| Poster | | Topic: Wielrennen (deel 2) |  |
|
|
Ruvu Bankzitter
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 583 Reg.: 24 april 2003 |
quote: Timm. schreef:
Heb ik het nou goed gehoord dat Tom Boonen wordt verdacht van handel in cocaine?
Nee... je hebt waarschijnlijk gehoord dat iemand dacht dat iemand anders gezegd had dat Tom Boonen in cocaine gedeald zo hebben.
ONTOPIC:
Toch jammer dat dat soort berichten eerder gepost worden dan de fantastische wereldtitel van Lars Boom in het veldrijden ! Een jaar na de titel bij de beloften nu de titel bij de profs. Grote klasse. En duidelijk WEL de goede keus gemaakt tussen veld en weg, al wilde Boogerd bv doen geloven dat dat dom was...
[Dit bericht is veranderd door Ruvu (op 28 januari 2008 07:50:01).]
|
|
|
mijnclub Geselecteerd voor Oranje
Vak: 420 Posts: 1180 Reg.: 7 november 2003 | Ja super wat Boompie heeft geflikt 
|
|
|
weasel Lid 2de elftal
Uit: Antwerpen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 407 Reg.: 10 juni 2005 |
quote: Ruvu schreef:
ONTOPIC:
Toch jammer dat dat soort berichten eerder gepost worden dan de fantastische wereldtitel van Lars Boom in het veldrijden ! Een jaar na de titel bij de beloften nu de titel bij de profs. Grote klasse. En duidelijk WEL de goede keus gemaakt tussen veld en weg, al wilde Boogerd bv doen geloven dat dat dom was...
Toekomst zal uitwijzen of dit inderdaad wel een goede keuze is. Ik deel eerlijk gezegd eerder de mening van Boogie. Als je zoveel talent hebt, lijkt het me toch beter om alles op de weg te zetten. Welke eer valt er nu te behalen in het veldrijden ? Een sport die buiten in Belgie en een stukje van Nederland geen enkele aandacht krijgt. Zeker nu hij die titel al op zak heeft, lijkt het mij beter om je te concentreren op het wegwielrennen. Anders gaat het ene misschien ten koste van het andere. Er is overigens nog niemand die het hem heeft voorgedaan om in die twee disciplines tegelijk uit te blinken. Misschien dat hij zo uitzonderlijk is dat hem wel lukt ? We shall see...
|
|
|
Amsterhammer Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 1228 Reg.: 31 juli 2005 | Mods - misschien een idee om voor de nieuwe seizoen een 'deel 2' te openen aangezien hoeveel pagina's er hier al zijn?>
|
|
|
mijnclub Geselecteerd voor Oranje
Vak: 420 Posts: 1180 Reg.: 7 november 2003 | Qatar wil Tourproloog in tunnel
Vrijdag 01 Februari om 09:59 | Gepost door Matthijs Bijlsma
Qatar wil de proloog van de Ronde van Frankrijk naar het Midden-Oosten halen. Dat schrijft de Belgische krant Het Nieuwsblad. Het heeft ambitieuze plannen om wielrennen in de woestijnstaat mogelijk te maken.
"De kandidatuur is een logische stap voor Qatar, dat na de Aziatische Spelen in 2006 ook kandidaat is voor de Olympische Spelen van 2016", verklaarde tourdirecteur Prudhomme. De wielerbond van Qatar heeft een plan klaar liggen om een overdekte en gekoelde wielertunnel te bouwen. Hierdoor zouden de renners geen last hebben van het woestijnklimaat.
"Over twee jaar willen we met Eddy Merckx bekijken of de klimatologische omstandigheden in Qatar het toelaten dat er tijdens de zomer gekoerst wordt. onze grootste bezorgdheid zijn de renners", aldus Prudhomme.
Ik hoop dat dit een grap is, stelletje idioten..
|
|
|
Ruvu Bankzitter
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 583 Reg.: 24 april 2003 |
quote: mijnclub schreef:
De wielerbond van Qatar heeft een plan klaar liggen om een overdekte en gekoelde wielertunnel te bouwen.
Een overdekte tunnel....
Verder moet meneer Prudhomme niet net doen alsof de renners zijn grootste bezorgdheid zijn. Gaat 'm puur om de knaken natuurlijk. De Tour de France hoort gewoon in Frankrijk.
|
|
|
Sven Moderator
Uit: ...Spijkenisse... Vak: 424 Posts: 8263 Reg.: 6 december 2000 | |
|