Ajax Netwerk
vrijdag 21 juli 2017 - 06:46                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Televisie » Natafelen met Kees

HR

Deze topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3 »

HR

RVDW
Veelbelovend talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 25 juli 2007

Natafelen met Kees – maandag 22.00 uur – FOX Sports 1

Pas nadat presentator Kees Jansma en Kenneth Perez op maandagavond alle zin en onzin rondom de voorbije speelronden in de diverse (inter)nationale competities hebben besproken, kan er een punt worden gezet achter het voetbalweekend. Zij doen dat in het gezelschap van drie gerenommeerde voetbaljournalisten.

Iemand dit gezien? Begreep via twitter dat het wel een goed/serieus voetbal programma is.
HRHR
HR

Amsterdam-Oost
Icoon

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 3 mei 2000

Ik heb het niet gezien, maar ik vind Kees altijd wel een prettige kerel die ook wel kritische vragen durft te stellen (hij mag het nu weer, nu hij geen perschef van de KNVB meer is). Duizend keer liever dan Jack.
HR
HR

yan-arie
Internationale topspeler

Droomaankoop: Bryan Ruiz
Reg.: 12 januari 2008

Vond het prettig om naar te kijken. Rustig programma met inderdaad inhoudelijke teksten.

In plaats van dat ze de Eredivisie en het niveau alleen maar aan het afkraken waren, probeerden ze op dit probleem ook een oplossing te vinden. Werd een bedenkelijke optie gegeven, maar het wwas in ieder geval inhoudelijk.

Vind wel fijn vervolg op het cabaret format van VI op zo'n maandag avond.
HR
HR

Robert97
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 21 december 2014

Heb het niet gezien. Maar, hoorde dat die Wijffels van het AD er zat. Daar komt normaal weinig zinnigs uit.
HR
HR

BobMarley
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zaandam
Reg.: 7 augustus 2014

quote:HR
Robert97 schreef:

Heb het niet gezien. Maar, hoorde dat die Wijffels van het AD er zat. Daar komt normaal weinig zinnigs uit.
HR
Die had inderdaad een zeer twijfelachtig plan voor de eredivisie, vond dat we ons maar moesten richten op een opleidingscompetitie zonder verdere ambitie.

Driessen sprak zichzelf ook nog tegen, eerst zegt ie dat Ajax gewoon geen buitenlandse spelers kan halen omdat die veel te veel moeten verdienen om even later doodleuk te zeggen dat als Rapid Wien zulke spelers kan halen, waarom Ajax dan niet :denk
HR
HR

Exitus acta probat
Moderator

Uit: Breda
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 18 september 2004

Vond het prettig om te volgen. Ik mis nog wel een duidelijk analytisch programma over tactieken etc. Dat zou ik wel mooi vinden. Die jongen van het AD kan voortaan beter thuis blijven. Overall ga ik dit absoluut vaker kijken.
HR
HR

RVDW
Veelbelovend talent

Reg.: 25 juli 2007

Voortaan na VI, mits ik dat nog kijk, doorschakelen naar dit dus. Positieve reacties van een ieder hier. FOX is er goed mee bezig qua programma's en opzet.
HR
HR

Mokum_32
Veelbelovend talent

Reg.: 24 februari 2014

Heerlijk programma, er wordt serieus over voetbal gesproken. Vond die kerel van het AD echt een pannenkoek kwam alleen maar onzin uit. Studio voetbal vind ik niet te pruimen en vi is al sinds 2 jaar niet meer van niveau. Valentijn Driessen wederom zeer sterk
HR
HR

Erdee
Lid 2de elftal

Reg.: 16 februari 2013

Mokum_32 schreef:

Heerlijk programma, er wordt serieus over voetbal gesproken. Vond die kerel van het AD echt een pannenkoek kwam alleen maar onzin uit. Studio voetbal vind ik niet te pruimen en vi is al sinds 2 jaar niet meer van niveau. Valentijn Driessen wederom zeer sterk
HR
Wat vind je zo sterk aan Valentijn Driessen? Ik vind hem altijd hoogst irritant als hij ergens aan tafel zit. Hij komt erg betweterig over en liet gisteren zijn collega-journalisten de hele tijd niet uitpraten omdat hij elke keer het hoogste woord moet voeren. Inhoudelijk vind ik hem ook helemaal niet sterk en zoals BobMarley al aangeeft hierboven sprak hij zich ook nog tegen.

Over het algemeen vond ik het wel een aardig programma. Het was inhoudelijk en de presentator wil gelukkig niet 75 verschillende onderwerpen bespreken in 1 uitzending (zoals Jack). Kees Jansma is een goede presentator en Kenneth Perez durft zich uit te spreken en voegt ook wat toe. Wat ik wel jammer vind is dat er dan 3 journalisten aan tafel worden gezet. Vervang die door 2 of 3 oud-voetballers die een eigen mening durven te hebben en je hebt echt een sterk inhoudelijk programma over voetbal.
HR
HR

TicoAFCA
Basisspeler

Uit: Zoetermeer
Reg.: 16 mei 2013

Ik heb in pak 'm beet 10 minuten al meer zinnige dingen gehoord dan 1 uur Studio Voetbal.
HR
HR

Quido
Idool

Reg.: 10 juli 2003

Waarom is dit niet terug te zien ergens?
HR
HR

Mokum_32
Veelbelovend talent

TicoAFCA schreef:

Ik heb in pak 'm beet 10 minuten al meer zinnige dingen gehoord dan 1 uur Studio Voetbal.
HR
Wordt ook tenminste over ajax gepraat zonder dat die vervelende blackjack er tussen komt met: Ik wil het nu even niet over ajax hebben jongens
HR
HR

Massimo
Legende

Reg.: 20 januari 2010

Kees Jansma vind ik een vakman en Perez is een goede side-kick om erbij te hebben. Praat niet iedereen naar de mond en heeft niet al een vooringenomen mening als Hans Kraaij jr. die zich te graag wil laten gelden.

Het format vind ik een prima. Journalisten zijn niet degene met de meeste verstand van voetbal, maar hebben wel vaak extra informatie en nieuwtjes. Een rustige setting waar niet elke keer bruggetjes hoeven worden gemaakt voor commercie en filmpjes zoals op de dag ervoor.

Jaap de Groot vond ik gisteren niet heel erg sterk trouwens.
HR
HR

liam
Winnaar Gouden Bal

Vak: 122
Droomaankoop: Wim Jonk
Reg.: 10 juli 2002

Massimo schreef:

Kees Jansma vind ik een vakman en Perez is een goede side-kick om erbij te hebben. Praat niet iedereen naar de mond en heeft niet al een vooringenomen mening als Hans Kraaij jr. die zich te graag wil laten gelden.

Het format vind ik een prima. Journalisten zijn niet degene met de meeste verstand van voetbal, maar hebben wel vaak extra informatie en nieuwtjes. Een rustige setting waar niet elke keer bruggetjes hoeven worden gemaakt voor commercie en filmpjes zoals op de dag ervoor.

Jaap de Groot vond ik gisteren niet heel erg sterk trouwens.
HR
Ik vond Jaap de Groot juist wel sterk. Heeft meestal sowieso gelijk. Taco van de Velde is een vooringenomen van Basten-hater en Van Marwijk-adept. Wat Jaap over Ajax zegt is sowieso spot on. Hij kan alleen niet man en paard noemen betreffende De Boer omdat dit van Cruijff niet mag vanwege zijn positie. (klem)
HR
HR

Exitus acta probat
Moderator

Uit: Breda
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 18 september 2004

Ik vond het gisteren weer enorm interessant. Er mag van mij wel een journalist minder zitten en een oud international met kennis van het spel bijkomen. Ik heb VI overgeslagen en SV kijk ik überhaupt nooit.
HR
HR

liam
Winnaar Gouden Bal

Vak: 122
Droomaankoop: Wim Jonk
Reg.: 10 juli 2002

Exitus acta probat schreef:

Ik vond het gisteren weer enorm interessant. Er mag van mij wel een journalist minder zitten en een oud international met kennis van het spel bijkomen. Ik heb VI overgeslagen en SV kijk ik überhaupt nooit.
HR
Journalisten uitnodigen is prima maar dan moeten het wel interessante types zijn. Van Willem Vissers, Sjoerd Mossou etc wordt niemand wijzer laat staan dat je wakker schiet.

[Dit bericht is veranderd door liam (op 19 augustus 2015 11:54:03).]
HR
HR

MijnclubAFCA
Vedette

Reg.: 1 juni 2009

Vanavond, Volkskrant VS Telegraaf????

Het zou me niks verbazen als volkskrant het mooier maakt dat dat het is. Deden ze ook bij het doping verhaal in het wielrennen. Werd tijd dat journalisten elkaar ook eens controleren.
HR
HR

Keizer11
Veelbelovend talent

Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 11 juli 2013

Inhoudelijk beter dan Studio Voetbal en VI samen. Jammer dat Kees Jansma de presentator is, die maakt het saai.
HR
HR

Mokum_32
Veelbelovend talent

Dat wordt genieten ! 2 zwaar gewichten willems vissers en valentijn driessen :)
HR
HR

Champy95
Nummer 14

Uit: de Klassieke Oudheid
Droomaankoop: Luis Suarez
Reg.: 26 oktober 2002

HR
HR

Zimmerman
Vedette

Reg.: 22 december 2010

Champy95 schreef:

EN?
HR
Nou, als ik dit zo hoor kunnen we wel concluderen dat het niet goed gaat bij Twente
HR
HR

Mokum_32
Veelbelovend talent

Champy95 schreef:

EN?
HR
Kort samengevat, driessen en vissers waren er allebei mee eens dat er door het th geen sprake was van een duidelijk leiding binnen ajax. Driessen noemde het zelfs een slangenkuil en beschuldigde mensen binnen ajax tot het zwart maken van ling. Als ling in het rapport aangeeft dat het th de leiding moet houden zoals die op dit moment is. Kon het rapport gelijk de prullenbak in volgens driessen want er moet een eindverantwoordelijke zijn binnen ajax. Kortom er werd met flink wat munitie geschoten van beide kanten/kampen, telegraaf en de volkskrant
HR
HR

Frederique
Legende

Reg.: 7 november 2004

Keizer11 schreef:

Inhoudelijk beter dan Studio Voetbal en VI samen. Jammer dat Kees Jansma de presentator is, die maakt het saai.
HR
Rustig en kundig is niet hetzelfde als saai...
HR
HR

ElSalvador74
Legende

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 7 augustus 2004

Mokum_32 schreef:

(...)

Kort samengevat, driessen en vissers waren er allebei mee eens dat er door het th geen sprake was van een duidelijk leiding binnen ajax. Driessen noemde het zelfs een slangenkuil en beschuldigde mensen binnen ajax tot het zwart maken van ling. Als ling in het rapport aangeeft dat het th de leiding moet houden zoals die op dit moment is. Kon het rapport gelijk de prullenbak in volgens driessen want er moet een eindverantwoordelijke zijn binnen ajax. Kortom er werd met flink wat munitie geschoten van beide kanten/kampen, telegraaf en de volkskrant
HR
Hadden ze geen kritiek op elkaar? De Telegraaf had dat artikel van de VK helemaal afgefakkeld.
HR
HR

BUVOVV
Vedette

Reg.: 27 februari 2003

Mokum_32 schreef:

(...)

HR
Ik word zo moe van die Telegraaf. Als het slecht gaat bij Ajax komt dat altijd doordat de plannen van Cruijff niet voldoende worden uitgevoerd. Nu worden alle kaarten gezet op Ling, maar als hij straks AD zou zijn en het voetbal is slecht krijgt hij weer de zwarte piet en zal er om een nieuwe 'vertrouweling' van Cruijff worden gesmeekt. Een gebed zonder end. In een eerder stadium was de Telegraaf nog enthousiast over Bergkamp maar zodra Bergkamp (of eerder Van Basten) zich niet 100 procent achter Cruijff schaart, deugt er volgens de Telegraaf ook niets meer van Bergkamp. Hopeloos. Die krant is er altijd goed in om af te geven op mensen die verantwoordelijkheid dragen, maar ze komen nooit met concrete voorstellen voor een oplossing.

[Dit bericht is veranderd door BUVOVV (op 25 augustus 2015 09:17:29).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Televisie » Natafelen met Kees

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie heeft Ajax het dringendst nog versterking nodig?

Verdediging
Middenveld
Aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 85,7% dat Feyenoord wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van OGC Nice-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!