Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Andere sporten
Wielrennen [Deel 3]
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 19 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 19 »

Poster
Topic: Wielrennen [Deel 3] 
bertusbergkamp
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Vak: -
Reg.: 4 mei 2002
Gepost op 26 mei 2008 om 14:50:12.         MSN: bertus_trebla@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ulf_Kirsten schreef:

Contador haalt zijn krachten uit een potje of het infuus.

De eerste helderziende. Chapeau. Om serieus op je post in te gaan. Dat kan jij natuurlijk niet weten.
Je kan ook gewoon zeggen dat je Contador niet mag.
 Help mods!
Pool: 381eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Ulf_Kirsten
Idool

Reg.: 2 december 2002
Gepost op 26 mei 2008 om 17:21:56.     MSN: Ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Natuurlijk mag ik hem niet. Hij is in de Fuentes zaak op een walgelijke manier vrijuit gegaan. Verder rijdt hij voor de meest dubieuze ploegen die er bestaan.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Klaas de Jager Gele kaart: waarschuwing
Talent

Vak: 126
Reg.: 11 februari 2008
Gepost op 26 mei 2008 om 17:44:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ruvu schreef:

(...)

Wat een onzin.... Volg je het wielrennen?
Niet waarschijnlijk.
Anders had je geweten dat Astana pas een week voor de start te horen kreeg dat men mocht starten en dus totaal onvoorbereid aan de start staat.

Ja ik volg het wielrennen. En snap het blijkbaar beter dan jij gezien je opmerking over de totaal onvoorbereidde Astana's...heb ik wel even van achter de bank gelegen.

Zo'n Sella ook die nu al 3 dagen lang de hele wereld verbaast...gillen toch...

Om nog even aan de verwachting van een andere poster te voldoen ;

De Nederlanders vallen inderdaad tegen. Echt niet te geloven dat die sukkel van een Eltingh toch weer de kans heeft gekregen deze nep-ronde te rijden !

Lachen dit.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Amsterdam-Oost
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 3 mei 2000
Gepost op 26 mei 2008 om 21:18:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Klaas de Jager schreef:

(...)

Ja ik volg het wielrennen. En snap het blijkbaar beter dan jij gezien je opmerking over de totaal onvoorbereidde Astana's...heb ik wel even van achter de bank gelegen.

Om nog even aan de verwachting van een andere poster te voldoen ;

De Nederlanders vallen inderdaad tegen. Echt niet te geloven dat die sukkel van een Eltingh toch weer de kans heeft gekregen deze nep-ronde te rijden !

Lachen dit.

Jij volgt het wielrennen in ieder geval niet als liefhebber. Lijkt me geen lol aan zo.
Gezien de spelling van een bepaalde naam heb ik de indruk dat je meer van tennis houdt.
 Help mods!
Pool: 2216eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Ruvu
Regelmatige invaller

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 24 april 2003
Gepost op 27 mei 2008 om 08:49:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Klaas de Jager schreef:

Wat een kennis...
Sella is iemand die al enkele jaren lang rond de 10e plaats eindigt in het eindklassement en al eerder een Giro etappe op zijn naam schreef, die er bekend om staat aanvallend te koersen en meer dan gemiddeld berg op kan fietsen.
 Help mods!
Pool: 1215eMotM: -Battle-rating: 1.486,5VoVo: 878e / 1313e / 880eOpstelling: 4-3-3
Ulf_Kirsten
Idool

Reg.: 2 december 2002
Gepost op 27 mei 2008 om 17:49:32.     MSN: Ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een soort Rasmussen dus.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Klaas de Jager Gele kaart: waarschuwing
Talent

Vak: 126
Reg.: 11 februari 2008
Gepost op 28 mei 2008 om 17:21:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Over de spelling van de naam Eltingh, je zou verdomd gaan denken dat Rabo inderdaad die tennisser op een fiets gezet heeft...

Overigens, ik kan nog steeds genieten van het wielrennen. Klinkt misschien raar maar is gewoon zo. Het maakt namelijk niet zoveel uit of het hele zootje stijf van de doping rondrijdt of niet, zolang het gemeengoed is blijft t toch behoorlijk eerlijk.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
weasel
Lid 2de elftal

Uit: Antwerpen
Reg.: 10 juni 2005
Gepost op 10 juni 2008 om 17:52:32.       MSN: schalki2000@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vlaanderens opperheld Tom Boonen is gepakt op gebruik van cocaine. Volgens HLN en Vrt heeft Tom Boonen buiten competitie positief getest op de, eerder recreatieve drug cocaine. Volgens de regels van het UCI en het WADA is dit evenwel geen reden om geschorst te worden. Of de organisator van de Tour daarmee akkoord gaat, is een andere vraag. De organisatie van de Ronde van Zwitserland liet reeds optekenen dat de Belg er niet aan de start hoeft te verschijnen.

[Dit bericht is veranderd door weasel (op 11 juni 2008 14:41:31).]
 Help mods!
Pool: 4473eMotM: -Battle-rating: 1.496,4VoVo: 670e / 1765e / 717eOpstelling: 4-3-3
dasher
Bankzitter

Uit: Siffa
Vak: 128
Reg.: 6 maart 2004
Gepost op 11 juni 2008 om 12:51:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Drugs, te hard rijden, te jonge meisjes? ohoh Tommie en dan zo'n grote bek hebben over Rasmussen...

Als ik er 1 altijd verdacht vond was hij het wel, het zou mij niks verbazen als er nog meer uit de beerput van Boonen komt!
 Help mods!
Pool: 35eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Francesc Fabregas Soler
Internationale topspeler

Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 24 juli 2005
Gepost op 11 juni 2008 om 14:32:40.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heerlijk dat ie gepakt is!
Vorig jaar ongegrond een grote bek over Rasmussen en zelf keihard alles fout doen wat maar kan en nu nog begrip vragen ook. Wat een kneus, op dat hij mag rotten in de hel
 Help mods!
Pool: 609eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Furibond
Vedette

Uit: West-Friesland
Reg.: 31 januari 2002
Gepost op 11 juni 2008 om 15:30:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Boonen kan de druk niet meer aan. Hij wil bij een kleinere buitenlandse ploeg gaan rijden om de Belgische pers te ontlopen, net zoals toen hij naar Monaco verhuisde (alhowel je daar natuurlijk aardig wat geld over kan houden).

Ondertussen zit hij te vaak in het cafe, moest hij al een enkele keer afstappen omdat hij de avond van tevoren te diep in het glaasje had gekeken, doet hij het met 14-jarige meisjes en is hij aan de drugs.

Boonen, de nieuwe Frank Vandenbroucke?
 Help mods!
Pool: 3515eMotM: -Battle-rating: 1.346,9VoVo: 720e / 1106e / 734eOpstelling: 4-3-3
weasel
Lid 2de elftal

Uit: Antwerpen
Reg.: 10 juni 2005
Gepost op 11 juni 2008 om 17:28:36.       MSN: schalki2000@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Furibond schreef:

Boonen kan de druk niet meer aan. Hij wil bij een kleinere buitenlandse ploeg gaan rijden om de Belgische pers te ontlopen, net zoals toen hij naar Monaco verhuisde (alhowel je daar natuurlijk aardig wat geld over kan houden).

Ondertussen zit hij te vaak in het cafe, moest hij al een enkele keer afstappen omdat hij de avond van tevoren te diep in het glaasje had gekeken, doet hij het met 14-jarige meisjes en is hij aan de drugs.

1 Groot verschil wel ! Boonen heeft wel al een serieuze erelijst bij elkaar gefietst. Als je 2x de Ronde van Vlaanderen en 2x Parijs-Roubaix wint, plus een handvol ritten in de Tour, dan ben je al een grote meneer. Vandenbroucke is, als ik het goed heb, blijven steken op 1x Luik-Bastenaken-Luik en was eerder gewoon een groot talent. Talent dat er dus nooit meer is uitgekomen. Dat is bij Boonen wel even anders.
 Help mods!
Pool: 4473eMotM: -Battle-rating: 1.496,4VoVo: 670e / 1765e / 717eOpstelling: 4-3-3
bomania
Ballenjongen

Gepost op 11 juni 2008 om 18:02:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Furibond schreef:

hij deed t met een meisje van 16 geloof ik. dochter van leo van vliet.

nu weer terug bij zijn oude vriendin dacht ik
 Help mods!
Pool: 2309eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Ruvu
Regelmatige invaller

Gepost op 12 juni 2008 om 11:25:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
weasel schreef:
Vandenbroucke is, als ik het goed heb, blijven steken op 1x Luik-Bastenaken-Luik en was eerder gewoon een groot talent. Talent dat er dus nooit meer is uitgekomen. Dat is bij Boonen wel even anders.

Ben absoluut geen fan van VDB, maar dit is iets te kort door de bocht....

1998
1e plaats Eindklassement Parijs-Nice
1e plaats Gent-Wevelgem
2e plaats Waalse Pijl
2e plaats Meisterschaft von Zürich

1999
1e plaats Omloop het Volk
2e plaats Ronde van Vlaanderen
1e plaats Luik-Bastenaken-Luik
5x top3 waarvan 2x etappewinst Vuelta a Espana en 12e in het eindklassement.

2003 nogmaals 2e in Vlaanderen

En dan nog een rij overwinningen in minder grote koersen.

Niet de erelijst van Boonen, maar wel een uitermate veelzijdig renner, met grote overwinningen.
Da's niet meer alleen 'talent zijn'.
 Help mods!
Pool: 1215eMotM: -Battle-rating: 1.486,5VoVo: 878e / 1313e / 880eOpstelling: 4-3-3
fluwelen linker
Vedette

Uit: Antwerpen-Deurne
Reg.: 1 september 2004
Gepost op 13 juni 2008 om 09:24:39.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Francesc Fabregas Soler schreef:

Heerlijk dat ie gepakt is!
Vorig jaar ongegrond een grote bek over Rasmussen en zelf keihard alles fout doen wat maar kan en nu nog begrip vragen ook. Wat een kneus, op dat hij mag rotten in de hel

Hoezo heerlijk? Hoezo rotten in de hel? Beetje overdreven, vind je niet? Wat is dat toch altijd met die wansmakelijke en niveauloze afgunst tegen grote kampioenen?

Hij is niet sportief gepakt, hè. Hij heeft een lijntje coke gesnoven in een periode dat hij niet aan competitie deed. Natuurlijk, hij heeft een voorbeeldfunctie en het is dom. Zeker als je weet dat alles wordt uitvergroot. Maar het lijkt nu wel alsof hij een crimineel is. Nou, als ze iedereen die een lijntje coke heeft gesnoven als crimineel gaan beschouwen dan is het einde zoek. Kom op zeg.
En die Stefan Schumacher die een paar maanden geleden gepakt is onder invloed van coke (en alcohol) mag wél vrolijk meefietsen in de Tour. Niemand die je daar over hoort. Hoe komt dat dan?
Rasmussen was een bedrieger want hij hield bepaalde zaken achter om sportieve redenen. Boonen gaat gewoon in de fout omdat hij in z'n vrije tijd een lijntje coke heeft gesnoven waarvan bewezen is dat het niet prestatiebevorderend werkt (vraag dat maar aan VdB ).
Ik vind het dus allemaal zwaar overdreven en uit z'n context gerukt.

[Dit bericht is veranderd door fluwelen linker (op 13 juni 2008 09:25:27).]
 Help mods!
Pool: 343eMotM: -Battle-rating: 1.501,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Francesc Fabregas Soler
Internationale topspeler

Vak: 413
Uploads: 1
Gepost op 13 juni 2008 om 09:52:51.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Frustratie heet dat, een overdreven reactie hoort daarbij. Neemt niet weg dat ik deze man absoluut niet mag, na zijn uitspraken over Rasmussen. Tuurlijk was dat geen zuivere koffie, maar zijn uitspraken waren op dát moment volledig ongegrond, onnodig, onsportief en laf. Dit alles naar mijn mening. Nu zullen anderen hier anders over denken, maar mijn afkeer tegen Boonen zal, door wat voor een uitleg ook, niet afnemen.
 Help mods!
Pool: 609eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Rooibos
Lid 2de elftal

Vak: 410
Reg.: 10 mei 2005
Gepost op 20 juni 2008 om 01:17:26.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fluwelen linker schreef:

(...)

Hoezo heerlijk? Hoezo rotten in de hel? Beetje overdreven, vind je niet? Wat is dat toch altijd met die wansmakelijke en niveauloze afgunst tegen grote kampioenen?

Hij is niet sportief gepakt, hè. Hij heeft een lijntje coke gesnoven in een periode dat hij niet aan competitie deed. Natuurlijk, hij heeft een voorbeeldfunctie en het is dom. Zeker als je weet dat alles wordt uitvergroot. Maar het lijkt nu wel alsof hij een crimineel is. Nou, als ze iedereen die een lijntje coke heeft gesnoven als crimineel gaan beschouwen dan is het einde zoek. Kom op zeg.
En die Stefan Schumacher die een paar maanden geleden gepakt is onder invloed van coke (en alcohol) mag wél vrolijk meefietsen in de Tour. Niemand die je daar over hoort. Hoe komt dat dan?
Rasmussen was een bedrieger want hij hield bepaalde zaken achter om sportieve redenen. Boonen gaat gewoon in de fout omdat hij in z'n vrije tijd een lijntje coke heeft gesnoven waarvan bewezen is dat het niet prestatiebevorderend werkt (vraag dat maar aan VdB ).
Ik vind het dus allemaal zwaar overdreven en uit z'n context gerukt.

Ben ik in principe met je eens. Enige wat ik er tegenin te brengen heb is dat Boonen z'n mond vol had over voorbeeld functie van wielrenners toen Rasmussen had gelogen. Kan niet zeggen dat dit een goed voorbeeld is voor alle Belgische amateurwielrennertjes die in zijn schoenen willen staan.

Verder ben ik het wel met je eens dat een Schumacher (mits geselecteerd maar daar ga ik wel vanuit) wel mag rijden en Boonen niet terwijl ze beiden buiten de wedstrijd om een lijntje hebben gesnoven.

Waar ik wel moe van wordt is dat de tour Contador kan weren en dat hij wel gewoon de Giro mee mag rijden en kan winnen. De ego's van de ASO en de UCI zijn groter, dt blijkt uit het gezeik rondom de pro-tour versus de grote rondes en de strijd tegen doping. Kies gewoon een lijn!!
 Help mods!
Pool: 3569eMotM: -Battle-rating: 1.485,4VoVo: 2469e / 1970e / 2164eOpstelling: incompleet
can-o
Idool

Uit: amsterdam
Reg.: 22 juli 2002
Gepost op 20 juni 2008 om 10:54:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rooibos schreef:

(...)
Waar ik wel moe van wordt is dat de tour Contador kan weren en dat hij wel gewoon de Giro mee mag rijden en kan winnen. De ego's van de ASO en de UCI zijn groter, dt blijkt uit het gezeik rondom de pro-tour versus de grote rondes en de strijd tegen doping. Kies gewoon een lijn!!

De Giro is gezwicht voor mogelijke economische sancties van Kazachstaan.
 Help mods!
Pool: 3875eMotM: -Battle-rating: 1.475,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Rooibos
Lid 2de elftal

Vak: 410
Reg.: 10 mei 2005
Gepost op 21 juni 2008 om 17:03:56.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
can-o schreef:

(...)

Dat geeft dus aan dat ze hun eigen hachje (want geen commercieel succes is einde verhaal) belangrijker vinden dan de strijd tegen doping.
 Help mods!
Pool: 3569eMotM: -Battle-rating: 1.485,4VoVo: 2469e / 1970e / 2164eOpstelling: incompleet
Ruvu
Regelmatige invaller

Gepost op 21 juni 2008 om 19:37:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
can-o schreef:

(...)

Waar haal je die informatie vandaan?
 Help mods!
can-o
Idool

Gepost op 24 juni 2008 om 18:12:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ruvu schreef:

(...)

Waar haal je die informatie vandaan?

Ik dacht een uitzending van sporza. Stond het niet gewoon in de krant ergens?
ENfin, geen Dekker in de tour. Vraag me af of hij ooit echt die griote gaat worden. Dat ie slecht is in Zwitserland kan natuurlijk, maar dat ie kennelijk zo slecht zijn eigen lichaam kent dat hij vanochtend ineens weer als vanouds rijdt en vervolgens weer vol vertrouwen richting tour gaat?
Kan me de beslissing van Rabo wel voorstellen. Jammer alleen dat we dan weer een jaar moeten wachten voor een Nederlands klassement.
Uitkijken naar de Vuelta dan mar met Gesink en Dekker.
Misschien is dat nog wel leuker ook.
 Help mods!
Amsterdam-Oost
Vedette

Gepost op 24 juni 2008 om 18:25:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Je weet nooit of iemand een hele grote gaat worden, maar de voortekenen bij Dekker zijn nog steeds niet slecht. Kijk ook maar naar zijn erelijst.
Beslissing is wel terecht, denk ik, al had ik door het artikel in De Telegraaf van vanmorgen nog enige hoop. Ik vind de communicatie bij de Raboploeg overigens niet al te best.
Het is verder jammer dat Dekker dit jaar niet meekan en andere talenten en generatiegenoten als Kreuzinger en Andy Schleck wel. Het is ook jammer voor de Nederlandse volgers. We moeten het dit jaar dan maar kijken waar Laurens ten Dam uitkomt (al zal die veel voor Menchov moeten knechten). Weening wordt weer knap 83e en Moerenhout eindigt 20 plaatsen hoger.
Interessant is wel wat Stef Clement gaat doen: hoort bij de 5 beste tijdrijders van het peloton en verbetert elk jaar bergop.

Dit jaar dus zoals can-o terecht zegt uitkijken naar de Vuelta. En volgend jaar Gesink en Dekker hopelijk zij aan zij in de Tour.
 Help mods!
Ruvu
Regelmatige invaller

Gepost op 25 juni 2008 om 19:40:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Amsterdam-Oost schreef:

We moeten het dit jaar dan maar kijken waar Laurens ten Dam uitkomt (al zal die veel voor Menchov moeten knechten). Weening wordt weer knap 83e en Moerenhout eindigt 20 plaatsen hoger.
Onderschat Laurens ten Dam niet.... Die was erg sterk bezig in Zwitserland. Als ie die vorm kan vasthouden of zelfs nog wat kan verbeteren kan ie misschien wel top 25 rijden.
 Help mods!
Amsterdam-Oost
Vedette

Gepost op 25 juni 2008 om 20:59:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ruvu schreef:

(...)

Onderschat Laurens ten Dam niet.... Die was erg sterk bezig in Zwitserland. Als ie die vorm kan vasthouden of zelfs nog wat kan verbeteren kan ie misschien wel top 25 rijden.

Daar acht ik hem zeker toe in staat, helemaal nu hij de eerste luitenant van Menchov is bij het wegvallen van Dekker. Ik hoop inderdaad dat hij nog niet helemaal aan zijn top zat in Zwitserland.
 Help mods!
can-o
Idool

Gepost op 26 juni 2008 om 18:24:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Amsterdam-Oost schreef:

(...)

Daar acht ik hem zeker toe in staat, helemaal nu hij de eerste luitenant van Menchov is bij het wegvallen van Dekker. Ik hoop inderdaad dat hij nog niet helemaal aan zijn top zat in Zwitserland.

Ik zou daar niet op rekenen. In Zwitserkand mocht ie voor zijn eigen kans rijden en heeft ie heel behoudend gereden, in Frankrijk zal hij een wellicht sterke Menchov moeten bijstaan en dat zal ten koste van zijn eigen klassement gaan. Nog los van het feit dat dit voor zover ik weet de 1e keer was dat hij zijn neus aan het venster van een ronde heeft gedrukt.

Overigens zie ik Dekker niet lang meer bij Rabo rijden. Rare dingen gebeuren daar allemaal.
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 19 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk