Ajax Netwerk
donderdag 27 november 2014 - 20:21                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Andere sporten » NFL 2014-2015

HR

Deze topic is open en bestaat uit 38 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 38 »

HR

Amsterhammer
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 31 juli 2005

Ik ben benieuwd of er hier voldoende belangstelling voor dit topic aanwezig is? Als blijkt van niet dan kan het gewoon gesloten worden of een natuurlijke dood sterven.

Het nieuwe seizoen begon afgelopen week met overwinningen voor allebei mijn teams. Twee teams? Hoe kan dat? Simpel.

Ik volg de Washington Redskins al sinds de jaren 60, toen ik als jochie meegenomen werd naar wat toen nog het RFK (Robert Fitzgerald Kennedy) stadion was. Intussen spelen de Skins al jaren op Fedex Field en waren de laatste succesen in de jaren 80 met de sterren Joe Theisman and John Riggins. Het blijft net zo frustrerend om deze ploeg te volgen als mijn gelievde Hammers! :\(

Maar - net zoals ik door omstandigheden Ajax als mijn 'tweede' team erbij kreeg, heb ik nu ook de Colts als 'tweede' team, niet omdat ze toevalig afgelopen seizoen de Superbowl wonnen, maar omdat mijn oudste zoon nu al enige jaren in Indianapolis woont.

Mijn voorkeur gaat dus in de eerste plaats naar de Redskins, maar als de Colts weer zo'n schitterend jaar onder de brilliante leiderschap van Peyton Manning kunnen draaien, kan ik er ook me leven. :B

Er zullen toch zeker posters hier zijn die ook al jaren, misschien zelfs stiekem, een NFL team volgen, dus kom op, laat je horen en zien en misschien kunnen wij een leuk topic ervan maken tot Februari.

[Dit bericht is veranderd door Amsterhammer (op 1 augustus 2014 21:07:16).]
HR
HR

Sven
Administrator

Uit: ...Barendrecht...
Vak: 424
Reg.: 6 december 2000

Heel stiekem volg ik de NFL wel. Leuk altijd om in de US te zijn tijdens het seizoen. Geen wedstrijd meegepakt, maar ben dan ook niet in de stad van mijn favoriete team geweest deze keer...

Waarom dit team? Eerlijk gezegd geen idee. Combinatie van de uitstraling van de club en de stad denk ik...

forumillustratie
HR
HR

Amsterhammer
Idool

Nou Sven, jij en ik dus.

Even de huidige balans opmaken - jouw team staat op 3-10 en kan dit seizoen vergeten. Mijn team staat op 6-7 en heeft nog een theoretische kans van een play-off plek, maar da geloof ik niet in.

Wat valt er nog over dit seizoen te zeggen?

De dood van Redskins safety Sean Taylor, die tijdens een roof in zijn huis dood geschoten werd door een groep teeners, die intussen gearrestiert zijn.

'Superster' Michael Vick werd vandag veroordeelt tot 23 maanden gevangenis voor zijn rol in een honden vecht bende!!!

Het enige wat nog interessant is dit seizoen - zullen de Patriots (13-0) ongeslagen blijven en zullen de Dolphins (0-13) zonder winst blijven. Als ik er van uit ga wat ik van beiden heb gezien dan zou ik 'ja' en 'ja' zeggen.
HR
HR

The holiday Armadillo
Vedette

Vak: 412
Reg.: 11 juni 2003

Van de zomer hebben de Dolphins en de Giants toch op Wembley de openingswedstrijd gespeelt? Hopelijk heb je meer liefhebbers om je topic gaande te houden. Mijn NHL topic is een stille dood gestorven :)
HR
HR

ThomasNR1
Lid 2de elftal

Uit: almere
Vak: 411
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 30 juli 2004

2 vrienden van me spelen american football, en daardoor is mijn interesse in het spelletje gewekt. Ook doordat ik wedstrijden kan volgen via mijn upc digital.
Een favouriet team heb ik niet, en spelersnamen ken ik amper (peyton manning uiteraard wel).
Het klinkt stom maar meestal kijk ik naar de shirts en de logo's welk team mijn favouriet is in die wedstrijd die ik aan het kijken ben, :P en dan kom ik vaak uit bij de Philadelphia Eagles en de St. Louis Rams. Ik ben dus echt een neutrale toeschouwer.
HR
HR

Amsterhammer
Idool

quote:HR
Amsterhammer schreef:

Het enige wat nog interessant is dit seizoen - zullen de Patriots (13-0) ongeslagen blijven en zullen de Dolphins (0-13) zonder winst blijven. Als ik er van uit ga wat ik van beiden heb gezien dan zou ik 'ja' en 'ja' zeggen.
HR
De Dolphins hebben me helaas teleurgesteld door vandag alsnog een wedstrijd te winnen, 22-16 tegen Baltimore. ;)

De Pats zijn niet te stuiten en staan gewoon op 14-0.
HR
HR

Goosey
Bankzitter

Uit: Alkmaar
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 11 mei 2006

Ik volg zelf ook graag de NFL en ben bij elke Superbowl in de stad terug te vinden.

Carolina is het team wat ik het meeste enthousiasme toejuich, gevolgd door Green Bay

Mijn broer heeft een aantal jaren in South Carolina gewoond en tijdens mijn bezoekjes bij hem waren we altijd wel te vinden voor de TV, zelfs 1x bij een wedstrijd.

Zijn toenmalige meissie kwam uit Wisconsin en was dus uiteraard Green Bay Packers-fan!

Vandaar de voorkeuren.

New England is lekekr bezig, maar gun het ze niet echt. :D
HR
HR

Amsterhammer
Idool

De eerste play-off is zojuist begonnen, mijn Redskins uit bij Seattle. Dit zou te doen moeten zijn. B)
HR
HR

AK34
Regelmatige invaller

Uit: Hulst
Reg.: 20 maart 2001

Amsterhammer schreef:

De eerste play-off is zojuist begonnen, mijn Redskins uit bij Seattle. Dit zou te doen moeten zijn. B)
HR
Nog 6 minuten, 21-14 achter na een 2-point convercion. Zo makkelijk lijkt het toch niet te gaan. Ik moet wel zeggen dat deze wedsrtijd nog elke kant op kan gaan, allebei de teams zijn niet dominant genoeg om de wedstrijd definitief naar zich toe te trekken.

Terwijl ik dit schrijf maken de Seahawks net 27-14 (of 28). Een hele mooie return run!

Edit: de wedstrijd is klaar 35-14 voor de Seahawks.

[Dit bericht is veranderd door AK34 (op 6 januari 2008 01:56:08).]
HR
HR

speedo
Ballenjongen

Uit: Utrecht
Reg.: 6 januari 2008

Ik ben meer een fan van de Dallas Cowboys, al sinds de tijd met Emmith Smith en Michael Irvin.
Ik kijk veel wedstrijden via NASN. Echt mooi krijgt echt veel wedstrijden zien.
HR
HR

Jan-jf
Bankzitter

Uit: Soest
Reg.: 1 augustus 2005

Anybody watching the play offs?

Pats gister weer gewonnen. Nu in de AFC Championship tegen de Colts of Chargers met nog 3 min te gaan in reguliere tijd staan de Chargers 4 punten voor.

Green Bay gister ook gewonnen. Die moeten tegen Dallas of NY Giants. Die wedstrijd begint over een half uur. Hoop dat de Giants winnen :B
HR
HR

Amsterhammer
Idool

Ongeloofelijk deze play-off uitslagen!

Ik kan nu alleen nog hopen dat Green Bay of de Giants voor een stunt kunnen zorgen, maar ik ga geen voorspellingen meer wagen, ik heb intussen zo'n beetje alles fout. :\(
HR
HR

Jan-jf
Bankzitter

Eli Manning!!! Go G-men :B
HRHR
HR

Sven
Administrator

Uit: ...Barendrecht...
Vak: 424
Reg.: 6 december 2000

Patriots en Giants naar Super Bowl

FOXBOROUGH - De strijd om de Super Bowl, het kampioenschap van het American football, gaat dit jaar tussen New England Patriots en New York Giants.

De Patriots plaatsten zich zondag als eerste voor de prestigieuze finale door met 21-12 te winnen van San Diego Chargers. De ploeg uit New England behield daarmee de ongeslagen status in dit seizoen.

De Giants hadden beduidend meer moeite met Green Bay Packers. Pas in de verlenging wist Lawrence Tynes de verlossende veldgoal te maken en won New York met 23-20.

De Patriots zijn veruit favoriet voor de finale. Ze wonnen de afgelopen zes jaar drie keer de Super Bowl. De Giants veroverden de titel voor het laatst in 1991. De finale heeft plaats op 3 februari in Glendale, Arizona. Bij winst is New England het tweede team ooit, na Miami Dolphins in 1972, dat het seizoen ongeslagen afsluit. HR
Telesport
HR
HR

Jan-jf
Bankzitter

New York vs Boston. Need i say more. ;B
HR
HR

Thijz Man
Talent

Reg.: 13 februari 2004

Leuke 'derby' ja, maar ben bang dat het een beetje eenzijdige wedstrijd wordt. De Giants zullen toch niet zoveel geluk hebben dat ze de Perfect Season van de Pats verknoeien?
HR
HR

Amsterhammer
Idool

De Pats-Chargers wedstrijd was wel aardig, maar ik zat echt op de tweede partij in Green Bay bij -20 te wachten - maar helaas, ik kon geen enkel werkende stream vinden. :\(

De Giants hebben nu 10 uit-wedstrijden achter elkaar gewonnen! Hoopelijk kunnen ze er ook een echte wedstrijd van maken over twee weken.
HR
HR

Jan-jf
Bankzitter

Here's your SuperBowl slogan:

2007 Patriots, 18 Big Wins, 1 GIANT loss.

Dat zou toch echt mooi zijn ;)
HR
HR

Amsterhammer
Idool

Hier zijn we dan - tonight's the night. B)

Ik hoop op de Giants maar vrees dat het toch de Pats worden. Laten we in ieder geval hopen op een spektakel!
HR
HR

Jan-jf
Bankzitter

Ik ga kijken via de BBC. Lets go Giants!
HR
HR

Amsterhammer
Idool

Ongeloofelijk dat de Giants achter staan ondanks de wedstrijd te domineren met hun defence.

Misschien wordt het nog wat in de tweede helft.
HR
HR

Almere vak V
International

Reg.: 3 september 1999

Amsterhammer schreef:

Ongeloofelijk dat de Giants achter staan ondanks de wedstrijd te domineren met hun defence.

Misschien wordt het nog wat in de tweede helft.
HR
Het is meer kwestie van wanneer Brady wakker gaat worden. Ik had verwacht dat de Giants er al lang hadden afgelegen. Maar Godzijdank is dat nog niet gebeurd.
HR
HR

Amsterhammer
Idool

:B B)

Wat een geweldige finale!!! En nu naar bed...............
HR
HR

Jan-jf
Bankzitter

Wat een geweldige wedstrijd. Eli met de beslissende TD 35 seconden voor het einde. Beter kan je het niet krijgen.

2008 Pats: 18 Big Wins, 1 GIANT Loss ;B
HR
HR

Amsterhammer
Idool

Jan-jf schreef:

Wat een geweldige wedstrijd. Eli met de beslissende TD 35 seconden voor het einde. Beter kan je het niet krijgen.

2008 Pats: 18 Big Wins, 1 GIANT Loss ;B
HR
Inderdaad! En stel je voor, eer waren zowaar twee van ons op AN die ervan hebben genoten.

Volgend jaar dan maar de Redskins. ;B
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 38 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Andere sporten » NFL 2014-2015

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 89,8% dat AZ wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van ADO Den Haag-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!