Ajax Netwerk
zaterdag 19 april 2014 - 21:32                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Andere sporten » [Darts] BDO & PDC

HR

Deze topic is open en bestaat uit 81 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 81 »

HR

Jeroen.
Vedette

Uit: Bergen op Zoom
Vak: -
Droomaankoop: Nicklas Helenius
Reg.: 1 februari 2004

Komende zaterdag begint het prestigieuze Masters of Darts.

quote:HR
Ook de laatste deelnemer aan de Masters of Darts is inmiddels bekend gemaakt. De geruchtenmachine draaide weer op volle toeren en de namen van diverse spelers zijn gevallen. O.a die van Darryl Fitton en Terry Jenkins.Maar uiteindelijk werd het Peter Manley met wie de organisatie tot een akkoord kwam. Een goede keuze, want de Engelsman staat momenteel op de vierde plaats van de Order of Merit. Met zijn komst is het deelnemersveld compleet. Voor Nederland doen mee: Raymond van Barneveld, Roland Scholten, Michael van Gerwen, Jelle Klaasen en Vincent van der Voort. Het Engelse team bestaat uit: Phil Taylor, Colin Lloyd, Wayne Mardle, Mervyn King en nu dus Peter Manley.HR
Recapitulerend:

Nederland

Van Barneveld
Scholten
Klaassen
Van Gerwen
Van der Voort

Engeland

Taylor
Loyd
King
Manley
Mardle

Nederland kan z'n borst natmaken.

[Dit bericht is veranderd door Jeroen. (op 23 februari 2007 22:25:23).]
HR
HR

Micheltje
Idool

Uit: Lelystad
Droomaankoop: -
Reg.: 11 november 1999

kijk echt naar dit evenenment uit:D Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. en idd Klaassen en VdV zijn mss wat zwakker, hoewel VDV mss wel eens voor een verassing kan gaan zorgen.
HR
HR

Jeroen.
Vedette

Mardle is duidelijk de zwakke schakel aan de kant van Engeland, voor de rest bestaat het team louter uit toppers. Manley doet zeker niet onder voor Scholten en King en Loyd zijn zeer gevaarlijke spelers wanneer ze hun dag hebben. Het Nederlandse team is te wisselvallig, met 3 subtoppers, 1 zeer degelijk speler (Scholten) en 1 speler van wereldklasse niveau.
HR
HR

Micheltje
Idool

Barney en Taylor moeten van iedereen kunnen winnen, de wedstrijd tegen elkaar is er een op zich. De restende wedstrijden zal de winnaar bepalen denk ik.
HR
HR

Jizzle tha Shizzle
Talent

Uit: Amsterdam
Vak: 428
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 26 juni 2005

Ik vind het raar dat ze op king na alleen PDC-engelsen hebben, geen Fitton, Hankey, Adams of O'Shea.
Ik denk dat dit weer een finale Barnveld-Taylor oplevert, verder hangt het erg van de vorm van de dag af op die andere nederlanders verliezen, of hard verliezen.
HR
HR

zlataninho
Basisspeler

Vak: 410
Reg.: 21 maart 2004

onderschat scholten niet hij kan waanzinig gooien en wist vorige week nog gelijk te spelen tegen tayler. IK vind hem op barney na de beste nederlandse darter.

maar wat voor toernooi is dit een weekendtoernooi of een weektoernooi?
HR
HR

TAS
Lid 2de elftal

Reg.: 26 juni 2004

maar wat voor toernooi is dit een weekendtoernooi of een weektoernooi?HR
Week toernooi, wordt vanaf morgen t/m zondag 18 februari gespeeld, met uitzondering van donderdag 15 en vrijdag 16 feb. Morgen t/m woensdag 14 februari poule-fase. Zaterdag de 17de feb. halve finale en zondag 18 feb. de finale. Bij de halve finale ben ik van de partij, als toeschouwer dan he ;B Gok dan op Van Gerwen tegen Taylor en Barney tegen Manley. Hoop dat het net zo'n feest wordt als 2 jaar geleden B)

[Dit bericht is veranderd door TAS (op 9 februari 2007 19:43:53).]
HR
HR

Jeroen.
Vedette

Bij een toernooi als deze draait het om het constante niveau wat je haalt. Ik denk dat Van Gerwen al in de poulefase wordt uitgeschakeld. Van Barneveld-Scholten en Taylor-Loyd zijn mijn belangrijkste kandidaten.
HR
HR

Zlatan NO.410
International

Uit: Pluto
Vak: 410
Reg.: 5 mei 2001

Jizzle tha Shizzle schreef:

Ik vind het raar dat ze op king na alleen PDC-engelsen hebben, geen Fitton, Hankey, Adams of O'Shea.
Ik denk dat dit weer een finale Barnveld-Taylor oplevert, verder hangt het erg van de vorm van de dag af op die andere nederlanders verliezen, of hard verliezen.
HR
Volgens mij zit King nu ook bij de PDC ??
HR
HR

can-o
Icoon

Uit: amsterdam
Reg.: 22 juli 2002

Jeroen. schreef:

Mardle is duidelijk de zwakke schakel aan de kant van Engeland, voor de rest bestaat het team louter uit toppers. Manley doet zeker niet onder voor Scholten en King en Loyd zijn zeer gevaarlijke spelers wanneer ze hun dag hebben. Het Nederlandse team is te wisselvallig, met 3 subtoppers, 1 zeer degelijk speler (Scholten) en 1 speler van wereldklasse niveau.
HR
Manley is mmenteel met afstand de zwakste speler.

Waar is Co trouwens?
HR
HR

Jeroen.
Vedette

can-o schreef:

(...)

Manley is mmenteel met afstand de zwakste speler.

Waar is Co trouwens?
HR
Niet goed genoeg om in aanmerking voor de 1e vijf te komen vermoedelijk. Maakt niet uit, kunnen we weer genieten van zijn 'analyses' op tv. Ik zet in op funda.nl
HR
HR

Micheltje
Idool

We zijn begonnen!!!
HR
HR

MijMark
Icoon

Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 24 juli 2005

Heel fijn! "The Voice" is de ref B) :D
HRHR
HR

Micheltje
Idool

ja:)

Klassen gooit als en krant:S:S
HR
HR

Micheltje
Idool

hmmm we staan nu 1-0 achter, zal straks wel 2-0 zijn Barney en Scholten zie ik wel winnen dus als VdV een beetje goed gooiyt tegen Mardle kunnen we mss 3-2 voor staan maar ook zomaar 1-4 achter(er van uitgaande dat Barney gewoon wint)
HR
HR

Micheltje
Idool

die Van Gerwen staat goed te gooien zeg!!
HR
HR

daWeasel
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Amsterdam
Vak: 405
Reg.: 25 januari 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 10 februari 2007 om 21:44:08.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: w_dieckman@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Wat heet, gewoon 3-0 Taylor eraf knallen, grote klasse!
HR
HR

Micheltje
Idool

Fantastisch gewoon!
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Mike1976
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 14 december 2005

can-o schreef:

(...)

Waar is Co trouwens?
HR
Co is een BDO speler, en aangezien dit een PDC toernooi is mag hij dus niet meedoen ;)
HR
HR

wambertopipo
Talent

Reg.: 2 september 2003

Lekker sfeertje, mooie opkomst.

Ben er maandag bij. Barney vs Taylor!!
HR
HR

n1traM
Regelmatige invaller

Uit: of thuis ajax is the best
Vak: 406
Reg.: 4 februari 2004

Micheltje schreef:

ja:)

Klassen gooit als en krant:S:S
HR
ik wist niet dat een schaatster meedeed aan de MOD :D ;B
HR
HR

AJAXHengelo
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hengelo Ov.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 3 juni 2002

Mike1976 schreef:

(...)

Co is een BDO speler, en aangezien dit een PDC toernooi is mag hij dus niet meedoen ;)
HR
Het is geen PDC-toernooi en ook geen BDO-ternooi.
HR
HR

MijMark
Icoon

Vak: 413
Reg.: 24 juli 2005

AJAXHengelo schreef:

(...)

Het is geen PDC-toernooi en ook geen BDO-ternooi.
HR
Dat weet ik zo niet, maar er doen toch echt alleen maar PDC-spelers mee. En Co zei net zelf nog dat hij niet mee mocht doen omdat hij een BDO-speler was ;)
HR
HR

wambertopipo
Talent

Reg.: 2 september 2003

Dat was inderdaad heel slecht geacteerd. Hij had niet eens zweet op zijn voorhoofd. Op het moment dat kraaij zei dat ze naar het intervieuw gingen, hup handdoekje met groot de sponsornaam erop tevoorschijn en vegen maar. Het zag er zo belachelijk uit, dat ik niet eens de naam van de sponsor weet.
Wen er maar aan, we zullen het wel vaker zien.

Stanley Purl Menzo schreef:

Ongelooflijk. Zit ik te kijken naar de partij van Scholten. Hij verliest en net voor het interview begint dept hij nog even zijn hoofd met een handdoek. Opzich niets mis mee maar hij doet het zo dat de sponsernaam ook even heel goed te zien is.

Als je het hebt gezien begrijp je hoe belachelijk het er uitzag.
HR
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 81 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Andere sporten » [Darts] BDO & PDC

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 42,1% dat Real Madrid CF wint van Bayern München. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!