Ajax Netwerk
vrijdag 31 oktober 2014 - 20:17                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 108 »

HR

JAN
Bankzitter

Uit: Aalsmeer
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 29 april 2006

quote:HR
Simon Wiesenthal schreef:

(...)

Waar staat de leider in het klassement?
HR
Froome is de knecht van Wiggins, dat zal denk ik niet veranderen. Froome zal het niet vol kun houden, vermoed ik. Hij heeft nu veel goed gemaakt in een hele goede tijdrit, maar bergop gaat hij gewoon weer verliezen.
HR
HR

Loki
Vedette

Reg.: 14 februari 2009

(...)

Waar staat de leider in het klassement?
HR
Die gaat niet de vuelta winnen. Monfort ook niet. Zubeldia ook niet. Froome wordt er woensdag al uitgereden denk ik echt. En anders zaterdag.
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

JAN schreef:

(...)

Froome is de knecht van Wiggins, dat zal denk ik niet veranderen. Froome zal het niet vol kun houden, vermoed ik. Hij heeft nu veel goed gemaakt in een hele goede tijdrit, maar bergop gaat hij gewoon weer verliezen.
HR
Wellicht niet, maar wat goed is komt snel en hij knechtte zich het leplazerus waarna hij er ook nog enigzins aan kon blijven hangen. Vandaag sneller dan Wiggins in de tijdrit (!), al diverse aankomsten bergop gehad, tis niet dat hij toevallig in een ontsnapping zat die veel voorsprong kreeg. Als ik sky was zou ik op twee paarden gokken.
HR
HR

Loki
Vedette

(...)

Wellicht niet, maar wat goed is komt snel en hij knechtte zich het leplazerus waarna hij er ook nog enigzins aan kon blijven hangen. Vandaag sneller dan Wiggins in de tijdrit (!), al diverse aankomsten bergop gehad, tis niet dat hij toevallig in een ontsnapping zat die veel voorsprong kreeg. Als ik sky was zou ik op twee paarden gokken.
HR
Nog geen echte col aankomst gehad mijns inziens. Daarom kan Mollema ook nog best tegenvallen en verwacht ik nog veel van Kruiswijk, die heeft helaas al 2 minuten verloren op een kutmoment anders kon ie ook nog de vuelta winnen. Want dat is 1 van de beste klimmers in dit peloton. Er is nog niet gevlamt op een col omdat dat niet kon, in de 2de week kan dat veel beter, en de cols lenen zich er beter voor. Zeker die van komende zaterdag en zondag.

De verschillen zullen hoe dan ook niet extreem groot worden. Weet niet hoe dat komt. Er zitten geen echt loodzware bergritten in met 3 reuzencols maar dan nog.
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Loki schreef:

(...)

Nog geen echte col aankomst gehad mijns inziens. Daarom kan Mollema ook nog best tegenvallen en verwacht ik nog veel van Kruiswijk, die heeft helaas al 2 minuten verloren op een kutmoment anders kon ie ook nog de vuelta winnen. Want dat is 1 van de beste klimmers in dit peloton. Er is nog niet gevlamt op een col omdat dat niet kon, in de 2de week kan dat veel beter, en de cols lenen zich er beter voor. Zeker die van komende zaterdag en zondag.

De verschillen zullen hoe dan ook niet extreem groot worden. Weet niet hoe dat komt. Er zitten geen echt loodzware bergritten in met 3 reuzencols maar dan nog.
HR
Die col van gisteren vond ik niet misselijk. Eens dat het moeilijk vlammen is met tegenwind maar ik vond dat je kon zien dat ze een voor een door het ijs zakten, ze zwaar aan het afzien waren en wie reed er voor Wiggins het roer overnam constant met zn snufferd in de wind? Laten we het zo zeggen loki, ik vind dat Froome een betere indruk maakt dan een paar kanshebbers die jij noemt. Ik heb niet alle etappes gezien maar misschien bleef ie bij die stijle aankomsten wel vaak in de buurt van Wiggins terwijl hij beter kon, ze stonden immers tot vandaag zij aan zij op plaats 12 en 13 of zoiets.
HR
HR

MrBuijs
Internationale topspeler

Reg.: 18 maart 2004

Gisteren was gewoon een col met kilometers van 10 %, zwaarder dan de gemiddelde HC uit de tour volgens mij. Alle klimmers en kanshebbers waaiden er een voor een af. Daarnaast heb je al veel korte colls gehad met de finish, de typische Rodriguez aankomst zeg maar. Die krijgen ze nog 1 keer, dat is mooi, want die verteerd Mollema veel beter dan anderen die nu in de top van het klassement staan. Daarnaast wordt het afwachten hoe het zaterdag en zondag gaat worden. De Angliru is een beest, heel explosief en onregelmatig met stukken van 23%. Zeer voordelige klim dus voor Mollema t.o.v. de goed klimmende tijdrijders! Ben benieuwd, overigens een goede tijdrit van Bauke!
HR
HR

Loki
Vedette

MrBuijs schreef:

Gisteren was gewoon een col met kilometers van 10 %, zwaarder dan de gemiddelde HC uit de tour volgens mij. Alle klimmers en kanshebbers waaiden er een voor een af. Daarnaast heb je al veel korte colls gehad met de finish, de typische Rodriguez aankomst zeg maar. Die krijgen ze nog 1 keer, dat is mooi, want die verteerd Mollema veel beter dan anderen die nu in de top van het klassement staan. Daarnaast wordt het afwachten hoe het zaterdag en zondag gaat worden. De Angliru is een beest, heel explosief en onregelmatig met stukken van 23%. Zeer voordelige klim dus voor Mollema t.o.v. de goed klimmende tijdrijders! Ben benieuwd, overigens een goede tijdrit van Bauke!
HR
Gisteren was een zware col ja, maar zoals simon aangeeft de wind. De wind zorgt voor een andere koers, als die er niet was had wellicht Rodriguez gewonnen maar zeker niet Wiggins de hele tijd gesleurd. Hij heeft veel geluk gehad daarmee.

Het was trouwens nooit zo zwaar als een HC col in de tour. Deze berg ging 10 km a 3/4% en daarna 8 km a 9% ofzo, met stukken tot boven de 10%. De Alpe Duez is gemiddeld 8% a 13 kilometer en wordt nooit echt lichter. In de tour zou dit ding eerste categorie krijgen. De Sierra Nevada niet nee, maar dat was wel een zeer erge loper. Leek wel de Lautaret.

De komende 3 aankomstne bergop zullen anders gaan dan wat we gezien hebben. En misschein is dat zelfs in het nadeel van Mollema, maar in het voordeel van Kruiswijk de mijns inziens completere renner.

De Angliru is trouwens de zwaarste col die er is in een grote ronde (Misschien Zoncolan). Die bestaat niet in de tour.
HR
HR

MrBuijs
Internationale topspeler

Loki schreef:

(...)

Gisteren was een zware col ja, maar zoals simon aangeeft de wind. De wind zorgt voor een andere koers, als die er niet was had wellicht Rodriguez gewonnen maar zeker niet Wiggins de hele tijd gesleurd. Hij heeft veel geluk gehad daarmee.

Het was trouwens nooit zo zwaar als een HC col in de tour. Deze berg ging 10 km a 3/4% en daarna 8 km a 9% ofzo, met stukken tot boven de 10%. De Alpe Duez is gemiddeld 8% a 13 kilometer en wordt nooit echt lichter. In de tour zou dit ding eerste categorie krijgen. De Sierra Nevada niet nee, maar dat was wel een zeer erge loper. Leek wel de Lautaret.

De komende 3 aankomstne bergop zullen anders gaan dan wat we gezien hebben. En misschein is dat zelfs in het nadeel van Mollema, maar in het voordeel van Kruiswijk de mijns inziens completere renner.

De Angliru is trouwens de zwaarste col die er is in een grote ronde (Misschien Zoncolan). Die bestaat niet in de tour.
HR
De wind was zeker van invloed om weg te springen, dat kon je beter niet doen, maar verder. Rodriguez is meer de man van de korte steile aankomsten, niet van de lange colls. Wat je zegt over die coll van gisteren, 8 km van 9-10% zie je bijna niet in de tour hoor, dit met een aanloop van 10 km die licht loopt, maakt het ook voor tourbegrippen een HC, die m.i. zeker niet onderdoet voor alpe d'Huez of Plateau de Beille. Vanaf het zware gedeelte iets korter, maar wel een stuk steiler, wat toch vaak zwaarder is dan langer.
Wat ik tot dusver heb gezien deze Vuelta, Mollema hoort bij de besten op de korte steile aankomsten (4e en 3e), maar ook op de lange slopende colls zoals gisteren. VdBroeck en Nibali zijn niet de minsten, maar werden gewoon op meer dan 30 seconden gereden, terwijl zij ook gewoon achter Wiggins hadden kunnen zitten.
HR
HR

Zlatanist
Vedette

Vak: 411
Reg.: 10 juni 2009

Mollema doet het goed, maar winnen gaat hij echt niet. Met alleen aanklampen ga je er niet komen (of je moet net als Evans de beslissing kunnen maken op de tijdrit, maar dat heeft Mollema ook niet gekund). Nibali lijkt me de favoriet. Die Froome zal nog wel wegvallen (al duurde het bij Voeckler in de Tour natuurlijk ook erg lang), Wiggins zal het ook lastiger gaan krijgen ten opzichte van de echte klimmmers vermoed ik als ze echt gaan klimmen. Mollema moet blij zijn als hij top 5 haalt. In principe zijn Van den Broeck en Rodriquez natuurlijk gewoon betere klimmers. Daarnaast mist Mollema net als Gesink gewoon de versnelling om echt weg te komen. Met alleen aanklampen ga je niet winnen, al kan hij op die manier wellicht wel top 5, of misschien zelfs het podium halen.

Het ligt er een beetje aan hoe mannen als Rodriquez en Vandenbroeck gaan herstellen. Vandenbroek zal wel niet heel erg goed in vorm zijn want anders had hij wel een veel betere tijdrit gereden, dus daar verwacht ik niet heel veel meer van. Rodriquez is gewoon een matige tijdrijder en had gisteren last van de wind. Als hij in de echte bergetappes vroeg aanvalt kan hij natuurlijk nog een eind terugkomen. Die Fuglsang kan wel eens een gevaarlijke klant worden, denk dat hij samen met Wiggins de grootste kanshebber is na Nibali. Misschien dat Rodriquez op de Angliru nog een grote stap kan maken. In principe staat hij natuurlijk nog maar op 3 minuten, dus volledig kansloos is hij niet. Qua klimmers hebben we hier natuurlijk geen niveau Contador rijden. Wat mij betreft is Rodriquez nog een outsider en kan hij zeker nog wel op het podium eindigen als hij zijn vorm weer weet te vinden.

Daarna gaat een grote groep strijden om de overige top 10 plaatsen, waaronder Mollema. Zo ver staat hij nog niet los van mannen als Bruseghin, Vandenbroeck, Cobo, Menchov en Brajkovic (en dus ook niet van Rodriquez). En dan heb je natuurlijk ook nog mannen als die Froome en Kessiakoff die ze er eerst nog maar eens af moeten rijden. Je weet nooit hoe lang die ertussen blijven staan. Kruijswijk en Scarponi kunnen ook nog wel een sprong maken richting top 10 (top 5 staan ze wel te ver voor weg verwacht ik).

[Dit bericht is veranderd door Zlatanist (op 30 augustus 2011 00:04:33).]
HR
HR

KingKong
Basisspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 17 augustus 2007

Vergeet niet dat mannen als Van den Broeck en Rodriguez losten op de slotklim zondag. Kan je wel zeggen dat Mollema aanklamt, is misschien waar maar het lijkt bij hem altijd of die lastig rijd is nu eenmaal zijn stijl, maar hij reed dus wel beter om hoog als die twee. Zelfde geld voor Nibali, goed die ging er pas laat af, maar hij kreeg toch 11tellen aan zijn broek(en ook op de eerdere aankomsten was die absoluut niet overtuigend, geld ook voor Wiggins maar die moet het niet van dergelijk werk hebben). Ben het ook niet met je eens dat Mollema niet explosief is bergop, dat heeft die onderhand wel bewezen dat hij dat juist wel is(zie het korte explosieve werk eerder deze Vuelta), zeker in vergelijking met Gesink. Hij zal idd wat moeten doen om te winnen, maar zeggen dat tot nu toe in deze Vuelta, Nibali, Rodriguez en Van den Broeck beter omhoog rijden is absurd. Zelfde geld overigens voor alle renners die op dit moment voor Mollema staan, behalve Wiggins en Froome.

[Dit bericht is veranderd door KingKong (op 30 augustus 2011 00:21:44).]
HR
HR

MrBuijs
Internationale topspeler

Tot dusver 3 aankomsten bergop gehad. Waarvan 2 korte explosie cols, waar Rodriguez de sterkste is. Mollema 3e en 4e hier. Vervolgens de lange col van zondag, daar wordt hij 2e en had hij kunnen winnen in een groepje, waarvan niemand heb kon bijhouden in de korte steile aankomsten en waaruit vdBroeck, Nibali, Scarponi, Rodriguez al gelost zijn. Dus hoe mensen erbij komen dat hij alleen maar volgt en bergop niet bij de beste hoort? Hij is niet voor niets leider in het combinatieklassement. Ik ben benieuwd wat hij kan, vooralsnog is hij de de meest constante van allemaal wanneer het omhoog gaat. Houdt hij dit niveau vast dan rijdt hij zeker podium en kan hij winnen. Houdt hij dit niet vast, wat ook geen schande is op zijn leeftijd, dan rijdt hij keurig top 7!
HR
HR

Koning Ajax
Lid 2de elftal

Reg.: 23 september 2010

Hoe komt iemand er nou bij dat Mollema een aanklamper is? :I

Verder was het dacht ik al de vierde aankomst bergop, de Sierra Nevada hebben we ook nog gehad. Al viel dat nogal tegen. Die Froome kan dus echt wel klimmen.
HR
HR

Zlatanist
Vedette

Vak: 411
Reg.: 10 juni 2009

KingKong schreef:

Vergeet niet dat mannen als Van den Broeck en Rodriguez losten op de slotklim zondag. Kan je wel zeggen dat Mollema aanklamt, is misschien waar maar het lijkt bij hem altijd of die lastig rijd is nu eenmaal zijn stijl, maar hij reed dus wel beter om hoog als die twee. Zelfde geld voor Nibali, goed die ging er pas laat af, maar hij kreeg toch 11tellen aan zijn broek(en ook op de eerdere aankomsten was die absoluut niet overtuigend, geld ook voor Wiggins maar die moet het niet van dergelijk werk hebben). Ben het ook niet met je eens dat Mollema niet explosief is bergop, dat heeft die onderhand wel bewezen dat hij dat juist wel is(zie het korte explosieve werk eerder deze Vuelta), zeker in vergelijking met Gesink. Hij zal idd wat moeten doen om te winnen, maar zeggen dat tot nu toe in deze Vuelta, Nibali, Rodriguez en Van den Broeck beter omhoog rijden is absurd. Zelfde geld overigens voor alle renners die op dit moment voor Mollema staan, behalve Wiggins en Froome.
HR
Ik had het niet over deze Vuelta, ik zei in principe zijn het betere klimmers. Rodriquez is pas één keer weggereden volgens mij en dat was in de wind eergisteren. Van den Broeck is tot nu toe inderdaad niet erg overtuigend en de tijdrit bevestigde dat ook wel. Nibali staat er gewoon goed voor, omdat hij elf seconden weggereden wordt in een windklim hoeft niks te zeggen. Mollema doet het uitstekend, daar niet van, maar om hem meteen te bombarderen tot één van de favorieten omdat hij een paar klimmetjes goed meerijdt is natuurlijk puur chauvanisme en verder echt niet in de lijn der verwachtingen. Wat ik al eerder zei; in principe zijn Rodriquez, Nibali en Van den Broeck gewoon betere klimmers en dat geldt natuurlijk ook voor Wiggins. Mollema kan normaal gesproken over een hele ronde niet met die mannen mee, daar doet het feit dat het hem nu een paar keer wel gelukt is niets aan af. Mocht hij 5e worden doet hij het trouwens uitstekend hoor, maar het moet echt heel gek lopen wil hij meedoen om het podium en winnen daar is hij normaalgesproken kansloos voor (ondanks zijn tot nu toe prima vorm).
HRHR
HR

MrBuijs
Internationale topspeler

Wederom gestegen. Nog 47 seconden op Wiggins. Leek het op het laatst toch wel zwaar te hebben. Ben benieuwd naar zaterdag. Vnl. steile slotkilometers van 10%, misschien dat hij daar tijd kan terugpakken met zijn sprint. De Angliru zondag is misschien ook wel meer zijn ding, lekker explosief en loeizwaar. Deze lopende bergen zijn toch meer voor de tijdrijder Wiggins.
Leuk trouwens dat ze het toch proberen en hebben aangevallen.
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

MrBuijs schreef:

Wederom gestegen. Nog 47 seconden op Wiggins. Leek het op het laatst toch wel zwaar te hebben. Ben benieuwd naar zaterdag. Vnl. steile slotkilometers van 10%, misschien dat hij daar tijd kan terugpakken met zijn sprint. De Angliru zondag is misschien ook wel meer zijn ding, lekker explosief en loeizwaar. Deze lopende bergen zijn toch meer voor de tijdrijder Wiggins.
Leuk trouwens dat ze het toch proberen en hebben aangevallen.
HR
Best onder de indruk weer van Mollema. Overigens ook mooi van Wiggins dat hij letterlijk (gewoon sleuren aan kop) en figuurlijk (Froome is de knecht die trui is voor mij) zn verantwoordelijkheid neemt.

Kweenie dat laatste stuk tijdrit van Wiggins vond ik toch iets zeggen, hij was echt helemaal kapot maar dan op een niet gezonde manier. Als dan ook nog kennelijk de bergen die komen in het voordeel van Bauke zijn en we praten over peanuts (binnen 47 sec van rood) mag je natuurlijk altijd hopen op iets echt bijzonders. Podium zou iig heel mooi zijn omdat dat al een eeuwenlang geleden is geweest in een grote ronde.

[Dit bericht is veranderd door Simon Wiesenthal (op 31 augustus 2011 18:12:29).]
HR
HR

Huis
Vedette

Uit: Dronten
Vak: 415
Reg.: 6 maart 2003

Na vandaag ga ik serieus geloven in een podium voor Mollema. Hij rijdt gewoon ijzersterk. De kleine aanval vandaag met Slagter zag er even heel sterk uit. Niet het juiste moment, maar wel even om te laten zien hoe goed hij is. Wiggins en Nibali zijn voor mij de favorieten, maar daarachter komt toch echt Mollema. Froome, Monfort en Fuglsang moesten vandaag al lossen, en VDB en Zubeldia konden net voor de top weer aansluiten bij de favorieten nadat ze er ook even af gereden werden.

Extra vermelding voor Poels. Gaat een heel mooi klassement rijden op deze manier.
HR
HR

MrBuijs
Internationale topspeler

Froome, Fuglsang en Kessiakoff zullen nog wel lossen. Dat betekent, dat wanneer mollema gewoon zo blijft rijden een top 5/podium gewoon heel goed mogelijk is. Met een superdag op een Angliru, waar je als je ook maar iets beter bent zomaar een minuut of wat kan pakken, is zelfs een eindoverwinning niet uitgesloten. Ben heel benieuwd, hij is van de explosieve klimmers de enige die nog meedoet voor de eindoverwinning. Volgende week nog een aankomst op een korte steile helling waar hij misschien seconden + boni's kan pakken, de Angliru die een beest is en juist voor de explosieve renners is. We gaan het zien!
HR
HR

Rooibos
Basisspeler

Uit: Horst
Vak: 410
Reg.: 10 mei 2005

Gewoon een erg lekkere Vuelta voor Nederland. Mollema super, Kruiswijk en Poels onwijs goed. Rabo tweede in ploegenklassement en Mollema ook nog steeds ruim in het wit. Vuelta altijd al mooi gevonden, maar dit jaar bewijst de Vuelta zich weer. Worden nog een leuke 1,5 week.
HR
HR

MrBuijs
Internationale topspeler

Rooibos schreef:

Gewoon een erg lekkere Vuelta voor Nederland. Mollema super, Kruiswijk en Poels onwijs goed. Rabo tweede in ploegenklassement en Mollema ook nog steeds ruim in het wit. Vuelta altijd al mooi gevonden, maar dit jaar bewijst de Vuelta zich weer. Worden nog een leuke 1,5 week.
HR
Zeker weten. Ook indrukwekkend hoe Slagter Mollema naar de andere groep bracht in zijn eerste grote ronde. Jammer dat de klim een loper was en teveel op het lijf van Wiggins was geschreven. Zaterdag rijden ze die er ook niet af, misschien in de laatste kilometers. Wanneer het steil wordt en explosief moet ik het nog zien. Het mooie aan deze ronde is evenals de Giro dat ze heel goed iemand zijn potentie laten zien. Buiten het klimmen om is het allemaal wat relaxter, wordt er m.n. op et vlakke minder hard gereden, minder stress, waardoor je heel goed kan zien wat iemand op deze gebieden kan. In de TDF heb je dit toch minder, dat is en minder klimmen en tevens zijn jonge renners alle opgebrand, kapot etc. voordat ze uberhaubt beginnen te klimmen.
HR
HR

Dmitri Karamazov
Lid 2de elftal

Reg.: 31 augustus 2010

Vandaag erg onder de indruk geraakt van Slagter. Ik had al wat van hem verwacht in de Giro, maar daar viel hij natuurlijk vrij hard en was de ronde voor hem over. Toch weer een talentje voor de toekomst. Het ziet er allemaal goed uit wat klimmers betreft.

Als ik zo Mollema bezig zag vandaag, denk ik gewoon dat hij bij de beste klimmers hoort. Na zaterdag en zondag zullen we wel meer weten, maar ik denk dat het podium er gewoon inzit. Persoonlijk kan ik in ieder geval al niet wachten tot de Angliru zondag.
HR
HR

MrBuijs
Internationale topspeler

Zeker weten. Gezien de verschillende soorten bergen is hij veruit de meest constante. Vooral de Angliru wordt heel interessant. Als je dan ook maar iets beter bent, dan kan je daar minuten pakken. Wiggins was bijv. zondag en ook vandaag heel sterk, maar maakt weinig verschil. Dit zijn ook meer zijn type cols. Op de Angliru kan niemand er nog aanhangen blijven hangen als je ietsje minder bent. Daarnaast is die met zijn stukken tot 23% voor heel explosieve renners, veel meer dan voor de typische klassementsrenner/tijdrijder. Tot nu toe is Mollema samen met Rodriguez de beste gebleken op dat gebied, dus wie weet....:)
HR
HR

JAN
Bankzitter

Uit: Aalsmeer
Reg.: 29 april 2006

MrBuijs schreef:

Zeker weten. Gezien de verschillende soorten bergen is hij veruit de meest constante. Vooral de Angliru wordt heel interessant. Als je dan ook maar iets beter bent, dan kan je daar minuten pakken. Wiggins was bijv. zondag en ook vandaag heel sterk, maar maakt weinig verschil. Dit zijn ook meer zijn type cols. Op de Angliru kan niemand er nog aanhangen blijven hangen als je ietsje minder bent. Daarnaast is die met zijn stukken tot 23% voor heel explosieve renners, veel meer dan voor de typische klassementsrenner/tijdrijder. Tot nu toe is Mollema samen met Rodriguez de beste gebleken op dat gebied, dus wie weet....:)
HR
Wetende dat Rodriguez meer dan 3 minuten moet goed maken. Als Mollema nu een etappe bergop wint, met zijn sprint, heeft hij een halve minuut nodig om weer bovenaan te staan, samen met de boni-seconden. Het wordt erg interessant om te kijken in hoevere Mollema dit kan gaan waarmaken.
HR
HR

KingKong
Basisspeler

Reg.: 17 augustus 2007

JAN schreef:

(...)

Wetende dat Rodriguez meer dan 3 minuten moet goed maken. Als Mollema nu een etappe bergop wint, met zijn sprint, heeft hij een halve minuut nodig om weer bovenaan te staan, samen met de boni-seconden. Het wordt erg interessant om te kijken in hoevere Mollema dit kan gaan waarmaken.
HR
Mollema heeft natuurlijk niks waar te maken, al wordt die vijfde heeft die het natuurlijk ook al geweldig gedaan. Bedoel, wie had dat verwacht dat een van de Nederlandse jongens mee zou doen om het podium na anderhalve week? Natuurlijk moet die nu wel voor de overwinning gaan, maar al wint die niet de Vuelta hoeft die zich niet te schamen. Vond overigens vandaag die aanval ingeleid door Tom-Jelte Slagter echt prachtig om te zien.
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Moderator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

KingKong schreef:

(...)

Mollema heeft natuurlijk niks waar te maken, al wordt die vijfde heeft die het natuurlijk ook al geweldig gedaan. Bedoel, wie had dat verwacht dat een van de Nederlandse jongens mee zou doen om het podium na anderhalve week? Natuurlijk moet die nu wel voor de overwinning gaan, maar al wint die niet de Vuelta hoeft die zich niet te schamen. Vond overigens vandaag die aanval ingeleid door Tom-Jelte Slagter echt prachtig om te zien.
HR
Heb je helemaal gelijk in, die aanval vond ik ook mooi, maar door 2 redenen lukt het nite jammer genoeg: Hij had geen ruimte om meteen het groepje voorbij te rijden, maar de belangrijkste reden is dat het te valak was op meerdere stukken om echt weg te rijden. Nu is het afwachten hoe hij het in andere bergetappes gaat doen 9vooral bergop). Hopen dat hij voor een stunt kan zorgen, dat zou voor het Nederlandse wielrennen heel erg welkom zijn.
HR
HR

MrBuijs
Internationale topspeler

Zegt overigens zelf in de telegraaf dat de lange steile cols zoals de Zoncolan hem minder liggen. Maargoed hij vergeleek dit met de Zoncolan van vorig jaar, dus hij heeft ondertussen nogal wat tijd gehad om beter te worden. Kan me niet voorstellen dat er uberhaubt een renner is die zegt dat zo'n klim hem ligt!;)
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 59,3% dat FC Twente wint van SC Heerenveen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-FC Dordrecht:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!