Ajax Netwerk
zaterdag 20 december 2014 - 23:14                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 108 »

HR

KingKong
Basisspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 17 augustus 2007

quote:HR
MrBuijs schreef:

(...)

Mijn idee van Gesink, dat had hem ook een behoorlijke mentale tik gescheeld, maargoed... Het is wel leuk zo deze Vuelta. Met Kruiswijk heeft hij ook nog eens een luxeknecht, mocht het nodig zijn!
HR
Snap het doorrijden van Gesink ook nog steeds niet, zeker omdat die jongen niet eens behandeld kon worden aan zijn blessures. Wel met je eens dat deze Vuelta leuk is op deze manier, ook met Loki eens dat na morgen de rode trui niet hebben een voordeel is, zei toevallig eerder vandaag hetzelfde tegen mijn vader. Vooral jammer trouwens dat Breschel naar huis is, die was echt aardig bezig voor de eerste keer dit jaar.
HR
HR

AJAXHengelo
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hengelo Ov.
Reg.: 3 juni 2002

Mart Smeets wilde er tijdens het interview met Mollema een huiskamervraag van maken over wie de laatste Nederlandse leider was in een grote ronde, het was immers al een tijdje geleden. Toen Mollema het antwoord al gaf wilde hij er snel tussenuit. :D

Die Mart snapt het allemaal niet meer helemaal. Dat gereken ook vlak nadat de etappe was afgelopen.
HR
HR

KingKong
Basisspeler

In Smeets zijn verdediging, de Belg had ook moeite met rekenen.
HR
HR

RodyTur10
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hoogeveen
Droomaankoop: Jeffrey Gouweleeuw
Reg.: 29 januari 2011

Chapeau Bauke! Een waardeloze Tour, maar in de Vuelta laten de Nederlanders zich goed zien. Poels en Kruijswijk kwamen ook goed binnen. Hopelijk kan Mollema zich morgen handhaven in de top van het klassement al zullen Wiggins, Nibali, Fuglsang hem waarschijnlijk voorbij gaan. Die Britten en Ieren zijn ook ijzersterk zeg!
HR
HR

Huis
Vedette

Uit: Dronten
Vak: 415
Reg.: 6 maart 2003

RodyTur10 schreef:

Chapeau Bauke! Een waardeloze Tour, maar in de Vuelta laten de Nederlanders zich goed zien. Poels en Kruijswijk kwamen ook goed binnen. Hopelijk kan Mollema zich morgen handhaven in de top van het klassement al zullen Wiggins, Nibali, Fuglsang hem waarschijnlijk voorbij gaan. Die Britten en Ieren zijn ook ijzersterk zeg!
HR
Sowieso rijden de niet spanjaarden heel sterk. Je ziet Nederlanders, Belgen, Britten, Denen en ItaliSnen in de top van het klassement. Ik kan dit niet anders zien dan dat het wielrennen schoner wordt. Nog niet zo lang geleden bestond de top 10 van de Vuelta uit 8 of 9 Spanjaarden die als brommers ophoog reden. Je ziet nu dat er weinig spaans rondetalent is in vergelijking met een aantal jaren terug. Natuurlijk hebben ze met Contador de beste ronderenner van de afglopen jaren, maar mannen als Rodriquez, Sammie Sansches, Mosquera en Cobo zijn al behoorlijk op leeftijd en de relatief jongeren als Igor Anton en Mikel Nieve vallen niet mee.

Als je dan ziet dat wij met Gesink, Mollema, Kruisjwijk, Poels en Rob Ruigh en wat daar met Kelderman nog een supertalent aankomt hebben is dat een mooie constatering voor de toekomst.
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

Leuk voor Mollema, hopelijk geeft dit hem vleugels voor de tijdrit van vandaag. Ff wat gegoogled op tijdrijden en Mollema en ik kwam deze uitslag tegen:

http://www.wielerupdate.nl/wielernieuws/17295/contador-wint-tijdrit-mollema-verliest-leiderstrui/

Tis nou ook weer geen pannenkoek op dit gebied en dat lijkt me zelfs nog een understatement, hoewel hij schijnt wisselvallig te zijn in dit aspect en hij heeft nog nooit zo'n lange tijdrit gedaan zoals vandaag. Gaat natuurlijk de trui verliezen maar wellicht dat hij wat concurrenten voor een top 5 plaats de baas kan zijn.
HR
HR

KingKong
Basisspeler

Reed ook een vrij aardige tijdrit in Parijs - Nice. Verloor toen over 27km 1.18 op Wiggins. http://www.wielerupdate.nl/uitslagen/4164/world-ranking-parijs-nice-2011-etappe-6/
HR
HR

Huis
Vedette

KingKong schreef:

Reed ook een vrij aardige tijdrit in Parijs - Nice. Verloor toen over 27km 1.18 op Wiggins. http://www.wielerupdate.nl/uitslagen/4164/world-ranking-parijs-nice-2011-etappe-6/
HR
Vandaag is natuurlijk nog wel 20 km erbij. Maar als Mollema de schade beperkt kan hij in het vervolg van de ronde echt meedoen voor een topklassering. Wiggins lijkt mij de grote favoriet, maar voor de rest steekt er niemand echt bovenuit. Ik sluit ook niet uit dat Kruiswijk nog flink gaat stijgen. Kruiswijk wordt over het algemeen beter gaandeweg de 2e en 3e week.
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

KingKong schreef:

HR
Vrij aardig lijkt me ook een understatement. :B Best indrukwekkend weer van Bauke als je zo kijkt naar de renners om hem heen. Begin steeds meer hoop te krijgen dat hij er nog goed tussen zal staan in het klassement na vandaag, top 5 zou echt heel mooi zijn imo. Hoe hij op de fiets zit in dat filmpje bevalt me ook wel. Ben benieuwd!
HR
HR

KingKong
Basisspeler

Simon Wiesenthal schreef:

(...)

Vrij aardig lijkt me ook een understatement. :B Best indrukwekkend weer van Bauke als je zo kijkt naar de renners om hem heen. Begin steeds meer hoop te krijgen dat hij er nog goed tussen zal staan in het klassement na vandaag, top 5 zou echt heel mooi zijn imo. Hoe hij op de fiets zit in dat filmpje bevalt me ook wel. Ben benieuwd!
HR
Vrij aardig was in dat geval idd enigzins een understatement. Ik heb hoop dat die na vandaag nog meedoet voor een topklassering, Wiggins achter zich houden lijkt onmogelijk maar andere concurrenten achter zich houden, en ander mannen in het vizier houden zou mogelijk kunnen zijn. Als die na vandaag nog kansrijk is voor een top5 klassering of misschien zelfs nog meer, dan kan dit nog een hele mooie Vuelta worden, en presteert Mollema gewoon uitstekend.

[Dit bericht is veranderd door KingKong (op 29 augustus 2011 14:45:14).]
HR
HR

Amsterhammer
Idool

Reg.: 31 juli 2005

Spartacus verslaat Phinney met 6 seconden - alle anderen tot nu hebben minimaal twee minuten aan hun broeken.
HR
HR

El Ernesto
Lid 2de elftal

Reg.: 5 oktober 2006

Martin klopt Cancellara wederom; 1.27 sneller!!
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

El Ernesto schreef:

HR
Oef denkt Spartacus.

Ok aangezien ik ooit Gesink falikant mis heb voorspeld voor een tijdrit hier mijn voorspelling voor Mollema: 3 minuten achter de winnaar Martin.
HRHR
HR

Amsterhammer
Idool

El Ernesto schreef:

HR
Ik vind deze 'prestatie' zo verbijsterend dat ik er echt wat vraagtekens bij moet zetten - hoewel ik dat absoluut niet wil doen. :denk

Echt ongeloofelijk. Als Mollema binnen twee minuten (ofzo) van Cancellara/Phinney kan rijden zal hij het goed gedaan hebben.
HR
HR

KingKong
Basisspeler

Ook LL Sanchez sneller als Cancellara bij het eerste meetpunt.
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

KingKong schreef:

Ook LL Sanchez sneller als Cancellara bij het eerste meetpunt.
HR
Lijkt me heel positief! Haha Bauke was sneller dan LL in de tijdrit van PN.
HR
HR

KingKong
Basisspeler

Kruijswijk rijdt een behoorlijke tijdrit en eindigt op 2.57 van Tony Martin.

[Dit bericht is veranderd door KingKong (op 29 augustus 2011 17:22:19).]
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Simon Wiesenthal schreef:

(...)

Oef denkt Spartacus.

Ok aangezien ik ooit Gesink falikant mis heb voorspeld voor een tijdrit hier mijn voorspelling voor Mollema: 3 minuten achter de winnaar Martin.
HR
Niet slecht. :B Maarre dit gaat echt spannend worden voor de eindzege. Iemand een beetje verstand van de resterende etappes en evt kansen voor Mollema?
HR
HR

T-Bag
Legende

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Nog iig 3 zware bergritten waaronder de koninginnerit dus kan alle kanten nog op B)
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

T-Bag schreef:

Nog iig 3 zware bergritten waaronder de koninginnerit dus kan alle kanten nog op B)
HR
Niets mis mee. B) Geen tijdritten dus meer? Wiggins vond ik het sterkst op de eerste echte berg maar je zag hem aan het einde echt kapot gaan in die tijdrit. De wijze hoe Bauke finishte en de wijze hoe ie in t tweede wiel kon aanklampen bij Wiggins terwijl velen afhaakten zegt mij wel wat. Ik heb mijn verwachtingspatroon na vandaag bijgesteld richting het podium voor Bauke. :P
HR
HR

Loki
Vedette

Reg.: 14 februari 2009

Mollema kan hem winnen. Na Nibali nu de favoriet. Maar er is nog weinig geschift. Mollema moet aanklampen en gaan voor de bonificaties, als ie met de beste meekan wint ie de vuelta. Het moet wel een gesloten koers blijven en dat is nog maar de vraag, want de Spanjaarden, vd Broek, Menchov, Scarponi zullen alle registers open trekken. Het is teveel om te controleren ben ik bang. Rabo moet nu met Sky, Leopard en Liquigas een akkoordje sluiten en ook mannen opofferen.
HR
HR

Amsterhammer
Idool

Nou, ik denk dat na vandag Nibali de grootste kanshebber voor de zege is. Niet te geloven wat die Froome deed, maar ik moet hem nog in de bergen zien. Ik zie het echt niet zitten dat Mollema wint, maar ik zou een top-5 in Madrid ook een prima prestatie vinden! Zijn tijd komt nog, we gaan nog heel veel plezier aan Bauke beleven! B)
HR
HR

Huis
Vedette

Amsterhammer schreef:

Nou, ik denk dat na vandag Nibali de grootste kanshebber voor de zege is. Niet te geloven wat die Froome deed, maar ik moet hem nog in de bergen zien. Ik zie het echt niet zitten dat Mollema wint, maar ik zou een top-5 in Madrid ook een prima prestatie vinden! Zijn tijd komt nog, we gaan nog heel veel plezier aan Bauke beleven! B)
HR
Eens, maar het is echt niet onrealistisch dat Mollema gaat meedoen voor het podium. Er komt geen tijdrit meer en bergop hoort hij simpelweg bij de allerbesten in de ronde tot nu toe. Nibali en Wiggins staan er beter voor en zijn ook grotere kanshebbers, en Rodriquez is nog zeker niet afgeschreven. Maar de rest?

VDB lijkt niet super, Menchov, Scarponi overtuigen niet. Anton staat al ver. Daniel Martin verliest vandaag 6 minuten! En Froome, Fuglesang, Kessiakof en Monfort zijn tot nu toe op elke aankomst achter Mollema geeindigd.
HR
HR

Loki
Vedette

Reg.: 14 februari 2009

Ik zou het als volgt inschatten:

**** Nibali
*** Mollema, Wiggins
** Cobo, Menchov, Rodriguez
* Vd Broeck, Kessiakoff (had er nog nooit van gehoord), Fuglsang, Brajkovic
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Loki schreef:

Ik zou het als volgt inschatten:

**** Nibali
*** Mollema, Wiggins
** Cobo, Menchov, Rodriguez
* Vd Broeck, Kessiakoff (had er nog nooit van gehoord), Fuglsang, Brajkovic
HR
Waar staat de leider in het klassement?
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 108 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Andere sporten » Wielrennen [Deel 4]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax in de winter versterking halen?

Nee
Ja voor de verdediging
Ja voor het middenveld
Ja voor de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 92,5% dat FC Twente wint van Willem II. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Excelsior-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!