Ajax Netwerk
vrijdag 21 juli 2017 - 06:42                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Andere sporten » Formule 1

HR

Deze topic is open en bestaat uit 109 pagina's: « 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 ... 109 »

HR

Emnumriak
Basisspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 8 januari 2014

Nico Rosberg gaat met onmiddellijke ingang met 'pensioen' 😮

Respect👍🏻
HRHR
HR

Notlupus
Idool

Uit: Helsinki
Vak: -
Reg.: 26 februari 2010

quote:HR
Emnumriak schreef:

Respect👍🏻
HR
Heb niks met Nico, maar stoppen op je hoogtepunt vind ik altijd wel mooi. Goeie actie.
HR
HR

Frankie de missing link
Legende

Reg.: 14 augustus 2009

Bijzondere keuze. Zie je niet zo vaak. Wel lef hebben.
HR
HR

Vermeers

Niet geregistreerd

Ik ben benieuwd wie zijn stoeltje gaat opvullen.
HR
HR

Exitus acta probat
Moderator

Uit: Breda
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 18 september 2004

Vettel denk ik.
HR
HR

Vermeers

Niet geregistreerd

Exitus acta probat schreef:

Vettel denk ik.
HR
Ik neig eigenlijk naar een tussenpaus voor Max. Ik zie Max nog wel 1 jaar bij Red Bull blijven en daarna naar Mercedes verkassen als Mercedes dan nog steeds de beste auto heeft.

Maar goed, dit is echt nergens op gebaseerd ;) .
HR
HR

Emnumriak
Basisspeler

Hoho jongens, de zuiverste kristallen bol ligt roch evht hier bij mij in de kamer.

RIC voelt allang dar-ie Max niet aankan, zijndenken van GOAT (Greatest Of All Times) ligt aan barrels, hij focust zich nu op succes, geld en reputatie m

Dodelijk.

RIC denkt, the fukk, ik ga liever de wereld laten zien dat ik idd de strijd met Lewis aanga dan dat ik me op laat vreten door n fukkin kind.

Volgend jaar Max v Sainz 2.0.

Wie kijkt daar niet naar uit?
HR
HR

Pauillac
Regelmatige invaller

Droomaankoop: Kennedy Bakircioglu
Reg.: 7 oktober 2013

Emnumriak schreef:

Hoho jongens, de zuiverste kristallen bol ligt roch evht hier bij mij in de kamer.

RIC voelt allang dar-ie Max niet aankan, zijndenken van GOAT (Greatest Of All Times) ligt aan barrels, hij focust zich nu op succes, geld en reputatie m

Dodelijk.

RIC denkt, the fukk, ik ga liever de wereld laten zien dat ik idd de strijd met Lewis aanga dan dat ik me op laat vreten door n fukkin kind.

Volgend jaar Max v Sainz 2.0.

Wie kijkt daar niet naar uit?
HR
Denk dat jouw glazen bol van de drugs moet afblijven haha.

Ik denk aan het volgende scenario. Toto Wolff is de manager van Bottas, Bottas maakt de move als duidelijke nr.2 naar Mercedes. Mercedes schuift Wehrlein door naar Williams met een additionele korting op de motoren. Bottas tekent een twee-jarige deal, zodat Mercedes Verstappen kan inlijven zodra hij uit zijn contract komt in 2019.

You've heard it here first!
HR
HR

Emnumriak
Basisspeler

Pauillac schreef:

(...)

Denk dat jouw glazen bol van de drugs moet afblijven haha.

Ik denk aan het volgende scenario. Toto Wolff is de manager van Bottas, Bottas maakt de move als duidelijke nr.2 naar Mercedes. Mercedes schuift Wehrlein door naar Williams met een additionele korting op de motoren. Bottas tekent een twee-jarige deal, zodat Mercedes Verstappen kan inlijven zodra hij uit zijn contract komt in 2019.

You've heard it here first!
HR
Wow! Just wow!

Toegegeven, mijn kristallen bol boet aan zuiverheid in door mijn ongebreidelde spielerei met t chemische.
Laat onverlet dat Merc's commerciële belangen prevaleren over 'logica'.

Lewis wordt met de dag megalomaner, plaatste zijn belang meer en meer biven een teambeland en Merc zou niets liever zien dan dat die paardelul op z'n plek gezet wordt en eindelijk doorheeft dat-ie z'n ritles aan z'n auto te danken heeft, die verwelkomen RIC met open armen en n bijpassend pervers salaris.

Bottas past perfect in t rijtje rosberg/Kimi/Fisi, solide, onspectaculair maar tegelijkertijd iemand die nooit 'will rock the boat'.
Ik denk dat merc de meest pr-vriendelijke manier zoekt om Lewis niet meer nodig te hebben.
Alleen max, Alonso en RIC kunnen dit.
RIC is om allerlei redenen de meest logische kandidaat.
HR
HR

JeroenE
Icoon

Reg.: 17 september 2007

Dit zag ik niet aankomen. Knappe prestaties van hem dit jaar. Ik heb alleen niks met deze coureur dus mooi dat een ander nu een kans krijgt. Vers bloed.
HR
HR
Onverwachts maar wordt wel interessant natuurlijk hoe de carrousel gaat draaien. Zolang max maar bij redbull blijft dan.
HR
HR

n1traM
Regelmatige invaller

Reg.: 4 februari 2004

Emnumriak schreef:

Respect👍🏻
HR
Heel verrassend. Stoppen op je hoogtepunt is een klasse beslissing die maar weinigen nemen.

Opvolger is denk ik Pascal Wehrlein. Is al in dienst van Mercedes en heeft dit seizoen bij Manor ervaring opgedaan. Hij heeft voor volgend seizoen nog geen definitief stoeltje. Maar de belangrijkste reden is dat hij deze week een zieke Hamilton verving bij een test van de banden voor 2017.
HR
HR

Emnumriak
Basisspeler

n1traM schreef:

(...)

Heel verrassend. Stoppen op je hoogtepunt is een klasse beslissing die maar weinigen nemen.

Opvolger is denk ik Pascal Wehrlein. Is al in dienst van Mercedes en heeft dit seizoen bij Manor ervaring opgedaan. Hij heeft voor volgend seizoen nog geen definitief stoeltje. Maar de belangrijkste reden is dat hij deze week een zieke Hamilton verving bij een test van de banden voor 2017.
HR
Ikzelf hoop op Stoffel, Roco gen Wherlien.
De laatste 10-12 jaar zijn echt de meest 'fuiken boringcorlrate blahblah' die ij pak mijn jaren heb moeten ondergaan.
Come on, moet iemand als Lewis nou echt z'n paal laten zen imdat-beter is dan rosberg en een of andere jank-boner eraan over dient te houden? Wtf????

Sowieso fijn te zien dat niet ik alleen sta dat F1 vooral beter wordt als
de hiërarchie overloopt tot n punt dat t niet meer gaat im de coureur en al ditt toch jiet wordt begrepen..wpBernie Bernie Bernie...)

T enige dat nog ontbreekt is minder/minder poep, daarna is de sport voorgoed overgeleverd aan opportunisme.

[Dit bericht is veranderd door Emnumriak (op 2 december 2016 19:53:29).]
HR
HR

Exitus acta probat
Moderator

Uit: Breda
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 18 september 2004

Emnumriak schreef:

(...)

Ikzelf hoop op Stoffel, Roco gen Wherlien.
De laatste 10-12 jaar zijn echt de meest 'fuiken boringcorlrate blahblah' die ij pak mijn jaren heb moeten ondergaan.
Come on, moet iemand als Lewis nou echt z'n paal laten zen imdat-beter is dan rosberg en een of andere jank-boner eraan over dient te houden? Wtf????

Sowieso fijn te zien dat niet ik alleen sta dat F1 vooral beter wordt als
de hiërarchie overloopt tot n punt dat t niet meer gaat im de coureur en al ditt toch jiet wordt begrepen..wpBernie Bernie Bernie...)

T enige dat nog ontbreekt is minder/minder poep, daarna is de sport voorgoed overgeleverd aan opportunisme.
HR
Ben je van de kaart ofzo? Geen touw aan vast te knopen.
HR
HR

Emnumriak
Basisspeler

Exitus acta probat schreef:

(...)

Ben je van de kaart ofzo? Geen touw aan vast te knopen.
HR
:D :B :D

Was al bezig om m'n onsamenhangende bullshit te ruimen, yeah, im pretty fukked tonigjht hahahahaha

Kan nu beter stoppen maar wil toch meegeven dat Nico n held is, Lewis n homo en dat
ik fukked up ben👀👻
HR
HR

Jan van Galen
International

Uit: Amsterdam
Reg.: 10 november 2000

Wat een hoop begrip hier voor deze slappe zak-beslissing van Rosberg.

Voor mij wordt alleen maar bewezen dat Rosberg een zeer toevallige kampioen is die maar snel vergeten moet worden.
Je kunt hem hoogstens complimenteren dat hij zelf ook ziet dat hij eigenlijk maar een matig getalenteerde rijder is.

[Dit bericht is veranderd door Jan van Galen (op 2 december 2016 23:09:46).]
HR
HR

Vermeers

Niet geregistreerd

Jan van Galen schreef:

Wat een hoop begrip hier voor deze slappe zak-beslissing van Rosberg.

Voor mij wordt alleen maar bewezen dat Rosberg een zeer toevallige kampioen is die maar snel vergeten moet worden.
Je kunt hem hoogstens complimenteren dat hij zelf ook ziet dat hij eigenlijk maar een matig getalenteerde rijder is.
HR
Als je heel je leven kei hard hebt gewerkt om dat ene doel te bereiken en (waarschijnlijk) alles hebt gelaten om dat ene doel te bereiken is dit toch gewoon het perfecte moment? Die gast is al lang binnen, heeft zijn ultieme doel bereikt en is vader....

Misschien dat hij nu op zijn beslissing terug gaat komen omdat Jan van Galen hem een slappe zak vindt :denk .
HR
HR

Emnumriak
Basisspeler

Vermeers schreef:

(...)

Als je heel je leven kei hard hebt gewerkt om dat ene doel te bereiken en (waarschijnlijk) alles hebt gelaten om dat ene doel te bereiken is dit toch gewoon het perfecte moment? Die gast is al lang binnen, heeft zijn ultieme doel bereikt en is vader....

Misschien dat hij nu op zijn beslissing terug gaat komen omdat Jan van Galen hem een slappe zak vindt :denk .
HR
Wat ik/jij/paardelul x er van denkt is volledig redundant.

Nico is kampioen, neemt op z'n hoogtepunt afscheid.

Al onze beschouwingen/poep is hij nu ontstegen en alleen daarom al alle hulde :P

Jammer dat nummers op de auto geen verplichting meer is, ik had graag lewis een seizoen lang met t nummer 0 (big fat fukkin zero buddy) gezien zodat eindelijk zijn talent v 'sportmanship' klip&klaar is voor de buitenwereld.
HR
HR

Pauillac
Regelmatige invaller

Max was al weer lekker aan het trollen bij Mercedes, zie zijn twitter. Leuk om te zien hoe Mercedes daar op heeft gereageerd. Ze weten in Brackley allemaal wie ze in die auto willen, van de koffiejuffrouw tot aan Toto en Lauda, maar Max is zéér loyaal naar Red Bull, en terecht!

Ik denk dat Max in 2019 die stap gaat maken indien Red Bull niet een kampioenswaardige auto kan leveren. En ik vrees dat we dan een zeer saaie F1 periode tegemoet gaan, want er is niemand in het veld die Max dan nog kan stoppen.

Voor nu ga ik voor Bottas. En ik denk Toto ook.
HR
HR

LeonGarciaGonzalez
Idool

Reg.: 8 januari 2011

Emnumriak schreef:

(...)

Wat ik/jij/paardelul x er van denkt is volledig redundant.

Nico is kampioen, neemt op z'n hoogtepunt afscheid.

Al onze beschouwingen/poep is hij nu ontstegen en alleen daarom al alle hulde :P

Jammer dat nummers op de auto geen verplichting meer is, ik had graag lewis een seizoen lang met t nummer 0 (big fat fukkin zero buddy) gezien zodat eindelijk zijn talent v 'sportmanship' klip&klaar is voor de buitenwereld.
HR
Jij moet met Hr. Stoichkov een borrel gaan drinken. Dan heb je een mix van onsamenhangend, wollig taalgebruik waar geen touw aan vast te knopen is.
HR
HR

Emnumriak
Basisspeler

LeonGarciaGonzalez schreef:

(...)

Jij moet met Hr. Stoichkov een borrel gaan drinken. Dan heb je een mix van onsamenhangend, wollig taalgebruik waar geen touw aan vast te knopen is.
HR
Haha, goed plan alleen ben ik nu weer nuchter, ben bang dat daarmee elke basis voor bovenstaande suggestie is weggeslagen haha.

Excuses btw voor de vele kilo's poep die ik vanavond/vanacht wereld in dacht te moeten slingeren...
HR
HR

Pauillac
Regelmatige invaller

Emnumriak schreef:

(...)

Haha, goed plan alleen ben ik nu weer nuchter, ben bang dat daarmee elke basis voor bovenstaande suggestie is weggeslagen haha.

Excuses btw voor de vele kilo's poep die ik vanavond/vanacht wereld in dacht te moeten slingeren...
HR
:D

De straf ondervind je nu denk ik, of valt de kater mee?

Ondertussen heeft Toto al aangegeven dat Ocon het sowieso niet wordt.
HR
HR

Emnumriak
Basisspeler

Pauillac schreef:

(...)

:D

De straf ondervind je nu denk ik, of valt de kater mee?

Ondertussen heeft Toto al aangegeven dat Ocon het sowieso niet wordt.
HR
:B

He, ben half Iers, wij doen niet aan katers of dat soort gepiep.

Noem t gezegend, noem t n straf maar t is wel hoe t werkt haha

Mijn geld staat overigens wel nog steeds op ric :)
HR
HR

dach
Basisspeler

Reg.: 25 mei 2011

Emnumriak schreef:

(...)

:B

He, ben half Iers, wij doen niet aan katers of dat soort gepiep.

Noem t gezegend, noem t n straf maar t is wel hoe t werkt haha

Mijn geld staat overigens wel nog steeds op ric :)
HR
Ricardo, interessante geste inderdaad, tot hoelang loopt z'n verbintenis bij RB?
HR
HR

Pauillac
Regelmatige invaller

dach schreef:

(...)

Ricardo, interessante geste inderdaad, tot hoelang loopt z'n verbintenis bij RB?
HR
Ricciardo is tot 2018 verbonden aan RBR.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 109 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Andere sporten » Formule 1

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie heeft Ajax het dringendst nog versterking nodig?

Verdediging
Middenveld
Aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 85,7% dat Feyenoord wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor OGC Nice-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!