| Poster | | Topic: Eredivisie kanaal 2008-2009 |  |
|
Multatuli Geselecteerd voor Oranje
Vak: 409 Posts: 1078 Reg.: 23 augustus 2002 |
quote: Carel schreef:
(...)
Zolang ik geen prijzen bij ziggo zie geloof ik er niets van. En jemig wat is het reteduur om met digitaal tv bij ziggo te beginnen.
http://www.ziggo.nl/producten/televisie/z2/eredivisie-live
Voila...... € 9,95 p/m waarbij de eerste 2 maand gratis zijn. En per maand opzegbaar. Fantastische aanbieding. Kan niet anders zeggen. Dat het voor jou wat duurder wordt omdat je nog geen digitale televisie kijkt heeft natuurlijk niets met dit voetbalpakket te maken. Met Canalplus moest je ook een decoder aanschaffen, met Versatel moest je ook een compleet nieuwe ADSL2 aansluiting aanschaffen die in grote delen van Nederland niet eens beschikbaar was. Nee, dan vind ik dit, met deze tarieven toch echt een hele grote stap vooruit. Dit kan nog weleens veel mensen over de streep trekken.
[Dit bericht is veranderd door Multatuli (op 18 juli 2008 19:38:57).]
|
|
|
Carel Lid 2de elftal Chat Operator
Uit: Ergens Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 339 Reg.: 26 november 2003 |
quote: Multatuli schreef:
(...)
Voila...... € 9,95 p/m waarbij de eerste 2 maand gratis zijn. En per maand opzegbaar. Fantastische aanbieding. Kan niet anders zeggen. Dat het voor jou wat duurder wordt omdat je nog geen digitale televisie kijkt heeft natuurlijk niets met dit voetbalpakket te maken. Met Canalplus moest je ook een decoder aanschaffen, met Versatel moest je ook een compleet nieuwe ADSL2 aansluiting aanschaffen die in grote delen van Nederland niet eens beschikbaar was. Nee, dan vind ik dit, met deze tarieven toch echt een hele grote stap vooruit. Dit kan nog weleens veel mensen over de streep trekken.
Eindelijk dat duurde lang. Ziggo is voor mij vooralsnog goedkoopste om zeker te zijn dat ik ajax kan zien. Digitenne tja...2 kanalen. Heb geen zin om integraal de wedstrijd te bekijken. Goed aanbieding dus idd. Ik heb extreem slechte ervaringen met Casema verwacht dat Ziggo meer zal leveren dus ik zal eff persoonlijk langs gaan bij hun om het te regelen. Had liever TELE2 maar die zijn reteduur in vergelijking met anderen.
thx for trouble
[Dit bericht is veranderd door Carel (op 18 juli 2008 20:28:22).]
|
|
|
exclusief € 9,50 verzendkosten Van ziggo
Altijd maar verborgen kosten hebben.... 
|
|
|
Ares Moderator Opper Chat Operator
Uit: Rosmalen Vak: - Posts: 7547 Reg.: 14 maart 2002 | Ik weet niet hoe de digitale TV is, maar hun internet is ronduit kut. Sinds de fusie van die drie pauperbedrijven met Ziggo als resultaat is het gewoon huilen met de pet op. Let op dus.
[Dit bericht is veranderd door Ares (op 19 juli 2008 01:27:56).]
|
|
|
quote: Ares schreef:
Ik weet niet hoe de digitale TV is, maar hun internet is ronduit kut. Sinds de fusie van die drie pauperbedrijven met Ziggo als resultaat is het gewoon huilen met de pet op. Let op dus.
Geloof me ik weet er alles van. Na tientallen telfoontjes luisterend naar notabene "Johanna give me hope" luisteren en valse beloften, foute administratieafhandelingen, rekening naar verkeerd adres. Ik heb het allemaal met ze meegegemaakt, dikke schadevergoeding geeist van ze toendertijd. Telefonisch krijg je niets gedaan bij ze. Ja het wordt geregeld meneer jah 2 maanden later krijgt iemand anders mijn rekening en heb ik nog steeds geen internet. ADSL was toen geen optie helaas.
Na 1 jaar lang gezever was ik het helemaal zat geworden ben PERSOONLIJK langs gegaan naar hun kantoor in Den Haag. Gigantisch gebouw maar de hoofdingang was voor medewerkers, de klanten mochten om de hoek staand wachten in een ruimte die niet groter was dan een studentenkamer. Alles face to face geregeld en zowaar kreeg ik internet. En geloof het of niet ze deden alsnog iets fout de VERGOEDING deden ze op de rekening van de vorige bewoner die ik gelukkigerwijs kende....
Zodra ik ADSL kon nemen heb ik een dikke vinger gegeven aan die maatschappij. Lang leve tele2 was het voor mij 20 MB internet en telefoon voor 10 euro goedkoper en alles in 1 keer goed zonder gezeik.
Ben dan ook angstig om met deze debiele maatschappij in zee te gaan.
|
|
|
Kaaks Jeugdspeler
Uit: Leiderdorp Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 76 Reg.: 30 april 2007 |
(...)
Geloof me ik weet er alles van. Na tientallen telfoontjes luisterend naar notabene "Johanna give me hope" luisteren en valse beloften, foute administratieafhandelingen, rekening naar verkeerd adres. Ik heb het allemaal met ze meegegemaakt, dikke schadevergoeding geeist van ze toendertijd. Telefonisch krijg je niets gedaan bij ze. Ja het wordt geregeld meneer jah 2 maanden later krijgt iemand anders mijn rekening en heb ik nog steeds geen internet. ADSL was toen geen optie helaas.
Na 1 jaar lang gezever was ik het helemaal zat geworden ben PERSOONLIJK langs gegaan naar hun kantoor in Den Haag. Gigantisch gebouw maar de hoofdingang was voor medewerkers, de klanten mochten om de hoek staand wachten in een ruimte die niet groter was dan een studentenkamer. Alles face to face geregeld en zowaar kreeg ik internet. En geloof het of niet ze deden alsnog iets fout de VERGOEDING deden ze op de rekening van de vorige bewoner die ik gelukkigerwijs kende....
Zodra ik ADSL kon nemen heb ik een dikke vinger gegeven aan die maatschappij. Lang leve tele2 was het voor mij 20 MB internet en telefoon voor 10 euro goedkoper en alles in 1 keer goed zonder gezeik.
Ben dan ook angstig om met deze debiele maatschappij in zee te gaan.
Dat je nog iemand aan de telefoon gekregen hebt , Ik heb er al 4 x 20 minuten wachttijd opzitten .
Iedereen trouwens bedankt voor het zoeken , scheelt me verdere wachttijd :-)
|
|
|
Iker Icoon
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 12804 Reg.: 1 oktober 2002 |
quote: Ares schreef:
Ik weet niet hoe de digitale TV is, maar hun internet is ronduit kut. Sinds de fusie van die drie pauperbedrijven met Ziggo als resultaat is het gewoon huilen met de pet op. Let op dus.
Ik heb er geen last van. Moet ik wel zeggen dat ik de hele maand juni op vakantie ben geweest (toen de fusie plaats vond) maar sinds ik thuis ben werkt alles perfect.
De aanbieding voor het voetal is perfect. Ik neem het zelf niet. Ga toch naar elke wedstrijd en de rest boeit me niet zo danig dat ik er twee keer 45 minuten naar ga kijken.
|
|
|
quote: Iker schreef:
(...)
Ik heb er geen last van. Moet ik wel zeggen dat ik de hele maand juni op vakantie ben geweest (toen de fusie plaats vond) maar sinds ik thuis ben werkt alles perfect.
Ik heb ook het alles in 1 pakket van Ziggo en ook nooit problemen gehad. Ook niet tijdens de fusie. Ik ken echter wel mensen die problemen kregen met hun internetverbinding. Het heeft hen een aantal dagen gekost om de verbinding weer up and running te krijgen. Nu heeft niemand in mijn omgeving meer problemen met Ziggo. Denk dat het een aantal kinderziektes waren die men onderschat heeft.
|
|
|
AFCA1978 Talent
Uit: Tiel Vak: 127 Posts: 146 Reg.: 12 december 2002 | Kan iemand mij vertellen of ik naast mijn gewone kabel er ook digitenne naast kan nemen, want wil gewoon het voetbal kunnen blijven volgen.
Want dan zou ik boven op mijn kamer gewoon tv via de kabel kunnen kijken en met mijn hd-recorder op andere zenders dan dat ik kijk op kunnen nemen.
Weet iemand of dit mogelijk is ??
bvd Shalom Erwin
|
|
|
Christiaan Administrator
Uit: Enschede Vak: - Posts: 10122 Uploads: 1 Reg.: 24 mei 2000 | Ziggo heeft het veranderd, de prijs is nu 9,95 tot december, dan is het 14,95
Beetje jammer dit soort toestanden.
|
|
|
F-side Bankzitter
Uit: Leiden Vak: 129 Posts: 539 Reg.: 26 augustus 2001 | Eredivisie Live pakket bestellen?
Bestel nu bij Ziggo het ultieme voetbalkanaal Eredivisie Live. Tot en met december 2008 betaal je slechts € 9,95 per maand (daarna € 14,95 per maand). Dan ben je verzekerd van het beste wat de Eredivisie te bieden heeft. Live in de huiskamer!
Je kunt al voetbal kijken vanaf 29 augustus, maar het abonnement op Eredivisie Live bij Ziggo gaat pas op 1 september in. Je kunt per maand opzeggen.
|
|
|
Uit: Ergens Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 339 Reg.: 26 november 2003 | Tja ik twijfel enorm tussen TELE2 en Ziggo. Aangezien ik bijzonder slechte ervaringen heb met Ziggo ben ik ook wel bereid om iets meer te betalen voor betrouwbaarheid. Enige wat mij dwars zit zijn die verdomde 30 euro's! aan adminitratiekosten die TELE2 vraagt terwijl ik al internetmodem van ze heb. Als ik dan 44,90 + 30 betaal dan is dat wel erg veel geld in 1 klap.
Het lijkt erop dat ik zit te wachten op een betere aanbieding.
[Dit bericht is veranderd door Carel (op 23 juli 2008 09:41:57).]
|
|
|
Luis Alberto Suarez Basisspeler
Uit: Duckstad Vak: 428 Posts: 994 Reg.: 17 november 2005 | Lekker is dit zeg, Digitenne van KPN & UPC is nog niet beschikbaar in mijn Woonplaats ( volgens de telefonisten & internet. Tele 2 is eigenlijk ook geen optie want, een maat van me waar ik kijk die heeft geen Computer ( dus ook niet niks aan internetpakketen van Tele 2 gold ect). En hij heeft ook geen vaste telefoon. Dus Tele 2 valt ook af.
Ziggo is toch via Digitenne
Leuk zeg voor de mensen die geen Digitenne ontvangen, is het dan nu al via de kabel beschikbaar ?
Vorig jaar keken wij met de schotel 
[Dit bericht is veranderd door Luis Alberto Suarez (op 23 juli 2008 11:31:07).]
|
|
|
|
quote: Luis Alberto Suarez schreef:
Ziggo is toch via Digitenne
Leuk zeg voor de mensen die geen Digitenne ontvangen, is het dan nu al via de kabel beschikbaar ?
Vorig jaar keken wij met de schotel 
Neen, Ziggo is een fusie van drie kabelaars. Ik zou zeggen, kijk eens op de website van Ziggo en doe de postcodecheck om te kijken of Ziggo bij jou beschikbaar is.
|
|
|
Co Adriaanse  Vedette Winnaar Bekerklassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Vlaardingen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2963 Reg.: 16 juli 2002 |
Tja ik twijfel enorm tussen TELE2 en Ziggo. Aangezien ik bijzonder slechte ervaringen heb met Ziggo ben ik ook wel bereid om iets meer te betalen voor betrouwbaarheid. Enige wat mij dwars zit zijn die verdomde 30 euro's! aan adminitratiekosten die TELE2 vraagt terwijl ik al internetmodem van ze heb. Als ik dan 44,90 + 30 betaal dan is dat wel erg veel geld in 1 klap.
Het lijkt erop dat ik zit te wachten op een betere aanbieding.
Hoezo geen UPC? Die is het goedkoopst hoor.
|
|
|
quote: Co Adriaanse schreef:
(...)
Hoezo geen UPC? Die is het goedkoopst hoor.
Ziggo heeft kennelijk monopolie waar ik woon. UPC website zeg dat ze het niet in Rijswijk aanbieden. Waarom doet tele2 niet een betere aanbieding. Ze zijn reteduur t.o.v. kabel en digitenne.
Digitenne kan wel maar ik ben bang de wedstrijden van Ajax te missen dan.
[Dit bericht is veranderd door Carel (op 23 juli 2008 19:12:51).]
|
|
|
AFCA__GABRI__ nalbandian  Jeugdspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 83 Reg.: 11 oktober 2004 | Heeft iemand enig idee wat het kost om een 2e decoder in gebruik te hebben via Ziggo? (op de aanschaf van de decoder zelf na) Wil namelijk op een 2e TV toestel boven ook digitale tv kunnen ontvangen met het eredivisie kanaal.
Thanks voor de info. Van de ziggo site wordt ik niet veel wijzer namelijk.
|
|
|
F-side Bankzitter
Uit: Leiden Vak: 129 Posts: 539 Reg.: 26 augustus 2001 | Het zit zo als je een tweede decoder aanschaft en je wil het basis pakket dan betaal je niets extra
maar wil je op 2 televisie´s voetbal dan betaal je 2x aboo geld.
dit om te voorkomen dat je zegt dat je 5 televisie´s heb en dan je abbo geld gaat delen met vrienden en familie
dus als je boven wil kijken smartcard mee naar boven dat is het goedkoopst
|
|
|
Ares Moderator Opper Chat Operator
Uit: Rosmalen Vak: - Posts: 7547 Reg.: 14 maart 2002 | Mij is ook verteld dat je de decoder voor je TV aansluit, waarna je er een splitser tussen kan zetten. Laat één draad naar je tv beneden gaan en de anderen naar je tweede tv. Het kutte daarvan is natuurlijk wel dat je van boven (ik neem iig aan dat je je 2e tv boven zet) naar beneden moet lopen om een ander kanaal op te zetten. Een ander nadeel is dat je dan op allebei de tvs hetzelfde kanaal volgt.
|
|
|
AFCA__GABRI__ nalbandian  Jeugdspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 83 Reg.: 11 oktober 2004 | Ik had gehoopt dat ik boven ook gewoon digitale tv kon zien d.m.v. een 2e ontvanger tegen de normale prijs die je betaald. Dit blijkt dus niet het geval, jammer.... Belachelijk dat je het dubbele moet betalen in hetzelfde huis, maarja je moet wat om oplichting tegen te gaan. Voorheen bij Multikabel was het dacht ik zo dat je € 0,50 per maand extra betaalde voor een 2e smartcard. Dit is dus echter helaas niet meer zo... Jammer.
|
|
|
jeb the jude Lid 2de elftal
Vak: - Posts: 310 Reg.: 8 augustus 2003 | Vrienden,
Ik heb even een vraagje. Ik krijg per 1-9 Glasvezel , kan ik nu ook alleen het erediviekanaal bestellen zonder dat ik allerlei modems en andere toestanden krijg?
|
|
|
GangstaRiB Icoon
Uit: Purmerend Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7365 Reg.: 8 maart 2001 |
quote: jeb the jude schreef:
Vrienden,
Ik heb even een vraagje. Ik krijg per 1-9 Glasvezel , kan ik nu ook alleen het erediviekanaal bestellen zonder dat ik allerlei modems en andere toestanden krijg?
Nope.
Glasvezel gaat via een provider neem ik aan?
|
|
|
jeb the jude Lid 2de elftal
Vak: - Posts: 310 Reg.: 8 augustus 2003 |
quote: GangstaRiB schreef:
(...)
Nope.
Glasvezel gaat via een provider neem ik aan?
Yep, via XMS. Dus moet ik een extra televisie abbonement afsluiten! Wordt het ook weer via internet uitgezonden (planetvoetbal.nl)
|
|
|
Uit: Ergens Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 339 Reg.: 26 november 2003 | Eindelijk beslissing gemaakt
Ik heb gekozen voor Ziggo (met angst en beven) het is namelijk zoveel goedkoper voor mij.
Mijn huisbaas betaald al voor analoog en digitale televisie dus die 14,95 p.m. bespaar ik
Nu moet ik alleen decoder bestellen voor 39,95 + 9 euro verborgen verzendkosten en daarna kan ik voetbal voor 9,95 p.m. bestellen tot december met elke maand de mogelijkheid om op te zeggen.
Dus om ALLE eredevisiewedstrijden te kijken betaal ik van september tot eind december 9,95 p.m. en daarna 14,95.
Nu met angst en beven afwachten of ze alles GOED doen en geen gekke dingenetjes gaan doen zoals gebruikelijk die ik niet wil.
Keeping my fingers crossed 
|
|
|
Kapitein koek  Veelbelovend talent
Uit: Alkmaar Vak: 425 Posts: 225 Reg.: 3 februari 2004 |
(...)
Digitenne kan wel maar ik ben bang de wedstrijden van Ajax te missen dan.
Met digitenne mis je echt geen wedstrjd van Ajax hoor. Ik heb afgelopen jaar digitenne gehad puur voor het voetbal en ik heb alle wedstrijden van Ajax live kunnen zien. Bovendien zijn er nu max. 3 wedstrjden die tegelijk gespeeld worden en heb je 2 kanalen. Weinig kans dus dat Ajax niet op 1 van deze 2 kanalen uitgezonden wordt! Maar ik ga zelf voor UPC, veel beter beeld.
Hmmm, zie dat je je keuze net gemaakt heb terwijl ik dit bericht aan het typen was! 
[Dit bericht is veranderd door Kapitein koek (op 24 juli 2008 13:54:33).]
|
|
|