Ajax Netwerk
zaterdag 1 november 2014 - 03:40                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... 108 »

HR

Dmitri Karamazov
Lid 2de elftal

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 31 augustus 2010

Wat zijn trouwens de verwachtingen voor de Tour? Ik denk dat Wiggins echt superfavoriet is. Misschien piekt hij te vroeg, maar ik ben erg onder de indruk van hem.
Stiekem hoop ik ook dat Tony Martin mee gaat doen voor het podium.

Wat de Nederlanders betreft denk en hoop ik dat er voor Gesink weleens een top 5 klassering in kan zitten, aangezien zijn tijdrit weer redelijk loopt dit seizoen en hij de klimmersbenen nog altijd heeft. Zoals bewezen in Californie.

Daarnaast zijn mannen als Evans, Wiggins en Menchov ook geen explosieve type renners die als het omhoog gaat contant van tempo wisselen, maar eerder gewoon in één tempo omhoog rijden. Lijkt me ideaal voor Gesink.

[Dit bericht is veranderd door Dmitri Karamazov (op 7 juni 2012 21:19:18).]
HR
HR

jaaap
Lid 2de elftal

Reg.: 9 oktober 2004

Wiggins is geen superfavoriet. Vorig jaar in Spanje moest hij het afleggen tegen derderangs renners als Froome en Cobo. Hij kan niet klimmen.
HR
HR

Daniel Da Cruz Carvalho Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 15 maart 2004

quote:HR
jaaap schreef:

Wiggins is geen superfavoriet. Vorig jaar in Spanje moest hij het afleggen tegen derderangs renners als Froome en Cobo. Hij kan niet klimmen.
HR
Derderangs renners? Ga toch weg man.

Wat een treurige zender is Eurosport trouwens. Denk je dat er een samenvatting komt van de tijdrit van vandaag, zenden ze gewoon de laatste 25 minuten uit. Lekker interessant...
HR
HR

Dmitri Karamazov
Lid 2de elftal

jaaap schreef:

HR
Tegen de echte klimmers legt hij het zeker af. Maar als de klimmers net zo koersen zoals afgelopen Giro, dan denk ik dat Wiggins lang mee kan.

Daarom hoop ik dat ze nu eens niet wachten met aanvallen tot de laatste 2 kilometer van de laatste beklimming, maar er gewoon vanaf het begin vol in knallen.
HR
HR

Vedette

Dmitri Karamazov schreef:

(...)

Tegen de echte klimmers legt hij het zeker af. Maar als de klimmers net zo koersen zoals afgelopen Giro, dan denk ik dat Wiggins lang mee kan.

Daarom hoop ik dat ze nu eens niet wachten met aanvallen tot de laatste 2 kilometer van de laatste beklimming, maar er gewoon vanaf het begin vol in knallen.
HR
Wie zijn de echte klimmers dan? Alleen Schleck is in principe een veel betere klimmer dan hij, iemand die echt veel tijd kan pakken. Maar die rijdt als een natte krant in de rondte. Ik zie niemand die hem op minuten kan rijden, minuten die hij op velen zeker gaat pakken in de tijdritten. Daarbij is het niveau zo genivelleerd dat aanvallen vanaf het begin voor de meesten totaal geen zin heeft. Pak je 20 sec en blaas je jezelf op, wat dan? Denk je dat ze, als het zou werken, zelf nog niet op dat idee waren gekomen? :denk
HR
HR

Dmitri Karamazov
Lid 2de elftal

Daniel Da Cruz Carvalho schreef:

(...)

Wie zijn de echte klimmers dan? Alleen Schleck is in principe een veel betere klimmer dan hij, iemand die echt veel tijd kan pakken. Maar die rijdt als een natte krant in de rondte. Ik zie niemand die hem op minuten kan rijden, minuten die hij op velen zeker gaat pakken in de tijdritten. Daarbij is het niveau zo genivelleerd dat aanvallen vanaf het begin voor de meesten totaal geen zin heeft. Pak je 20 sec en blaas je jezelf op, wat dan? Denk je dat ze, als het zou werken, zelf nog niet op dat idee waren gekomen? :denk
HR
De man die pas in augustus weer mag fietsen bijvoorbeeld, maar ook mannen zoals Samuel Sanchez, Kloden, Horner, van den Broeck en zelfs een Nibali of Rolland zouden normaal gesproken bergop beter moeten zijn.
In de vorm waarin Wiggins nu is zal het in ieder geval moeilijk worden om hem eraf te rijden.

Je kan de koers natuurlijk ook hard maken door een mannetje van je team voorop te sturen die redelijk hoog in het klassement staat, waardoor de Sky ploeg van Wiggins al vroeg het heft in handen moet nemen. Daardoor kan Wiggins zelf geisoleerd komen te zitten op een laatste col.

En waarom niet proberen zelf vroeg te aanvallen? Hoeveel seconden pakte Scarponi deze Giro elke keer door tot op het laatst te wachten? Dan maar vroeg aanvallen, jezelf opblazen maar je hebt in ieder geval iets geprobeerd. Veel mooier dan het laffe koersen van tegenwoordig.

Daarom had het ook mooi geweest als de Gendt de Giro had gewonnen. Had de ultieme beloning geweest voor de renner die nog eens iets durft.
HR
HR

Vedette

(...)

De man die pas in augustus weer mag fietsen bijvoorbeeld, maar ook mannen zoals Samuel Sanchez, Kloden, Horner, van den Broeck en zelfs een Nibali of Rolland zouden normaal gesproken bergop beter moeten zijn.
In de vorm waarin Wiggins nu is zal het in ieder geval moeilijk worden om hem eraf te rijden.

Je kan de koers natuurlijk ook hard maken door een mannetje van je team voorop te sturen die redelijk hoog in het klassement staat, waardoor de Sky ploeg van Wiggins al vroeg het heft in handen moet nemen. Daardoor kan Wiggins zelf geisoleerd komen te zitten op een laatste col.

En waarom niet proberen zelf vroeg te aanvallen? Hoeveel seconden pakte Scarponi deze Giro elke keer door tot op het laatst te wachten? Dan maar vroeg aanvallen, jezelf opblazen maar je hebt in ieder geval iets geprobeerd. Veel mooier dan het laffe koersen van tegenwoordig.

Daarom had het ook mooi geweest als de Gendt de Giro had gewonnen. Had de ultieme beloning geweest voor de renner die nog eens iets durft.
HR
Wie niet meedoet, kun je niet verslaan ook. Contador kun je dus niet meerekenen. Daarbij zijn die andere die je noemt geen van allen echte klimmers. Sommigen hebben af en toe hun dag, maar geen van allen zijn constant genoeg om minuten te pakken op Wiggins bergop. Hierbij ga ik er wel vanuit dat zowel zij en Wiggins in goede vorm zijn. Wiggins pakt dit echter wel op hun in de tijdrit, normaal gesproken.

Zoals in iedere grote ronde is echter de vraag hoe iedereen zich in week 3 voelt. Daarom is keihard aanvallen alleen al zinloos, je komt jezelf hoe dan ook tegen. Wie gaat er nu - bij de koers waar je je het hele jaar op voorbereid - aanvallen en zien waar het schip strandt? Misschien is het mooier, maar die gasten zitten niet op hun fiets om jou te entertainen. Scarponi had waarschijnlijk niet heel veel gepakt, aangezien hij wanneer het er echt om draaide afgereden werd door de rest.

Daarbij gaat het ook helemaal niet om durven, het gaat om kunnen. Als je Contador ziet aanvallen en mensen de vernieling in ziet rijden, is dat prachtig. Maar dat doet hij, omdat hij dat kan. Behalve Schleck kan niemand anders genoeg tijd pakken om weg te blijven. Zoals ik al zei, het niveau is zo genivelleerd dat je misschien 10 of 20 seconde pakt. 30 of 40, als je geluk hebt. Mocht je teruggepakt worden, zul je waarschijnlijk lossen en tijd verliezen. Mocht je vooruit blijven, is de kans groot dat je de dag erna een mindere dag hebt. Het is leuk wat je zegt en ik zou ook liever iedere dag spektakel zien, maar wielrennen is het circus niet. Het is topsport, waar veel belangen op het spel staan.

Overigens is een mannetje vooruit sturen een goed dee, maar ook daarvoor geldt, voor iedere minuut die je eerder pakt, kom je jezelf later weer tegen. Daarbij is wielrennen een eerlijke sport, je staat niet voor niks onder de favorieten. Iemand als Wiggins heeft ook zat knechten die orde op zaken kunnen stellen. Dat gezegd, is het altijd wel een goede tactiek. Je kunt in ieder geval wel iemand proberen te isoleren, waarna diegene het werk zelf moet opknappen.

Hetgeen ik me wel aan stoor overigens is dat met de toenemende invloed van ploegleiders sommige renners zelf niet meer durven of kunnen denken tijdens de koers. Dit zie je bij Rabobank bijvoorbeeld vaak. Er lijkt maar één plan te zijn en mocht dat niet lukken, is er weinig meer. Mocht dat niet lukken, moeten de renners denken "fuck it, we gaan ervoor" in plaats van tegen beter weten in toch aan datgene vast te blijven houden
HR
HR

Dmitri Karamazov
Lid 2de elftal

(...)

Wie niet meedoet, kun je niet verslaan ook. Contador kun je dus niet meerekenen. Daarbij zijn die andere die je noemt geen van allen echte klimmers. Sommigen hebben af en toe hun dag, maar geen van allen zijn constant genoeg om minuten te pakken op Wiggins bergop. Hierbij ga ik er wel vanuit dat zowel zij en Wiggins in goede vorm zijn. Wiggins pakt dit echter wel op hun in de tijdrit, normaal gesproken.

Zoals in iedere grote ronde is echter de vraag hoe iedereen zich in week 3 voelt. Daarom is keihard aanvallen alleen al zinloos, je komt jezelf hoe dan ook tegen. Wie gaat er nu - bij de koers waar je je het hele jaar op voorbereid - aanvallen en zien waar het schip strandt? Misschien is het mooier, maar die gasten zitten niet op hun fiets om jou te entertainen. Scarponi had waarschijnlijk niet heel veel gepakt, aangezien hij wanneer het er echt om draaide afgereden werd door de rest.

Daarbij gaat het ook helemaal niet om durven, het gaat om kunnen. Als je Contador ziet aanvallen en mensen de vernieling in ziet rijden, is dat prachtig. Maar dat doet hij, omdat hij dat kan. Behalve Schleck kan niemand anders genoeg tijd pakken om weg te blijven. Zoals ik al zei, het niveau is zo genivelleerd dat je misschien 10 of 20 seconde pakt. 30 of 40, als je geluk hebt. Mocht je teruggepakt worden, zul je waarschijnlijk lossen en tijd verliezen. Mocht je vooruit blijven, is de kans groot dat je de dag erna een mindere dag hebt. Het is leuk wat je zegt en ik zou ook liever iedere dag spektakel zien, maar wielrennen is het circus niet. Het is topsport, waar veel belangen op het spel staan.

Overigens is een mannetje vooruit sturen een goed dee, maar ook daarvoor geldt, voor iedere minuut die je eerder pakt, kom je jezelf later weer tegen. Daarbij is wielrennen een eerlijke sport, je staat niet voor niks onder de favorieten. Iemand als Wiggins heeft ook zat knechten die orde op zaken kunnen stellen. Dat gezegd, is het altijd wel een goede tactiek. Je kunt in ieder geval wel iemand proberen te isoleren, waarna diegene het werk zelf moet opknappen.

Hetgeen ik me wel aan stoor overigens is dat met de toenemende invloed van ploegleiders sommige renners zelf niet meer durven of kunnen denken tijdens de koers. Dit zie je bij Rabobank bijvoorbeeld vaak. Er lijkt maar één plan te zijn en mocht dat niet lukken, is er weinig meer. Mocht dat niet lukken, moeten de renners denken "fuck it, we gaan ervoor" in plaats van tegen beter weten in toch aan datgene vast te blijven houden
HR
Tuurlijk, het wielrennen is ontzettend genivelleerd. Maar wat maakt het voor een Scarponi nou uit of hij 5e of 8e wordt? Ik snap wel dat dat voor renners best wel van waarde is, maar ik vind het gewoon de verkeerde mentaliteit.
Gewoon er vol voor gaan, en als het niet lukt, jammer.

Het is natuurlijk ook een kwestie van kunnen, en ik denk ook dat er op dit moment weinigen zijn die Wiggins eraf kunnen rijden bergop.

Uiteindelijk ben ik het wel grotendeels eens met je verhaal, maar ik wil gewoon vermaakt worden. In het epo-tijdperk zag je wel vaak van die epische momenten, Landis bijvoorbeeld die op één dag 5 minuten terugpakte door de hele dag in de aanval te gaan.
Nou wil ik absoluut niet terug naar die tijd, maar qua spanning was het toen wel genieten.

Ach, misschien ben ik wel gewoon een hopeloze romanticus....
HR
HR

Vedette

(...)

Tuurlijk, het wielrennen is ontzettend genivelleerd. Maar wat maakt het voor een Scarponi nou uit of hij 5e of 8e wordt? Ik snap wel dat dat voor renners best wel van waarde is, maar ik vind het gewoon de verkeerde mentaliteit.

Het is natuurlijk ook een kwestie van kunnen, en ik denk ook dat er op dit moment weinigen zijn die Wiggins eraf kunnen rijden bergop.

Uiteindelijk ben ik het wel grotendeels eens met je verhaal, maar ik wil gewoon vermaakt worden. In het epo-tijdperk zag je wel vaak van die epische momenten, Landis bijvoorbeeld die op één dag 5 minuten terugpakte door de hele dag in de aanval te gaan.
Nou wil ik absoluut niet terug naar die tijd, maar qua spanning was het toen wel genieten.

HR
Ik zeg overigens niet dat je ongelijk hebt, of dat ik niet vind dat er epische gevechten moeten zijn, maar het is wel te verklaren. Wat dat betreft voedt het verwachtingspatroon van het publiek ook de wil naar verboden middelen te grijpen. De Giro bijvoorbeeld, was niet om aan te zien.

Ik ben het met je eens dat 5e of 8e niet zoveel uitmaakt. Misschien als je jong bent, maar als je erheen gaat om te winnen niet. Maar ja, je kunt ook niet in de benen kijken. Als je niet beter kunt, houdt het op. Helaas, althans die mening heb ik, worden renners ook vaak strak gehouden vanuit de ploeg. Soms logisch, maar soms ook niet. Als je geen kans op een podiumplaats maakt moet je gewoon vol knallen. Liever kans maken op een paar etappe's dan 7e in de Tour. Dat weet over 5 jaar niemand meer.

Ik zat pas te denken dat ze misschien eens moeten 'experimenteren' om in grote ronden en grote klassiekers de ploegen wat kleiner te maken, zodat een Sky of welke ploeg dan ook niet tot in de treure de koers kan controleren. Het peloton wordt er volledig door lamgelegd en het resultaat is dat er alleen maar wordt gewacht.
HR
HR

Huis
Vedette

Uit: Dronten
Vak: 415
Reg.: 6 maart 2003

(...)

HR
Ben het 100 % met je eens. Echter werkt het parcours dit jaar ook niet mee. Weinig zware aankomsten bergop nodigt ook niet uit om aan te vallen evenals een HC col met daarna 30 of 40 km afdaling en vlak. Mannen als Gesink en Schleck kunnen dan wel aanvallen en Wiggins eraf rijden, maar nooit standhouden met 30 km vlak tegen de ploeg van Sky. RadioSchack, Rabo, Lotto, Nibali, en de Fransen moeten gewoon samenspannen en er alles aan doen Sky aan gort te rijden. Het liefst in de 1e week al. Overigens vraag ik mij sterk af of Wiggins niet te vroeg in vorm is. Tony Martin en de rest zo wegblazen in een tijdrit is erg straf, wellicht iets te. Zou zomaar kunnen dat hij in de Tour minder gaat zijn. Je ziet Evans, Menchov en Schleck bijvoorbeeld absoluut nog niet op hun top. Die worden alleen nog maar beter.

[Dit bericht is veranderd door Huis (op 8 juni 2012 13:06:47).]
HR
HR

Etienne
Lid 2de elftal

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Kléber Laude Pinheiro
Reg.: 28 mei 2011

Die Froome moet je ook niet onderschatten, hij is wel 2e geworden in de Vuelta en was daar beter (klimwerk) dan Wiggins. Is net 27 jaar en zijn top komt er dus aan. Ik denk dat hij wel voor een grote verrassing kan zorgen en sowieso in de top-10 komt en Wiggins natuurlijk ook, maar hij wint vast niet de Tour.

Kelderman moet je eigenlijk de Vuelta laten rijden. Over een jaar of twee rijdt hij zeker (denk ik) een (heel) goede Tour. Gesink en Mollema nu lekker in de Tour laten rijden. Kruijswijk ook in de Tour meenemen als bergknecht. Dan heeft Gesink veel knechten om zich heen, wat meestal een voordeel is. Ook L-L. Sanchez en Garate meenemen! Gevaarlijke mannen.
HR
HR

Dmitri Karamazov
Lid 2de elftal

Huis schreef:

(...)

Ben het 100 % met je eens. Echter werkt het parcours dit jaar ook niet mee. Weinig zware aankomsten bergop nodigt ook niet uit om aan te vallen evenals een HC col met daarna 30 of 40 km afdaling en vlak. Mannen als Gesink en Schleck kunnen dan wel aanvallen en Wiggins eraf rijden, maar nooit standhouden met 30 km vlak tegen de ploeg van Sky. RadioSchack, Rabo, Lotto, Nibali, en de Fransen moeten gewoon samenspannen en er alles aan doen Sky aan gort te rijden. Het liefst in de 1e week al. Overigens vraag ik mij sterk af of Wiggins niet te vroeg in vorm is. Tony Martin en de rest zo wegblazen in een tijdrit is erg straf, wellicht iets te. Zou zomaar kunnen dat hij in de Tour minder gaat zijn. Je ziet Evans, Menchov en Schleck bijvoorbeeld absoluut nog niet op hun top. Die worden alleen nog maar beter.
HR
Het parcours is het probleem denk ik ook. Deze Tour is gewoon op het lijf geschreven voor iemand als Wiggins.
Dat hij te vroeg piekt lijkt me ook wel mogelijk. Hij is sowieso al het hele jaar erg goed, terwijl je mannen zoals Evans, Menchov en Schleck echt langzaam beter ziet worden. Die moeten echt gaan pieken de derde week.

Toch vlak ik ook Gesink, Mollema en Kruiswijk niet uit. Niet dat ze mee gaan doen voor de winst denk ik, maar misschien dat Mollema en Kruiswijk een beetje een vrijbuitersrol kunnen nemen in de bergen en dat Gesink daarvan kan profiteren.
HR
HR

danielson
Regelmatige invaller

Uit: Groningen
Reg.: 11 februari 2012

Kelderman uitstekend vandaag in z'n eerste echte bergetappe, Ruijgh zakt er doorheen. Of dat zorgelijk is weet ik niet, maar hij presteert beduidend minder dan vorig jaar in de Dauphiné. Weening ook in koppeloton; gaat wel mee naar de Tour voor Green Edge lijkt mij. Denk dat er 14-16 Nederlandes meedoen; is hoogste sinds jaren.
HRHR
HR

Huis
Vedette

danielson schreef:

Kelderman uitstekend vandaag in z'n eerste echte bergetappe, Ruijgh zakt er doorheen. Of dat zorgelijk is weet ik niet, maar hij presteert beduidend minder dan vorig jaar in de Dauphiné. Weening ook in koppeloton; gaat wel mee naar de Tour voor Green Edge lijkt mij. Denk dat er 14-16 Nederlandes meedoen; is hoogste sinds jaren.
HR
Ruigh inderdaad nog niet in zn vorm van vorig jaar. Ook Westra haalt in de DL nog niet het niveau van Parijs- Nice. Echter zal Poels toch de kopman van Vacansoleil in de Tour worden. Weening rijdt inderdaad goed omhoog. Ook de in de Ronde Van Calefornia en Romandie klom hij al goed. De overstap naar Greenedge lijkt hem goed te doen. Naast Weening is ook Langeveld al zeker van de Tour. Al vraag ik mij af wat een renner als Langeveld in de Tour te zoeken heeft. Wellicht een keer mee in een ontsnapping, maar verder weinig kans voor hem.

NL in de Tour:
Rabo:
Gesink
Mollema
Kruijswijk
Ten Dam
Tjallingi??
Tankink??

Argos:
Veelers
De Kort

Vacansoleil:
Poels
Ruigh
Westra
Hoogerland
Van Hummel

Langeveld
Weening

Kroon??

Thomas Dekker??
Kreder??
HR
HR

danielson
Regelmatige invaller

Huis schreef:

(...)

Ruigh inderdaad nog niet in zn vorm van vorig jaar. Ook Westra haalt in de DL nog niet het niveau van Parijs- Nice. Echter zal Poels toch de kopman van Vacansoleil in de Tour worden. Weening rijdt inderdaad goed omhoog. Ook de in de Ronde Van Calefornia en Romandie klom hij al goed. De overstap naar Greenedge lijkt hem goed te doen. Naast Weening is ook Langeveld al zeker van de Tour. Al vraag ik mij af wat een renner als Langeveld in de Tour te zoeken heeft. Wellicht een keer mee in een ontsnapping, maar verder weinig kans voor hem.

NL in de Tour:
Rabo:
Gesink
Mollema
Kruijswijk
Ten Dam
Tjallingi??
Tankink??

Argos:
Veelers
De Kort

Vacansoleil:
Poels
Ruigh
Westra
Hoogerland
Van Hummel

Langeveld
Weening

Kroon??

Thomas Dekker??
Kreder??
HR
Volgens voorselecties Kroon niet en Dekker/Kreder evenmin. Rabo klopt, evenals Langeveld. Van Hummel denk ik niet, misschioen Ligthart. Argos denk ik 3 Nederl.
HR
HR

Vedette

danielson schreef:

HR
Reed in Californië ook al een uitstekende bergetappe hoor.
HR
HR

danielson
Regelmatige invaller

Klopt, maar is wel wat anders dan een bergrit in de Dauphine
HR
HR

Huis
Vedette

danielson schreef:

HR
We zullen morgen zien. Hij kan lekker vrijuit knallen. De meesten zijn in opbouw naar de Tour. Mocht hij erdoor heen zakken is er nog niks aan de hand. Wat ik overigens niet denk.
HR
HR

Vedette

danielson schreef:

HR
Natuurlijk. Sterker deelnemersveld. Maar bergen zijn bergen en wat ik daar zag was erg hoopvol. Had ook al voor Gesink gewerkt. Maar we zullen zien hoe hij het er morgen en overmorgen vanaf brengt. Vandaag wederom een goede prestatie en zelfs een plekje gestegen.
HR
HR

Amsterhammer
Idool

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005

(...)

Natuurlijk. Sterker deelnemersveld. Maar bergen zijn bergen en wat ik daar zag was erg hoopvol. Had ook al voor Gesink gewerkt. Maar we zullen zien hoe hij het er morgen en overmorgen vanaf brengt. Vandaag wederom een goede prestatie en zelfs een plekje gestegen.
HR
Theoretisch zit zelfs plek drie in voor Wilco, niet dat ik dat verwacht, maar het zou kunnen.

Als Ruijgh en Westra nog wat in form kunnen komen voor de Tour, ben ik gespannt wat er bij Poels inzit. Het zal nog een paar jaar duren voordat we echt om de zege kunnen strijden, maar in potentie komt er een gouden generatie aan, met Keldermerckx als grote jongen! :B
HR
HR

Amsterhammer
Idool

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005

Sorry, kon het niet laten. ;B

forumillustratie
HR
HR

Vedette

Haha, ik postte op cyclingnews ook al zoiets. Is he man? Is he God? No, he's Wilco Kelderman.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Wat hoop ik dat hij zich nog een jaar of 2 jaar doorontwikkeld bij rabobank en dan vertrekt naar een buitenlandse ploeg waar hij kopman kan worden zeg. Gewoon bij bruyneel gaan rijden ofzo. Lekker ploegje om hem heen bouwen en we hebben een nieuwe armstrong, maar dan een nederlandse versie B) . Rabobank kan niet om gaan met klassmentsrenners en zolang breukink daar nog zit wordt het niks.
HR
HR

Vedette

HR
HR

Vedette

Kelderman 16e in de etappe, op zo'n 2 min. 8e in het algemeen klassement, jongerentrui nogsteeds om de schouders.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 95,6% dat PSV wint van ADO Den Haag. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-FC Dordrecht.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!