| Poster | | Topic: Amateurvoetbal TOTO en discussietopic 07/08 |  |
|
methodmich Talent
Vak: - Posts: 111 Reg.: 23 september 2004 | Klopt, al hangt dat van de promovendus af. Bij Barendrecht speelt dit toch minder, net als bij DOVO in B of bij DOTO in 2005/06.
Zou leuk zijn als ze kunnen stunten, sympathieke vereniging lijkt me. Stuurden in ieder geval heel snel de selectiegegevens naar me op, inclusief elftalfoto. 
|
|
|
Yougle Idool
Uit: Oud-Beijerland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3693 Reg.: 12 juli 2001 | Ik verwacht dat TOGR,Capelle,Zwaluwen'30 en Excelsior Maassluis (sorry Chris.. ) gaan uitvechten wie er volgend jaar in de 1e klasse speelt.
Zag dat Excelsior M. vandaag klop had gekregen van 's-Gravenzandse SV.
Niet echt iets om over naar huis te schrijven.
SHO verzuimt ruim te winnen van Hoek, het werd 1-2.
|
|
|
methodmich Talent
Vak: - Posts: 111 Reg.: 23 september 2004 | Je hebt best veel vertrouwen in SHO dan! Denk dat die het ook opnieuw verdraaid lastig zullen gaan krijgen. Eerlijk gezegd schat ik Capelle toch wel hoger in, met de aanwezigheid van mannen als Roeland, Molendijk, Hol en de aanwinsten Rothman en Pot.
Van de bollenclubs zie ik Ter Leede dit seizoen als zwakste.
|
|
|
Yougle Idool
Uit: Oud-Beijerland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3693 Reg.: 12 juli 2001 | Ik heb ze nu al een aantal keer zien trainen en zien spelen in oefenwedstrijden en dat zag er opnieuw goed uit.
Het enige minpuntje is dat Serkan Karal de ziekte van Wegener heeft opgelopen, dus die zijn we kwijt helaas!
Al gaat het op dit moment goed met hem en kan hij misschien in oktober beginnen met trainen (zoals het er nu uit ziet)
Ik ben het met je eens wat betreft Ter Leede.
Verwacht niet dat ze in degradatiegevaar zullen komen, maar een plaatsje in de middenmoot lijkt me het hoogst haalbare.
|
|
|
FORZAVOGELS Basisspeler
Uit: Bunschoten-Spakenburg Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 890 Reg.: 18 september 2003 |
quote: Yougle schreef:
Ik heb ze nu al een aantal keer zien trainen en zien spelen in oefenwedstrijden en dat zag er opnieuw goed uit.
Je begint nu op een blauwe te lijken, aan het begin van het seizoen worden ze (volgens eigen zeggen) kampioen, maar na een wedstrijdje of 8 is het alweer voorbij 
|
|
|
John Gijsbert Heitinga Idool
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 11727 Reg.: 1 oktober 2002 |
quote: FORZAVOGELS schreef:
Je begint nu op een blauwe te lijken, aan het begin van het seizoen worden ze (volgens eigen zeggen) kampioen, maar na een wedstrijdje of 8 is het alweer voorbij 
O dus in Rotterdam zijn ze niet de enige die zo denken 
[Dit bericht is veranderd door John Gijsbert Heitinga (op 12 augustus 2007 20:47:53).]
|
|
|
Widink Bankzitter
Uit: Didam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 459 Reg.: 11 april 2006 | Komen we allemaal uit het westen hier, of zijn er ook nog mensen die zich intresseren in de Hoofdklasse C? 
|
|
|
Daina Idool
Uit: Amsterdam Vak: 428 Posts: 3319 Reg.: 7 augustus 2002 |
quote: Widink schreef:
Komen we allemaal uit het westen hier, of zijn er ook nog mensen die zich intresseren in de Hoofdklasse C? 
Voor zover ik weet heeft nog nooit iemand meegedaan met hoofdklasse C, zaterdag en zondag. Wellicht de eer aan jou....
|
|
|
quote: Daina schreef:
Voor zover ik weet heeft nog nooit iemand meegedaan met hoofdklasse C, zaterdag en zondag. Wellicht de eer aan jou....
Stoppels heeft zich dit seizoen ingeschreven voor zaterdag C.
|
|
|
Stoppels Talent
Uit: Harderwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 153 Reg.: 1 mei 2003 | Ik doe inderdaad de hoofdklasse C. Die heb ik 3 seizoenen geleden ook al een keer gedaan dacht ik. VVOG zit dit jaar weer in C. Gelukkig is C wat makkelijker(op papier) dan B, want dan zou het wel heel moeilijk worden voor ons. Aanval ziet er goed uit, verdediging is matig. Wordt afwachten dit seizoen met heel veel nieuwe spelers.
Kent iemand van jullie Wilgo van Dams? Komt van Blauw-Wit Amsterdam. Leuk voetballertje is dat.
|
|
|
Yougle Idool
Uit: Oud-Beijerland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3693 Reg.: 12 juli 2001 |
quote: FORZAVOGELS schreef:
(...)
Ik zeg niet dat SHO kampioen wordt (zou zelfbedrog zijn ) maar ik verwacht niet dat SHO in de problemen komt, da's wat anders! 
@ JGH, ik ben in Rotterdam geboren, misschien heb ik iets daar aan overgehouden? 
[Dit bericht is veranderd door Yougle (op 14 augustus 2007 00:26:43).]
|
|
|
FcTosti Talent Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2006/2007; meer prijzen
Uit: Bovenkarspel Vak: 411 Posts: 113 Reg.: 30 maart 2003 | Ik wil dit jaar als debutant meedoen met de zondag Hoofdklasse A. Zet me maar op de lijst.
|
|
|
Danny de Ajacied Jeugdspeler
Uit: Hoek van Holland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 57 Reg.: 26 mei 2007 | |
|
FORZAVOGELS Basisspeler
Uit: Bunschoten-Spakenburg Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 890 Reg.: 18 september 2003 | Harry van den Ham nieuwe trainer van IJsselmeervogels.
Cees Lok gaat als assistent te werk bij FC Twente.
|
|
|
Yougle Idool
Uit: Oud-Beijerland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3693 Reg.: 12 juli 2001 | Het bewijs, Vogels kan niet zonder SHO.
Spelers,scouts,trainers, alles komt ooit via een omweg van SHO naar IJsselmeervogels!

|
|
|
Ajax-thebest Lid 2de elftal
Ik ben overigens elke week bij de Vogels.
|
|
|
FORZAVOGELS Basisspeler
Uit: Bunschoten-Spakenburg Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 890 Reg.: 18 september 2003 |
quote: Yougle schreef:
Het bewijs, Vogels kan niet zonder SHO.
Spelers,scouts,trainers, alles komt ooit via een omweg van SHO naar IJsselmeervogels!

, maar bij ons pakken ze wel prijzen
quote: Ajax-thebest schreef:
Zaterdag B voor mij.
Ik ben overigens elke week bij de Vogels.
Ik ben er alleen als ik zelf niet hoef te voetballen met Vogels 4.
|
|
|
Rosenberg24 Bankzitter
Uit: Breda Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 598 Uploads: 4 Reg.: 21 april 2000 | Zijn er dit jaar ook weer bonus-punten te scoren met het voorspellen van de kampioen, p/d-wedstrijden en degradanten?
|
|
|
Daina Idool
quote: Rosenberg24 schreef:
Zijn er dit jaar ook weer bonus-punten te scoren met het voorspellen van de kampioen, p/d-wedstrijden en degradanten?
Wat mij betreft wel. Ik vond het iig wel leuk. Wanneer begint de competitie eigenlijk? Dan zal ik binnenkort eens aan de slag gaan.
|
|
|
(...)
Wat mij betreft wel. Ik vond het iig wel leuk. Wanneer begint de competitie eigenlijk? Dan zal ik binnenkort eens aan de slag gaan.
In het weekend van 2 september begint de competitie weer. Zal ik elke week de programma's plaatsen? Hou jij dan de stand bij?
|
|
|
Daina Idool
quote: John Gijsbert Heitinga schreef:
In het weekend van 2 september begint de competitie weer. Zal ik elke week de programma's plaatsen? Hou jij dan de stand bij?
Ik vind het prima maar overleg eerst eventjes met Yougle. Per slot van rekening heeft hij de afgelopen jaren ook een aandeel gehad in deze topic.
|
|
|
(...)
Ik vind het prima maar overleg eerst eventjes met Yougle. Per slot van rekening heeft hij de afgelopen jaren ook een aandeel gehad in deze topic.
Heb je helemaal gelijk in. Ik zal wel even overleggen met hem. Ik wil hem natuurlijk niet zomaar aan de kant zetten. Althans dat was niet mijn intentie.
|
|
|
WilboAJAX Regelmatige invaller
Uit: Krimpen a/d IJssel Vak: - Posts: 686 Reg.: 17 januari 2005 | Als voormalig DCV'er ben ik benieuwd hoe "mijn" ploeg het voor het eerst sinds zeer lange tijd weer gaat doen in de Hoofdklasse A!
Ze zijn er vorig jaar op een redelijk apparte manier (Play offs) in terecht gekomen, maar ik vraag mij af of ze het redden dit seizoen!
Zijn er nog meer fans?
|
|
|
Yougle Idool
Uit: Oud-Beijerland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3693 Reg.: 12 juli 2001 |
quote: John Gijsbert Heitinga schreef:
(...)
Heb je helemaal gelijk in. Ik zal wel even overleggen met hem. Ik wil hem natuurlijk niet zomaar aan de kant zetten. Althans dat was niet mijn intentie.
JGH, zoals ik al eerder aangaf: Van mij mag je de TOTO voortzetten.
Ik had er eigenlijk zelf geen zin meer in maar als jij
(en Daina) het over willen nemen: Ga je gang! 
[Dit bericht is veranderd door Yougle (op 20 augustus 2007 02:37:37).]
|
|
|
FORZAVOGELS Basisspeler
Uit: Bunschoten-Spakenburg Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 890 Reg.: 18 september 2003 | Als je nog een keer hulp nodig hebt (als je er bijv. een week niet bent ofzo), moet je maar ff pb'en, dan help ik wel 
|
|
|