| Poster | | Topic: Amateurvoetbal TOTO en discussietopic 07/08 |  |
|
John Gijsbert Heitinga Idool
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 11727 Reg.: 1 oktober 2002 | Het nieuwe voetbalseizoen staat ook bij de amateurs weer voor de deur, tijd voor een nieuw topic dus!
Ook dit jaar zal er weer een TOTO georganiseerd worden, bij voldoende animo uiteraard, dus schroom niet om je in te schrijven!
Nog even voor de goede orde: De TOTO bestrijkt alleen de zes Hoofdklassen (Zaterdag en Zondag A-B-C)
Zijn er weer forumleden geinteresseerd om mee te doen? Ik wil best in de organisatie worden opgenomen mochten andere hier geen tijd of zin in hebben.
Geef even door of er belangstelling is en met welke hoofdklasse je wil meedoen.
quote:
Zondag A Daina
Kampioen: Turkyemspor
Degradaten: DWS, DCV
Promotie/Degradatie: VUC
Zondag A FcTosti
K: Argon
D: DCV, DWS
P/D: Omniworld
Zondag A John Gijsbert Heitinga
Kampioen: Argon
Degradaten: VUC, DCV
Promotie/Degradatie: Hollandia
Zondag A Timm.
Kampioen: Haaglandia
P/D: DWV
D: DWS/DVC
Zondag B Rosenberg24
Kampioen: JVC Cuijk
Degradanten: DESK, Dijkse Boys
P/D: SV Deurne
Zaterdag A metodmich
Kampioen: ASWH
Degradanten: Excelsior Maassluis, Zwaluwen '30
P/D: SHO
Zaterdag A MaassluisGekkenhuis
Kampioen: Rijnsburgse Boys
PD: TOGR
Degradatie: Excelsior M. & Zwaluwen'30/Henver
Zaterdag A Die Lange
Kampioen: Rijnsburgse Boys
Degradanten: SHO, Excelsior M.
Promotie/degradatie: TOGR
Zaterdag A Yougle
Kampioen: FC Lisse
Degradanten: TOGR, Zwaluwen '30
P/D: Excelsior Maassluis
Zaterdag A LWD_ajax
Kampioen: Quick Boys
Degradanten: Zwaluwen '30 en Ter Leede
Promotie/Degradatie: Barendrecht
Zaterdag B FORZAVOGELS
Kampioen: IJsselmeervogels
Degradanten: NIVO Sparta en LRC Leerdam
Promotie/Degradatie: Kloetinge
Zaterdag B Ajax-thebest
Degradanten: NIVO Sparta en LRC
Promotie/degradatie: Geinoord
Zaterdag B Jopiler
Zaterdag B Jan-jf
Degradanten: NIVO Sparta en LRC Leerdam
Promotie/Degradatie: Geinoord
Zaterdag C Stoppels
Kampioen: Be Quick '28
Degradanten: PKC '83 en Oranje Nassau
Promotie/degradatie: Go Ahead Kampen
[Dit bericht is veranderd door John Gijsbert Heitinga (op 31 augustus 2007 15:51:21).]
|
|
|
Daina Idool
Uit: Amsterdam Vak: 428 Posts: 3319 Reg.: 7 augustus 2002 | Aanwezig!!
Uiteraard ga ik voor zondag A.
Vooral de Amsterdamse clubs zal ik nauwlettend gaan volgen.
AFC, DWS, DWV en Turkiyemspor.
ADO'20
AFC
Argon
DCV
DWS
DWV
Hollandia
Elinkwijk
Haaglandia
FC Omniword
Turkiyemspor
VUC
VVSB
Westlandia
|
|
|
Jan-jf Veelbelovend talent
Uit: Soest Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 247 Reg.: 1 augustus 2005 | Ook weer van de partij.. Zaterdag B again!!
|
|
|
MaassluisGekkenhuis Lid 2de elftal Winnaar Soccer.netwerk pokercup I
Uit: Maassluis Vak: - Posts: 415 Reg.: 15 augustus 2005 | En ik ook weer, Zaterdag A
|
|
|
Yougle Idool
Uit: Oud-Beijerland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3693 Reg.: 12 juli 2001 | Count me in voor Zaterdag A!
Leuk dat iemand het voort wil zetten 
|
|
|
LWD_ajax Geselecteerd voor Oranje
Uit: Leeuwarden Vak: - Posts: 1184 Reg.: 24 oktober 2004 | Ik doe ook mee met Zaterdag A, zal nu proberen wel elke keer een lijst in te vullen 
|
|
|
Jopiler Moderator
Uit: Hulst Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 8608 Reg.: 19 maart 2001 | |
|
Timm. Talent
Uit: Amstelveen Vak: 409 Posts: 160 Reg.: 22 oktober 2006 | Zondag Hoofdklasse A aub.
|
|
|
methodmich Talent
Vak: - Posts: 111 Reg.: 23 september 2004 | |
|
Rosenberg24 Bankzitter
Uit: Breda Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 598 Uploads: 4 Reg.: 21 april 2000 | Zondag B graag 
|
|
|
Stoppels Talent
Uit: Harderwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 153 Reg.: 1 mei 2003 | |
|
Daina Idool
Uit: Amsterdam Vak: 428 Posts: 3319 Reg.: 7 augustus 2002 | Ik ben benieuwd hoe bovenstaand lijstje over een paar weken eruit ziet. Voor de winterstop zijn denk ik alleen de vaste deelnemers weer over. 
|
|
|
Yougle Idool
Uit: Oud-Beijerland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3693 Reg.: 12 juli 2001 | |
|
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 11727 Reg.: 1 oktober 2002 | In het weekend van 1 september begint de Hoofdklasse weer met voetballen. Onze klasse begint gelijk met Turkyimspor tegen Argon.
|
|
|
methodmich Talent
Vak: - Posts: 111 Reg.: 23 september 2004 | Voor welke club is iedereen die meedoet eigenlijk?
Al kan ik dat bij Maassluis Gekkenhuis wel raden.
|
|
|
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 11727 Reg.: 1 oktober 2002 |
quote: methodmich schreef:
Voor welke club is iedereen die meedoet eigenlijk?
Ik ben voor Argon en anti AFC 
|
|
|
methodmich Talent
Vak: - Posts: 111 Reg.: 23 september 2004 | Argon, mooie herinneringen aan. 2004/05, penalty van Lokken. 
|
|
|
MaassluisGekkenhuis Lid 2de elftal Winnaar Soccer.netwerk pokercup I
Uit: Maassluis Vak: - Posts: 415 Reg.: 15 augustus 2005 | Nog even ter bevestiging: Excelsior Maassluis 
|
|
|
Jan-jf Veelbelovend talent
Uit: Soest Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 247 Reg.: 1 augustus 2005 | |
|
Yougle Idool
Uit: Oud-Beijerland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3693 Reg.: 12 juli 2001 |
quote: methodmich schreef:
Voor welke club is iedereen die meedoet eigenlijk?
SHO 
|
|
|
Die Lange Regelmatige invaller
Uit: Hoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 712 Reg.: 8 december 2004 | Ik doe mee!
Zaterdag A gaat het worden. Voor het eerst een Hoorns team in de hoofdklasse zaterdag. Wat een luxe, zowel in de hoofdklasse zaterdag als de hoofdklasse zondag een Hoorns team
Count me in!
[Dit bericht is veranderd door Die Lange (op 11 augustus 2007 13:03:10).]
|
|
|
Yougle Idool
Uit: Oud-Beijerland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3693 Reg.: 12 juli 2001 | Ben benieuwd of Zwaluwen'30 stand kan houden in de Hoofdklasse!
Ken je de ploeg een beetje?
|
|
|
methodmich Talent
Vak: - Posts: 111 Reg.: 23 september 2004 | Ze horen tot de degradatiekandidaten met Excelsior Maassluis, TOGR en SHO. Sterker nog, voor menig volger zijn ze degradatiekandidaat nummer 1. Maar ja, dat was Geinoord twee jaar geleden in B ook. Tegen Volendam speelde Zwaluwen knap gelijk.
Probleem lijkt me alleen de sterke bezetting van A. In B had Zwaluwen veel meer kans gehad.
|
|
|
FORZAVOGELS Basisspeler
Uit: Bunschoten-Spakenburg Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 890 Reg.: 18 september 2003 | De winnaar van afgelopen seizoen mag natuurlijk niet ontbreken
Zaterdag B again
|
|
|
Die Lange Regelmatige invaller
Uit: Hoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 712 Reg.: 8 december 2004 |
quote: Yougle schreef:
Ben benieuwd of Zwaluwen'30 stand kan houden in de Hoofdklasse!
Ken je de ploeg een beetje?
Een beetje, wat je zegt
Ze hebben wel redelijk ingekocht o.a. een speler van Hollandia die wel eens in de zaterdag hoofdklasse wou ballen. De voorbereiding biedt wel wat hoop voor handhaving, zie Volendam.
Uiteraard is Zwaluwen een degradatiekandidaat, maar dat wordt bij een promovendus al snel gedacht. Handhaving zou prachtig zijn, vooral de gemeente Hoorn zal daar blij mee zijn, die nu als de raad toestemming geeft voor ca. € 140000,-- moet uittrekken om aan de eisen van de KNVB te voldoen. O.a. aanpassing kleedkamers, extra ballenvangers, uitbreiding en verplaatsing van fietsenstalling, extra kunstverlichting, nieuwe tribune, nieuwe dug-outs.
Ik denk dat ik dit seizoen wel wat wedstrijdjes ga bekijken (op de nieuwe statribune ), ben wel benieuwd.
|
|
|