Ajax Netwerk
dinsdag 16 september 2014 - 19:25                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 108 »

HR

Loki
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 14 februari 2009

quote:HR
Van de film schreef:

Volgens mij zijn belastende verklaringen geen direct bewijs, maar zo bekend in de juridische wereld ben ik niet. Verder is er juist helemaal geen bewijs, dat is het probleem, anders was hij allang veroordeeld.
Of je moet geloven dat hij de complete wielerwereld heeft omgekocht.
HR
Het is geen probleem, want ik vind dat de man niet vervolgd moet worden. Ik geloof dat hij alles heeft gewonnen op doping. Maar hij heeft zijn overwinningen, geld en roem ingezet voor ethisch goede doeleinden en niet alleen aan zichzelf zoals 99,9% van de topsporters.

Verder ben ik ervan overtuigd dat er een stevige omerta (een groot stilzwijgen) bestaat in de kleine wielerwereld.

Met de rest van mijn post was je het dus eens?
HR
HR

Van de film
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 november 2003

Loki schreef:

Met de rest van mijn post was je het dus eens?
HR
Ja, natuurlijk is de gezondheid van mensen het belangrijkst, maar topsport is per definitie ongezond. Waar je dan de grens moet trekken is erg lastig en dan zullen er altijd renners zijn die er over, of er net over, of er net onder zullen zitten. Ik vind die hele heksenjacht maar niks omdat iedereen zich zo goed mogelijk 'prepareerd'.
HR
HR

Jopie C. uit B. te A.
Idool

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

De Belgische voorjaarsklassiekers staan weer voor de deur, te beginnen met De Omloop vanmiddag, zin an!

http://www.telegraaf.nl/telesport/wielersport/11589856/__Boonen_de_te_kloppen_man__.html
HR
HR

Bugno
Vedette

Vak: 429
Reg.: 21 november 2002

Jopie C. uit B. te A. schreef:

De Belgische voorjaarsklassiekers staan weer voor de deur, te beginnen met De Omloop vanmiddag, zin an!

http://www.telegraaf.nl/telesport/wielersport/11589856/__Boonen_de_te_kloppen_man__.html
HR
Heerlijk, weer stoempen, mijnwerkersgezichten, mensen an het elastiek, blind rammen, de voordeur wagenwijd open, in de beugels, brommers, pap in de benen, etc. etc...
HR
HR

Jopie C. uit B. te A.
Idool

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

Bugno schreef:

(...)

Heerlijk, weer stoempen, mijnwerkersgezichten, mensen an het elastiek, blind rammen, de voordeur wagenwijd open, in de beugels, brommers, pap in de benen, etc. etc...
HR
Hongerklop, lekke banden, waaiers, valpartijen, "die staat geparkeerd!"... laat het seizoen nu maar echt beginnen B)
HR
HR

Huis
Vedette

Uit: Dronten
Vak: 415
Reg.: 6 maart 2003

Jopie C. uit B. te A. schreef:

(...)

Hongerklop, lekke banden, waaiers, valpartijen, "die staat geparkeerd!"... laat het seizoen nu maar echt beginnen B)
HR
Ben heel benieuwd vandaag. Op voorhand lijkt Boonen super in vorm. De belgen hebben verder nog Gilbert, Van Avermaet, Vansummeren, Leukemans en nog een aantal toppers. Jammer dat Cancellara en Hushovd niet starten. Wat het Oranje gehalte betreft zal het moeten komen van Boom, Langeveld en Maaskant, Waarbij gezegd dat Langeveld nog niet in topvorm is en Boom weinig koersdagen in de benen heeft vanwege de geboorte van zijn dochter vorige week.

Prognose:

1. Boonen
2. Breschel
3. Haussler
HR
HR

El Ernesto
Lid 2de elftal

Reg.: 5 oktober 2006

Hushovd rijdt vandaag toch gewoon; hij staat tenminste wel op de startlijst: http://voorjaar.cyclingfever.com/editie.html?detp=view&_ap=startlijst&editie_id=23104
HR
HR

lars91
International

Uit: Brunssum
Reg.: 8 mei 2007

Boonen kwakt Boom van zijn fiets af.
HR
HR

Widink
Moderator

Uit: Didam
Reg.: 11 april 2006

Schitterend dat die kwal van een Boonen niet won. Mooi dat zon broekie de gevestigde orde verslaat.

Leuke koers, belooft wat voor de rest van het seizoen.

Morgen Kuurne-Brussel-Kuurne
HR
HR

Huis
Vedette

El Ernesto schreef:

Hushovd rijdt vandaag toch gewoon; hij staat tenminste wel op de startlijst: http://voorjaar.cyclingfever.com/editie.html?detp=view&_ap=startlijst&editie_id=23104
HR
Sorry mijn fout. :) Dacht ergens gelezen te hebben dat hij er niet zo starten.
HR
HR

Widink
Moderator

Widink schreef:

HR
Zoals verwacht een massasprint die natuurlijk werd gewonnen door Cavendish. Leuk voor van Hummel dat die op het podium stond.
HR
HR

Huis
Vedette

Widink schreef:

(...)

Zoals verwacht een massasprint die natuurlijk werd gewonnen door Cavendish. Leuk voor van Hummel dat die op het podium stond.
HR
Dankzij de parcourbouwers is K-B-K steeds meer een sprinterskoers geworden. Helaas. Zelden zo'n saaie editie gezien als vandaag. Leuk inderdaad dat Kenny zich een beetje mengen kan met de toppers.
HR
HR

Dmitri Karamazov
Lid 2de elftal

Reg.: 31 augustus 2010

Widink schreef:

Schitterend dat die kwal van een Boonen niet won. Mooi dat zon broekie de gevestigde orde verslaat.

Leuke koers, belooft wat voor de rest van het seizoen.

HR
Ik vond het ook leuk dat Vanmarcke won, altijd goed om te zien dat die jonge gasten, net zoals bijvoorbeeld een Degenkolb, zich zo nadrukkelijk tonen in de kasseienwedstrijden.
Maar waarom Boonen een kwal is ontgaat mij even. Is wat mij betreft juist iemand die altijd in de aanval is, nooit te beroerd is om mee te werken in een kopgroep en volgens mij ook gewoon een toffe kerel is. Dat de Belgen hem af en toe behoorlijk ophemelen vind ik soms ook wel vervelend, maar ik zie toch graag zulke renners. Net zoals bijvoorbeeld een Flecha.
HRHR
HR

KingKong
Basisspeler

Reg.: 17 augustus 2007

Dmitri Karamazov schreef:

(...)

Ik vond het ook leuk dat Vanmarcke won, altijd goed om te zien dat die jonge gasten, net zoals bijvoorbeeld een Degenkolb, zich zo nadrukkelijk tonen in de kasseienwedstrijden.
Maar waarom Boonen een kwal is ontgaat mij even. Is wat mij betreft juist iemand die altijd in de aanval is, nooit te beroerd is om mee te werken in een kopgroep en volgens mij ook gewoon een toffe kerel is. Dat de Belgen hem af en toe behoorlijk ophemelen vind ik soms ook wel vervelend, maar ik zie toch graag zulke renners. Net zoals bijvoorbeeld een Flecha.
HR
Ben ik eigenlijk wel helemaal met je eens. Vind het lastig iets te zeggen over zijn persoonlijkheid, tenslotte kan die heel anders zijn in de media als in het dagelijks leven, maar als renner in de koers is het een aanwinst. Echt een genot in het voorjaar. Koers zonder Boonen in het voorjaar zou een stuk minder aantrekkelijk zijn.
HR
HR

Widink
Moderator

Dmitri Karamazov schreef:

(...)

HR
Misschien had ik het anders moeten verwoorden dan. Ik stoor me eigenlijk meer aan het gedrag van de Belgen rondom de persoon Boonen. Verder natuurlijk een leuke renner om erbij te hebben. Dat staat buiten kijf.
HR
HR

Dmitri Karamazov
Lid 2de elftal

Reg.: 31 augustus 2010

Widink schreef:

(...)

Misschien had ik het anders moeten verwoorden dan. Ik stoor me eigenlijk meer aan het gedrag van de Belgen rondom de persoon Boonen. Verder natuurlijk een leuke renner om erbij te hebben. Dat staat buiten kijf.
HR
Dan zijn we het helemaal met elkaar eens.

Zaterdag Strade Bianche, een hele leuke koers die deels over onverharde wegen gaat. Twee jaar geleden was er ook een etappe in de Giro die deels over dit parcours ging. Dat leverde heel veel spektakel op, onder andere doordat door de regen de wegen één grote modderpoel waren geworden. Vorig jaar is deze koers gewonnen door Gilbert.

Parijs-Nice gaat zondag weer beginnen. Dit jaar belooft wat leuker te worden dan vorig jaar, omdat er volgens mij minder tijdritkilometers en meer klimmen in het parcours is opgenomen. Ik heb er in ieder geval weer zin in.
HR
HR

MijnclubAFCA
International

Vak: 420
Reg.: 1 juni 2009

Za 03/03 15u00 Sporza wielrennen
Rechtstreeks verslag van de Strade Bianche. Commentaar: Renaat Schotte en Karl Vannieuwkerke

B)
HR
HR

Huis
Vedette

MijnclubAFCA schreef:

Za 03/03 15u00 Sporza wielrennen
Rechtstreeks verslag van de Strade Bianche. Commentaar: Renaat Schotte en Karl Vannieuwkerke

B)
HR
Hele mooie koers met sterk deelnemersveld. Gilbert, Evans, Nibali, Sagan en Cancellara om er maar een paar te noemen. Al is Gilbert nog niet in de vorm van vorig jaar. Kan ook bijna niet anders.
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Huis schreef:

(...)

Hele mooie koers met sterk deelnemersveld. Gilbert, Evans, Nibali, Sagan en Cancellara om er maar een paar te noemen. Al is Gilbert nog niet in de vorm van vorig jaar. Kan ook bijna niet anders.
HR
Was de apotheek gesloten?
HR
HR

Huis
Vedette

Madridista schreef:

(...)

HR
:D . Nieuwe ploeg. BMC zal wel een strenger anti- doping beleid hebben dan Lotto ;)
HR
HR

Van Damn
Basisspeler

Reg.: 29 november 2003

Madridista schreef:

(...)

HR
Ze pakken allemaal hoor, Madridista :B
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Van Damn schreef:

(...)

Ze pakken allemaal hoor, Madridista :B
HR
Ja, dat ben ik wel met je eens. Maar bij Gilbert waren de prestaties vorig jaar wel heel opvallend.
HR
HR

Huis
Vedette

Madridista schreef:

(...)

Ja, dat ben ik wel met je eens. Maar bij Gilbert waren de prestaties vorig jaar wel heel opvallend.
HR
Niet alleen Gilbert. Er waren er meer bij Lotto die ineens opvallend reden. Vanendert bijvoorbeeld.
HR
HR

Tulband
Lid 2de elftal

Vak: 424
Reg.: 11 oktober 2004

Westra pakt ritwinst bergop finish, netjes
HR
HR

jaaap
Lid 2de elftal

Reg.: 9 oktober 2004

Wel mooi hoe Vacansoleil hun positie van meest dubieuze ploeg in het peloton weet vast te houden.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 66,2% dat Athletic de Bilbao wint van Shakhtar Donetsk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Paris Saint-Germain FC.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!