Deze topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2 »
Amsterhammer
Vedette
Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 31 juli 2005

weasel
Regelmatige invaller
Uit: Antwerpen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 10 juni 2005
jellie
Vedette
Reg.: 13 september 2002
Stefano Ruiz
Vedette
Uit: Eemnes
Reg.: 28 oktober 2003
quote:En dan zou hij ook nog eens fan van the Hammers zijn.
Amsterhammer schreef:
De Amerikaanse president, Barack Obama, verklaarde enige tijd geleden dat The Wire zijn favoriete tv-serie is en Omar, een homosexueel die drugsdealers berooft, zijn favoriete personage in de tv-show
Martin40
Talent
Reg.: 5 juli 2008
quote:Op de BBC zijn ze ook al een tijdje bezig. Nu zenden ze seizoen 2 uit.
Martin40 schreef:
ik heb alle 5 de seizoenen op DVD. Inderdaad de beste serie die ik ooit gezien heb. Echt ongelofelijk hoeveel bagger en herhalingen er op de nederlandse tv is te zien en deze serie alleen op de kabel via 13th street vanaf juni te zien zal zijn..........
ÉÉN WAARSCHUWING : ALS JE BEGINT BEN JE NA 1 AFLEVERING VERSLAAFD EN WIL JE MEER EN MEER...... DUS DOWNLOAD EERST ALLE SEIZOENEN WANT ANDERS GA JE JEZELF VERVLOEKEN !!!
Stefano Ruiz
Vedette
Uit: Eemnes
Reg.: 28 oktober 2003
quote:Ben wel benieuwd naar je puntjes van kritiek, zet ze anders even in een spoiler, zou namelijk zelf niet zo snel kritiek op deze serie kunnen bedenken.
Aquilani schreef:
Ik vind dit ook een geweldige serie! Heb wel wat puntjes van kritiek maar die zal ik hier maar niet neerzetten, voor degene die nog niet alles hebben gezien.
Verder is Omar ook voor mij het mooiste personage, op enige afstand gevolgd door Bunk Moreland
quote:Oke, dus voor wie alles al heeft gezien:
Stefano Ruiz schreef:
(...)
Ben wel benieuwd naar je puntjes van kritiek, zet ze anders even in een spoiler, zou namelijk zelf niet zo snel kritiek op deze serie kunnen bedenken.
Amsterhammer
Vedette
Marco Pannekoek
Lid 2de elftal
Reg.: 8 januari 2004
quote:Kan je dat volgend jaar mooi in de winterstop kijken :p
Marco Pannekoek schreef:
Mede door jullie postings en omdat ik op dit moment, Lost en Heroes hebben een break, geen serie volg heb ben ik nu seizoen 1t/m5 aan het downloaden. 28GB
Amsterhammer
Vedette
quote:Mee eens. Het eerste seizoen heb ik op dvd, dat was prima te volgen en echt een geweldig. Seizoen twee heb ik gedownload maar ik begreep er zonder ondertiteling weinig meer van
Zuur schreef:
De enige kritiek die ik heb is dat het af en toe moeilijk te volgen is zonder ondertiteling (maar dat is mijn probleem).
Gonzalo Gerardo Higuain
Vedette
Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 24 juli 2005
Marco Pannekoek
Lid 2de elftal
Reg.: 8 januari 2004
quote:Dan moet je deze serie echt gaan kijken. Ben al een aardig eind op weg en het is me niet tegengevallen. Sterker nog het is een van de beste series die ik tot nu toe heb gezien.
Gonzalo Gerardo Higuain schreef:
Ik neem aan dat het een vervolgserie is?
Nu de vakantieperiode is aangebroken heb ik wel weer tijd voor een serie.
Deze topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2 »
Ajax Forums » C - Supporters » Televisie » The Wire

Op dit moment zitten er 4 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax".
Wordt Ajax nog kampioen?
Van de Ajax-fans denkt 0,0% dat Go Ahead Eagles wint van Ajax. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van RKC Waalwijk-Ajax:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!