Ajax Netwerk
maandag 22 december 2014 - 03:01                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Andere sporten » NBA

HR

Deze topic is open en bestaat uit 29 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 29 »

HR

Timbelsi
Talent

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 21 februari 2003

volgende week is het weer zover.
Ik denk dat de lakers kampioen worden, hele goede aankopen gedaan. Malone en payton , wie denken jullie dat het ver gaat schoppen dit jaar ??
HR
HR

Sjriekie
International

Uit: Limbricht
Vak: Teletekst Supporter
Reg.: 31 maart 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 25 oktober 2003 om 10:05:29.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: sjriekie@msn.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik volg het Basketbal niet zo. Misschien dat ik het dit jaar eens een beetje ga volgen.
HR
HR

CHE GUEVARA!
Basisspeler

Uit: Johannesburg
Vak: 428
Reg.: 6 oktober 2001

ik hink op twee gedachten. Ene kant gun ik de lakers niks omdat ik bryant en payton niks gun. Andere kant gun ik malone wel zijn eerste en enigste titel. Verder hoop ik dat Dirk Nowitzki zich door blijft ontwikkelen want hij is echt goed. En wacht met volle spanning af op LeBron James.
HR
HR

N I E K
Talent

Reg.: 13 maart 2002

na alle verhalen die ik over LeBron James heb gehoord ben ik ook erg benieuwd geworden.
Maar ik weet niet of de Lakers er goed aan hebben gedaan om Malone te kopen, k vind hem toch al een tijd over zijn top heen, maar hij blijft een vedette dus dat kan problemen geven als je zoveel vedetten in je team hebt.
Maarja het is ook maar afw88 of Kobe Bryant het begin van het seizoen zal meemaken door zijn rechtzaak
HR
HR

Mr M
Moderator

Uit: Amsterdam
Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 12 mei 2001

Ondanks LeBron James gaat zijn team (Cleveland) de playoffs zeker niet halen, ze missen gewoon iedere vorm van kwaliteit, op James na natuurlijk. Wel frapant is dat Lebron James met nummer 23 durft te spelen. In tegenstelling tot Bryant en Carter durft hij wl de erfenis van Jordan over te nemen. Ik wacht in spanning af hoe hij het gaat doen.

De Lakers vind ik een verschrikkelijk team, Kobe is erg goed maar door die rechtszaak zal het wel minder gaan, en Shaq is langzaam maar zeker over de top en is al lang niet meer de beste centre van de NBA (dat zijn bijv. Wallace en Ming) nu is Karl Malone ook al oud maar die zal toch nog wel scoren. Ik denk dat de Lakers wel een goede kans maken, maar ze zullen het wel lastig krijgen.

Spelers om in de gaten te houden:
- LeBron James
- Pau Pierce
- Paul Gasol
- Ben Wallace
- Baron Davis
- Stevie Francis
HR
HR

AEKAthensFC
International

Vak: 116
Reg.: 10 september 2000

Ik denk dat Dallas met het aantrekken van Antoine Walker (van Boston) een heuse concurrent is geworden voor de Lakers....
HR
HR

ajaxunreal
Jeugdspeler

Reg.: 19 februari 2003

quote:HR
Mr M schreef:

De Lakers vind ik een verschrikkelijk team, Kobe is erg goed maar door die rechtszaak zal het wel minder gaan, en Shaq is langzaam maar zeker over de top en is al lang niet meer de beste centre van de NBA (dat zijn bijv. Wallace en Ming) nu is Karl Malone ook al oud maar die zal toch nog wel scoren. Ik denk dat de Lakers wel een goede kans maken, maar ze zullen het wel lastig krijgen.
HR
Als jij hier durft te beweren dat Shaq over zijn top is volg je het basketbal dus echt niet!
En dan noem je Ming en Wallace ook nog beter :nee
Wallace is goede rebounder, maar scoort veels te weinig en Ming heeft veels te weinig power.

Shaq had vorig jaar last van blessures waardor hij op het eind langzaam aan wat beter werd. Dit jaar heeft hij extra hard getraind en nu zit hij weer op zijn perfecte gewicht.
Hij zal dit jaar domineren als nooit te voor. Geen center heeft de power van Shaq. Shaq gaat op dit niveau nog zeker 3 a 4 jaar mee.

Kobe Bryant krijgt het dit jaar idd moeilijker, maar niet door de rechtzaaak. Hij is deze zomer geopereerd en zal daardoor pas ergens in December weer op 100% komen.
De rechtzaak is niet eens echt spannend, dat vrouwtje kwam 24 uur na de zogenaamde verkrachting bij de politie om aangifte te doen. Wat had ze aan? een panty met erop de sperma en schaamhaar van iemand anders dan Kobe. Dit is zelfs bevestigd door de aanklagers.
Deskundigen verwachten of vrijspraak of een schikking(afkoopsom), vanwege het feit dat er veels te weinig bewijs is.
HR
HR

CHE GUEVARA!
Basisspeler

In mijn optiek had David Stern iedereen moeten verbieden om nog nummer 23 te dragen.
HR
HR

Timbelsi
Talent

helemaal met je eens CHE GUEVARA!!!! en shaq over zijn top heen ? hahaha dream on.
HR
HR

Timbelsi
Talent

Lakers waren te errug gisteren, heb echt zitten te genieten van the mailmen en the glove.
HR
HR

AEKAthensFC
International

De Lakers zijn verschrikkelijk...
Net zoals met de Yankees in de MLB...het is maar kopen..kopen en nog eens kopen...

Waar heb je trouwens de wedstrijd gezien? Was het op Canal+ ?
HR
HR

Mr M
Moderator

Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 12 mei 2001

Shaq behoort inderdaad nog steeds tot de beste centers maar hij is wel minder geworden. Hij is niet meer de alleenheerser, waarvan je alleen door persoonlijke fouten van kon winnen, van weleer.

Vorig jaar heeft hij het door verschillende omstandigheden moeilijk gehad en ik heb het idee dat hij dit jaar niet meer zo zal presteren als twee/drie jaar geleden. Dat neemt niet weg dat een O'Neal dan nog steeds tot de allerbeste behoort alleen vind ik een Wallace die in bloedvorm is/was op dit moment vooral verdedigend beter. Aanvallend is hij is hij misschien niet de beste maar verdedigend vind ik hem beter dan O'Neal, vooral zijn rebounds zijn sterker.

Nu moet ik wel toegeven dat ik overdreef door te zeggen dat Ming beter is. Daar ging ik wat te ver met mijn anti-Lakers gevoelens. Ming mist natuurijk de body om onstopbaar te zijn zoals Shaq dat ooit was. Maar Ming is wel een talent die best nog wel door kan groeien tot een topspeler.
HR
HR

Jey
Veelbelovend talent

Uit: Werkendam
Vak: 409
Reg.: 24 september 2002

De Timberwolves kunnen ook nog wel eens verassen door het aantrekken van Sprewell en Cassell..samen met Garnett kan dat best wel wat worden!!

Ben wel benieuwd of Elson speeltijd krijgt en hoe die het gaat doen!

:ajax :OUD :ajax
HRHR
HR

ajaxunreal
Jeugdspeler

Reg.: 19 februari 2003

Timbelsi schreef:

Lakers waren te errug gisteren, heb echt zitten te genieten van the mailmen en the glove.HR
Was echt fantastische game idd, zelfs zonder Kobe. Ik vond het niet eens erg dat ik al 5.15 uit mn bed uit was terwijl de game om 6 uur begon.

Zaterdagnacht 2de game bij canal+, dan met mijn favo speler Kobe Bryant :cool

Echt tof om te zien dat er straks bij de lakers 4 spelers in de ploeg lopen die zo een tripple double kunnen scoren, er valt gewoon niet tegen te spelen. Zeker niet als ze de punten zo netjes blijven verdelen als vannacht. En mochten er is 1 of 2 minder zijn, kan een kobe, Shaq, Malone of Payton gewoon ff wat gas geven en naar een score van 40 punten gaan.

[Dit bericht is veranderd door ajaxunreal (op 29 oktober 2003 20:53:21).]
HR
HR

madskillz
Idool

Vak: 409
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 29 juni 2002

De Mavericks stelden me toch wel wat teleur. Een team met Nash, Nowitzki, Walker, Jamison en Walker moet toch beter kunnen denk ik. Aanvallend zijn ze in ieder geval een van de beste teams in de hele NBA. ZE hebben alleen geen geschikte center. Ik ben verder heel benieuwd naar het debuut van LeBron James vanacht. Ik verwacht er veel van.

[Dit bericht is veranderd door madskillz (op 29 oktober 2003 21:06:01).]
HR
HR

LittleAjaxGirl
Basisspeler

Reg.: 27 april 2003

Ik vind die Malone een beetje zielig. Gaat voor een lage salaris naar Lakers toe, waarom? Omdat hij nog een ring wil halen, tis net een Real Madrid team geworden, maar ja, ik denk ook wel dat Lakers gaan winnen, maar zo geweldig bbal vind ik het niet meer, keek vroeger vanwege Bulls, Jordan enzo, Shaq is nog lang niet over de top heen, maar wat is er zo geweldig aan die gozer?
HR
HR

Timbelsi
Talent

was wel kut ja , stond wedstrijd begint om half 6, ik om 5 uur me nest uit begint het pas om 6 uur. wel genoten
HR
HR

CHE GUEVARA!
Basisspeler

Hij maakte een uistekend DEBUUT

Kings Cool Cavaliers, Spoil LeBron's Debut
Box Score | Kings Home | Cavaliers Home

SACRAMENTO, Calif., Oct. 29 (Ticker) -- The only thing LeBron James didn't do was win.

In a smashing debut, James lived up to the hype with a spectacular 25 points and nine assists that were not enough to lift the Cleveland Cavaliers, who suffered a 106-92 loss to the Sacramento Kings.

The top overall pick in the draft who received $100 million in endorsements before ever taking the court, James was making the most scrutinized debut in NBA history. As an 18-year-old prodigy from Akron, Ohio, the fortunes of the woebegone Cavaliers - and, to a lesser degree, the NBA - are riding on his success.

James did not disappoint in any area. There was none of the hesitancy he comically displayed in his commercial for Nike shot right here in Arco Arena, which has a loud and rowdy environment that can rattle even a seasoned player.

The 6-8, 240-pound James made 12-of-20 shots, knocking down tough jumpers and sinking acrobatic layups. He threw alley-oop passes for dunks and showed poise well beyond his years. But most of all, he had the Cavaliers believing they could win.

When James found J.R. Bremer for a 3-pointer early in the fourth quarter, Cleveland had an 85-83 lead. But Bobby Jackson responded with two baskets before finding rookie Darius Songaila for a hoop that reclaimed the lead for good for the Kings.

bron: http://www.nba.com
HR
HR

the real one
Lid 2de elftal

Uit: Elspeet
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 9 september 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 30 oktober 2003 om 10:00:14.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: ketsenjansen@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
tsja de lakers hebben wel een zeer geslepen team natuurlijk. Ik gun het malone wel eindelijk eens een keer zijn titel. Dat heeft hij wel verdiend. denk dat lakers en de spurs heel ver gaan komen dit seizoen
HR
HR

AEKAthensFC
International

De Spurs hebben vannacht verloren in Denver en ik denk dat ze zonder Parker voorlopig een wisselvallig seizoen zullen spelen...

LeBron scoorde 25 punten in zijn eerste wedstrijd..(niet verkeerd..) maar de Cavs hebben natuurlijk verloren in Sac-Town..
HR
HR

koning
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 23 april 2001

Wel leuk: Beide Nederlanders hebben minuten meegepakt!
HR
HR

AEKAthensFC
International

koning schreef:

Wel leuk: Beide Nederlanders hebben minuten meegepakt!HR
Fransisco Elson >> 11 minuten, 1 punt, 4 rebounds, 1 assist
Dan Gadzuric >> 4 minuten, 0 punten, 0 rebounds, 0 assists
HR
HR

FC Utreg
Ballenjongen

Uit: Utrecht
Reg.: 5 oktober 2003

LittleAjaxGirl schreef:

Ik vind die Malone een beetje zielig. Gaat voor een lage salaris naar Lakers toe, waarom? Omdat hij nog een ring wil halen, tis net een Real Madrid team geworden, maar ja, ik denk ook wel dat Lakers gaan winnen, maar zo geweldig bbal vind ik het niet meer, keek vroeger vanwege Bulls, Jordan enzo, Shaq is nog lang niet over de top heen, maar wat is er zo geweldig aan die gozer?HR
Wat is daar zielig aan van Malone. Over het algemeen wordt juist enorm geklaagd over hoge salarissen en hij kiest juist niet om financiele redenen maar voor sportief succes. Ik zie het probleem daar absoluut niet van, en om kampioen te worden moet je natuurlijk naar het beste team, zoals de Lakers dat zijn en ook Real Madrid. Verder is mijn mening dat Malone het misschien niet had moeten doen, maar niet om de reden die jij aangeeft maar omdat hij op deze manier zijn (op zekere) persoonlijke record weggeeft van het meest gescoorde aantal punten. Dit zou hij echt binnen 1 a 2 jaar hebben gehaald, maar nu zal hij lang niet alle spelen dus dat zit er niet in. Maargoed om op Shaq te komen, het is gewoon een enorm imposante persoonlijkheid. Groot en een bonk spieren, die man heeft een enorme power en uitstraling. Moet je waarschijnlijk man voor zijn om dat te waarderen. :)
HR
HR

AEKAthensFC
International

En wederom een deelname van Fransisco Elson!!

Houston Rockets - Denver Nuggets 102-85

Elson>> 9 minuten, 2 punten, 0 rebounds, 1 assist

Verder wederom een prima optreden van LeBron James met de Cavs (die natuurlijk weer verloren van Phoenix) ...21 punten, 12 rebounds en 8 assists..voor James die daarmee in zijn tweede profwedstrijd bijna een triple double haalde....

[Dit bericht is veranderd door AEKAthensFC (op 31 oktober 2003 14:41:08).]
HR
HR

Timbelsi
Talent

doet het heel goed ja die james, ik kijk uit naar morgennacht phoenix-lakers. amare stoudemire ook zo'n groot talent ,die vledenjaar is doorgebroken.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 29 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Andere sporten » NBA

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax in de winter versterking halen?

Nee
Ja voor de verdediging
Ja voor het middenveld
Ja voor de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 16,0% dat Roda JC wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.