
HR
HR

Klaas de Jager
Internationale topspeler

Vak: 126
Reg.: 11 februari 2008

Ook in de tijdrit heeft Gesink het "lekker rustig aan gedaan"...en werd op 3 minuten gereden...Je zou denken dat ze die tijdrit als ultieme test aan zouden pakken om te zien of dat onderdeel van de Tour daadwerkelijk genoeg verbeterd is om straks in de Tour mee te doen in de strijd om het geel.

Nee jongens geen risico..., alles wijst erop dat ie veel beter in vorm is dan vorig jaar, aldus alles om hem heen in de duurste ploeg uit het peloton, die er jaar in jaar uit in slagen om geen aansprekende koersen te winnen...

Ik geloof allang niet meer in het sprookje rabo, die zijn er gewoon nooit als het er echt om gaat.180 kilometer op kop rijden en de kijkers vervelen met halfslachtige demarrages en kansloze ontsnappingen, en in de laatste tien kilometer zie je niemand meer. Tactisch van het allerdomste nivo, en mentaal ronduit zwak, die raborenners.

Mollema en Kruiswijk hebben tig keer meer mogelijkheden om echte klassementsrenners te worden, maar daar wordt op een dusdanig voorzichtige manier mee omgesprongen dat die nimmer echt zullen ontluiken en waarschijnlijk de rest van hun carriere als veelbelovend talent rondom de tiende plaatsen blijven koersen.

Of ze moeten de ballen hebben om die drama-ploeg te verlaten, om zich elders te harden en vervolgens vol rendement te gaan halen uit hun ongekende mogelijkheden.
HRHR
HR

Mijn club AFC Ajax
Moderator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

Klaas de Jager schreef:

Ook in de tijdrit heeft Gesink het "lekker rustig aan gedaan"...en werd op 3 minuten gereden...Je zou denken dat ze die tijdrit als ultieme test aan zouden pakken om te zien of dat onderdeel van de Tour daadwerkelijk genoeg verbeterd is om straks in de Tour mee te doen in de strijd om het geel.

Nee jongens geen risico..., alles wijst erop dat ie veel beter in vorm is dan vorig jaar, aldus alles om hem heen in de duurste ploeg uit het peloton, die er jaar in jaar uit in slagen om geen aansprekende koersen te winnen...

Ik geloof allang niet meer in het sprookje rabo, die zijn er gewoon nooit als het er echt om gaat.180 kilometer op kop rijden en de kijkers vervelen met halfslachtige demarrages en kansloze ontsnappingen, en in de laatste tien kilometer zie je niemand meer. Tactisch van het allerdomste nivo, en mentaal ronduit zwak, die raborenners.

Mollema en Kruiswijk hebben tig keer meer mogelijkheden om echte klassementsrenners te worden, maar daar wordt op een dusdanig voorzichtige manier mee omgesprongen dat die nimmer echt zullen ontluiken en waarschijnlijk de rest van hun carriere als veelbelovend talent rondom de tiende plaatsen blijven koersen.

Of ze moeten de ballen hebben om die drama-ploeg te verlaten, om zich elders te harden en vervolgens vol rendement te gaan halen uit hun ongekende mogelijkheden.
HR
Maar ja wat verwacht je dan met het grootste tactisch onbenul allertijden: Breukink. Hij was al als wielrenner tactisch een oliebol, als ploegleider/manager is het nog veel erger.
HR
HR

Albatros
Bankzitter

Uit: Spakenburg
Reg.: 14 augustus 2003

Mijn club AFC Ajax schreef:

(...)

Maar ja wat verwacht je dan met het grootste tactisch onbenul allertijden: Breukink. Hij was al als wielrenner tactisch een oliebol, als ploegleider/manager is het nog veel erger.
HR
Helemaal mee eens, ik stoor me altijd ontzettend aan die man. Wat een natte dweil is dat zeg. Dekker vind ik dan wel een goede ploegleider, die durft tenminste risico's te nemen.

Maar het is inderdaad een prestatie van formaat dat je met zo veel geld zo weinig resultaat weet te boeken.
HR
HR

champy95
Legende

Jaa inderdaad die Breukink heeft me nog niet overtuigd tot nu toe als ploegleider.

Adri van Houwelingen en Dekker zijn de echte ploegleiders van RABO. Snap niet Breukink leiding kan en mag geven.

Op zich zijn de prestaties wel in orde.
Maar tijdens etappes in etappekoersen en de grote klassiekers, zie je de RABO's amper. En dat is toch wel te wijten aan de leiding.
HR
HR

Huis
Vedette

Vandaag wil Gesink zich testen op de zware slotklim. Ik ben heel benieuwd. Dat hij zich niet kapot wil rijden in de Dauphine en dat de topvorm er nog niet is wil ik wel geloven, maar hij moet nu toch wel een keer laten zien dat het wel goed gaat komen. Ik snap deze manier van voorbereiden wel, aangezien ook Andy Schleck altijd zo te werk gaat, mar ik zie toch liever een Gesink die overal voor het klassement rijdt.

Breukink zit tegenwoordig in het management en heeft gelukkig niet zo heel veel invloed meer op de koers. Het doorschuiven van Nico Verhoeven als ploegleider is een goede zet geweest. Deze man heeft bij de beloften en junioren met de meeste renners gewerkt en wanneer Rabo een koers wint dit jaar is hij er 9 van de 10 keer bij.
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Reg.: 14 augustus 2009

Klaas de Jager schreef:

HR
Wat vind jij aansprekende koersen? Alleen de Tour en dan alleen het algemeen klassement?
Sinds 2005 heeft Rabo 3 grote rondes gewonnen, 2 Vuelta's en een giro. Daarnaast is in 2010 ook weer Milaan San Remo gewonnen, dit jaar de omloop, met Rasmussen werden regelmatig etappes in de tour gewonnen en de bollentrui, vorig jaar 3e en 6e in de tour. Ik weet niet waar je over zanikt.

Ik vind vooral dat Rabo zich meer moet laten zien. Laat Gesink maar klampen en geef hem 2 knechten, maar de rest moet lekker voor de etappe meespelen. DAT stoort me wel, maar over het algemeen presteren de renners van rabobank prima. Vorig jaar waren ze ook uitstekend in de tour en presteerden zowel Menchov als Gesink naar capaciteiten.

Dat Menchov de afsluitende tijdrit niet won had enkel met de weersomstandigheden te maken, anders had hij Cancellara ook aan gort gereden.

Albatros schreef:

(...)
Helemaal mee eens, ik stoor me altijd ontzettend aan die man. Wat een natte dweil is dat zeg. Dekker vind ik dan wel een goede ploegleider, die durft tenminste risico's te nemen.

Maar het is inderdaad een prestatie van formaat dat je met zo veel geld zo weinig resultaat weet te boeken.
HR
Hoezo? Welke andere ploegen winnen met geen ABSOLUTE topper van het niveau Armstrong, Contador, 3 grote rondes in 6 jaar? Hebben we het nog niet over de tour van Rasmussen. Dat had 4 moeten zijn.

[Dit bericht is veranderd door Frankie de missing link (op 11 juni 2011 12:45:10).]
HR
HR

Siem de goalmachien
Vedette

Droomaankoop: Albin Ekdal
Reg.: 11 november 2008

Albatros schreef:

(...)

HR
Dekker is een debiel als ploegleider. Vraag maar eens aan Sebastiaan Langeveld wat hij van hem vindt.

Nico Verhoeven en Adrie nog iets zijn de beste ploegleiders.
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Siem de goalmachien schreef:

(...)

Dekker is een debiel als ploegleider. Vraag maar eens aan Sebastiaan Langeveld wat hij van hem vindt.

Nico Verhoeven en Adrie nog iets zijn de beste ploegleiders.
HR
van Houwelingen?

Wat is er dan met Langeveld en Dekker?
HR
HR

Huis
Vedette

Frankie de missing link schreef:

(...)

van Houwelingen?

Wat is er dan met Langeveld en Dekker?
HR
Remember Omloop het Volk 2 jaar geleden. Langeveld reed met Haussler voorop en was sowieso 2e geworden. Maar Dekker opperde dat Langeveld niet mocht meerijden en liet ploeggenoten Posthuma en Flecha achter Langeveld het gat dichtrijden. Hij had Langeveld natuurlijk gewoon met Haussler moeten laten meerijden en dan de sprint aangaan.

Edit: Gesink zojuist 2e in de konningenrit met aankomst bergop achter J. Rodriquez en voor VDB, Vino, Wiggens en Evans.
Hij is zeker nog niet in topvorm en zal de komende weken nog wat moeten groeien maar ik denk dat alle pessimisten hier een beetje gerustgesteld zijn. :D

[Dit bericht is veranderd door Huis (op 11 juni 2011 17:42:33).]
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

Huis schreef:

(...)

Edit: Gesink zojuist 2e in de konningenrit met aankomst bergop achter J. Rodriquez en voor VDB, Vino, Wiggens en Evans.
Hij is zeker nog niet in topvorm en zal de komende weken nog wat moeten groeien maar ik denk dat alle pessimisten hier een beetje gerustgesteld zijn. :D
HR
Mooi om te zien dat hij na kilometers op het elastiek te hebben gereden, er helemaal aan het einde doorheen komt en nog weg rijdt ook.
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Huis schreef:

(...)

Remember Omloop het Volk 2 jaar geleden. Langeveld reed met Haussler voorop en was sowieso 2e geworden. Maar Dekker opperde dat Langeveld niet mocht meerijden en liet ploeggenoten Posthuma en Flecha achter Langeveld het gat dichtrijden. Hij had Langeveld natuurlijk gewoon met Haussler moeten laten meerijden en dan de sprint aangaan.

HR
Vind dat je juist als ploegleider dan hem helemaal niet de sprint aan moet laten gaan. met zijn tweeen heb je meer kans, daarnaast hoop je dat Haussler zich doodrijdt. Hausler is een man die massasprints kan winnen, dan moet je dus als ploegleider iets verzinnen. Rijden voor plaats 2, das pas laf.

Gesink is een goede prestatie.
Sowieso snap ik de kritiek niet dat Rabo altijd de kleine koersen wint en er in de aansprekende niet staat. Staan ze er een keer in de Dauphine niet om in de tour te vlammen, is het nog niet goed!
HR
HR

champy95
Legende

Simon Wiesenthal schreef:

(...)

Mooi om te zien dat hij na kilometers op het elastiek te hebben gereden, er helemaal aan het einde doorheen komt en nog weg rijdt ook.
HR
Des te jammer eigenlijk. Hij maakt enkel het verschil in de HC beklimmingen.

beklimmingen van cat 1 en 2, heeft hij het wat moeilijker omdat anderen minder afzien en explosiever zijn.
HR
HR

Huis
Vedette

champy95 schreef:

(...)

Des te jammer eigenlijk. Hij maakt enkel het verschil in de HC beklimmingen.

beklimmingen van cat 1 en 2, heeft hij het wat moeilijker omdat anderen minder afzien en explosiever zijn.
HR
Klopt. Je ziet elke keer dat Gesink het lastig heeft aan het begin van een klim als het tempo direct hoog is en er direct gedemareerd wordt en dan gedurende de klim steeds beter in zijn ritme komt en de rest opveegt. Echter lost hij nooit heel hard en blijft er vaak aanhangen zoals gisteren.

Overigens is Wiggins wel heel goed in vorm. Ik geloof nooit dat hij dit nog 5/6 weken kan rekken. Zijn Tour kan wel eens tegen gaan vallen.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 60,4% dat PEC Zwolle wint van FC Utrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!