Ajax Netwerk
donderdag 21 augustus 2014 - 06:21                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 108 »

HR

Loki
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 14 februari 2009

Lekker, de sprinttrui voor Mollema en een 4de plek in het AK. Mooie Vuelta gereden. Net geen podium helaas, met nog een zware bergrit extra had ie het gered tov Wiggins.
HR
HR

KingKong
Basisspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 17 augustus 2007

Eerste trui in een grote ronde sinds Eddy Bouwmans de witte trui won in de Tour in 1992.

[Dit bericht is veranderd door KingKong (op 11 september 2011 19:27:33).]
HR
HR

Tulband
Lid 2de elftal

Vak: 424
Reg.: 11 oktober 2004

Vond het zwakke vuelta, Die cobo haalt niet eens top-15 in de tour
HR
HR

KingKong
Basisspeler

quote:HR
Tulband schreef:

Vond het zwakke vuelta, Die cobo haalt niet eens top-15 in de tour
HR
Misschien waar, lastig te vergelijken, de tour komt natuurlijk neer op 2/3 aankomsten bergop en voor de rest is het vlak, heuvelachtig, of er gebeurt niks. Daarbij, wat maakt het nou uit dat deze jongen niet hoog eindigt in de tour? Het was een spannende aangelegenheid waarbij veel mensen in de buurt lagen van elkaar qua niveau. Dan rijden ze maar 2km/u langzamer een berg op, verschil zie je toch niet als ze allemaal 2km/u langzamer omhoog rijden. Ik heb mooie etappes gezien, en mooie strijd, en de hele 3weken koers, ik heb dan ook genoten van deze Vuelta. Op dat laatste week van de tour na, was het nou niet bepaald een hoogstaande spannende aangelegenheid, eerder een saaie bedoening.

[Dit bericht is veranderd door KingKong (op 11 september 2011 22:12:59).]
HR
HR

Loki
Vedette

Top 15 kan ie zeker, doe niet zo gek man. Top 5 niet nee. De Tour is nu eenmaal de creme de la creme, en de vuelta is de minste ronde. Vuelta is mooi om te zien klaar. Mollema 4de, dan kan ie top 15 in de tour met wat geluk. Ik zou hem schaduwkopman maken om Gesink wat te ontlasten. Moet wel erbij zeggen dat een Gesink in topvorm die zich puur hierop richt deze Vuelta zou winnen.
HR
HR

Huis
Vedette

Uit: Dronten
Vak: 415
Reg.: 6 maart 2003

Loki schreef:

Top 15 kan ie zeker, doe niet zo gek man. Top 5 niet nee. De Tour is nu eenmaal de creme de la creme, en de vuelta is de minste ronde. Vuelta is mooi om te zien klaar. Mollema 4de, dan kan ie top 15 in de tour met wat geluk. Ik zou hem schaduwkopman maken om Gesink wat te ontlasten. Moet wel erbij zeggen dat een Gesink in topvorm die zich puur hierop richt deze Vuelta zou winnen.
HR
10. PERAUD Jean-Christophe
11. ROLLAND Pierre
12. TAARAMÄE Rein
13. DE WEERT Kevin
14. COPPEL Jérôme
15. JEANNESSON Arnold

Dit zijn de nummers 10 t/m 15 van de afgelopen Tour. Ik zou zeggen. Een Mollema in de vorm die hij de in Vuelta had moet dit toch minstens ook kunnen.
Ik ben het helemaal met je eens dat Gesink zich een op de Vuelta of Giro moet richten. Die kan hij gewoon winnen. Veel aankomsten bergop en weinig vlakke tijdritkilometers. Deze Vuelta had een Gesink in vorm absoluut kunnen winnen. Ik vind het zelfs een gemiste kans. Als ik zijn huidige vorm zie in de Canadese koersen dan lijkt me dat hij met die vorm ook de Vuelta had kunnen rijden.
HR
HR

KingKong
Basisspeler

Geen Muur van Geraardsbergen meer in de Ronde van Vlaanderen. Onbegrijpelijke actie, dat je zo'n monument uit het parkoers haalt en dan vervolgens een soort veredeld criterium als finale neerlegt. Commercie triomfeert weer eens zullen we maar zeggen.
HR
HR

Loki
Vedette

KingKong schreef:

Geen Muur van Geraardsbergen meer in de Ronde van Vlaanderen. Onbegrijpelijke actie, dat je zo'n monument uit het parkoers haalt en dan vervolgens een soort veredeld criterium als finale neerlegt. Commercie triomfeert weer eens zullen we maar zeggen.
HR
Ik denk dat het een goede beslissing is. Nu ligt het allemaal wat dichter bij elkaar. Je moest eens weten wat daar aan de hand is op die zondag, het publiek rijdt van locatie tot locatie, er ontstond een onveilige situatie. Er staan honderdduizenden mensen langs de weg bij die wedstrijd. Het is vergelijkbaar met de Alpe Duez qua drukte alleen dan beweegt het zich rond als een zwerm.

Ze haddend e Muur wel vroeg in het parcours kunnen leggen, om de historische waarde ietwat intact te houden. Maja wat heb je aan een muur op 200 km van de streep.
HR
HR

KingKong
Basisspeler

Loki schreef:

(...)

Ik denk dat het een goede beslissing is. Nu ligt het allemaal wat dichter bij elkaar. Je moest eens weten wat daar aan de hand is op die zondag, het publiek rijdt van locatie tot locatie, er ontstond een onveilige situatie. Er staan honderdduizenden mensen langs de weg bij die wedstrijd. Het is vergelijkbaar met de Alpe Duez qua drukte alleen dan beweegt het zich rond als een zwerm.

Ze haddend e Muur wel vroeg in het parcours kunnen leggen, om de historische waarde ietwat intact te houden. Maja wat heb je aan een muur op 200 km van de streep.
HR
Wat betreft dat ding op 200km van de streep leggen ben ik het met je eens, dat heeft inderdaad weinig nut. Wat betreft het andere, ik moet je woord er voor aannemen ben er namelijk nooit geweest tijdens de Ronde. Als het om de veiligheid te doen is geweest dan kan ik er ook nog wel inkomen.
HR
HR

Loki
Vedette

KingKong schreef:

(...)

Wat betreft dat ding op 200km van de streep leggen ben ik het met je eens, dat heeft inderdaad weinig nut. Wat betreft het andere, ik moet je woord er voor aannemen ben er namelijk nooit geweest tijdens de Ronde. Als het om de veiligheid te doen is geweest dan kan ik er ook nog wel inkomen.
HR
Het gaat ook om geld natuurlijk.

http://nos.nl/audio/273454-vanwalleghem-muur-is-te-vervangen.html.html

Ik weet niet in hoeverre je de streek kent, maar de Muur ligt nogal uit de slag van de rest van de mooie beklimmingen. Door nu naar Oudenaarde te gaan en die rondjes te rijden zit je dicht bij het vuur en wordt de finale zwaarder. Ook wordt het zwaartepunt verlegd naar later in de koers, ik vond dat wel mooi altijd dat de RVV altijd voor vroege schifting zorgde, maar de laatste 40 KM waren nooit echt superzwaar en ik vond de finish weinig allure hebben, de Muur is geweldig maar wat daarna kwam was nooit echt mooi. Oudenaarde ligt centraler en straalt meer uit dan Meerbeke.

Bovendien wordt nu de oude kwaremont de scherprechter ipv de muur en ik vind de oude kwaremont de mooiste beklimming van Vlaanderen, maar dat is persoonlijke smaak.
HR
HR

Huis
Vedette

Loki schreef:

(...)

Het gaat ook om geld natuurlijk.

http://nos.nl/audio/273454-vanwalleghem-muur-is-te-vervangen.html.html

Ik weet niet in hoeverre je de streek kent, maar de Muur ligt nogal uit de slag van de rest van de mooie beklimmingen. Door nu naar Oudenaarde te gaan en die rondjes te rijden zit je dicht bij het vuur en wordt de finale zwaarder. Ook wordt het zwaartepunt verlegd naar later in de koers, ik vond dat wel mooi altijd dat de RVV altijd voor vroege schifting zorgde, maar de laatste 40 KM waren nooit echt superzwaar en ik vond de finish weinig allure hebben, de Muur is geweldig maar wat daarna kwam was nooit echt mooi. Oudenaarde ligt centraler en straalt meer uit dan Meerbeke.

Bovendien wordt nu de oude kwaremont de scherprechter ipv de muur en ik vind de oude kwaremont de mooiste beklimming van Vlaanderen, maar dat is persoonlijke smaak.
HR
De Muur is in mijn ogen een monument in de ronde op de plek waar die in het parcours lag, met daarna de Bosberg. Dat die finale weinig allure heeft ben ik niet met je eens. 3x een rondje Oude Kwaremont-Paterberg is wellicht wat zwaarder, maar doet afbreuk aan de echte authentieke klassieker De Ronde Van Vlaanderen.

Deze wijziging in het parcours is nou net de reden waarom de Amstel Gold Race nooit de allure heeft van de De Ronde v Vlaanderen of Prijs-Roubaix. Het is niet authentiek. 3 x de Cauberg is leuk en zwaar maar is gewoon een criterium. je gaat Parijs-Roubaix toch ook niet rijden met drie x een rondje in het Bos van Wallers of op kasseien strook Carefour de L 'abre.
HR
HR

Loki
Vedette

Huis schreef:

(...)

De Muur is in mijn ogen een monument in de ronde op de plek waar die in het parcours lag, met daarna de Bosberg. Dat die finale weinig allure heeft ben ik niet met je eens. 3x een rondje Oude Kwaremont-Paterberg is wellicht wat zwaarder, maar doet afbreuk aan de echte authentieke klassieker De Ronde Van Vlaanderen.

Deze wijziging in het parcours is nou net de reden waarom de Amstel Gold Race nooit de allure heeft van de De Ronde v Vlaanderen of Prijs-Roubaix. Het is niet authentiek. 3 x de Cauberg is leuk en zwaar maar is gewoon een criterium. je gaat Parijs-Roubaix toch ook niet rijden met drie x een rondje in het Bos van Wallers of op kasseien strook Carefour de L 'abre.
HR
Vind het niet echt te vergelijken, maar er zit net als in de AGR variatie in de lussen. Maar de Muur ligt wel buiten het hart van de Vlaamse Ardennen en de bosberg en andere klimmetjes (buiten de muur) in de laatste 50 KM van de RVV waren niet echt zwaar. Nu is dat met die Kwaremont/Paterberg combinatie opgelost. De finale is nu zwaarder, het zwaartepunt van de RVV is verlegd meer naar de finale toe. Ik vond RVV parcourstechnisch ook een mooie wedstrijd, omdat er altijd vroeg gekoerst werd mss is dat nu weg, maar ik denk dat dit een mooi (beter) uitgebalanceerd parcours is. We gaan het zien op 1 april! Blijft toch de mooiste wedstrijd die der is.
HR
HR

Huis
Vedette

Loki schreef:

(...)

Vind het niet echt te vergelijken, maar er zit net als in de AGR variatie in de lussen. Maar de Muur ligt wel buiten het hart van de Vlaamse Ardennen en de bosberg en andere klimmetjes (buiten de muur) in de laatste 50 KM van de RVV waren niet echt zwaar. Nu is dat met die Kwaremont/Paterberg combinatie opgelost. De finale is nu zwaarder, het zwaartepunt van de RVV is verlegd meer naar de finale toe. Ik vond RVV parcourstechnisch ook een mooie wedstrijd, omdat er altijd vroeg gekoerst werd mss is dat nu weg, maar ik denk dat dit een mooi (beter) uitgebalanceerd parcours is. We gaan het zien op 1 april! Blijft toch de mooiste wedstrijd die der is.
HR
Ieder zijn mening natuurlijk :P , maar het mooie van de Ronde van Vlaanderen was altijd dat deze zich onderscheidde van de eindeloze reeks voorbereidingskoersen in Vlaanderen. E3 Prijs, Kuurne B Kuurne, Dwars door Vlaaderen etc...eindigen allemaal met de Oude Kwaremonte en Paterberg als laatste hellingen. Vlaanderen was juist de koers die de tegenovergestelde richting had. Zodanig was de ronde niet alleen Vlaanderens belangrijkste wedstrijd, maar ook degene met het meest eigen parcours. Daarnaast werden in alle voorbereidingskoersen een deel van de hellingen van de ronde aangedaan. De ronde van vlaanderen had echter (bijna) alle belangrijke (kassei-)hellingen. Nu beperkt men het tot 2 hellingen en een beetje de Koppenberg. De Taaienberg, Eikenberg en Molenberg zijn een beetje weggemoffeld en andere hellingen worden niet eens meer aangedaan. Laat staan dat er een aantal nieuwe interessante hellingen in zouden zitten. Wellicht is de finale hiermee iets zwaarder maar aan de andere kant zal het koersgedrag passiever worden. Iedereen zal wachtten tot de laatste beklimming van de Oude kwaremont en Paterberg, waar de koers op het oude parcours veel vroeger losbarste en men niet wachtte tot aan de Muur. Jammer.
HRHR
HR

MrBuijs
Internationale topspeler

Reg.: 18 maart 2004

Voor mij is het de laatste 50 meter muur altijd het moment van de ronde. Als ik denk aan de ronde denk ik altijd aan dit moment, dus zeker zonde van de verandering.
HR
HR

Babelindespits
Internationale topspeler

Reg.: 4 februari 2003

Huis schreef:

(...)

Ieder zijn mening natuurlijk :P , maar het mooie van de Ronde van Vlaanderen was altijd dat deze zich onderscheidde van de eindeloze reeks voorbereidingskoersen in Vlaanderen. E3 Prijs, Kuurne B Kuurne, Dwars door Vlaaderen etc...eindigen allemaal met de Oude Kwaremonte en Paterberg als laatste hellingen. Vlaanderen was juist de koers die de tegenovergestelde richting had. Zodanig was de ronde niet alleen Vlaanderens belangrijkste wedstrijd, maar ook degene met het meest eigen parcours. Daarnaast werden in alle voorbereidingskoersen een deel van de hellingen van de ronde aangedaan. De ronde van vlaanderen had echter (bijna) alle belangrijke (kassei-)hellingen. Nu beperkt men het tot 2 hellingen en een beetje de Koppenberg. De Taaienberg, Eikenberg en Molenberg zijn een beetje weggemoffeld en andere hellingen worden niet eens meer aangedaan. Laat staan dat er een aantal nieuwe interessante hellingen in zouden zitten. Wellicht is de finale hiermee iets zwaarder maar aan de andere kant zal het koersgedrag passiever worden. Iedereen zal wachtten tot de laatste beklimming van de Oude kwaremont en Paterberg, waar de koers op het oude parcours veel vroeger losbarste en men niet wachtte tot aan de Muur. Jammer.
HR
Zouden ze niet gewoon Gilbert willen laten winnen?
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

Babelindespits schreef:

(...)
Zouden ze niet gewoon Gilbert willen laten winnen?
HR
Die won al bijna dit jr toen hij wegsprong op de bosberg maar idd zn makke is dat hij alleen op t vlakke (vaak) toch te weinig snelheid kan ontwikkelen. Zonde idd dat ze t parcours hebben veranderd. Ik vind vooral dat stuk tussen de Muur en de bosberg met ook nog die mooie aanloop richting bosberg juist te gek. Hoewel de koppenberg het mooiste beeld geeft vind ik de kwaremont ook de mooiste beklimming, heeft ook nog een mooie uitloop zeg maar. We gaan het zien, ik zeg never change a winning formula.
HR
HR

Nikki
Veelbelovend talent
Opper Chat Operator

Reg.: 6 oktober 2005

Robert Gesink is tijdens de training zwaar ten val gekomen. De renner van Rabobank heeft daarbij zijn bovenbeen gebroken.

Het is nog onduidelijk hoe lang Gesink exact uit de roulatie is, maar zeker is dat zijn seizoen voorbij is. Hij mist daardoor onder meer volgende week de WK in Kopenhagen. Voor oktober had hij zijn pijlen gericht op de Ronde van Emilië en de Ronde van Lombardije.HR
Crap :\( Hopen dat de botten goed op elkaar staan.

[Dit bericht is veranderd door Nikki (op 18 september 2011 19:54:26).]
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Reg.: 14 augustus 2009

Echt een ziekzware blessure. Hij kan zich in 2012 beter op de Vuelta richten, want pieken in de Tour gaat m niet worden.
HR
HR

Huis
Vedette

Frankie de missing link schreef:

Echt een ziekzware blessure. Hij kan zich in 2012 beter op de Vuelta richten, want pieken in de Tour gaat m niet worden.
HR
Precies. Hier ben je wel een tijdje zoet mee. Als het een beetje tegenzit ben je zo een klein jaar verder.
HR
HR

the birdman
Bankzitter

Vak: 428
Reg.: 8 mei 2009

http://www.nusport.nl/thijs-zonneveld/2619613/neptieten.html

Geloof het of niet, hij gaat echt over wielrennen. De Muur uit de Ronde van Vlaanderen halen, is de ziel uit de Ronde van Vlaanderen halen.
HR
HR

Widink
Moderator

Uit: Didam
Reg.: 11 april 2006

Huis schreef:

(...)

Precies. Hier ben je wel een tijdje zoet mee. Als het een beetje tegenzit ben je zo een klein jaar verder.
HR
Sowieso een half jaar uit de roulatie. Eerder dat die echt weer kan trainen wordt het maart/april. Tour de France gaat het dus niet worden, dus ik zou zeggen alle pijlen op een Vuelta overwinning.
HR
HR

Amsterhammer
Idool

Reg.: 31 juli 2005

Lijkt me een twee man affaire vandag. De vraag is of Spartacus zijn form terug heeft - als niet wint Martin met twee vingers in de neus (copyright marx). Clement beste NL rijder ergens tussen plek 8-15.
HR
HR

Klaas de Jager
Internationale topspeler

Vak: 126
Reg.: 11 februari 2008

Widink schreef:

(...)

Sowieso een half jaar uit de roulatie. Eerder dat die echt weer kan trainen wordt het maart/april. Tour de France gaat het dus niet worden, dus ik zou zeggen alle pijlen op een Vuelta overwinning.
HR
Wederom waren de verwachtingen vanwege zijn schijnbaar grote vorm redelijk hoog tav het wk van zondag, en wederom ligt die gozer vlak voor een 'moment supreme' op zijn bakkes omdat hij niet met druk en verwachtingen om kan gaan.Of blijven wij hier geloven dat het allemaal toeval en botte pech is dat hij nu al 2 jaar lang steeds op zijn muil dondert...

Robert Gesink is een klimtalent, absoluut geen topwielrenner en al helemaal geen topsporter. Deze knul mist ten ene male de mentaliteit om werkelijk uit te groeien tot een topper.Dat heb je of heb je niet, en hij heeft het gewoon niet.Integendeel, hij is een mentaal wrak, dat het ook in een gewoon dagelijks burgerbestaan ontzettend zwaar zou hebben gehad.

Robert Gesink is de vleesgworden Olympische gedachte en zou zich daar ook voor de rest van zijn carriere aan moeten comformeren in zijn kop : Meedoen is belangrijker dan winnen. Starten en finishen, zijn de enige aspiraties die dit brekebeentje zou mogen koesteren, en het wordt tijd dat hij een begeleider krijgt die hem daar van gaat overtuigen.

Triest dat een carriere moet eindigen zoals die nu bij hem eindigt, want deze jongen gaat niet meer op nivo komen, dat kun je echt vergeten. Die krijgt nu een jaar de tijd om te gaan piekeren, waar ie al in uitblonk, en die zien we, zo ben ik bang, niet meer terug.
HR
HR

KickWilstra
Talent

Reg.: 18 september 2010

Klaas de Jager schreef:

(...)

Wederom waren de verwachtingen vanwege zijn schijnbaar grote vorm redelijk hoog tav het wk van zondag, en wederom ligt die gozer vlak voor een 'moment supreme' op zijn bakkes omdat hij niet met druk en verwachtingen om kan gaan.Of blijven wij hier geloven dat het allemaal toeval en botte pech is dat hij nu al 2 jaar lang steeds op zijn muil dondert...

Robert Gesink is een klimtalent, absoluut geen topwielrenner en al helemaal geen topsporter. Deze knul mist ten ene male de mentaliteit om werkelijk uit te groeien tot een topper.Dat heb je of heb je niet, en hij heeft het gewoon niet.Integendeel, hij is een mentaal wrak, dat het ook in een gewoon dagelijks burgerbestaan ontzettend zwaar zou hebben gehad.

Robert Gesink is de vleesgworden Olympische gedachte en zou zich daar ook voor de rest van zijn carriere aan moeten comformeren in zijn kop : Meedoen is belangrijker dan winnen. Starten en finishen, zijn de enige aspiraties die dit brekebeentje zou mogen koesteren, en het wordt tijd dat hij een begeleider krijgt die hem daar van gaat overtuigen.

Triest dat een carriere moet eindigen zoals die nu bij hem eindigt, want deze jongen gaat niet meer op nivo komen, dat kun je echt vergeten. Die krijgt nu een jaar de tijd om te gaan piekeren, waar ie al in uitblonk, en die zien we, zo ben ik bang, niet meer terug.
HR
Zo hoog waren de verwachtingen niet gezien het (vlakke) parcours in Kopenhagen. Daarnaast is het nogal vergezocht om te stellen dat hij nu onderuit is gegaan omdat hij niet kan omgaan met de druk en verwachtingen. Hij ging nota bene aan het eind van een trainingsritje onderuit. Het heeft eerder te maken met pech (val in de Tour kun je weinig aan doen als degene vlak voor je met 70 per uur onderuit gaat) en wellicht een Fränk Schleck-achtige stuurmanskunst.

Mooi ook dat je vanuit je luie zetel even een gedegen psychologische analyse los kunt laten op Gesink. Geen topsporter, hoezo niet? Wat een lulkoek verkoop je; mentaal wrak, zwaar burgerbestaan etc. Je bent de digitale Johan Derksen die ook zonder enige kennis van zaken iets over Gesink roept. Maar goed, het lucht zeker wel even op he.
HR
HR

Amsterhammer
Idool

Reg.: 31 juli 2005

Uitslag WK tijdrijden mannen professionals

1.Tony Martin (Dui) 46,4 km in 53'43"
2.Bradley Wiggins (GBr) op 1'15"
3.Fabian Cancellara (Zwi) op 1'20"
4.Bert Grabsch (Dui) op 1'31"
5.Jack Bobridge (Aus) op 2'13"
6.Richie Porte (Aus) op 2'29"
7.David Millar (GBr) op 2'45"
8.Lieuwe Westra (Ned) op 3'18"

De verschillen tussen Martin en alle anderen zijn onvoorstelbaar groot. Spartacus was nog tweede geworden als hij niet een van de laatste bochten had gemist. Chapeau, Westra!
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Eto'o halen als die kans er is?

Ja, natuurlijk
Ja, alleen als hij binnen salarisplafond blijft
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 91,9% dat Feyenoord wint van Zorya Luhansk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!