Ajax Netwerk
zaterdag 18 mei 2013 - 19:56                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Andere sporten » Boksen

HR

Deze topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3 »

HR

Peter Kenyon
Basisspeler
Derde Ajax Netwerk Pool 2004/2005

Vak: 129
Droomaankoop: -
Reg.: 2 oktober 2002

Bokser Mike Tyson beindigt carrire
Voormalig wereldkampioen boksen Mike Tyson (38) heeft zaterdag in Washington gezegd dat hij zijn carrire beindigt. Kort daarvoor had de Amerikaanse zwaargewicht een wedstrijd na zes ronden van de Ier Kevin McBride op technisch knock-out verloren.

Tyson had voor het laatst in juli 2004 in de ring gestaan. Hij verloor toen van de Brit Danny Williams. De nederlaag tegen de onbekende McBride was zijn derde verlies in vier partijen. "Het zit er niet meer in", verklaarde Tyson naderhand. "Met mij is het gedaan. Ik ben niet meer genteresseerd nog verder te vechten. M'n hart geeft me dat in."

Evenals bij zijn recente knock-out nederlagen tegen de Britten Lennox Lewis en Danny Williams kwam ook dit verlies onverwacht. Tyson startte overtuigend en bracht zijn opponent in de zesde ronde zelfs een bloedende hoofdwond toe, boven het linker oog. Tegen het einde van de ronde sloeg de Ier Tyson echter tegen het canvas.

Ogenschijnlijk niet al te zwaar aangeslagen trok Tyson zich terug in zijn hoek, van waaruit al snel het verzoek aan de arbiter Joe Cortez kwam de partij te beindigen. "Ik kan dit niet meer", verklaarde Tyson kort later, in alle rust en weloverwogen. "Op deze manier breng ik de sport in verlegenheid. Verder gaan betekent bovendien mezelf voor de gek houden."

McBride, door de kenners vooraf als kansloos ingeschat, gaf naderhand hoog op van zijn tegenstander. "Tyson is nog steeds een briljant vechter" , verklaarde de 32-jarige Ier. "Misschien is hij wel de grootste aller tijden. Ik had het geluk dat ik hem op het juiste moment op de juiste plaats trof. Als dit voor Mike 'the end of the road' is, is het voor mij het begin."

Tyson zei dat zijn besluit te stoppen, in het geval van verlies, al vooraf was genomen. Bij een zege was hij waarschijnlijk doorgegaan. Stopt hij daadwerkelijk, dan doet hij dat met een positieve score als prof van 50 tegen 6. Van zijn 50 overwinning waren er 44 door knock-out.

Bekend is dat het fenomeen Tyson een miljoenenschuld heeft, sinds zijn faillissement enige tijd geleden. Voor zijn partij tegen McBride ontvangt hij in elk geval nog 5 miljoen dollar. Zijn winnende tegenstander krijgt er 150.000 bijgeschreven.

In 1986 werd Tyson de jongste wereldkampioen, door een WBC-titelduel te winnen. Een jaar later veroverde hij ook de WBA-titel en werd hij overall-kampioen. Die titel hield hij vast tot 1990. Daarna kwam hij vooral in opspraak door geweldsdelicten en veroordelen. In 1996 heroverde hij voor een korte periode enkele wereldtitels, na drie jaar in de gevangenis te hebben gezeten.

Toen ik dit bericht las dacht ik gelijk wie heeft er net als mij ook leuke herineringen aan de bokssport.
Ik zelf heb voor dat ik ging voetballen 1 jaartje gebokst.
Ik vond het van kleins af aan al facinerend om naar te kijken.
Heb zelf veel videos van Mohammed Ali thuis liggen.
Misschien kunnen we de verichtingen van onze nederlandse boksers ook volgen.
Want boksen blijft prachtig om naar te kijken.

[Dit bericht is veranderd door Peter Kenyon (op 12 juni 2005 12:26:56).]
HR
HR

weasel
Regelmatige invaller

Uit: Antwerpen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 10 juni 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 12 juni 2005 om 20:26:48.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: schalki2000@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Boksen is inderdaad wel een leuke sport...
Kent er iemand Felix Sturm, een Duits supertalent ? Heb van hem een kamp gezien tegen Oscar de la Hoya en hij was
erg indrukwekkend... Bovendien was het zijn eerste kamp in het buitenland en meteen in Vegas. Het publiek deed erg vijandig, het zou voor De la Hoya zijn derde verschillende gewichtsklasse zijn waarin ie wereldkampioen werd... Maar tegen het einde van de kamp schaarde het publiek zich zelfs achter de Duitser en werd er stevig amok gemaakt toen de scheids de volledig onterechte overwinning van de la Hoya aankondigde. Beste kamp die in de laatste vijf jaar heb gezien...
HR
HR

spelbos
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 1 juli 2006

Gisteren is "Smoking" Joe Frazier overleden, Een van de legendes van deze sport,
baalde heel enorm toen hij Ali destijds versloeg, maar heb altijd respect voor hem gehad.

R.I.P. Smoking Joe.
HR
HR

Sheik Yerbouti
Internationale topspeler

Uit: Groningen
Reg.: 16 augustus 2007

Joe Frazier dies: lion of heavyweight division loses final fight with cancer

In the early hours of Tuesday morning, the final bell sounded on a remarkable life. Joe Frazier, who has died aged 67 following a brief fight with liver cancer, will always be remembered as Muhammad Ali’s greatest opponent. But Smokin’ Joe was much, much more than just that. His script was all of his own doing.

forumillustratieOne of the greats: Joe Frazier was among heavyweight boxing's finest champions during its last great era

By Gareth A Davies, Boxing Correspondent
9:05AM GMT 08 Nov 2011

The announcement of his passing was made in a tribute statement from his family: “We, the family of the 1964 Olympic boxing heavyweight gold-medallist, former heavyweight boxing champion and International Boxing Hall of Fame member Smokin' Joe Frazier, regret to inform you of his passing.”

"He transitioned from this life as "One of God's Men," on the eve of Nov 7, 2011 at his home in Philadelphia, Pennsylvania. We thank you for your prayers for our father and vast outpouring of love and support.

"Respectfully, we request time to grieve privately as a family. Our father's home going celebration will be announced as soon as possible. Thank you for your understanding."

Frazier had been diagnosed with liver cancer just over a month ago. There was an immediate tribute from Ali, who said: "The world has lost a great champion. I will always have respect and admiration for him. My sympathy goes out to his family and loved ones."

Frazier will remain one of sporting icons of the last century, due, in part, to his ring wars with Ali. The pair - Frazier-Ali - have been lionised due to their trilogy of legendary duels between 1971 and 1975, engraved in the annals of boxing history.

Frazier won the first, known as the ‘Fight of the Century’, at Madison Square Garden. It was said that half the world was watching the live broadcast. In his corner, he had the legendary trainer Eddie Futch, considered one of the greatest tacticians, who could sort his boxers’ strengths from his opponents’ weaknesses.

The contest brought together the two alpha males of the division: the exiled ex-champion, narcissus Ali and tireless, rumbustious Frazier.

forumillustratie

Both had unbeaten records, 31 and 26 fights respectively. It was a time when closed-circuit television was waking up to popular broadcasts.

The fight was special, the anticipation fever pitch. Ali had his moments with the jab and combinations, but Frazier landed fearsome hooks from the mid-range.

Frazier fought like a man exacting revenge on a foe who had insinuated in the build-up that the Philadelphian was the white man’s favourite. Frazier knocked Ali down for the first time in his career. Frazier won on points.

Ali took the last two meetings, the final act a paean to brutal artistry in Manila with both men near exhaustion, with Ali even admitting he felt ‘near death’ on the conclusion of the fight. It truly was a thriller.

In one of the greatest toe-to-toe battles in boxing history, Futch pulled Frazier out before the bell for the last round. Ali’s Doctor, Ferdie Pacheco said Ali’s “entire body was covered with welts and injuries and there were large bruises on both hips – contusions where Frazier had hit both hip joints. He later said that this fight was the closest thing to death he had ever experienced.”

Ahead of the second rubber, in 1974, the pair almost came to blows on ABC, during a chaotic broadcast. Ali had his way in the fight, subduing Frazier to earn a unanimous points decision.

Smokin’ Joe Frazier, 5ft 11ins tall, weighed 203.5lbs at his lightest, 217.5 at his heaviest, small by modern standards. He had 37 professional bouts, with 32 victories, four losses, and one draw.

He fought in 12 world championship bouts, the first of those in 1968, an 11th round TKO win over Buster Mathis. His final championship contest was his retirement loss to Ali in 1975.

He held the World Boxing Council and World Boxing Association titles. What marked Frazier out from the more cautious fighters of his generation was the way he marched fearlessly forward in every contest, with a high-pressure, relentless style, bobbing and weaving into range against his opponents, to unleash fearsome hooks.

His fighting spirit was exceptional. He was the seventh of 13 children of a farm worker from South Carolina. Aged nine, he began filling sandbags, and by 12, he had moved across the cotton belt to Philadelphia, and at the age of 20, stepped in for the injured Mathis to represent the United States at the Olympic Games in Tokyo in 1964.

He returned home with the gold medal. He was backed by a consortium of white businessmen in his early career. In March 1968, his victory over Mathis saw Frazier recognised as the world champion when Ali was stripped as champion for refusing the Vietnam War draft.

Other boxing associations ranked Jimmy Ellis as champion, but in 1970, Frazier wiped Ellis out in four coruscating rounds. Frazier seemed invincible, until the return of Ali. Their styles and personalities, rivalry and enmity, turned them into global stars at a time when the world heavyweight title was considered the richest prize in sport.

The three meetings with Ali engraved their names indelibly together, and into the annals of the sports history in a golden era for the glamour division.

Having beaten Ali in New York, Frazier ran into 3-1 outsider George Foreman, in Kingston, Jamaica. Foreman, who succeeded Frazier as Olympic champion, put him down six times before referee Arthur Mercante waved the fight over. Frazier looked like the shell of the fighter who had smoked through previous opponents.

In their 1976 rematch, Foreman won by a KO in round five. By then, the 1975 bout in Manila had taken a great deal out of Frazier’s imperviousness to punches.

Frazier took on all-comers in a golden era for the heavyweights. Besides Ali and Foreman, notable opponents included Jerry Quarry, Joe Bugner, Oscar Bonavena and George Chuvalo.

On retirement, Frazier started a new career as an entertainer, but eventually returned to his roots in Philadephia, training fighters in a large gym he owned.

Here, the religious man found his niche, helping young men from the wrong side of the tracks. He was invested into the Hall of Fame, and he will stay there. Legend. Pure and simple.

HR
HR

El Ernesto
Lid 2de elftal

Vak: -
Reg.: 5 oktober 2006

Eén van de groten uit de hoogtijdagen van het profboksen samen met Sonny
Liston, Floyd Patterson en uiteraard Mohammed Ali, alias Cassius Clay.
Pure nostalgie. 's Nachts op om deze legendarische gevechten te zien.

RIP Joe
HR
HR

can-o
Icoon

Uit: amsterdam
Reg.: 22 juli 2002

Aanrader: de docu Thrilla in Manilla, over de rivaliteit tussen Frazier en Ali en de dubieuze rol van Ali hierin.
Ali was en is een held voor mij, maar in deze docu zie je hem in een ander daglicht, en mijn beeld van Ali is daardoor wel veranderd.

Geweldige docu, en Frazier krijgt ineens een gezicht en een erg sympathieke menselijke kant.
HR
HR

Schip ahoy
Vedette

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

Smoking Joe. Enkel respect. De belichaming van 'hart'.

Nog steeds vrij ongelovelijk hoe Foreman hem bijna de ring uit heeft gemept, met het meest sprekende sportcommentaar aller tijden wat mij betreft:

"Down goes Frazier" "Down goes Frazier"

Verder echt een instituut uit de tijd dat boksen een van zijn grootste hoogtepunten beleefde.

Wil het eigenlijk niet toegeven, maar met Smoking Joe sterft Ali ook een beetje. Laat die zwarte dag nog maar even wegblijven. .
HR
HR

LMEZ
Idool

Vak: 405
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 10 juli 2003

Rond Mayweather-Ortiz zocht ik een bokstopic maar kon er geen vinden. Apart dat deze er dus wel was.

Heb de gouden tijd van de zwaargewichten nooit meegemaakt maar wel alles teruggezien. Groot verlies idd. May he rest in peace.

Over het aanraden van docu's: Tyson. Erg mooie docu.
HR
HR

Vero Possumus
Talent

Vak: 430
Reg.: 23 oktober 2007

Ik wist ook niet dat hierover een topic was, maar het bewijst ook dat boksen weinig aandacht krijgt hier in Nederland. Is ook niet helemaal onterecht, want de wedstrijden van de Klitschko-broertjes op RTL7 zijn ook niet echt reclame voor de sport. Dodelijk saai en de zwaargewicht-klasse zit dan ook al jaren in een crisis. Het is jammer dat de lagere gewichtsklassen niet meer aandacht krijgen, want daar is veel meer spektakel en de spoeling ook veel minder dun. Maar dit zal ook wel weer met tv-gelden te maken hebben, zoals altijd.

Kijken er nog mensen uit naar Paqcuiao - Marquez III? Marquez is een van mijn favoriete nog vechtende boksers, maar Pacman is toch de grote favoriet. Zeker het gewicht waarop ze boksen is voor Marquez bokser nadelig, zijn snelheid heeft er erg onder te lijden. Daarnaast zijn er ook sterke geluiden dat hij ook niet erg hard traint itt. Paqcuiao. Marquez is echter wel de enige die het Manny de afgelopen jaren moeilijk heeft gemaakt, dus wie weet zit er nog een verrassing in.
HR
HR

LMEZ
Idool

quote:HR
Vero Possumus schreef:

Ik wist ook niet dat hierover een topic was, maar het bewijst ook dat boksen weinig aandacht krijgt hier in Nederland. Is ook niet helemaal onterecht, want de wedstrijden van de Klitschko-broertjes op RTL7 zijn ook niet echt reclame voor de sport. Dodelijk saai en de zwaargewicht-klasse zit dan ook al jaren in een crisis. Het is jammer dat de lagere gewichtsklassen niet meer aandacht krijgen, want daar is veel meer spektakel en de spoeling ook veel minder dun. Maar dit zal ook wel weer met tv-gelden te maken hebben, zoals altijd.

Kijken er nog mensen uit naar Paqcuiao - Marquez III? Marquez is een van mijn favoriete nog vechtende boksers, maar Pacman is toch de grote favoriet. Zeker het gewicht waarop ze boksen is voor Marquez bokser nadelig, zijn snelheid heeft er erg onder te lijden. Daarnaast zijn er ook sterke geluiden dat hij ook niet erg hard traint itt. Paqcuiao. Marquez is echter wel de enige die het Manny de afgelopen jaren moeilijk heeft gemaakt, dus wie weet zit er nog een verrassing in.
HR
Ik ga ook voor Pacman, denk ook dat deze keer het verschil in kwaliteit tussen die 2 vele malen groter zal zijn dan edities 1 en 2. Wat je zelf al zegt: het gewicht zal een grote rol spelen. Maar ook de ontwikkeling van Manny op meerdere facetten vergeleken met Marquez die nog dezelfde bokser is als de laatste editie en alleen maar ouder is geworden.
HR
HR

Miquell
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Apeldoorn
Vak: 427
Reg.: 30 september 2004

Ik volgde boksen ook wel tot een tijdje terug. Hoe doet Maywheater het eigenlijk nu als ik het goed schrijf???
HR
HR

Vero Possumus
Talent

Miquell schreef:

Ik volgde boksen ook wel tot een tijdje terug. Hoe doet Maywheater het eigenlijk nu als ik het goed schrijf???
HR
Ja, Mayweather... Mayweather heeft in zijn laatste wijze Victor Ortiz op legale wijze gesuckerpunched nadat Ortiz hem een kopstoot had gegeven. Dit alles getuigde weinig sportiviteit en kwam de slechte reputatie van Mayweather (of Gayweather) niet ten goede. Zijn hele vete met zijn vader werd ook breed uitgemeten in de media, waarvan vele denken dat dit ook een heel toneelspel is om aandacht te krijgen al met al is hij een hele onsympathieke vechter. Iedereen hoopt al jaren op een match tussen Paqcuiao, maar die zal er waarschijnlijk niet meer komen, mede oordat Mayweather enkel tweederangs boksers pakt om zijn ongeslagen record te behouden.

Ik hoop dat er vanavond weer een beetje een strijd te zien is, Mayweather-Ortiz was spectaculair, maar zeker geen mooi gevecht dus. Hopkins-Dawson was helemaal een aanfluiting, hoewel de undercard wel goed was. Ik ben ook benieuwd naar Timothy Bradley vanavond, ondanks het feit dat zijn match-up veel beter had kunnen zijn.
HR
HR

LMEZ
Idool

Plus hoe hij Larry Merchant na Mayweather-Ortiz heeft behandeld getuigt van totaal geen respect.

Ik denk en hoop trouwens wel dat er een Pacquiao - Mayweather komt. Ik denk dat er voor Mayweather gewoon te veel op het spel staat om het niet te doen. Ten eerste heet hij niet voor niets ''Money'' Mayweather :P . Ook zou hij dan de geschiedenis ingaan als de man die niet tegen Pacman heeft durven vechten. Komt dat gevecht er wel dan gaat de winnaar de boeken in als de beste bokser van dit tijdperk en zal waarschijnlijk ook gelijk hoog genoteerd staan op de lijst van beste boksers aller tijden.

Bovendien geloven sommigen onder ons dat hij tegen Ortiz heeft gevochten om te oefenen tegen een southpaw ;)

Hoe/waar kijk jij vanavond Vero?
HRHR
HR

Schip ahoy
Vedette

LMEZ schreef:

Plus hoe hij Larry Merchant na Mayweather-Ortiz heeft behandeld getuigt van totaal geen respect.

Ik denk en hoop trouwens wel dat er een Pacquiao - Mayweather komt. Ik denk dat er voor Mayweather gewoon te veel op het spel staat om het niet te doen. Ten eerste heet hij niet voor niets ''Money'' Mayweather :P . Ook zou hij dan de geschiedenis ingaan als de man die niet tegen Pacman heeft durven vechten. Komt dat gevecht er wel dan gaat de winnaar de boeken in als de beste bokser van dit tijdperk en zal waarschijnlijk ook gelijk hoog genoteerd staan op de lijst van beste boksers aller tijden.

Bovendien geloven sommigen onder ons dat hij tegen Ortiz heeft gevochten om te oefenen tegen een southpaw ;)

Hoe/waar kijk jij vanavond Vero?
HR
Vraag het me af of Mayweather die gok gaat nemen. Pacman in mijn ogen favoriet voor die wedstrijd. Ik denk dat Mayweather's ego een verlies niet aankan, ondanks het geld.
HR
HR

Starring
Vedette

Uit: Amstelveen
Reg.: 11 november 2001

Correctie: Floyd 'Money' Mayweather is de beste bokser van dit tijdperk. De beste man is undefeated ofwel wereldkampioen in vele verschillende gewichtsklasse, heeft vele knock-outs op zijn naam staan en heeft een eigenzinnige stijl weliswaar (vanuit de counter/defensie) van boksen. Echt spectaculair oogt het niet, maar het blijft altijd leuk om de beste man te zien boksen. Het is een beetje een bluffer met veel branie, i love it. Maar hij maakt zijn grote mond elke partij waar, iets waar een aantal Ajacieden van kunnen leren.

Ik kijk overigens ook uit naar de partij tussen de twee beste boksers op deze aardbol: Mayweather - Pacquiao met de kanttekening dat Msyweather op leeftijd begint te raken, maar het belooft een schitterende partij te worden mocht die ooit op het programma komen te staan. Hoe je het wendt of keert, er staat dan heel veel prestige, faam en honderden miljoen euro's op het spel tussen beide heren!

N.B.
Al blijft Floyd Mayweahter mujn favoriet. :)
HR
HR

Vero Possumus
Talent

Ik weet nog niet of ik ga of kan kijken, als arme student ga ik natuurlijk geen 55 dollar betalen om de wedstrijd via een stream te kijken. Zal het gewoon te zien zijn via de internetkanalen waarop je ook voetbal kan kijken?
HR
HR

LMEZ
Idool

Via unanimous decision from the judges, Pacquiao wins. ANC Alerts tweeted that the judges scores are 114-114, 115-113, 116-112. Manny Pacquiao, however, was booed by the crowd, most of them shouting “Marquez!”, thinking that the latter should have won the fight. With this outcome, do we expect part 4 of this rivalry? During the interview, Manny said that he is ready to fight Marquez again and he can face any fighter, depending on his promoter.

Read more: http://iamjammed.com/sports/pacquiao-vs-marquez-3-manny-wins-by-unanimous-decision-results-and-score-card-video-replay-highlights/#ixzz1dZgTdBwy
Under Creative Commons License: Attribution

Even wachten op de beelden.
HR
HR

Schip ahoy
Vedette

Zo, weer zo'n close call. Dat deed Mayweather makkelijker. Misschien dat hij daarom nu wat sneller geneigd zou zijn de pacman een kans te geven.
HR
HR

Starring
Vedette

Schip ahoy schreef:

Zo, weer zo'n close call. Dat deed Mayweather makkelijker. Misschien dat hij daarom nu wat sneller geneigd zou zijn de pacman een kans te geven.
HR
Ik denk niet dat Floyd Mayweather en zijn management zo simplistisch denken omtrent wel of geen match tussen die andere boks-gigant Pacquiao.

Er staan enorme belangen op het spel moet je bedenken: Mayweather is the all-time Champ of the world, born as a winner en Pac, hij is de Mexicaanse destroyer, naar het schijnt. Zo goed ken ik de beste man eigenlijk niet, naast zijn bokscarriere is hij politicus. Een interessante combinatie in mijn ogen...

Het AD bericht ook het e.e.a. Read more: http://www.ad.nl/ad/nl/1021/Meer-sport/article/detail/3030940/2011/11/13/Manny-Pacquiao-behoudt-wereldtitel.dhtml
HR
HR

Dragomir
Vedette

Uit: Den Bosch
Reg.: 7 mei 2000

Starring schreef:

Er staan enorme belangen op het spel moet je bedenken: Mayweather is the all-time Champ of the world, born as a winner en Pac, hij is de Mexicaanse destroyer, naar het schijnt.HR
De Mexicaanse destroyer? Die Pacquiao is een Filipijn, dus hoezo Mexicaans? Of bedoel je de destroyer van Mexicanen oid aangezien er waarschijnlijk veel Maeicanen in die klasse uitkomen...

Overigens wel interessant dat Mayweather over de laatste 10 jaar meerdere keren langere tijd niet heeft gevochten, terwijl Pacquiao twee tot drie partijen heeft gevochten.
HR
HR

Schip ahoy
Vedette

Starring schreef:

(...)

Ik denk niet dat Floyd Mayweather en zijn management zo simplistisch denken omtrent wel of geen match tussen die andere boks-gigant Pacquiao.

Er staan enorme belangen op het spel moet je bedenken: Mayweather is the all-time Champ of the world, born as a winner en Pac, hij is de Mexicaanse destroyer, naar het schijnt. Zo goed ken ik de beste man eigenlijk niet, naast zijn bokscarriere is hij politicus. Een interessante combinatie in mijn ogen...

Het AD bericht ook het e.e.a. Read more: http://www.ad.nl/ad/nl/1021/Meer-sport/article/detail/3030940/2011/11/13/Manny-Pacquiao-behoudt-wereldtitel.dhtml
HR
Hmmm...en 'all time champ' tegen 'de Mexicaanse destroyer' moet geen simplistische belangenafweging zijn? Overigens is de pacman een Filipino, dat terzijde. Je moet het wel een beetje volgen, amigo.

Dit soort gevechten zijn echt zo klassiek in het boksen. Draait allemaal om de balans tussen een geloofwaardig kampioen zijn en geld. Het geld zal niet veel meer worden dan het nu is, voordat beide vechters de weg naar beneden inslaan. Ze waren dichtbij een akkoord, ik denk dat details de doorslag kunnen geven. Dat kan bijvoorbeeld een gevoel bij Mayweather zijn dat hij bevestigd wordt in bepaalde zwakheden bij Pacquiao. Ze zullen hem al tot in den treure hebben ge-analyseerd. Een partij waar Pacquiao het weer erg lastig wordt gemaakt, zal gewoon erg veel duidelijk maken bij Mayweather.

Men blijft hopen...
HR
HR

LMEZ
Idool

Bijnamen van Pacquiao zijn o.a. The Mexicutioner en The Destroyer. Niet de Mexican Destroyer :P maar dat zal Starring vast wel bedoelen.

[Dit bericht is veranderd door LMEZ (op 13 november 2011 18:33:29).]
HR
HR

Starring
Vedette

LMEZ schreef:

Bijnamen van Pacquiao zijn o.a. The Mexicutioner en The Destroyer. Niet de Mexican Destroyer :P maar dat zal Starring vast wel bedoelen.
HR
Eindelijk iemand die mij begrijpt, haha. Het betrof een typefoutje inderdaad betreffende zijn bijnaam. Pacman is uiteraard van Filipijnse afkomst, kan ook niet missen gezien zijn Filipijns uiterlijk. ;)

Will Mayweather Ever Fight Pacquiao? Well, i hope so! Ik kan niet wachten totdat die partij tussen beide heren officieel is. Er is al volop gepromoot, dus aan dollars zal het niet snel liggen. Mayweather zal moeten bewijzen dat hij òòk zijn Filipijnse kompaan de baas is in de ring.

Overigens heeft Dragomir een punt dat Mayweather de afgelopen jaren niet zo gek veel bokspartijen kort achter elkaar draait als Pacquiao, Mayweather Jr. is bovendien ook een levensgenieter pur sang. Ik ben al jaren fan van die man.
HR
HR

Vero Possumus
Talent

Het is zuur dat Juan Manuel Marquez niet één van de drie gevechten winnend heeft afgesloten, allen konden net zo goed door hem gewonnen worden. Er waren wederom veel mensen die van mening waren dat Marquez de winnaar was.

Manny en zijn trainer Roach hebben na het gevecht alweer aangegeven dat ze een vierde episode willen. Het lijkt me dat dat weerom een mooi gevecht zal wordt, maar zoals iemand anders al zei "there is no drama in expected drama". Ik hoop toch echt dat er nu ruimte is voor Pacman-Pretty Boy. Mayweather zal daarin favoriet zijn, aangezien het lijkt dat Pacquiao nu zijn beste tijd erop heeft zitten. Vele dachten dat het een makkelijke klus zou zijn tegen Marquez, maar Manny zag er vermoeid en overtraind uit. Mayweather zal i.i.g. niet bang zijn geworden van wat hij zag en ik denk dat hij minder moeite heeft om het tegen Manny op te nemen.
HR
HR

Dragomir
Vedette

Uit: Den Bosch
Reg.: 7 mei 2000

Ik snap niet veel van de bokssport, maar wat ik niet snap is dat mensen zo vreemd doen over Mayweather en suggereren dat hij/zijn team bang zou zijn voor Pacquiao.

Wat ik me kan herinneren uit de berichtgeving, is dat er wel degelijk serieus gesproken is, maar dat ze het niet eens konden worden over de manier waarop een dopingstest gepland word. Team Mayweather was voor een vrij controle die altijd kon plaatsvinden, terwijl team Pacquiao het in een specifieke periode wilde, als ik het goed begrepen heb. Persoonlijk snap ik niet wat the big deal is.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Andere sporten » Boksen

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?

Mooi
Even wennen nog
Ik vind het niets
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 78,1% dat VVV Venlo wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.