| Poster | | Topic: Eredivisie kanaal 2008-2009 |  |
|
harrywijnschenk Bankzitter
Vak: - Posts: 495 Reg.: 5 maart 2003 | Ik heb gister mijn KPN digitenne abonnement ontvangen. Had eredivisie live erbij besteld maar uiteraard zat dat er niet bij. Dan moet je bellen voor 45ct per minuut en zetten ze het erop
Maar goed, ik heb 2 kanalen met live voetbal nu. Maar stel dat ik een weekend naar Groningen ga (woon nu in Den Haag) kan ik dan me hele kastje en pakket meenemen en daar ook gewoon kijken, of val ik dan buiten mijn 'normale' zenderbereik?
|
|
|
afca1900 Basisspeler
Vak: - Posts: 873 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: harrywijnschenk schreef:
Ik heb gister mijn KPN digitenne abonnement ontvangen. Had eredivisie live erbij besteld maar uiteraard zat dat er niet bij. Dan moet je bellen voor 45ct per minuut en zetten ze het erop
Maar goed, ik heb 2 kanalen met live voetbal nu. Maar stel dat ik een weekend naar Groningen ga (woon nu in Den Haag) kan ik dan me hele kastje en pakket meenemen en daar ook gewoon kijken, of val ik dan buiten mijn 'normale' zenderbereik?
Als het goed is moeten ze in groningen ook bereik hebben, daus kan je gewoon je kastje + antenne meenemen, je kan altijd ff voor de zekerheod op kpn je postcode invoeren voor je adres in groningen .
|
|
|
El Ernesto Ballenjongen
Vak: - Posts: 34 Reg.: 5 oktober 2006 |
quote: harrywijnschenk schreef:
Ik heb gister mijn KPN digitenne abonnement ontvangen. Had eredivisie live erbij besteld maar uiteraard zat dat er niet bij. Dan moet je bellen voor 45ct per minuut en zetten ze het erop
Gewoon kastje e.d meenemen, wel even opnieuw installeren en dan kun je gewoon kijken
|
|
|
MikeyAFCA Ballenjongen
Uit: Assendelft Vak: 116 Posts: 40 Reg.: 2 januari 2008 | Ik heb ook nog een vraag.
Vorig jaar kon je ook wedstrijden kijken via internet (Planetvoetbal) kan dat dit jaar ook weer?
|
|
|
Co Adriaanse Idool Winnaar Bekerklassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Vlaardingen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3037 Reg.: 16 juli 2002 |
quote: MikeyAFCA schreef:
Ik heb ook nog een vraag.
Vorig jaar kon je ook wedstrijden kijken via internet (Planetvoetbal) kan dat dit jaar ook weer?
Ik heb een vermoeden dat dat afgelopen is, aangezien de Eredivisie clubs de rechten nu bezitten. Ze willen dat zoveel mogelijk mensen Eredivisie Live nemen waardoor hun inkomsten zullen stijgen. Als ze dan voetbal op internet aan gaan bieden zal de vraag naar Eredivisie Live dalen.
[Dit bericht is veranderd door Co Adriaanse (op 20 augustus 2008 22:56:10).]
|
|
|
Gonzalo Gerardo Higuain Francesc Fabregas Soler  Internationale topspeler
Vak: 413 Posts: 3829 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 |
quote: Co Adriaanse schreef:
(...)
Ik heb een vermoeden dat dat afgelopen is aangezien de Eredivisie clubs de rechten nu bezitten. Ze willen dat zoveel mogelijk mensen Eredivisie Live nemen waardoor hun inkomsten zullen stijgen. Als ze dan voetbal op internet aan gaan bieden zal de vraag naar Eredivisie Live dalen.
Ik heb zeker weten gelezen dat dit mogelijk was, meerdere malen zelfs. Ik ga het opzoeken!
|
|
|
joentje75 Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6 Reg.: 11 juli 2008 | zitten nu op 23 aug,heb 5 weken geleden via pc ere divisie live bestelt bij ziggo,ze hebben nog een week om te zorgen dat ik niet ga schreeuwen,ajax moet zaterdags voetballen.ben benieuwd.heb dan dit nieuw kanaal plus alle voetbal bij sport1.
Maar mijn vraag blijft of ze dit jaar nu spaans voetbal laten zien,heb al diverse keren gehoord van iemand hier van wel en een stukje gelezen zelfs,maar in het programma boekje van sport1 van september(spanje begint ook volgend weekend 29/30 aug)staat geen wedtrijd uit spanje vermeld????wie kan me gerust stellen,..kan sport1 wel mail sturen maar daar krijg je toch geen antwoord van.
|
|
|
patrick_1975 Lid 2de elftal
Uit: Amsterdam Vak: 114 Posts: 391 Reg.: 28 december 2004 | Je zou even met Ziggo kunnen bellen over wanneer ze de Eredivisie Live kanalen activeren.
Dat heb ik ook met UPC gedaan en weet nu vanaf wanneer ik de kanalen heb. UPC activeert de kanalen op 28/08.
Over het Spaans voetbal kan ik je helaas niet verder helpen....ik heb in het duister getast wat dat betreft....nu lees ik weer dat ze in onderhandeling zijn over de uitzendrechten en dat ze hopelijk voor 30/08 positief nieuws kunnen brengen.
Wel zend Sport1 morgen om 22.00 uur de wedstrijd Real Madrid - Valencia (de return in de Spaanse beker uit) op het hoofdkanaal of het extra kanaal. (Toch een Spaanse wedstrijd)
|
|
|
afca1900 Basisspeler
quote: joentje75 schreef:
zitten nu op 23 aug,heb 5 weken geleden via pc ere divisie live bestelt bij ziggo,ze hebben nog een week om te zorgen dat ik niet ga schreeuwen,ajax moet zaterdags voetballen.ben benieuwd.heb dan dit nieuw kanaal plus alle voetbal bij sport1.
Maar mijn vraag blijft of ze dit jaar nu spaans voetbal laten zien,heb al diverse keren gehoord van iemand hier van wel en een stukje gelezen zelfs,maar in het programma boekje van sport1 van september(spanje begint ook volgend weekend 29/30 aug)staat geen wedtrijd uit spanje vermeld????wie kan me gerust stellen,..kan sport1 wel mail sturen maar daar krijg je toch geen antwoord van.
Ik heb laatst nog contact gehad met Ziggo over het eredivisiekanaal, volgens hun wordt op de dag dat de competitie begint het kanaal toegevoegd aan je ontvanger, ik kijk het persoonlijk wel nog ff aan hou in iedergeval voor de zekerheid me Digitenne erbij .
|
|
|
wat zeg je nu? Bankzitter
Vak: 126 Posts: 599 Reg.: 19 april 2006 |
quote: afca1900 schreef:
(...)
Ik heb laatst nog contact gehad met Ziggo over het eredivisiekanaal, volgens hun wordt op de dag dat de competitie begint het kanaal toegevoegd aan je ontvanger, ik kijk het persoonlijk wel nog ff aan hou in iedergeval voor de zekerheid me Digitenne erbij .
Dat ze dan pas beginnen is op zich natuurlijk prima. Maar waarom krijg je helemaal geen kanaal. Waarom niet "op dit kanaal start....", als er iets niet goed is gegaan in de aanmelding oid weet ik dat pas vrijdag, dat gaan ze dan nooit oplossen voor zaterdag.
|
|
|
afca1900 Basisspeler
quote: wat zeg je nu? schreef:
(...)
Dat ze dan pas beginnen is op zich natuurlijk prima. Maar waarom krijg je helemaal geen kanaal. Waarom niet "op dit kanaal start....", als er iets niet goed is gegaan in de aanmelding oid weet ik dat pas vrijdag, dat gaan ze dan nooit oplossen voor zaterdag.
Ja dat snap ik ook niet, wat ik nog wel vergeten te zeggen, was dat ziggo problemen hebben gehad met het versturen van de brieven naar de klanten die eredivisie genomen hebben, en dat ze verwachten dat aankomende week de brief binnen moet zijn.
|
|
|
Gonzalo Gerardo Higuain Francesc Fabregas Soler  Internationale topspeler
Vak: 413 Posts: 3829 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 | Wat betreft het kijken via internet, het stond gewoon op de site:
quote: Ook op internet
Vanaf het eerste speelweekeinde (29 augustus) kan iedereen alle wedstrijden ook via internet volgen. Iedere wedstrijd wordt namelijk ook via livestreams op deze website aangeboden.
Via Eredivisielive.nl hoef je dus geen wedstrijd van je favoriete ploeg meer te missen.
Een prijs wordt dus niet genoemd, maar volgens mij heb ik ergens gelezen dat het duurder zou zijn dan Planet en die was al belachelijk duur.
[Dit bericht is veranderd door Gonzalo Gerardo Higuain (op 25 augustus 2008 11:46:27).]
|
|
|
bolle2 Internationale topspeler Winnaar Ajax Quiz 2003/2004
Uit: Baggerdorp Vak: 119 Posts: 1630 Reg.: 15 mei 2002 | Volgens Ajax.nl wordt het duel tussen Jong Ajax en Jong ***** van vanavond uitgezonden op het nieuwe eredivsiekanaal.
Dus wellicht wordt het kanaal vandaag al geactiveerd.
|
|
|
Carel Lid 2de elftal Chat Operator
Uit: Ergens Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 358 Reg.: 26 november 2003 |
quote: bolle2 schreef:
Volgens Ajax.nl wordt het duel tussen Jong Ajax en Jong ***** van vanavond uitgezonden op het nieuwe eredivsiekanaal.
Dus wellicht wordt het kanaal vandaag al geactiveerd.
Waar lees jij die geruchten dan??? Ik kan het namelijk niet vinden.
|
|
|
Zoon van God Idool
Uit: West-Friesland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3058 Reg.: 31 januari 2002 | Ik heb het ook zien staan, inmiddels is die zin echter weggehaald. Het zal dus helaas wel niet zo zijn.
|
|
|
Vak: - Posts: 495 Reg.: 5 maart 2003 | Hoe laat is die wedstrijd dan ga ik het kanaal in de gaten houden. Via digitenne heb ik de twee kanalen inmiddels wel 'gereed' staan.
|
|
|
patrick_1975 Lid 2de elftal
Uit: Amsterdam Vak: 114 Posts: 391 Reg.: 28 december 2004 | De aanvangstijd van Jong Ajax - Jong Feyenoord is speciaal voor de liveuitzending verzet van 18.30 uur naar 18.45 uur.
Zelf denk ik dat niemand die wedstrijd kan zien omdat ze de wedstrijd bij wijze van test live uit gaan zenden. En omdat het kanaal nog nergens geactiveerd is.
|
|
|
Vak: - Posts: 495 Reg.: 5 maart 2003 | Bij mij is nog niets zichtbaar, andere die wel iets hebben?
|
|
|
maduroman Regelmatige invaller Winnaar Europees Klassement Ajax Netwerk VoVo 2007/2008
Vak: 430 Posts: 725 Reg.: 30 september 2005 | Bij mij ook niet, ik kijk via Digitenne.
|
|
|
ItalianStallion Veelbelovend talent
Uit: Lelystad Vak: - Posts: 218 Reg.: 11 april 2006 | Er is volgens mij iets flink misgegaan daar. Ik heb Tele2 en heb gewoon de hele wedstrijd kunnen bekijken, inclusief analyse van Theo Reitsma. Nu zenden ze Utrecht - PSV van vorig seizoen uit.
[Dit bericht is veranderd door ItalianStallion (op 25 augustus 2008 21:06:24).]
|
|
|
joentje75 Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6 Reg.: 11 juli 2008 | .......kan ziggo wel opbellen,maar dan moet ik ze er natuurlijk wel aan krijgen.ik hoop maar dat ik deze week iets ontvang van ziggo.
heeft hier iemand ziggo?en weet je messchien ook op welk kanalen ze digitaal uit gaan zenden????....als ik dat al eens wist kon ik het natuurlijk zelf in de gaten houden.
|
|
|
Vampier Jeugdspeler
Uit: Neerbeek Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 58 Reg.: 29 december 2005 |
quote: joentje75 schreef:
.......kan ziggo wel opbellen,maar dan moet ik ze er natuurlijk wel aan krijgen.ik hoop maar dat ik deze week iets ontvang van ziggo.
heeft hier iemand ziggo?en weet je messchien ook op welk kanalen ze digitaal uit gaan zenden????....als ik dat al eens wist kon ik het natuurlijk zelf in de gaten houden.
Ik heb gister gebeld en geinformeerd. blijkbaar hebben de brieven omtrent erdivisielive vertraging opgelopen, maar als je je op hebt gegegeven wordt het normaal gesproken vrijdag geactiveerd. Daarbij komen automatisch 4 zenders erbij nl. op de zenders 421 t/m 424. Ik zou dus alleen gaan bellen indien het vrijdag 29 Augustus niet geactiveerd is/wordt.
|
|
|
One Touch 9. Filippo Inzaghi  Jeugdspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 60 Reg.: 22 november 2005 | Hier een (verder tevreden) Ziggoklant. Op de kanalen 421 - 424 krijg je Eredivisie Live te zien volgens de weinige info op de site. 27 augustus zou er wat te zien moeten zijn, maar dat betwijfel ik, zal gewoon vrijdag wel de lucht ingaan. Ik maak me er niet zo druk om, maar meer info en wat duidelijker communiceren zou wel leuk zijn.
*edit*
bericht boven me niet gezien
[Dit bericht is veranderd door One Touch (op 26 augustus 2008 19:34:47).]
|
|
|
afca1900 Basisspeler
Vak: - Posts: 873 Reg.: 26 februari 2005 | Yes hij doet het(Ziggo) idd de kanalen 421 tot en met 424, ik begon me al zorgen te maken, vandaar dat ik ook al een paar keer gebeld had, maar hij doet het dus, het zal wel weer een aardige tel. rek. worden klote 0900 nummers.
|
|
|
Zoon van God Idool
Uit: West-Friesland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3058 Reg.: 31 januari 2002 | Bij ons heten die zenders nu ook Eredivisie live, met een zwart beeld en de tekst dat wij nog geen abonnement hebben. Of komt dat morgen of vrijdag nog?
|
|
|
|