Deze topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3 »
Peter Kenyon
Basisspeler
Derde Ajax Netwerk Pool 2004/2005
Vak: 129
Droomaankoop: -
Reg.: 2 oktober 2002
weasel
Regelmatige invaller
Uit: Antwerpen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 10 juni 2005
spelbos
Legende
Uit: Amsterdam
Reg.: 1 juli 2006
Sheik Yerbouti
Internationale topspeler
Uit: Groningen
Reg.: 16 augustus 2007
One of the greats: Joe Frazier was among heavyweight boxing's finest champions during its last great era 
El Ernesto
Lid 2de elftal
Vak: -
Reg.: 5 oktober 2006
can-o
Icoon
Uit: amsterdam
Reg.: 22 juli 2002
Schip ahoy
Vedette
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008
LMEZ
Idool
Vak: 405
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 10 juli 2003
Vero Possumus
Talent
Vak: 430
Reg.: 23 oktober 2007
LMEZ
Idool
quote:Ik ga ook voor Pacman, denk ook dat deze keer het verschil in kwaliteit tussen die 2 vele malen groter zal zijn dan edities 1 en 2. Wat je zelf al zegt: het gewicht zal een grote rol spelen. Maar ook de ontwikkeling van Manny op meerdere facetten vergeleken met Marquez die nog dezelfde bokser is als de laatste editie en alleen maar ouder is geworden.
Vero Possumus schreef:
Ik wist ook niet dat hierover een topic was, maar het bewijst ook dat boksen weinig aandacht krijgt hier in Nederland. Is ook niet helemaal onterecht, want de wedstrijden van de Klitschko-broertjes op RTL7 zijn ook niet echt reclame voor de sport. Dodelijk saai en de zwaargewicht-klasse zit dan ook al jaren in een crisis. Het is jammer dat de lagere gewichtsklassen niet meer aandacht krijgen, want daar is veel meer spektakel en de spoeling ook veel minder dun. Maar dit zal ook wel weer met tv-gelden te maken hebben, zoals altijd.
Kijken er nog mensen uit naar Paqcuiao - Marquez III? Marquez is een van mijn favoriete nog vechtende boksers, maar Pacman is toch de grote favoriet. Zeker het gewicht waarop ze boksen is voor Marquez bokser nadelig, zijn snelheid heeft er erg onder te lijden. Daarnaast zijn er ook sterke geluiden dat hij ook niet erg hard traint itt. Paqcuiao. Marquez is echter wel de enige die het Manny de afgelopen jaren moeilijk heeft gemaakt, dus wie weet zit er nog een verrassing in.
Miquell
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Apeldoorn
Vak: 427
Reg.: 30 september 2004
Vero Possumus
Talent
quote:Ja, Mayweather... Mayweather heeft in zijn laatste wijze Victor Ortiz op legale wijze gesuckerpunched nadat Ortiz hem een kopstoot had gegeven. Dit alles getuigde weinig sportiviteit en kwam de slechte reputatie van Mayweather (of Gayweather) niet ten goede. Zijn hele vete met zijn vader werd ook breed uitgemeten in de media, waarvan vele denken dat dit ook een heel toneelspel is om aandacht te krijgen al met al is hij een hele onsympathieke vechter. Iedereen hoopt al jaren op een match tussen Paqcuiao, maar die zal er waarschijnlijk niet meer komen, mede oordat Mayweather enkel tweederangs boksers pakt om zijn ongeslagen record te behouden.
Miquell schreef:
Ik volgde boksen ook wel tot een tijdje terug. Hoe doet Maywheater het eigenlijk nu als ik het goed schrijf???
LMEZ
Idool
Schip ahoy
Vedette
quote:Vraag het me af of Mayweather die gok gaat nemen. Pacman in mijn ogen favoriet voor die wedstrijd. Ik denk dat Mayweather's ego een verlies niet aankan, ondanks het geld.
LMEZ schreef:
Plus hoe hij Larry Merchant na Mayweather-Ortiz heeft behandeld getuigt van totaal geen respect.
Ik denk en hoop trouwens wel dat er een Pacquiao - Mayweather komt. Ik denk dat er voor Mayweather gewoon te veel op het spel staat om het niet te doen. Ten eerste heet hij niet voor niets ''Money'' Mayweather. Ook zou hij dan de geschiedenis ingaan als de man die niet tegen Pacman heeft durven vechten. Komt dat gevecht er wel dan gaat de winnaar de boeken in als de beste bokser van dit tijdperk en zal waarschijnlijk ook gelijk hoog genoteerd staan op de lijst van beste boksers aller tijden.
Bovendien geloven sommigen onder ons dat hij tegen Ortiz heeft gevochten om te oefenen tegen een southpaw![]()
Hoe/waar kijk jij vanavond Vero?
Starring
Vedette
Uit: Amstelveen
Reg.: 11 november 2001
Vero Possumus
Talent
LMEZ
Idool
Schip ahoy
Vedette
Starring
Vedette
quote:Ik denk niet dat Floyd Mayweather en zijn management zo simplistisch denken omtrent wel of geen match tussen die andere boks-gigant Pacquiao.
Schip ahoy schreef:
Zo, weer zo'n close call. Dat deed Mayweather makkelijker. Misschien dat hij daarom nu wat sneller geneigd zou zijn de pacman een kans te geven.
Dragomir
Vedette
Uit: Den Bosch
Reg.: 7 mei 2000
quote:De Mexicaanse destroyer? Die Pacquiao is een Filipijn, dus hoezo Mexicaans? Of bedoel je de destroyer van Mexicanen oid aangezien er waarschijnlijk veel Maeicanen in die klasse uitkomen...
Starring schreef:
Er staan enorme belangen op het spel moet je bedenken: Mayweather is the all-time Champ of the world, born as a winner en Pac, hij is de Mexicaanse destroyer, naar het schijnt.
Schip ahoy
Vedette
quote:Hmmm...en 'all time champ' tegen 'de Mexicaanse destroyer' moet geen simplistische belangenafweging zijn? Overigens is de pacman een Filipino, dat terzijde. Je moet het wel een beetje volgen, amigo.
Starring schreef:
(...)
Ik denk niet dat Floyd Mayweather en zijn management zo simplistisch denken omtrent wel of geen match tussen die andere boks-gigant Pacquiao.
Er staan enorme belangen op het spel moet je bedenken: Mayweather is the all-time Champ of the world, born as a winner en Pac, hij is de Mexicaanse destroyer, naar het schijnt. Zo goed ken ik de beste man eigenlijk niet, naast zijn bokscarriere is hij politicus. Een interessante combinatie in mijn ogen...
Het AD bericht ook het e.e.a. Read more: http://www.ad.nl/ad/nl/1021/Meer-sport/article/detail/3030940/2011/11/13/Manny-Pacquiao-behoudt-wereldtitel.dhtml
LMEZ
Idool
Starring
Vedette
quote:Eindelijk iemand die mij begrijpt, haha. Het betrof een typefoutje inderdaad betreffende zijn bijnaam. Pacman is uiteraard van Filipijnse afkomst, kan ook niet missen gezien zijn Filipijns uiterlijk.
LMEZ schreef:
Bijnamen van Pacquiao zijn o.a. The Mexicutioner en The Destroyer. Niet de Mexican Destroyermaar dat zal Starring vast wel bedoelen.
Vero Possumus
Talent
Dragomir
Vedette
Uit: Den Bosch
Reg.: 7 mei 2000
Deze topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3 »
Ajax Forums » D - Overig » Andere sporten » Boksen

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 78,1% dat VVV Venlo wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.