| Poster | | Topic: Eredivisie kanaal 2008-2009 |  |
|
AFCA__GABRI__ Jeugdspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 85 Reg.: 11 oktober 2004 | Had een mailtje naar ziggo gestuurd ivm een 2e tv toestel waar ik ook digitale tv op wil. Hierbij de info:
Naar aanleiding van onderstaande vraag delen wij u het volgende mede m.b.t. een extra smartcard. Het is helaas bij Ziggo niet mogelijk een tweede smartcard voor € 1,50 te huren.
Hieronder geef ik u een tweetal voorbeelden van de kosten van een extra smartcard:
• Indien u op card 1 film1/sport1 heeft en op card 2 ook film1/sport1 wilt hebben, dan betaalt u 2 x € 22,95.
• Indien u op card 1 alleen Z1 heeft en op card 2 een keuzepakket neemt, dan betaalt u 1x € 15,90 en 1x € 3,95.
Wij vertrouwen u hiermede voldoende geïnformeerd te hebben.
|
|
|
Zoon van God Idool
Uit: West-Friesland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3053 Reg.: 31 januari 2002 | Ik heb begrepen dat er twee soorten abonnement zijn; bij de ene kan je alle wedstrijden kijken, bij de ander twee wedstrijden per week. Klopt dit? Wij hebben Ziggo maar als ik me daar wil opgeven voor Eredivisie Live zie ik geen keuzemogelijkheid.
|
|
|
Stam Jeugdspeler
Uit: Amsterdam Vak: 112 Posts: 76 Reg.: 8 juli 2003 |
quote: Zoon van God schreef:
Ik heb begrepen dat er twee soorten abonnement zijn; bij de ene kan je alle wedstrijden kijken, bij de ander twee wedstrijden per week. Klopt dit? Wij hebben Ziggo maar als ik me daar wil opgeven voor Eredivisie Live zie ik geen keuzemogelijkheid.
ziggo biedt maar 1 soort abonnement aan; 4 kanalen voor 9.95 tot 31-12 en daarna 14.95....
Zijn er leden hier die via ziggo een abonnement gaan afnemen?
|
|
|
speedo1 Ballenjongen
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3 Reg.: 13 juli 2008 | Ja, ik heb het aangevraagd, maar ze beginnen pas op 29 Augustus dus ik kan er nog niet veel over zeggen.
De man bij Ziggo zei me wel dat het na 1 januari waarschijnlijk 14,95 wordt maar dat ze daar nog niet helemaal zeker van zijn. Maar je kan het toch per maand opzeggen.
|
|
|
Christiaan Administrator
Uit: Enschede Vak: - Posts: 10176 Uploads: 1 Reg.: 24 mei 2000 |
quote: Stam schreef:
(...)
ziggo biedt maar 1 soort abonnement aan; 4 kanalen voor 9.95 tot 31-12 en daarna 14.95....
Zijn er leden hier die via ziggo een abonnement gaan afnemen?
Ik ben het van plan, gister digitaal pakket aangeschaft en wil dan begin volgende week eredivisie kanaal aanschaffen. Waarom niet eerder? Omdat ik niet 3 weken naar niks wil kijken en het gaat wel van je 2 maanden gratis kijken af.
Weet iemand hoe lang het duurt voordat je het kanaal krijgt als je het aanvraagt, duurt dit een paar dagen of moet ik eerder aan een paar weken denken?
|
|
|
Co Adriaanse Idool Winnaar Bekerklassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Vlaardingen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3037 Reg.: 16 juli 2002 |
quote: Christiaan schreef:
(...)
Ik ben het van plan, gister digitaal pakket aangeschaft en wil dan begin volgende week eredivisie kanaal aanschaffen. Waarom niet eerder? Omdat ik niet 3 weken naar niks wil kijken en het gaat wel van je 2 maanden gratis kijken af.
Weet iemand hoe lang het duurt voordat je het kanaal krijgt als je het aanvraagt, duurt dit een paar dagen of moet ik eerder aan een paar weken denken?
Wanneer je Eredivisie Live besteld maakt niets uit. Het begint allemaal pas eind augustus. Dus je gaat ook pas dan betalen. En er gaat helemaal niets af van je 2 maanden gratis. Dus het is niet nodig.
|
|
|
Christiaan Administrator
quote: Co Adriaanse schreef:
(...)
Wanneer je Eredivisie Live besteld maakt niets uit. Het begint allemaal pas eind augustus. Dus je gaat ook pas dan betalen. En er gaat helemaal niets af van je 2 maanden gratis. Dus het is niet nodig.
Aha ok wist ik niet. Dan gaan we het een dezer dagen doen 
|
|
|
maduroman Regelmatige invaller Winnaar Europees Klassement Ajax Netwerk VoVo 2007/2008
Vak: 430 Posts: 724 Reg.: 30 september 2005 | Ik heb dit jaar al het voetbalpakket gehad via Digitenne en ik vind het irritant dat ik in de zomermaanden gewoon doorbetaal terwijl er geen voetbal is.
Met andere woorden: het voetbalpakket van 6,95 extra per maand wordt gewoon doorgezet in de maanden Juni, Juli en Augustus terwijl er niks wordt uitgezonden!
|
|
|
WeteringbuurtAFCA Ballenjongen
Uit: Amsterdam Vak: 426 Posts: 22 Reg.: 17 september 2005 | Helemaal mee eens. Zelfde telt voor mij. Heb jij al gebeld met KPN met de klacht?
|
|
|
tafkab Ballenjongen
Uit: Kesteren Vak: 429 Posts: 23 Reg.: 1 december 2006 |
quote: Telecombedrijf KPN bereidt momenteel in alle stilte een prijsverhoging voor van zijn digitale-televisiedienst Digitenne die voor zowel nieuwe als huidige klanten geldt. KPN zelf wil de geruchten bevestigen noch ontkennen.
Vanaf 1 oktober wordt het standaard Digitenne-abonnement met 23 zenders met enkele centen verhoogd tot 7,50 euro per maand. Het voetbalpakket wordt vier euro per maand duurder en zal na de prijswijziging tien euro per maand kosten. De tuners die gebruikers van de digitale tv-aanbieder huren gaan vanaf oktober 3,50 per maand kosten, vijftig cent meer dan nu voor extra ontvangers moet worden betaald.
KPN, eigenaar van Digitenne, wil de prijsverhoging niet bevestigen. Op zijn interne communicatienetwerk heeft het telecombedrijf de prijsverhoging echter al wel aangekondigd, waardoor retailwinkels als Primafoon en KPN Business Center al op de hoogte zijn van de prijsverhoging, zo blijkt uit navraag door Tweakers.net en een discussie op Gathering.tweakers.net.
De prijsverhoging zou niet alleen voor nieuwe klanten gelden, maar ook van toepassing zijn op reeds bestaande klanten. Het is nog niet bekend of en wanneer KPN zijn klanten hierover gaat informeren.
bron: http://tweakers.net/nieuws/55043/kpn-bereidt-prijsverhoging-digitenne-voor.html
Schandalig om 2 maanden na de lancering van een dienst de prijzen te verhogen met 66% (van 6 naar 10 euro). Wordt je weer blij gemaakt met een dooie mus als je digitenne hebt.
|
|
|
Stam Jeugdspeler
quote: Christiaan schreef:
(...)
2 maanden gratis??? Dacht het niet hoor, bij ziggo in ieder geval niet.
|
|
|
Carel Lid 2de elftal Chat Operator
Uit: Ergens Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 356 Reg.: 26 november 2003 | Ik heb inmiddels Ziggo met Eredevisei voetbal besteld. Eerste twee maanden krijg je de digitaal totaal pakket gratis omdat ik nog geen digitaal tv bij ze had en daar zit volgens mij GEEN voetbal bij. Betalen voor voetbal doe ik in december en is met elke maand opzegbaar. Verder zal het me tot december 9,95 en daarna 14,95
Als je gratis voetbal kreeg de eerste twee manden kreeg hadden ze het er heus wel bij gezet.
[Dit bericht is veranderd door Carel (op 12 augustus 2008 02:26:22).]
|
|
|
Christiaan Administrator
quote: Stam schreef:
(...)
2 maanden gratis??? Dacht het niet hoor, bij ziggo in ieder geval niet.
Nee klopt, ik haal het digitaal pakket en het eredivisiekanaal door de war 
|
|
|
Stam Jeugdspeler
quote: Carel schreef:
Ik heb inmiddels Ziggo met Eredevisei voetbal besteld. Eerste twee maanden krijg je de digitaal totaal pakket gratis omdat ik nog geen digitaal tv bij ze had en daar zit volgens mij GEEN voetbal bij. Betalen voor voetbal doe ik in december en is met elke maand opzegbaar. Verder zal het me tot december 9,95 en daarna 14,95
Als je gratis voetbal kreeg de eerste twee manden kreeg hadden ze het er heus wel bij gezet.
Ik neem het niet, ik ga echt niet € 14.95 p/m betalen aan die geldwolf.
Na Sport7 maakt ziggo van het eredivisiekanaal (weer) een mislukking...
|
|
|
Luis Alberto Suarez  Geselecteerd voor Oranje
Uit: Duckstad Vak: 428 Posts: 1020 Reg.: 17 november 2005 | Eindelijk het is bestelt We hebben Canaal Digitaal bestelt , maar er zijn maar 2 kanalen beschikbaar in mijn gemeente 10.50 euro per maand met z'n tweeen is natuurlijk mooi te doen. Alleen jammer dat ik Voetbal insite ectra niet kan kijken.
|
|
|
northan Jeugdspeler
Uit: Amsterdam Vak: 428 Posts: 96 Reg.: 18 juli 2006 | Het was toch ook mogelijk om een pakket te bestellen met alleen de uitwedstrijden van ajax, maar daar lees ik helemaal niks meer over.
Ik dacht ook dat je per wedstrijd kon betalen, want dat was volgens van praag de grote kracht, dat je niet meteen aan een abbonnent vast zat en gewoon zelf kon bepalen wat je wilde zien en daar voor betaalde.(pay per view)
Ook daar wordt ik niet wijzer van, want ik wil best zo'n abbo met alleen de uitwedstrijden van ajax nemen of gewoon soms een uitwedstrijd van ajax kijken voor een paar euro, maar hoef niet per se alles te zien.
|
|
|
jornk Vedette
Uit: Wenen Vak: - Posts: 1896 Reg.: 18 december 2001 |
quote: jornk schreef:
(...)
Verder,
Met een huisgenootje willen wij in ons studentenhuis naast een analoge kabel zo goedkoop mogelijk voetbal kijken, vandaar dat wij digitenne overwegen. Dat wordt dus met een extra ontvanger (2 televisies) 19.95 per maand (6.95 plus voetbal (10) plus extra ontvanger).
Als ik het goed begrijp kunnen we maar 2 wedstrijden tegelijk zien dan. Wat zijn de andere opties voor ons..iemand tips? Het gaat alleen maar om het voetbal, en aangezien we op de 8e verdieping wonen zal het vast wel goed gaan met de ontvangst (geen last van wat op straat gebeurd)
Iemand tips voor alternatieven om voetbal te kijken? Helaas is het internet niet stabiel (draadloos) anders had ik het wel via de computer gedaan en mijn laptop aangesloten op de televisie.
|
|
|
Uit: Duckstad Vak: 428 Posts: 1020 Reg.: 17 november 2005 | Mensen uit Zeeland :
Afgelopen vrijdag heeft Delta een overeenkomst met gesloten met de eredivisie
Staat vanaf aankomende vrijdag op de site.
Moeten we nog eerst een kasje kopen van 99 euro, en daarna betalen we tot Dec 9.99 en daarna 14.95
wel erg prijzig maar ik moet gewoon Ajax zien.
En ja ik doe het met zijn tweeen dus dat scheelt de helft 
|
|
|
Sar Internationale topspeler
Vak: 426 Posts: 1680 Reg.: 16 juli 2002 |
quote: northan schreef:
.
Ik dacht ook dat je per wedstrijd kon betalen, want dat was volgens van praag de grote kracht, dat je niet meteen aan een abbonnent vast zat en gewoon zelf kon bepalen wat je wilde zien en daar voor betaalde.(pay per view)
Ook daar wordt ik niet wijzer van, want ik wil best zo'n abbo met alleen de uitwedstrijden van ajax nemen of gewoon soms een uitwedstrijd van ajax kijken voor een paar euro, maar hoef niet per se alles te zien.
Mocht je UPC hebben;
Bij UPC is er ook pay per view:
Liever betalen per live wedstrijd?
Digitale tv-abonnees van UPC kunnen ook zonder een abonnement op Eredivisie Live live wedstrijden bestellen en kijken. Per bestelde live wedstrijd wordt € 5,95 in rekening gebracht. U heeft geen toegang tot de volledige programmering van Eredivisie Live, Wedstrijd Gemist e.d. maar uitsluitend tot de live wedstrijd.
Bron: http://www.upclive.nl
|
|
|
hammergirl Ballenjongen
Vak: 419 Posts: 32 Reg.: 27 augustus 2003 |
quote: Luis Alberto Suarez schreef:
Mensen uit Zeeland :
Afgelopen vrijdag heeft Delta een overeenkomst met gesloten met de eredivisie
Staat vanaf aankomende vrijdag op de site.
Moeten we nog eerst een kasje kopen van 99 euro, en daarna betalen we tot Dec 9.99 en daarna 14.95
wel erg prijzig maar ik moet gewoon Ajax zien.
En ja ik doe het met zijn tweeen dus dat scheelt de helft 
wat voor kastje, een decoder voor digitale tv of niet?
|
|
|
liam Geselecteerd voor Oranje
Vak: 420 Posts: 1238 Reg.: 10 juli 2002 | Ik heb al jarenlang digitale TV op twee cards, daarnaast heb ik telefoon en interne via dezelfde aanbieder (Home wat nu ziggo wordt). Ik heb Sport1 en Film1 en nu ook Eredivisie Live besteld. Vraag me niet wat ik allemaal betaal....ik ben het spoor volledig bijster. Als je vervolgens probeert duidelijkheid in al die afschrijvingen van je bankrekening te scheppen dan zal een telefoontje naar Ziggo weinig helpen. Dan krijg je een of andere huppeltrut aan de lijn die ook niets weet. Ben benieuwd of ik op 30 augustus Willem II - Ajax kan ontvangen.
|
|
|
Uit: Duckstad Vak: 428 Posts: 1020 Reg.: 17 november 2005 |
quote: hammergirl schreef:
(...)
wat voor kastje, een decoder voor digitale tv of niet?
een decorder 
|
|
|
Gonzalo Gerardo Higuain Francesc Fabregas Soler  Internationale topspeler
Vak: 413 Posts: 3814 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 |
quote: liam schreef:
Ik heb al jarenlang digitale TV op twee cards, daarnaast heb ik telefoon en interne via dezelfde aanbieder (Home wat nu ziggo wordt). Ik heb Sport1 en Film1 en nu ook Eredivisie Live besteld. Vraag me niet wat ik allemaal betaal....ik ben het spoor volledig bijster. Als je vervolgens probeert duidelijkheid in al die afschrijvingen van je bankrekening te scheppen dan zal een telefoontje naar Ziggo weinig helpen. Dan krijg je een of andere huppeltrut aan de lijn die ook niets weet. Ben benieuwd of ik op 30 augustus Willem II - Ajax kan ontvangen.
KPN is ook een feest.
Ons internet abonnement heet officieel "ADSL Standaard 34,95 p/m". Op de internetfactuur staat dat we €14,95 moeten betalen, op de thuisgestuurde factuur staat dat we €19,95 moeten betalen en in werkelijkheid betalen we de ene maand €19,95 en de andere maand €14,95
Ik dus maar een belletje gedaan, 22 minuten in de wacht gezet om vervolgens verbroken te worden..
|
|
|
vennerajax Ballenjongen
Vak: 423 Posts: 25 Reg.: 13 september 2006 |
quote: AFCA__GABRI__ schreef:
Had een mailtje naar ziggo gestuurd ivm een 2e tv toestel waar ik ook digitale tv op wil. Hierbij de info:
Naar aanleiding van onderstaande vraag delen wij u het volgende mede m.b.t. een extra smartcard. Het is helaas bij Ziggo niet mogelijk een tweede smartcard voor € 1,50 te huren.
Hieronder geef ik u een tweetal voorbeelden van de kosten van een extra smartcard:
• Indien u op card 1 film1/sport1 heeft en op card 2 ook film1/sport1 wilt hebben, dan betaalt u 2 x € 22,95.
• Indien u op card 1 alleen Z1 heeft en op card 2 een keuzepakket neemt, dan betaalt u 1x € 15,90 en 1x € 3,95.
Wij vertrouwen u hiermede voldoende geïnformeerd te hebben.
Hang gewoon een infrarood plug in je meterkast, die het signaal naar je 2e tv doorstuurt
|
|
|
Gonzalo Gerardo Higuain Francesc Fabregas Soler  Internationale topspeler
Vak: 413 Posts: 3814 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 |
quote: vennerajax schreef:
(...)
Hang gewoon een infrarood plug in je meterkast, die het signaal naar je 2e tv doorstuurt
Ik neem aan dat hij op twee verschillende tv's verschillende zenders kan kijken. Daarvoor moet je gewoon een tweede kastje/smartcard (weet niet precies hoe dat zit) aanschaffen.
|
|
|