| Poster | | Topic: Eredivisie kanaal 2008-2009 |  |
|
afca1900 Basisspeler
Vak: - Posts: 874 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: Zoon van God schreef:
Bij ons heten die zenders nu ook Eredivisie live, met een zwart beeld en de tekst dat wij nog geen abonnement hebben. Of komt dat morgen of vrijdag nog?
Hm dan moet je toch maar ff contact opnemen met ziggo, ik heb gewoon beeld met daarop dit moment allemaal nieuws en programma informatie, waarschijnlijk is je kaart nog niet geactiveerd, ik weet het het staat niet in het instalatie boekje(ten minste bij mij niet), ik heb afgelopen maandag contact gehad met ziggo, en toen bleek dat mijn kaart nog niet was geactiveerd, wat dus wel moet.
|
|
|
Stam Jeugdspeler
Uit: Amsterdam Vak: 112 Posts: 78 Reg.: 8 juli 2003 | Waarom neem je Eredivisie via Ziggo? Terwijl je wordt bedonderd waar je bij staat?
Ik ga straks geen 14.95 betalen om de kosten van de fusie te financieren.
|
|
|
afca1900 Basisspeler
quote: Stam schreef:
Waarom neem je Eredivisie via Ziggo? Terwijl je wordt bedonderd waar je bij staat?
Ik ga straks geen 14.95 betalen om de kosten van de fusie te financieren.
Tja wordt een beetje moeilijk he, als ziggo de enigste is die het bij ons aanbied, dus ik moet wel, ik weet ook wel dat je digitenne of sateliet kan nemen beide gehad, en werdt gek van al die storingen, dus dan maar wat meer betalen, maar wel beter beeld en geluid.
|
|
|
Carel Lid 2de elftal Chat Operator
Uit: Ergens Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 363 Reg.: 26 november 2003 |
quote: afca1900 schreef:
(...)
Tja wordt een beetje moeilijk he, als ziggo de enigste is die het bij ons aanbied, dus ik moet wel, ik weet ook wel dat je digitenne of sateliet kan nemen beide gehad, en werdt gek van al die storingen, dus dan maar wat meer betalen, maar wel beter beeld en geluid.
Precies en TELE2 is gewoonweg reteduur in vergelijking tot de rest. Digitenne heb ook geen zekerheid dat je altijd Ajax kan zien (2 voetbalkanalen). Zit niet te wachten op integraal voetbal...
|
|
|
Stam Jeugdspeler
Uit: Amsterdam Vak: 112 Posts: 78 Reg.: 8 juli 2003 |
quote: afca1900 schreef:
(...)
Tja wordt een beetje moeilijk he, als ziggo de enigste is die het bij ons aanbied..
En daar zit nu ook het probleem. Hierdoor kunnen ze vragen wat ze willen.....
quote: Carel schreef:
(...)
Precies en TELE2 is gewoonweg reteduur in vergelijking tot de rest. Digitenne heb ook geen zekerheid dat je altijd Ajax kan zien (2 voetbalkanalen). Zit niet te wachten op integraal voetbal...
Via KPN heb je groote kans dat je Ajax altijd ziet....
|
|
|
JohnnySack Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 962 Reg.: 10 mei 2007 | Op welke zender komt EredivisieLive eigenlijk op Ziggo? Weer op de laatste 2 Sport1 kanalen?
|
|
|
Carel Lid 2de elftal Chat Operator
Uit: Ergens Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 363 Reg.: 26 november 2003 |
quote: JohnnySack schreef:
Op welke zender komt EredivisieLive eigenlijk op Ziggo? Weer op de laatste 2 Sport1 kanalen?
kanaal: 421 t/m 424
Tip volgende keer gewoon kijken bij zenderoverzicht overige pakketten op de website van ziggo.
http://www.ziggo.nl/producten/televisie/zenderoverzicht/
|
|
|
Zoon van God Idool
Uit: West-Friesland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3066 Reg.: 31 januari 2002 | Wij hebben hier nog geen beeld omdat degene die het zou regelen de aanmelding niet of niet goed heeft geregeld. Nu heb ik dat net gedaan (de aanmelding), wanneer kan ik beeld verwachten? Toch wel voor het weekend neem ik aan?
[Dit bericht is veranderd door Zoon van God (op 27 augustus 2008 19:41:56).]
|
|
|
superjoodniels Ballenjongen
Uit: Purmerend Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 8 Reg.: 17 augustus 2003 | weet iemand op welk kanaal eredivisie live komt bij UPC ?
|
|
|
Vak: - Posts: 962 Reg.: 10 mei 2007 | |
|
patrick_1975 Lid 2de elftal
Uit: Amsterdam Vak: 114 Posts: 392 Reg.: 28 december 2004 | Als ik de telefoniste die ik van de week aan de lijn had moet geloven zet UPC de Eredivisielive kanalen op de kanalen 221 t/m 224.
Als het goed is worden die morgen geactiveerd, maar mocht ik ze vrijdag nog niet ontdekken bel ik naar UPC.
|
|
|
superjoodniels Ballenjongen
Uit: Purmerend Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 8 Reg.: 17 augustus 2003 | We zullen wel zien dan.
Kan ook nergens vinden op welk kanaal het moet komen bij UPC.
Ga ook vrijdag maar bellen als ik niets kan vinden.
Moet toch ons aller ajax zien. 
|
|
|
harrywijnschenk Bankzitter
Vak: - Posts: 501 Reg.: 5 maart 2003 | Bij mij werkt kanaal 1! Allemaal voorbeschouwingen en tekst tv vandaag.
Heb Digitennte
|
|
|
|
Matthijs Jeugdspeler
Uit: Almelo Vak: 401 Posts: 63 Reg.: 29 april 2003 | Bij mij doen de 4 kanalen het pak van mijn hart kan ik zaterdag weer lekker voetbal kijken. Ik heb trouwens Ziggo.
|
|
|
AJAXVEENENDAAL Lid 2de elftal
Uit: Veenendaal Vak: 125 Posts: 305 Reg.: 24 augustus 2003 | Hier ook Ziggo, het werkt ook! Super!
|
|
|
os45 Lid 2de elftal
Uit: Tilburg Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 329 Reg.: 9 juli 2007 | Hier werkt ie ook sinds 15 minuten; heb Ziggo. Vermoedt dat degenen die bij Ziggo zitten nu gewoon beeld hebben!
|
|
|
Des Keizers Schaar Vedette
Uit: Velserbroek Vak: 413 Posts: 2833 Reg.: 15 mei 2001 | Hier nog steeds de E16 code.Heb gister gebeld naar Ziggo(11 minuten aan de lijn voor een antwoord van 30 seconden )en volgens hun moet ik morgen beeld hebben.Nothing to worry about.
|
|
|
AFC_JODUH Talent
Uit: Purmerend Vak: 426 Posts: 167 Reg.: 16 maart 2005 | Bij mij werkt Eredivsie live nu ook. Je ken nu het overzicht zien van de wedstrijden die gaan komen op alle 4 kanalen + kanaal 15.
Ik heb overigens UPC 
|
|
|
harrywijnschenk Bankzitter
Vak: - Posts: 501 Reg.: 5 maart 2003 | Zijn er meer mensen die Digitenne hebben? Bij mij doet kanaal 24 het, standaard eredivisie Live kanaal, alleen 25 het tweede kanaal is nog steeds AT5 (in Den Haag ), is dit een wisselkanaal soms, dat alleen op wedstrijddagen dit EDL is?
|
|
|
afca1900 Basisspeler
quote: harrywijnschenk schreef:
Zijn er meer mensen die Digitenne hebben? Bij mij doet kanaal 24 het, standaard eredivisie Live kanaal, alleen 25 het tweede kanaal is nog steeds AT5 (in Den Haag ), is dit een wisselkanaal soms, dat alleen op wedstrijddagen dit EDL is?
Yup op de wedstrijddagen wordt op kanaal 25 ook een wedstrijd uitgezonden .
|
|
|
afca1900 Basisspeler
Vak: - Posts: 874 Reg.: 26 februari 2005 | Eredivisie Live strikt Van Hooijdonk als analist Tell-a-Friend print nieuwsartikel
--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 28-aug-2008 11:39
Pierre van Hooijdonk (foto) gaat dit seizoen de analyses verzorgen voor de nieuwe abonneezender Eredivisie Live. Van Hooijdonk, voormalig spits van onder andere NAC Breda en Feyenoord, heeft een contract voor tien speelronden getekend.
Van Hooijdonk loopt op dit moment voor zijn trainerscursus stage bij Excelsior. Naast Van Hooijdonk strikte Eredivisie Live twee vaste analisten: Mario Been en Jan van Halst. (EvS)
bron sportweek
Nah dat wordt dus heel wat zappen komend seizoen, mijn god zeg als je hem alleen al hoort lullen gaan je nekharen toch recht overeind staan.
|
|
|
Zoon van God Idool
Uit: West-Friesland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3066 Reg.: 31 januari 2002 |
quote: os45 schreef:
Hier werkt ie ook sinds 15 minuten; heb Ziggo. Vermoedt dat degenen die bij Ziggo zitten nu gewoon beeld hebben!
om op mijn vraag van gister terug te komen, gister hebben wij ons hier aangemeld, weet iemand hoe lang het gaat duren voordat je dan bij Ziggo beeld hebt?
|
|
|
AFCA__GABRI__ Jeugdspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 87 Reg.: 11 oktober 2004 | Ziggo: Hier nog steeds zwart beeld met het bericht dat er nog geen abonnement op is. De zenders staan weergegeven onder de naam ''not completed''. Nog effe afwachten tot morgen dus als ik de berichten hierboven zo zie.
|
|
|
Vak: - Posts: 962 Reg.: 10 mei 2007 | Ik krijg met Ziggo steeds 'E19 Preview periode afgelopen'
Ik wacht ook nog ff tot morgen wanneer de zender officieel de lucht in gaat.
|
|
|
Mokum_ultras Lid 2de elftal
Vak: 410 Posts: 318 Reg.: 19 juli 2004 | Ja ik krijg de e16 code dat ik geen abonnement hiervoor heb ofzo:S. Terwijl ik een Z1 abonnement heb. Ik wacht nog even tot morge af.
|
|
|