Deze topic is open en bestaat uit 39 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 39 »
Drifter
Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 1 oktober 1999
Sluk
Idool
Nr.2 Ajax Quiz Seizoen 2002/2003
Uit: Hilversum
Vak: 116
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 3 september 2002
jellie
Vedette
Reg.: 13 september 2002
quote:
Sluk schreef:
Ik mis in ieder geval One Tree Hill en Charmed vond ik ook altijd wel vermakelijk, maar dat is niet echt recent meer.
Francesc Fabregas Soler
Icoon
Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 24 juli 2005
feniks
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 10 juli 2003
ArenA
Moderator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2009/2010; meer prijzen
Uit: Nijkerk Gld
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
quote:Ben ik mee eens, heel wat uurtjes in spanning voor de tv gezeten.
Iker schreef:
Het eerste seizoen van Prison Break was ook geweldig. Dat het daarna heel erg is afgezakt doet er niet aan af dat het eerste jaar erg goed was.
BoudStyle
Idool
Uit: Abcoude
Droomaankoop: Carlos A Vela
Reg.: 17 juli 2003
quote:Serie uit 1995 helaas gecannceld omdat het zijn tijd te ver vooruit was, het grote publiek was er simpel weg niet klaar voor. Als je deze serie ergens ziet. Koop hem en wees klaar voor pure paranoia
"My name is Thomas Veil, or at least it was. I'm a photographer, I had it all: a wife, Alyson, friends, a career. And in one moment it was all taken away, all because of a single photograph. I have it; They want it; and they will do anything to get the negative. I'm keeping this diary as proof that these events are real.
I know they are... They have to be. "
quote:Beste comedy serie ooit is naar mijn mening Seinfeld. Maar smaken verschillen
Sluk schreef:
En iets minder recent maar absoluut tijdloos en naar mijn mening de beste comedy serie ooit, Friends!
Ik kijk nog regelmatig afleveringen die ik al zeker 20 keer heb gezien, maar ik blijf het leuk vinden
Sjakieman
Lid 2de elftal
Vak: -
Reg.: 22 augustus 2003
Francesc Fabregas Soler
Icoon
Vak: 413
Reg.: 24 juli 2005
Sjakieman
Lid 2de elftal
quote:Klinkt goed! Maar zit er wel een echt einde aan?! Of wilden ze er eigenlijk nog een seizoen doorgaan waardoor je een half open einde hebt?
Daarnaast zou ik toch nog een speciale vermelding willen plaatsen voor Nowhere Man
quote:Ohw ja? Niks van gemerkt maar ik kijk op tv dan ook bijna alleen maar voetbal. De rest kijk ik van DVD (of via m'n Xbox).
Francesc Fabregas Soler schreef:
Day Break is hier een tijdje op tv uitgezonden, hoelang het het heeft volgehouden weet ik niet, niet te lang volgens mij.
Ajaxforlife21
Basisspeler
Uit: Bergen op Zoom
Reg.: 1 september 2004
quote:Ik heb deze Serie toevallig ook deze zomer gekeken. Geweldig verhaal en inderdaad 'klopte het allemaal'. Zeker een aanrader, Jericho!
Francesc Fabregas Soler schreef:
Ik heb deze zomer ook Jericho gekeken, ondanks dat het in Amerika totaal niet liep en daarom ook van de buis ging (daarna weer een vervolg om het er vervolgens toch weer af te halen) heb ik van die serie zeker genoten. Het was uiteindelijk maar anderhalf seizoen maar op de één of andere manier klopte het gewoon allemaal.
quote:Hehe, zolang bezig met typen en dan staat er in 1 keer zo'n post met veel dezelfde series tussen ;-) Veronica Mars leerde ik kennen via BNN, die zonden (zenden?) het uit.
Sjakieman schreef:
5. Veronica Mars Is een mysterie/dramaserie over een studente aan een high school, Veronica Mars genaamd, die haar vader helpt bij diens werk als privédetective en ook zelfs geregeld mysteries oplost. Ook niet zo bekend in Nederland maar kan ik ook iedereen aanraden! Heb de 1e 2 seizoenen van in totaal 3 gezien.
Ares
Administrator
Opper Chat Operator
Reg.: 14 maart 2002
El SalvadoR
Vedette
Winnaar Beker- en Interland Klassement Ajax Netwerk VoVo 2007/2008
Droomaankoop: Lionel Messi
Uploads: 6
Reg.: 20 december 2003
quote:Of juist niet, zoals bij Carnivale, Vanished en Traveler, welke alledrie toch wel tot mijn favorieten behoren.
Iker schreef:
Het eerste seizoen van Prison Break was ook geweldig. Dat het daarna heel erg is afgezakt doet er niet aan af dat het eerste jaar erg goed was.
Helaas gebeurd het tegenwoordig te veel (zie ook Lost) dat het wordt uitgemolken en dat het veel te ver doorslaat.
Ajaxforlife21
Basisspeler
Uit: Bergen op Zoom
Reg.: 1 september 2004
quote:Ik heb Vanished ook gekeken, dat was een geweldige serie tot het einde. Toen was werkelijk alles wat open kon staan nog open. Niets was afgerond, dat sloeg in mijn ogen echt nergens op.. Heb daar nog wel een zure nasmaak van gehad, zeker omdat ik wist dat het gewoon nooit vervolgd zou worden terwijl er nog zoveel vragen waren.
El SalvadoR schreef:
(...)
Of juist niet, zoals bij Carnivale, Vanished en Traveler, welke alledrie toch wel tot mijn favorieten behoren.
Sjakieman
Lid 2de elftal
ArenA
Moderator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2009/2010; meer prijzen
Uit: Nijkerk Gld
Reg.: 18 april 2002
quote:Ik volg sinds een tijdje ook Two and a Half Men is inderdaad wat comedy betreft ook naar mijn mening een zeer leuke serie. En dat met Sheen, wie had dat gedacht.
Ares schreef:
Verder, op comedy-vlak, toch nog een speciale vermelding voor Two and a Half Men en How I met Your Mother. Van die laatste serie heb ik nog maar een paar afleveringen gezien, maar het kwam op mij over als een geweldige sitcom. Aanradertje.
Sluk
Idool
quote:
BoudStyle schreef:
Beste comedy serie ooit is naar mijn mening Seinfeld. Maar smaken verschillen
Drifter
Vedette
Reg.: 1 oktober 1999
quote:Is seizoen II even goed als seizoen I? Ik vond I redelijk geweldig, hoewel het even nodig had om te groeien, maar het verhaal leek me op het einde van I al in redelijke mate afgerond. Ik vroeg me dus af in welke mate het vervolg van hetzelfde niveau zou zijn.
BoudStyle schreef:
Dexter (eind september begint deel 3, kan echt niet wachten!)
quote:Niet een tikkeltje saai? Ik weet niet waarom, maar ondanks de verschillende mensen die het me hebben aangeraden, twijfel ik nog steeds. Ik verwacht iets heel erg traags met de coherentie van het tweede seizoen van Twin Peaks (veel vorm, weinig substantie).
Carnivale (HBO serie over de dustbowl, prachtig
BoudStyle
Idool
Uit: Abcoude
Droomaankoop: Carlos A Vela
Reg.: 17 juli 2003
quote:Het vervolg is minimaal van hetzelfde niveau, misschien zelfs beter. Op het gemis van de Ice truck Killer na natuurlijk.
Drifter schreef:
Is seizoen II even goed als seizoen I? Ik vond I redelijk geweldig, hoewel het even nodig had om te groeien, maar het verhaal leek me op het einde van I al in redelijke mate afgerond. Ik vroeg me dus af in welke mate het vervolg van hetzelfde niveau zou zijn.
Dragon
Idool
Zlatanist
Uit: Den Haag
Reg.: 4 februari 2000
Sjakieman
Lid 2de elftal
quote:Bij Prison Break is het zeker zo! Zelfs het 1e seizoen is al gerekt! Eigenlijk zouden het maar iets van 13 afleveringen worden
Dragon schreef:
Wat ik wel wilde opmerken over bijvoorbeeld Lost, was dat daar zover ik weet altijd is uitgegaan van 100 (5x20) afleveringen. Dus het is dan niet n.a.v. succes uitgerekt.
Dat idee heb je bij een Prison Break wel een beetje.
Lederen Knikker
Legende
Uit: Amsterdam
Reg.: 28 juni 2005
quote:Dat vond ik ook een leuke alu-hoedje Adam Curry serie. Hoe is het eigenlijk afgelopen met onze vriend Nowhere? Was er wel een einde aan die serie?
BoudStyle schreef:
Daarnaast zou ik toch nog een speciale vermelding willen plaatsen voor Nowhere Man
quote:Volgens mij hebben de Engelsen veel betere comedies gemaakt (ik noem een Blackadder) dan Seinfeld, wat natuurlijk nergens over gaat (that's the whole point).
BoudStyle schreef:
Beste comedy serie ooit is naar mijn mening Seinfeld. Maar smaken verschillen
Sluk
Idool
quote:Het is maar net waar je voorkeur ligt, Blackadder heeft mij niet kunnen boeien, dan eerder nog Seinfeld.
Lederen Knikker schreef:
(...)
Volgens mij hebben de Engelsen veel betere comedies gemaakt (ik noem een Blackadder) dan Seinfeld, wat natuurlijk nergens over gaat (that's the whole point).
Matiz
Regelmatige invaller
Uit: Nijmegen
Reg.: 11 december 2004
Trots_op_Heitinga
Veelbelovend talent
Vak: 426
Reg.: 23 juli 2002
Deze topic is open en bestaat uit 39 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
Ajax Forums » C - Supporters » Televisie » Beste recente TV-series

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 16,4% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.