Ajax Netwerk
donderdag 24 april 2014 - 20:50                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 108 »

HR

kaashater
Regelmatige invaller

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 8 mei 2007

quote:HR
Klaas de Jager schreef:

(...)

Wederom waren de verwachtingen vanwege zijn schijnbaar grote vorm redelijk hoog tav het wk van zondag, en wederom ligt die gozer vlak voor een 'moment supreme' op zijn bakkes omdat hij niet met druk en verwachtingen om kan gaan.Of blijven wij hier geloven dat het allemaal toeval en botte pech is dat hij nu al 2 jaar lang steeds op zijn muil dondert...

Robert Gesink is een klimtalent, absoluut geen topwielrenner en al helemaal geen topsporter. Deze knul mist ten ene male de mentaliteit om werkelijk uit te groeien tot een topper.Dat heb je of heb je niet, en hij heeft het gewoon niet.Integendeel, hij is een mentaal wrak, dat het ook in een gewoon dagelijks burgerbestaan ontzettend zwaar zou hebben gehad.

Robert Gesink is de vleesgworden Olympische gedachte en zou zich daar ook voor de rest van zijn carriere aan moeten comformeren in zijn kop : Meedoen is belangrijker dan winnen. Starten en finishen, zijn de enige aspiraties die dit brekebeentje zou mogen koesteren, en het wordt tijd dat hij een begeleider krijgt die hem daar van gaat overtuigen.

Triest dat een carriere moet eindigen zoals die nu bij hem eindigt, want deze jongen gaat niet meer op nivo komen, dat kun je echt vergeten. Die krijgt nu een jaar de tijd om te gaan piekeren, waar ie al in uitblonk, en die zien we, zo ben ik bang, niet meer terug.
HR
Want Gesink heeft nog nooit iets gewonnen in zijn leven, en ook niet om de eerste plek mogen strijden. Daarbij verwacht bijna niemand iets van het wk, aangezien onze geweldige bondscoach het idee heeft dat de wedstrijd in de alpen wordt gehouden.de enige van wie iets verwacht wordt is Boom.

Gesink een mentaal wrak noemen is helemaal triest, hij reed de Tour uit, terwijl iedereen vond dat hij moest stoppen, hij heeft zijn vader verloren aan de sport die hij zelf beoefend en werd juist geprezen hoe hij daar mee omgaat.

waarom ben je trouwens bang dat je hem niet meer terug ziet? hij kan er volgens jou toch geen zak van.
HR
HR

spelbos
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 1 juli 2006

Wie zijn de grote favorieten zondag?

Ik zet mijn geld op Breschel, die rijdt een thuiswedstrijd en kan goed aankomen.

Maar ben bang dat Gilbert er met de trui vandoor gaat(met behulp van die chinese medisch wetenschapper Dr. Ya Do-Ping)
HR
HR

JAN
Bankzitter

Uit: Aalsmeer
Vak: -
Reg.: 29 april 2006

spelbos schreef:

Ik zet mijn geld op Breschel, die rijdt een thuiswedstrijd en kan goed aankomen.

Maar ben bang dat Gilbert er met de trui vandoor gaat(met behulp van die chinese medisch wetenschapper Dr. Ya Do-Ping)
HR
Breschel rijdt hem niet, vanwege z`n gebroken vingers, dus die zal niet winnen. Benieuwd of een massasprint voorkomen kan worden, dan zal het een aanvaller moeten zijn die gaat winnen.
HR
HR

Huis
Vedette

Uit: Dronten
Vak: 415
Reg.: 6 maart 2003

spelbos schreef:

HR
Breschel start inderdaad niet zoals JAN al zei, verder geloof en hoop ik vooral niet dat het en massasprint gaat worden.Mocht dat wel het geval zijn dan gaat het tussen Cavendisch, Greipel en Farrar. De koers dient hard gemaakt te worden. Een WK hoort geen massasprint te worden. Vooral Belgie heeft daar baat bij. Gilbert moet Cavendisch, Farrar en Greipel kwijtspelen, want daar wint hij niet van in de sprint en Belgie heeft verder geen topsprinter in huis. Als de koers hard gemaakt kan worden, gaan de sterke mannen die een sprint in de benen hebben het uitmaken.( Sagan, Hushovd, Boasson Hagen, Gilbert, Bennati, en natuurlijk Freire!) Nederland moet aanvallend koersen en heeft met Boom, Ligthart en Mollema mannen die ook vrij rap zijn in een groepssprint. Vooral Boom heeft in de Ronde van GB laten zien steeds beter de kunnen sprinten. Hij verlsoeg daar in een oplopende sprint Cavendisch en werd een keer 2e achter Hushovd. Ik verwacht het niet, maar met Boom weet je het nooit. Hij is een winnaar en kan als geen ander pieken op kampioenschappen. Hij mag mij verbazen.

[Dit bericht is veranderd door Huis (op 22 september 2011 12:41:58).]
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

Huis schreef:

(...)

Vooral Boom heeft in de Ronde van GB laten zien steeds beter de kunnen sprinten. Hij verlsoeg daar in een oplopende sprint Cavendisch en werd een keer 2e achter Hushovd. Ik verwacht het niet, maar met Boom weet je het nooit. Hij is een winnaar en kan als geen ander pieken op kampioenschappen. Hij mag mij verbazen.
HR
Helaas niet gezien. Ik ben Boomfan van het eerste uur maar ik maak me zorgen over de afstand, voor zover ik kan nagaan moet Boom het nog steeds laten zien in de echt lange koersen. Hij is natuurlijk wel NL kampioen geweest met een zeer sterk staaltje op het einde (sneltrein Boom kwam langs, Moerenhout en Terpstra als ik me niet vergis stonden geparkeerd).
HR
HR

Huis
Vedette

Simon Wiesenthal schreef:

(...)

Helaas niet gezien. Ik ben Boomfan van het eerste uur maar ik maak me zorgen over de afstand, voor zover ik kan nagaan moet Boom het nog steeds laten zien in de echt lange koersen. Hij is natuurlijk wel NL kampioen geweest met een zeer sterk staaltje op het einde (sneltrein Boom kwam langs, Moerenhout en Terpstra als ik me niet vergis stonden geparkeerd).
HR
Sinds Parijs-Roubaix heb ik daar geen twijfels meer over. Hij reed daar zo'n sterke finale en kon als enige van de favorieten mee met Cancellara en Hushovd op de laatste kasseienstrook. Op het moment dat hij na het Bos van Wallers in die groep met Vansummeren lek reed, denk ik zelfs dat hij zonder die lekke band had kunnen winnen. Maar nogmaals het is vaak alles of niets bij hem. Maar hij kan op kampioenschappen vaak iets extra's.

Anderzijds, hij is 26 jaar en een beetje te vergelijken met Gilbert. Toen die 25/26 was zei men ook altijd dat hij de afstand niet aankon. Maar door de jaren heen heeft die inhoud en ervaring opgedaan en is nu onverslaanbaar op zijn terein. Klassiekers en eendagskoersen moet je leren rijden. Kijk eens naar de winnaars van de grootste klassiekers van de afgelopen jaren. Op een toen nog jonge Boonen na zijn het allemaal oudere ervaren renners.

[Dit bericht is veranderd door Huis (op 22 september 2011 13:10:10).]
HR
HR

Klaas de Jager
Internationale topspeler

Vak: 126
Reg.: 11 februari 2008

kaashater schreef:

(...)

Want Gesink heeft nog nooit iets gewonnen in zijn leven, en ook niet om de eerste plek mogen strijden. Daarbij verwacht bijna niemand iets van het wk, aangezien onze geweldige bondscoach het idee heeft dat de wedstrijd in de alpen wordt gehouden.de enige van wie iets verwacht wordt is Boom.

Gesink een mentaal wrak noemen is helemaal triest, hij reed de Tour uit, terwijl iedereen vond dat hij moest stoppen, hij heeft zijn vader verloren aan de sport die hij zelf beoefend en werd juist geprezen hoe hij daar mee omgaat.

waarom ben je trouwens bang dat je hem niet meer terug ziet? hij kan er volgens jou toch geen zak van.
HR
Nee, Gesink heeft nimmer iets aansprekends gewonnen. In het land der blinden is eenoog koning, en dat geldt al jaren zo in Nederland fietsland. Er worden jaarlijks tientallen miljoenen gepompt in opleiding en proforganisaties, en zodra een tuimelaar als Gesink eens een dag in het seizoen in de buurt van echte toppers kan blijven is ie meteen potentieel tourwinnaar, terwijl de werkelijkheid bewijst dat ie nauwelijks in staat is om 50 kilometer achter elkaar op zijn fiets te blijven zitten...

Inderdaad is Gesink mentaal labiel, zo niet een compleet wrak, want hij heeft geen idee van wat hij nou eigenlijk aan het doen is, en waarbij zijn begeleiding al helemaal van het allerergste amateurnivo is. Dat hij de Tour uitreed zegt daar eigenlijk al genoeg over. Een topper met gezond verstand en een beetje langere termijn visie weet wanneer ie zijn verlies moet pakken en was afgestapt om zich geestelijk en lichamelijk voor te gaan bereiden op het naseizoen. Zoniet onze Robert. Denkend mentale en fysieke weerbaarheid op te doen door kansloos en geknakt door te kloten tot op de Champs Elysee, en daarna weer hopend in vorm te komen in wedstrijden uit de bitterballenleague aan de andere kant van de wereld, daarbij zijn volslagen labiliteit totaal uit het oog verliezend. Zijn nieuwe buiteling met dramatische gevolgen komen echt niet uit de lucht vallen maar zijn een direct gevolg van het gebrek aan zelfkennis van Gesink zelf, en het volslagen gebrek aan deskundige begeleiding.

Dat ik bang ben dat we hem niet meer terug zien heeft te maken met het feit dat ik vindt dat er toch zo nu en dan wat te schaterlachen moet zijn in de sport. En dat zou een stuk minder worden zonder slapstick-helden als Gesink.
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Huis schreef:

(...)

Sinds Parijs-Roubaix heb ik daar geen twijfels meer over. Hij reed daar zo'n sterke finale en kon als enige van de favorieten mee met Cancellara en Hushovd op de laatste kasseienstrook. Op het moment dat hij na het Bos van Wallers in die groep met Vansummeren lek reed, denk ik zelfs dat hij zonder die lekke band had kunnen winnen. Maar nogmaals het is vaak alles of niets bij hem. Maar hij kan op kampioenschappen vaak iets extra's.HR
Huh Boom mee met Canc en Hushovd? Niet goed genoeg opgelet toen kennelijk. Maar goed te horen, ik zeg al tijden dat Boom de opvolger van Knaven gaat worden als het gaat om PR.

Anderzijds, hij is 26 jaar en een beetje te vergelijken met Gilbert. Toen die 25/26 was zei men ook altijd dat hij de afstand niet aankon. Maar door de jaren heen heeft die inhoud en ervaring opgedaan en is nu onverslaanbaar op zijn terein. Klassiekers en eendagskoersen moet je leren rijden. Kijk eens naar de winnaars van de grootste klassiekers van de afgelopen jaren. Op een toen nog jonge Boonen na zijn het allemaal oudere ervaren renners.
HR
Eens, ik ben dan ook niet ongeduldig met Boom noch Gesink.
HR
HR

Huis
Vedette

(...)

Huh Boom mee met Canc en Hushovd? Niet goed genoeg opgelet toen kennelijk. Maar goed te horen, ik zeg al tijden dat Boom de opvolger van Knaven gaat worden als het gaat om PR.

HR
http://www.youtube.com/watch?v=z24N1GhAM70&feature=related

Heb effe voor je opgezocht. :) Samen met Ballan, Hushovd en Cancellara op Carrefour L Abre de zwaarste en laatste strook in PB waar o.a. Flecha en leukemans moesten lossen. Dus eigenlijk hoorde Boom bij de beste 4/5 in de koers.
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Huis schreef:

(...)

http://www.youtube.com/watch?v=z24N1GhAM70&feature=related

Heb effe voor je opgezocht. :) Samen met Ballan, Hushovd en Cancellara op Carrefour L Abre de zwaarste en laatste strook in PB waar o.a. Flecha en leukemans moesten lossen. Dus eigenlijk hoorde Boom bij de beste 4/5 in de koers.
HR
Ha cheers! PR en RvV en dan een hele hele tijd niets imo. Ik was ook op de belg aan het kijken en gefocust op Tjanlingi en Van Summeren. Voor de rest heeft mn geheugen me gewoon in de steek gelaten. ;)
HR
HR

Amsterhammer
Idool

Reg.: 31 juli 2005

Ik vrees dat deze WK Cavendish op het lijf geschreven is. Met Wiggins en Froome als meesterknechten....
HR
HR

Huis
Vedette

(...)

Ha cheers! PR en RvV en dan een hele hele tijd niets imo. Ik was ook op de belg aan het kijken en gefocust op Tjanlingi en Van Summeren. Voor de rest heeft mn geheugen me gewoon in de steek gelaten. ;)
HR
:) kan gebeuren. Iig is Boom de komende jaren zonder materiaalpech een van de kanshebbers in PB.
HR
HR

Loki
Vedette

Reg.: 14 februari 2009

Boom is onze grootste kanshebber op een klassiekerzege in de komende jaren. Maar wel alleen PR helaas, heel mss de RVV maar in de amstel en andere wedstrijden is ie kansloos.

Overigens zijn dit de 2 mooiste eendagswedstrijden ter wereld, dat ben ik geheel met simon eens. Waarbij ik persoonlijk RVV de allermooiste vind, ook met het nieuwe parcours ;) .

Voor het WK gok ik op een Noor of een Sloveen. Cavendish en Gilbert zullen het niet worden, je hebt meer sprintkracht maar ook meer heuvelkracht nodig, een ideale mix zal winnen.
HRHR
HR

Huis
Vedette

Amsterhammer schreef:

Ik vrees dat deze WK Cavendish op het lijf geschreven is. Met Wiggins en Froome als meesterknechten....
HR
Toch ben ik benieuwd hoe Cavendisch gebracht wordt zonder zijn HTC trein. Renshaw, Eisel, Tony Martin etc. Cavendisch's zwakte is dat hij een sprinttrein nodig heeft om te winnen. Hij moet op topsnelheid gebracht worden. Hij kan niet ala Freire of Hushovd zijn gang gaan, positie zoeken en dan de sprint winnen. Elke keer dat hij verslagen werd is dat gebeurt op de momenten dat hij geen ploeg meer had om de sprint aan te trekken. Natuurlijk zijn Wiggins, Froome en Gerraint Thomas hele sterke renners, maar die zijn als Sky renners niet op Cavendisch ingesteld maar wel op Boasson Hagen bijvoorbeeld.
HR
HR

Huis
Vedette

Loki schreef:

Boom is onze grootste kanshebber op een klassiekerzege in de komende jaren. Maar wel alleen PR helaas, heel mss de RVV maar in de amstel en andere wedstrijden is ie kansloos.

Overigens zijn dit de 2 mooiste eendagswedstrijden ter wereld, dat ben ik geheel met simon eens. Waarbij ik persoonlijk RVV de allermooiste vind, ook met het nieuwe parcours ;) .

Voor het WK gok ik op een Noor of een Sloveen. Cavendish en Gilbert zullen het niet worden, je hebt meer sprintkracht maar ook meer heuvelkracht nodig, een ideale mix zal winnen.HR
Huh? Volgens mij is juist Gilbert bij uitstek de renner met de meest ideale mix van sprint en heuvelkracht. Ik mkan niemand bedenken die het meer heeft dan hij. Ik neem aan dat je met Sloveen, Sagan bedoelt? Groot talent en zeker kanshebber, maar als je het over ideale mix hebt is Gilbert toch (nog) zeker een stuk completer.

Boom heeft wel de potentie voor de heuvelkoersen. Vooral LBL moet hem liggen, echter is een combinatie met Rvv, PB en daarna Amstel Gold en LBL bijna niet te doen als je alle wedstrijden top wilt zijn. Gilbert doet dat wel alleen slaat die PB over.
HR
HR

Loki
Vedette

Reg.: 14 februari 2009

Huis schreef:

(...)

Huh? Volgens mij is juist Gilbert bij uitstek de renner met de meest ideale mix van sprint en heuvelkracht. Ik mkan niemand bedenken die het meer heeft dan hij. Ik neem aan dat je met Sloveen, Sagan bedoelt? Groot talent en zeker kanshebber, maar als je het over ideale mix hebt is Gilbert toch (nog) zeker een stuk completer.

Boom heeft wel de potentie voor de heuvelkoersen. Vooral LBL moet hem liggen, echter is een combinatie met Rvv, PB en daarna Amstel Gold en LBL bijna niet te doen als je alle wedstrijden top wilt zijn. Gilbert doet dat wel alleen slaat die PB over.
HR
Heuvelexplosiviteit en sprintexplosiviteit. Daartussen moet je de mis hebben. Het gaat een sprint worden met een aanzienlijke groep zondag. Dat gaat Gilbert niet winnen maar Cavendish ook niet. Gilbert kan wel top 5 rijden, Cavendish denk ik niet op dit parcours. Zolder 2002 was de laatste massasprint (Madrid 2005 en vorig jaar was een vergelijkbaar parcours qua zwaarte met zondag).

Volgend jaar komt er een Gilbert parcours. Meestal is er een Gilbert parcours, gewoon zeer heuvelachtig met elke ronde wat zware klimmetjes tot aan 10%. In 95 was er een absurd bergparcours maar dat beviel niet echt.
HR
HR

spelbos
Legende

Reg.: 1 juli 2006

Zullen de Rabo renners stiekum voor Renshaw gaan rijden, mocht het zover komen.

Nu Breschel niet meedoet, richt ik mijn pijlen op marcel Kittel, aangezien Duitsland al grossiert in truien.
HR
HR

RodyTur10
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hoogeveen
Droomaankoop: Jeffrey Gouweleeuw
Reg.: 29 januari 2011

Huis schreef:

(...)

HR
Peter Sagan is een Slowaak. Denk dat de Slovenen en Slowaken het wel een keer zat zijn dat ze telkens door elkaar worden gehaald :B . Slovenië zal gokken op Grega Bole die Plouay al wist te winnen in een sterk deelnemersveld, klopte ondermeer Gerrans, Voeckler, Hushovd, Rojas en Gilbert.

Voor mij zijn dit de kanshebbers (Diktgedrukt (topfavoriet), Schuingedrukt (gevaarlijke outsider), ik tip E.B. Hagen als winnaar):

Cavendish, Greipel*, Ciolek, Hushovd, Hagen***, Gilbert, Van Avermaet, Boom, Bennati, Goss, Gerrans, Sutton, Feillu, Voeckler, Bole, Freire, Rojas, Cancellara, Farrar, Sagan**

Ik verwacht dus niet dat de winnaar uit de grootste wielerlanden (Italië of Spanje) komt. Duitsland, Engeland en Australië hebben de beste sprintersploegen en lijken mij in staat om de koers te kunnen controleren, zeker als Spanje en Italië zo dom zijn om ook mee te helpen met een sprintvoorbereiding (Rojas, Freire en Bennati zijn niet snel genoeg). Voor Nederland is er hoop met Boom, maar dan moet de koers echt hard gemaakt worden.

[Dit bericht is veranderd door RodyTur10 (op 22 september 2011 16:15:34).]
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

RodyTur10 schreef:

(...)

ik tip E.B. Hagen als winnaar):

HR
Daar sluit ik me bij aan of anders mijn stiekeme held Thor. B)

Ik vond EBH echt indrukwekkend in die etappe in de Tour dat hij oa Mollema zn hielen liet zien. Waren mooie beelden tijdens die gevaarlijke afdaling door het bos over kronkelende kleine weggetjes met die Hagen als een soort skieer op zn fiets (heeft ie ook ervaring mee).

Maar ik hoop natuurlijk op Boom, ik zat toch op youtube en zag hem nog ff zijn tweede etappe winnen in GB (wist ik niet eens), tis een rare kwibus die Lars.
HR
HR

KingKong
Basisspeler

Reg.: 17 augustus 2007

(...)

HR
De afstand is al over gesproken, maar ik wilde eigenlijk nog zeggen dat ik vooral hoop dat Boom de stap naar winnaar van grote koersen zet, omdat het anders zo ontzettend zonde zou zijn van het veldrit talent dat er eigenlijk verloren is gegaan met zijn overstap naar de weg. Kon toch wel van hem genieten in het veld.

Ben overigens best wel voorstander van een renner als Hushovd of eventueel Hagen in de regenboogtrui, mooie renners die je het hele jaar door ziet als het echt koers is. Vind het eigenlijk altijd een aanfluiting als het wk uitmond in een sprint, zo'n trui moet voor een 1dags renner zijn, Cavendish, hoe goed die dan ook is, in een regenboogtrui zou mijn wielerhart niet bepaald sneller doen kloppen.

[Dit bericht is veranderd door KingKong (op 23 september 2011 01:14:26).]
HR
HR

Zlatanist
Vedette

Vak: 411
Reg.: 10 juni 2009

Ik denk ook Boasson Hagen. Gewoon een ijzersterke renner. Cavendish uiteraard wel bij de favorieten op zo'n parcours. De Nederlanders rijden voor spek en bonen mee, maar dat zijn we gewend.
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

KingKong schreef:

(...)

De afstand is al over gesproken, maar ik wilde eigenlijk nog zeggen dat ik vooral hoop dat Boom de stap naar winnaar van grote koersen zet, omdat het anders zo ontzettend zonde zou zijn van het veldrit talent dat er eigenlijk verloren is gegaan met zijn overstap naar de weg. Kon toch wel van hem genieten in het veld.HR
Ja al was het maar dat Boom stoicijns tussen de lucht van braadworst, friet en pils voor, zeg 7, Zuiderburen zn koersen won. Kan me nog herinneren dat HET duel Boom vs Albert uitgevochten diende te worden bij het wk voor beloftes en Lars dacht: Niels ik zie je wel bij de finish.

Maar eerlijk gezegd ben ik een beetje afgeknapt op t veldrijden door het imo toch wel erg chauvinistische publiek in Belgie en hij is natuurlijk ook al wk veldrijden bij de elite geweest, dus wat valt er nog te winnen in een sport waar slechts een paar landen in geinteresseerd zijn. :denk

Ben overigens best wel voorstander van een renner als Hushovd of eventueel Hagen in de regenboogtrui, mooie renners die je het hele jaar door ziet als het echt koers is. Vind het eigenlijk altijd een aanfluiting als het wk uitmond in een sprint, zo'n trui moet voor een 1dags renner zijn, Cavendish, hoe goed die dan ook is, in een regenboogtrui zou mijn wielerhart niet bepaald sneller doen kloppen.
HR
Tja hoe Cipollini won is niet leuk, maar dat vond ik eigenlijk ook van Tornado Tom hoewel ik wel sympathie voor hem heb (eraf worden gereden maar met dank aan Peter van Petegem terug kunnen komen en de sprint winnen).

Maar goed EBH is natuurlijk ook nog jong, hij heeft echter de eer om met de "master of tactics" Thor te mogen samenrijden. Nee als het niet Boom wordt dan maar 1 van de 2 Noren (of Gilbert), sympathieke gasten ook.

[Dit bericht is veranderd door Simon Wiesenthal (op 23 september 2011 07:08:09).]
HR
HR

Huis
Vedette

(...)

Tja hoe Cipollini won is niet leuk, maar dat vond ik eigenlijk ook van Tornado Tom hoewel ik wel sympathie voor hem heb (eraf worden gereden maar met dank aan Peter van Petegem terug kunnen komen en de sprint winnen).

Maar goed EBH is natuurlijk ook nog jong, hij heeft echter de eer om met de "master of tactics" Thor te mogen samenrijden. Nee als het niet Boom wordt dan maar 1 van de 2 Noren (of Gilbert), sympathieke gasten ook.
HR
Eens. Ik ben ook wel fan van de Noren, vooral omdat ze gewoon altijd willen koersen. Nooit lafjes rijden en om overwinningen als Hushovd dit jaar in de Tour, waar hij gewoon een etappe wint over de Tourmalet.

Ik heb net de WK koers voor junioren vrouwen gezien en moet zeggen dat het parcours echt tegenvallend is. Een beetje getrainde prof moet dit gewoon aankunnen. Het zal me niet verbazen als er zo maar een man of 80 bij elkaar blijft. In mijn ogen een aanfluiting voor een WK.
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Huis schreef:

(...)

Eens. Ik ben ook wel fan van de Noren, vooral omdat ze gewoon altijd willen koersen. Nooit lafjes rijden en om overwinningen als Hushovd dit jaar in de Tour, waar hij gewoon een etappe wint over de Tourmalet.HR
Ja wat een camphaan is het ook, dan kiest ie gewoon ff zn dagje uit. :D Hij is idd van vele markten thuis, enkele jaren terug toen ie ff wat punten wilde sprokkelen voor groen zag je hem dan ook plots in de kopgroep voor een etappe over 3 hc's of zoiets er eerst keihard afgereden worden, dan in de afdaling erop en erover, ff 6 punten in de tas, nog wat eten en zn fanclub en de cameraman groeten en dat was het dan weer voor die etappe. Thor is held. B)

Ik heb net de WK koers voor junioren vrouwen gezien en moet zeggen dat het parcours echt tegenvallend is. Een beetje getrainde prof moet dit gewoon aankunnen. Het zal me niet verbazen als er zo maar een man of 80 bij elkaar blijft. In mijn ogen een aanfluiting voor een WK.
HR
Dat zou idd heel jammer zijn dus de koers moet keihard worden gemaakt, wellicht iets voor een groep van een man of 15 (met wat luitenanten daarbij van toplanden) die na de vroege vlucht er zeg 60 km van het einde vandoor mogen gaan waarna het peleton het goed vindt?
HR
HR

Amsterhammer
Idool

Reg.: 31 juli 2005

(...)

..........Thor is held..........
HR
Helemaal mee eens - altijd een genot om naar deze coureur te kijken, bijzonder hoe hij zich dit jaar heeft laten zien in de kampioenstrui! B)
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 78,6% dat Valencia wint van Sevilla FC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Heracles Almelo-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!