| Poster | | Topic: Eredivisie kanaal 2008-2009 |  |
|
Carel Lid 2de elftal Chat Operator
Uit: Ergens Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 354 Reg.: 26 november 2003 |
quote: Kapitein koek schreef:
(...)
Met digitenne mis je echt geen wedstrjd van Ajax hoor. Ik heb afgelopen jaar digitenne gehad puur voor het voetbal en ik heb alle wedstrijden van Ajax live kunnen zien. Bovendien zijn er nu max. 3 wedstrjden die tegelijk gespeeld worden en heb je 2 kanalen. Weinig kans dus dat Ajax niet op 1 van deze 2 kanalen uitgezonden wordt! Maar ik ga zelf voor UPC, veel beter beeld.
Hmmm, zie dat je je keuze net gemaakt heb terwijl ik dit bericht aan het typen was! 
Wellicht maar nu kan ik voor ALLEEN 9,95 extra voetbal krijgen (natuurlijk decoder laten bezorgen maar dat moet bij digitenne ook). Heb geen zin in storingen en het lijkt me ook wel prettig om zelf te kiezen welke wedstrijd ik wil volgen.
|
|
|
Stam Jeugdspeler
Uit: Amsterdam Vak: 112 Posts: 76 Reg.: 8 juli 2003 | Ik ben afhankelijk van Ziggo, die € 14,95 zie vanaf volgend jaar vragen is van de gekke. Dan is Tele2 goedkoper voor mij (met tv en internet en telefoon).
Ik heb Ziggo een bericht gestuurd en aangegeven dat ik hun prijs te duur vind.
Kijken wat hun reactie wordt
|
|
|
quote: Stam schreef:
Ik ben afhankelijk van Ziggo, die € 14,95 zie vanaf volgend jaar vragen is van de gekke. Dan is Tele2 goedkoper voor mij (met tv en internet en telefoon).
Ik heb Ziggo een bericht gestuurd en aangegeven dat ik hun prijs te duur vind.
Kijken wat hun reactie wordt
Je weet niet wat je zegt TELE2 vraagt eerste 6 maanden 44,90 p.m. en de resterende maanden 54,90 Dus je moet allemaal shit erbij nemen die niet eens wil waar je ook een JAAR aan vast zit. TEL2 goed voor internet digitaal tv vind ik matig tot slecht.
Ziggo kan je voetbal elke maand opzeggen en je krijgt naast digitaal OOK kabel.
Tja ze hadden beter altijd 10 euro kunnen laten zoals UPC maar wellicht gaan ze het ook doen tegen die tijd. Aangezien je het toch maandelijks kan opzeggen is dat geen probleem.
Nadeel van Ziggo is dat ik er persoonlijk zeer slechte ervaringen qua internet heb. TV werkte wel gewoon altijd overigens. Trouwens tele2 vraag 30 euro administratiekosten....
|
|
|
Stam Jeugdspeler
Uit: Amsterdam Vak: 112 Posts: 76 Reg.: 8 juli 2003 | @Carel
Bij Ziggo betaal je voor Tv/radio, internet, telefonie en Eredivisie € 70,75
Bij Tele2 betaal je voor de zelfde diensten € 54,90.
Dus is Tele2 goedkoper.
|
|
|
@Carel
Bij Ziggo betaal je voor Tv/radio, internet, telefonie en Eredivisie € 70,75
Bij Tele2 betaal je voor de zelfde diensten € 54,90.
Dus is Tele2 goedkoper.
Tja als je zo "slim" bent om alles bij 1 provider alles te nemen is dat idd zo. Beetje verder kijkt dan je neus lang is.
Weet niet hoe het met jouw ervoor staat maar mijn contract loopt nog voor internet en telefoon voor tot 20 mb bij tele2. Ik heb geen behoefte om voor iets te betalen wat ik al heb meer te gaan betalen. Vergeet niet dat jij een gigantisch nadeel hebt dat je maar 1 tv kan aansluiten.
Ziggo 60 tv zenders 60 radiozenders
Tele2 41 tv zenders 36 radiozenders
Ziggo Ongelimiteerd tv's via analoog EN digitaal 1 tv
TELE2 1 TV
Ziggo 1e 2 maanden gratis MET digitaal totaal dus nog meer kanalen
TELE2 Niets
Ziggo Elke maand opzeggen
TELE2 1 jaar vast dus ook wanneer er GEEN voetbal is.
Je moet het tegen over elkaar opleggen. Ziggo is het internet gewoonweg duur daar zit het verschil in. Om je eerlijk te zeggen prefereer ik ook TELE2 maar aangezien mijn huisbaas al 14,95 betaald voor een digitaal signaal hoef ik alleen docoder aan te schaffen en vervolgens alleen voor het voetbal te betalen dat ik maandelijks op kan zeggen.
En ik behoudt dan ook mijn internet bij tele2 voor de goede prijs van 14,95. Het is simpel van 14,95 naar 44,90 gaan voor digitaal tv en voetbal is vele malen duurder. VOor mij kost digitale tv bij tele2 met voetbal 29,95 en daarna zelfs 39,95.....
|
|
|
Stam Jeugdspeler
Uit: Amsterdam Vak: 112 Posts: 76 Reg.: 8 juli 2003 | Tja, als ik jouw was had ik het zelfde gedaan. Maar vergeet niet dat er sowiezo € 15,90 p/m voor Z2 betaald moet worden. Misschien was je dit vergeten
Voor mij is het andere een optie, en voor die 20 extra zenders die je haast niet kijkt... De zenders die Tele2 bied zijn de populaire zenders.
Alleen die extra aansluiting...Of ik het daarvoor moet laten....
|
|
|
Tja, als ik jouw was had ik het zelfde gedaan. Maar vergeet niet dat er sowiezo € 15,90 p/m voor Z2 betaald moet worden. Misschien was je dit vergeten
Voor mij is het andere een optie, en voor die 20 extra zenders die je haast niet kijkt... De zenders die Tele2 bied zijn de populaire zenders.
Alleen die extra aansluiting...Of ik het daarvoor moet laten....
Tja tis een afweging die moet maken idd. Ik ben het helemaal met je eens dat TELE2 een uitstekend maatschappij is (gezien mijn ervaringen) ik heb nooit problemen gehad en alles deden ze netjes. Vind het alleen jammer dat ze geen betere aanbieding hebben voor bestaande klanten. Ik had het zo bij ze genomen omdat ik toch kabel heb al.
Om bij tele2 nog een tv aan te sluiten moet je NOG een decoder aanschaffen bij tele2 en dan begint het duur te worden want het is ook nog eens op bruikleen.
Digitale tv is gewoon complex en als je dan ook nog eens daarbovenop voetbal wilt en maatschappijen je verplichten om een totaalpakket te nemen wordt het vergelijken vrijwel onmogelijk. Per persoon verschilt de situatie. Ik kan bijvoorbeeld geen UPC krijgen.
Overigens ben ik niet over € 15,90 p/m voor Z1 DUS NIET Z2 zoals jij zegt die mijn huisbaas betaald vergeten. Z2 zijn de extra pakketten vanaf 3,96 p.m. (maandelijks opzegbaar en dus ook voetbal) die je kan nemen bovenop de Z1 pakket van 15,90.
Weet niet hoeveel tv jij thuis hebt, misschien moet je dit uitrekenen. En als je al kabel in huis het kun je veel geld besparen (geen aansluitkosten meer).
|
|
|
Stam Jeugdspeler
Uit: Amsterdam Vak: 112 Posts: 76 Reg.: 8 juli 2003 | Ja sorry, die € 15,90 p/m betaal je voor analoog of digitaal standaard. En idd daar bovenop komen de kosten van de aanvullende pakketten bij digitale tv (zoals Eredivisie Live of Sport1, Film1).
Wat is er mis op bruikleen? Als je overstapt moet dat ding toch inleveren, maar je hebt er dan toch ook niets meer aan.
Een beetje omgerekend betaal je bij Tele2 € 29,95 voor internet, € 10,00 voor telefonie en tv (incl. Eredivisie) € 14,95.
Ik heb 1 extra tv in de slaapkamer, die overigens door ons weinig gebruikt wordt.
|
|
|
Ja sorry, die € 15,90 p/m betaal je voor analoog of digitaal standaard. En idd daar bovenop komen de kosten van de aanvullende pakketten bij digitale tv (zoals Eredivisie Live of Sport1, Film1).
Wat is er mis op bruikleen? Als je overstapt moet dat ding toch inleveren, maar je hebt er dan toch ook niets meer aan.
Een beetje omgerekend betaal je bij Tele2 € 29,95 voor internet, € 10,00 voor telefonie en tv (incl. Eredivisie) € 14,95.
Ik heb 1 extra tv in de slaapkamer, die overigens door ons weinig gebruikt wordt.
Ok laten we een concrete vergelijking maken wat tele2 in totaal gaat kosten
Tja als nog maar 1 tv hebt is dat te doen de kans is immers relatief klein dat je beide tegelijk kijkt. Trouwens kost bij tele2 Internet+Telefonie 29,95 maximaal (hoewel de aanbieding 14,95 6 maanden en daarna 29,95.
6 x 14,95 + 6 x 29,95 = 269.4 (kost internet en telefoon in totaal) / 12 = 22,45 p.m. gemiddeld p.m. kost TELE2 internet+telefoon
Internet van Ziggo vs TELE2 wint TELE2 met de ogen dicht tot 20MB en telefoon is gewoonweg een geweldige aanbieding. Zeker als ook nog eens 9,95 p.m. moet betalen voor telefoon met hoge tarieven voor bellen bij Ziggo.
Die bedrag dat jij noemt voor t.v. is uitgaande van 54,90 dat is voor vergelijking niet goed dus nemen we gemiddelde weer. TELE2 beweert overigens dat het voetbal 4,95 kost en daarna 14,95. Dus kost digitale tv de eerste 6 maanden 25,- extra en daarna 6 maanden 10,-
25,- x 6 maanden + 10,- x 6 maanden = 210,- (kost digitale tv excl. voetbal p.m. in totaal) / 12 = 17.50 p.m. gemiddeld als je kijkt voor hoeveel je internet+telefoon bij TELE2 kan krijgen
Bij TELE2 kost digitale tv dus meer dan bij Ziggo volgens de prijzen van TELE2 zelf.
Waar je wel gelijk in hebt is dat het voetbal de eerste 6 maanden bij tele2 5 euro goedkoper is en daarna 0 euro maar jij betaald natuurlijk wel meer voor digitale tv...dus tele2 houdt je voor de gek.
4,95 x 6 + 14,95 x 6 = 119,40 in totaal / 12 = 9,95 p.m (lol dat is geen toeval).

als we nu 269,40 (internet) + 210 (televisie) + 119,40 voetbal = 598,80 EXCL. decoder en eventuele verzend en administratiekosten.
Controleer maar het klopt.
In mijn ogen blijft het nog steeds slim om internet+telefoon bij TELE2 te nemen en digitale tv plus voetbal bij Ziggo.
Laten we nu internet+telefoon bij TELE2 nemen dus 269,40 en digitale tv bij ziggo.
Ziggo
14,95 p.m. (eerste 2 maanden gratis). dus
10 x 14,95 = 149,50 in totaal / 12 = 12,46 voor een digitale tv EN analoog.
Voetbal
4 maanden 9,95 (tot van september tot december) en 5 maanden 14,95 (januari tot mei) = 114,55 in totaal
9, (waarom geen 12 maanden om dat het seizoen geen 12 maanden doet en bij Ziggo dit abbonement ELKE maand kan en mag opzeggen.
149,50 + 114,55 = 264,05 voor digitale tv + voetbal bij Ziggo EXCL. verzendkosten decoder of administratiekosten weet ik veel wat.
269,40 (TELE2 internet) + 264,05 (ziggo digitale tv en voetbal) = 533,45 in totaal leuke combinatiepakket of niet soms
Digitale tv met voetbal TELE2 vs ZIGGO
Ziggo 264,05
TELE2 269,40
Ziggo WINS en je krijgt analoog ook en meer kanalen.
Zo kan geen cijfertje meer eff zien nu 
Administratieshit enz.
TELE2 30 eur administratiekosten
Ziggo 39,95 decoder (denk dat je hem koopt overigens) + 9,95 verzendkosten (die ze pas later vermelden)
Hopelijk heb je aangesloten kabel al anders gaat het nog wat meer kosten.
Laat ik het simpel zeggen heb je al Ziggo dan is het goedkoopst om ziggo digitale tv te nemen met voetbal (met aantal voordelen van meer t.v. aansluiten enz en tele2 internet.
[Dit bericht is veranderd door Carel (op 26 juli 2008 12:25:16).]
|
|
|
Stam Jeugdspeler
Uit: Amsterdam Vak: 112 Posts: 76 Reg.: 8 juli 2003 | Werk jij soms bij Ziggo
Maar in ieder geval bedankt voor je berekening, zo ver had ik niet gekeken.
Ik heb nu al digitale tv van Ziggo en ik heb zitten denken dat het zonde is om dat weg te doen.
Dus een makkelijke keuze om Tele2 compleet te nemen, wel jammer dat je moet betalen als je belt, maar dat is overal zo. Bestaande klanten bellen 's avonds voor noppes.
Zo kan ik ook de 2e tv behouden.
|
|
|
Steven Defour op 10 Vedette
Vak: - Posts: 2946 Reg.: 1 juli 2002 | Help ! Ik zie door de bomen het bos niet meer ....
Ik heb tot december een TELE2-contract voor internet+live voetbal voor €39,95. Contract drie jaar geleden afgesloten ...
Ik heb voor de huistelefoon een KPN-abonnement en voor de televisies kabeltv van UPC, dure grap.
Ik wil nu echter het liefst alles bij één iemand hebben, of in ieder geval zo goed mogelijk uit zijn. Ik moet wel ALLE eredivisieduels kunnen zien, dus alle voetbalkanalen hebben.
Wie heeft de beste oplossing voor me ?
[Dit bericht is veranderd door Steven Defour op 10 (op 26 juli 2008 19:22:39).]
|
|
|
quote: Steven Defour op 10 schreef:
Help ! Ik zie door de bomen het bos niet meer ....
Ik heb tot december een TELE2-contract voor internet+live voetbal voor €39,95. Contract drie jaar geleden afgesloten ...
Ik heb voor de huistelefoon een KPN-abonnement en voor de televisies kabeltv van UPC, dure grap.
Ik wil nu echter het liefst alles bij één iemand hebben, of in ieder geval zo goed mogelijk uit zijn. Ik moet wel ALLE eredivisieduels kunnen zien, dus alle voetbalkanalen hebben.
Wie heeft de beste oplossing voor me ?
Wellicht moet je via internet een keer een anttenderingsbericht van iets meer dan een maand zetten die je eraan herrinert deze aan te passen zodat je niet steeds 39,95 betaald.
Anyway mijn advies zou zijn internet bij TELE2 behouden en digitale tv bij UPC nemen. UPC goedkoopste qua voetbalpakket, maar na mijn vorige rekensom heb ik geen zin nu om die van UPC te doen Maar ik weet zeker dat die goedkoper is dan TELE2
Grote probleem van tele2 is dat je een jaar vast zit aan voetbal terwijl er geen voetbal gespeeld wordt betaal je ook. Bij UPC en Ziggo mag je het elke maand opzeggen en dan blijf je gewoon rustig 14,95 (ziggo) betalen.
Kortom aangezien je al UPC hebt is dat zeker de goedkoopste. En als je slim bent neem je in december bij tele2 internet+bellen voor 6 maanden 14,95 en daarna 29,95 (tot 20 internet en bellen) let op dat je na een jaar je contract verbeterd vanweg prijsveranderingen. Maar als je geen snelle internet hoeft neem je ook de lagere bij tele2.
Jij hebt de luxe dat je zowel tele2 als upc hebt net zoals ik, dus keuze zat. Jij kan net zoals ik van twee maatschappijen afnemen. Niks help dus het is simpel.
Overigens krijg je een goede deal nu bij TELE2. JIj krijgt voetbal inprincipe gratis t.o.v. mensen die nu een abonnement aangaan.
Aangezien je een jaarcontract bij tele2 hebt zit je in ieder geval tot december vast. Geef iets meer dan een maand van tevoren aan dat je voortaan alleen internet en bellen wilt van TELE2 en neem vervolgens OP TIJD bij UPC digitale tv met voetbal. Realiseer wel dat je startkosten betaald vanwege aanschaf decoder (als je nog geen digitaal tv bij UPC hebt) van hun. Maar wil niet meer betalen voor voetbal wanneer er toch niet gespeeld wordt zou ik mijn kans grijpen vooral als ik al voor upc betaal. Wellicht heb je het geluk dat tegen decemeber de prijzen nog
verder gedaald zijn.
p.s. als de snelheid van het internet je geen bal uitmaakt neem dan gewoon ook internet bij upc of ziggo is goedkoper....
[Dit bericht is veranderd door Carel (op 26 juli 2008 21:25:53).]
|
|
|
Werk jij soms bij Ziggo
Maar in ieder geval bedankt voor je berekening, zo ver had ik niet gekeken.
Ik heb nu al digitale tv van Ziggo en ik heb zitten denken dat het zonde is om dat weg te doen.
Dus een makkelijke keuze om Tele2 compleet te nemen, wel jammer dat je moet betalen als je belt, maar dat is overal zo. Bestaande klanten bellen 's avonds voor noppes.
Zo kan ik ook de 2e tv behouden.
Zouden ze willen, heb eigenlijk hekel aan ze
Tja beetje ver gekeken idd lol maar het klopt wel uiteindelijk...Het is de realiteit als je al UPC of Ziggo hebt is dit vele malen goedkoper om het bij hun te nemen.
TELE2 jaarcontract verpest het voor hunzelf en ook dat je maar 1 tv kan aansluiten.
|
|
|
Stam Jeugdspeler
Uit: Amsterdam Vak: 112 Posts: 76 Reg.: 8 juli 2003 | Ik ben er bijna uit, ben (door jouw Carel ) even gesnuffeld op het net. En ik denk, om met internet over te stappen naar Telfort zonder telefonie. Dit kost € 19,95 p/m (bij Tele2 ook maar die rekenen € 5,00 p/m extra wegens ontbreken telefoonlijn).
Alles bij elkaar kost het € 50,80 p/m :
- Internet 20MB van Telfort € 19,95
- TV van Ziggo € 15,90
- Eredivisie € 14,95 (prijs vanaf 1-1-2009)
Of weet jij een nog goedkopere oplossing 
[Dit bericht is veranderd door Stam (op 27 juli 2008 14:02:23).]
|
|
|
Ik ben er bijna uit, ben (door jouw Carel ) even gesnuffeld op het net. En ik denk, om met internet over te stappen naar Telfort zonder telefonie. Dit kost € 19,95 p/m (bij Tele2 ook maar die rekenen € 5,00 p/m extra wegens ontbreken telefoonlijn).
Alles bij elkaar kost het € 50,80 p/m :
- Internet 20MB van Telfort € 19,95
- TV van Ziggo € 15,90
- Eredivisie € 14,95 (prijs vanaf 1-1-2009)
Of weet jij een nog goedkopere oplossing 
Internet van telfort is nou niet echt wat je betrouwbaar noemt.
MOdem telfort???
Geschikt voor 1 pc en Telfort vast bellen.??? is het wel draadloos.
Geloof mij je kan beter 3 euro meer betalen per maand voor betrouwbaarheid dan alleen maar problemen hebben. BOvendien krijg je van TELE2 ook telefoon.
Als je AL tele2 hebt meot je alleen internet en bellen bij ze nemen. Ik heb ook geen vaste lijn van KPN gehad en betaal er niets extra voor dit omdat ik INTERNET+BELLEn bij tele2 heb en niet alleen het INTERNET
Citaat: "Je hebt geen apart vast telefoonabonnement meer nodig. Alle kosten komen overzichtelijk op één rekening. "
TELE2
GELD alleen voor internet + bellen (als je alleen internet neemt moet je idd 5 euro betalen).
Als jij mijn advies zou willen zou ik zeg ik (mits je perse TOT 20 MB internet wilt om:
- TOT 20 MB internet + telefoon bij TELE2 voor 6 maaden 14,95 en daarna 29,95
- Digitale tv van Ziggo 15,90
Eredevisei voetbal vanaf september tot decemeber 9,95 en daarna tot mei 14,95
Snap dat je goedkoop wilt doen maar om nou 2,95 gemiddeld per maand te sparen en zonder telefoon te zitten en onbetrouwbaar internet te hebben is het niet waard vooral als je al een modem van TELE2 heb bespaar je veel geld zelfde geld voor Ziggo. Per saldo MITS je tele2 internetmodem al hebt kom je goedkoper uit.
en vergeet niet bij te houden dat je binnen een maand van het einde contract een nieuwe moet opvragen zodat je weer gebruik kan maken van hun aanbiedingen.
[Dit bericht is veranderd door Carel (op 27 juli 2008 14:46:24).]
|
|
|
Stam Jeugdspeler
Uit: Amsterdam Vak: 112 Posts: 76 Reg.: 8 juli 2003 | Ik hoef eigenlijk geen telefonie, dat gebruiken we toch niet. Dus waarom zou ik dat nemen?
Ik ben nog aan het rond kijken en kom steeds andere opties tegen. 1 ding is wel zeker, ik ga naar een andere ISP.
Alleen kan niemand beloven dat de 20MB wordt gehaald, het kan ook zo maar 4MB zijn. Maar dan nog is Telfort goedkoper.
Ik heb gezocht op diverse fora naar ervaringen m.b.t. internet van Telfort. Er zijn mensen met diverse problemen, maar die zijn er ook van Ziggo, Tele2, Alice, KPN enz.
Wordt nog een hele klus...
ps. Telfort heeft een contract van 1 jaar die daarna steeds met 1 maand wordt verlengd en een opzegtermijn van 1 maand.
|
|
|
jeb the jude Lid 2de elftal
Vak: - Posts: 318 Reg.: 8 augustus 2003 | vrienden,
komt het voetbal ook dit jaar online? planetvoetbal ofzo??
|
|
|
Francesc Fabregas Soler Internationale topspeler
Vak: 413 Posts: 3740 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 |
quote: jeb the jude schreef:
vrienden,
komt het voetbal ook dit jaar online? planetvoetbal ofzo??
Het komt sowieso op internet ja, de prijs is nog niet bekend en volgens mij gaat het gewoon uit van EredivisieLive, dus geen Planet of een andere aanbieder.
Pff, nog steeds niks over CanalDigitaal.
[Dit bericht is veranderd door Francesc Fabregas Soler (op 28 juli 2008 16:29:26).]
|
|
|
JohnnySack Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 899 Reg.: 10 mei 2007 | FF een vraagje.... wanneer je het Sport1 pakket besteld, zit daar dan net als vorig jaar de Eredivisie ook bij?
|
|
|
patrick_1975 Lid 2de elftal
Uit: Amsterdam Vak: 114 Posts: 381 Reg.: 28 december 2004 | Nee, helaas niet meer. Sport1 heeft alleen de buitenlandse competitie's. Sport1 had het alleen vorig seizoen.
Voor het Nederlandse voetbal moet je (als je het wil zien tenminste) een abonnement nemen op Eredivisielive.
|
|
|
Smits89 Jeugdspeler
Uit: Hoofddorp Vak: 105 Posts: 61 Reg.: 19 juni 2008 | Ik kom net terug van m'n vakantie, dus ik dacht ff kijken wat Ziggo nou gaat rekenen voor Eredivisie Live.
€14,95!! Hoe verzinnen ze het????
Wil Ziggo liever geen voetbal doorgeven en hopen ze met een zo hoog mogelijke prijs mensen af te schrikken of heeft Ziggo op dit moment te veel abonnees en proberen ze op deze manier mensen naar de concurrent te lokken??
Vorig jaar betaalde ik nog zo'n €6,- voor twee kanalen.
Meestal werden hier de wedstrijden van Ajax wel uitgezonden en dit was ook alles dat ik wilde zien.
Waarom zou ik nu ruim twee keer zoveel moeten gaan betalen zodat ik een wedstrijd zoals Sparta - Volendam ook live kan zien??
Gelukkig heb ik voor dit seizoen een seizoenskaart...kan echer nooit als Ajax niet op zondag speelt...dus hoop dat dit niet te vaak voorkomt
|
|
|
speedo1 Ballenjongen
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3 Reg.: 13 juli 2008 | Ik lees hier al een paar x dat je bij ziggo meerdere tv's kan aansluiten. Volgens Ziggo kan dat niet. Kan iemand mij uitleggen hoe je dat dan moet doen!
|
|
|
Francesc Fabregas Soler Internationale topspeler
Vak: 413 Posts: 3740 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 | De prijzen van CanalDigitaal:
quote: Prijsoverzicht Eredivisie Live via CanalDigitaal
• Kijkt u naar digitale tv via CanalDigitaal met het Familie-pakket, het Entertainment-pakket, het Combi-pakket of het Top-pakket?
Dan kijkt u zeer voordelig naar Eredivisie Live voor slechts € 9,49 per maand.
• Heeft u het Basis-pakket voor digitale televisie via CanalDigitaal?
U geniet straks al voor € 10,49 per maand van live Eredivisievoetbal.
• Beschikt u over Recreatie-pakket, het Set Top Box-pakket of heeft u helemaal geen abonnement bij CanalDigitaal?
Dan kijkt u voordelig naar het voetbal uit de Eredivisie voor € 11,95 per maand.
Meer info
Dat laatst punt, betekent het dat je 11,95 per maand moet betalen wanneer je een nieuw abonnee bent?
[Dit bericht is veranderd door Francesc Fabregas Soler (op 9 augustus 2008 11:04:14).]
|
|
|
Smits89 Jeugdspeler
Uit: Hoofddorp Vak: 105 Posts: 61 Reg.: 19 juni 2008 | Ik heb thuis ook meerdere hd-ontvangers.
Je kan gewoon meerdere van die kaartjes die in de ontvangers moeten kopen, vervolgens moet je iets van 50 cent per maand per ontvanger extra betalen, niet echt een schokkend bedrag, ik had het al voordat Multikabel overging in Ziggo dus ik weet niet hoe dat nu te regelen is.
|
|
|
Stam Jeugdspeler
Uit: Amsterdam Vak: 112 Posts: 76 Reg.: 8 juli 2003 |
quote: speedo1 schreef:
Ik lees hier al een paar x dat je bij ziggo meerdere tv's kan aansluiten. Volgens Ziggo kan dat niet. Kan iemand mij uitleggen hoe je dat dan moet doen!
Je kan meerdere tv's aansluiten, maar dan wel analoog. Voor digitaal betaal je voor een extra decoder en smartcard.
|
|
|
|