| Poster | | Topic: Eredivisie kanaal 2008-2009 |  |
|
maduroman Regelmatige invaller Winnaar Europees Klassement Ajax Netwerk VoVo 2007/2008
Vak: 430 Posts: 688 Reg.: 30 september 2005 | Zijn er al prijzen bekend van Sport 1, die een combi vsn Eredivisie en buitenlands voetbal aanbieden?
Als het niet duurder is dan 20 euro dan stap ik over van Digitenne naar Sport 1, dan heb ik voor 5 euro meer ook buitenlands voetbal.. 
|
|
|
joentje75
 Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4 Reg.: 11 juli 2008 |
quote: maduroman schreef:
Zijn er al prijzen bekend van Sport 1, die een combi vsn Eredivisie en buitenlands voetbal aanbieden?
Als het niet duurder is dan 20 euro dan stap ik over van Digitenne naar Sport 1, dan heb ik voor 5 euro meer ook buitenlands voetbal.. :B
als ik het goed gelezen heb op een van de vorige pagina's krijgt sport 1 helemaal geen ere divisie voetbal!!!!waarom ze zelf geen rechten overkopen zoals kpn,tele 2 en dan het abbonements geld wat opschroeven,snap ik niets van.
sport1 is als het zo door gaat alleen nog maar interresant voor het engels voetbal,gezien we het spaanse volgens mij ook niet meer terug zien daar.op zaterdag messchien nog een toppertje uit duitsland,maar op een italiaanse b wedstrijd zit ik niet te wachten....
jammer ,echt jammer vind ik deze veranderingen...geld zuigerij!!
[Dit bericht is veranderd door joentje75 (op 11 juli 2008 20:34:33).]
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Outsider Floris Stempel  Regelmatige invaller
Vak: 427 Posts: 680 Reg.: 13 februari 2007 |
quote: Francesc Fabregas Soler schreef:
Is het bij Digitenne ook nog mogelijk om analoog te kijken? We hebben hier namelijk vijf tv's, die worden dan niet allemaal tegelijk gebruikt, maar continue met zo'n ding slepen is ook niet heel handig.
Digitenne is vooral een alternatief voor analoge kabel televisie. Het pikt dmv een antenne de digitale signalen op uit de ether. Zonder die antenne en bijhorende decoder kan je niet kijken. Met die andere vijf tv's kan je dus niet analoog blijven kijken tenzij je de analoge televisie bij UPC niet opzegt. Dan betaal je dus die 15 euro om met 4 tv's te kijken + 6,95 voor 1 tv met digitenne + 10 euro voor de eredivisie. Dan kan je beter UPC nemen, want dan heb je wel alle wedstrijden en meer zenders.
quote:
Er is hier trouwens één HD-tv aanwezig (die nu dus nog analoge ontvangst heeft), waarom zou Digitenne dan waardeloos zijn?
Vanwege de beperkte capaciteit zal je gewoon geen HD kanalen kunnen ontvangen. Dalijk wil je HD zenders kunnen zien en zit je bijv. nog 9 maanden aan je Digitenne contract vast, terwijl je bij UPC makkelijk een HD pakketje er bij kan aanvragen (moet uiteraard ook weer extra voor betaald worden). Maar ik vind het persoonlijk een beetje zonde om een HD-tv aan te schaffen om dit vervolgens niet te benutten. Zoiets als een mobiele telefoon en je provider biedt geen SMS aan.
|
|
|
Francesc Fabregas Soler Internationale topspeler
Vak: 413 Posts: 3521 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 | Ok, die twee dingen (geen analoog en HD-tv -> Het is een HD-ready, maakt dat de zaak anders??) + deze quote:
quote: ArenA schreef:
Ik heb digitenne en ik moet zeggen dat ik altijd wel tevreden ben geweest, ik zal dan ook mochten er geen grote dingen veranderen dit houden met het nieuwe voetbalkanaal.
Er is 1 nadeel met digitenne, dat is dat je eventueel met een dvd recorder alleen op kan nemen op het kanaal wat je aan het kijken bent. Je kan dus niet een zender opnemen en een andere zender kijken. Dit is iets wat ze stil houden als je het gaat aanschaffen, ze hebben er een speciale dvd recorder voor maar die kost natuurlijk een flinke duit.
Maken het dus vrijwel onmogelijk voor om voor Digitenne te kiezen. Dat maakt de keuze in ieder geval een stuk makkelijker. Ik zal het allemaal goed uitzoeken hoe en mocht ik nog vragen hebben lees je het hier wel.
[Dit bericht is veranderd door Francesc Fabregas Soler (op 11 juli 2008 21:46:42).]
|
|
|
Outsider Floris Stempel  Regelmatige invaller
Vak: 427 Posts: 680 Reg.: 13 februari 2007 |
Ok, die twee dingen (geen analoog en HD-tv -> Het is een HD-ready, maakt dat de zaak anders??) + deze quote:
(...)
Maken het dus vrijwel onmogelijk voor om voor Digitenne te kiezen. Dat maakt de keuze in ieder geval een stuk makkelijker. Ik zal het allemaal goed uitzoeken hoe en mocht ik nog vragen hebben lees je het hier wel.
Er zijn wel wel verschillen tussen full HD tv en HD-ready (vooral de prijs), maar dat is een technisch verhaal. Voor de gemiddelde consument is het verwaarlozen, want veelal zie je het verschil al niet meer als je op 3 meter van de tv zetelt.
Met je tv ben je voorbereid op HDTV en kan je (mocht je dat willen in de toekomst) HD zenders ontvangen. En dat is echt superscherp vergeleken met PAL. Maar nogmaals het kost weer extra bovenop digitale televisie en het staat nog in de kinderschoenen wat betreft het aanbod van zenders in Nederland. Maar het gaat wel de standaard worden in de toekomst.
Voorlopig is een overstap van analoog naar digitale tv (mits kabel, adsl, satelliet) al een HELE verbetering van de beeldkwaliteit.
Wat betreft het opnemen, moet je bij UPC ook nog met iets rekening houden. Ook zij bieden decoders aan met opneemmogelijkheid. Neem je dit niet, en wil je met de dvd recorder opnemen: dan kan je alleen analoog verder kijken wanneer je een zender digitaal opneemt.
En oh ja, ik weet niet wat voor internetverbinding je hebt? Want dat is eventueel ook van belang. Als je internet via de kabel, dan kan je je analoge tv niet opzeggen. Of je moet ook het internet opzeggen, maar dan moet je wel je contract goed in de gaten houden.
Neem je interactieve tv van KPN dan moet je hier of bij 1 van de merken van KPN wel al je internet hebben of gaan nemen. Ik zag op de site van KPN dat je dan voor 3 andere tv's Digitenne kan aanvragen voor maar 3 euro per maand per TV. Op zich een hele goede aanbieding, maar dan heeft bij jou thuis wel 1 tv pech.
Bij Tele2 kan dit niet, dus lijkt me dat al helemaal geen optie.
[Dit bericht is veranderd door Outsider (op 11 juli 2008 23:33:42).]
|
|
|
Carel Lid 2de elftal Chat Operator
Uit: Ergens Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 331 Reg.: 26 november 2003 | Grappig er wordt hier van alles in de lucht geslingerd over Digitenne.
Om even duidelijk te zijn als je meerdere tv wilt aansluiten voor Digitenne dan kan die kastjes huren voor € 3,- per maand. De eerste krijg je gewoon.
Voor mij gaat het puur om het voetbal. Digitenne is veruit de goedkoopste tv optie. Tja opnemen en kijken naar een andere...waarom zou je dat in hemelsnaam willen en dan ook nog zoveel betalen daarvoor. Als je een beetje slim bent koop je een eigen dvd recorder of wat dan ook voor 2x zo weinig geld en neem je een EXTRA kastje voor 3 euro per maand erbij en neem je daar de 2e kanaal mee op dan ben je veel goedkoper uit en zit je niet opgescheept met iets van kpn wat reteduur is. DVD recorder e.d. zijn niet zo duur. 3x12= 36 euro voor een jaar lang 2e televisie waarmee je kan opnemen als dat zo belangrijk is.
Soms moet je problemen omzeilen zou ik zeggen.
Mijn situaite is verdomde lastig. Ik heb een huisbaas die mijn kabelaansluiting voor tv betaald bij Ziggo . Daarnaast heb ik een internet+bellen abonnement bij TELE2 voor 14,95 p.m. de eerste 6 maanden en daarna voor de resterende 6 maanden 29,95 p.m. Om nu dat om te zetten van 14,95 naar plotsklaps 44,90 wat ook nog eens 54,90 gaat worden is ronduit belachelijk. Enorm slechte aanbieding van TELE2.
Dus dan ben ik de eerste 6 maanden 30 euro duurder uit voor voetbal en uiteindelijk wordt dat 24,95. Tuurlijk krijg ik een hele hoop zooi erbij die ik niet wil hebben maar goed. Het is alsof ik een auto wil maar ik gedwongen ook een fiets erbij moet kopen... 
|
|
|
Uit: Ergens Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 331 Reg.: 26 november 2003 | lees net in trouw:
quote: Klanten van Tele2 krijgen de nieuwe abonneezender, die vanaf 29 augustus wedstrijden van de eredivisie live uitzendt, voor 14,95 euro per maand bovenop het bestaande abonnement voor internet en telefonie. Een losse wedstrijd (pay per match) kost 6,95 euro.
BRON
Geloof er niets van dat ik voor 15 euro voetbal kan krijgen naast mijn internet/telefoon abonnement....zou toch willen weten waar trouw deze info vandaag haalt.
Bijzonder slecht journalistiek als ze verder hadden gekeken hadden ze ook gezien dat dit de EERSTE 6 maanden is en daarna doodleuk 24,95 en dan ook vanuit gaande dat het Internet+Bellen 29,95 kost..... Dan kost het voetbal je 239,40 in 1 jaar exclusief internet/bellen gerekend van 29,95
[Dit bericht is veranderd door Carel (op 12 juli 2008 02:40:29).]
|
|
|
Vak: 413 Posts: 3521 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 |
quote: Carel schreef:
Grappig er wordt hier van alles in de lucht geslingerd over Digitenne.
Om even duidelijk te zijn als je meerdere tv wilt aansluiten voor Digitenne dan kan die kastjes huren voor € 3,- per maand. De eerste krijg je gewoon.
Voor mij gaat het puur om het voetbal. Digitenne is veruit de goedkoopste tv optie. Tja opnemen en kijken naar een andere...waarom zou je dat in hemelsnaam willen en dan ook nog zoveel betalen daarvoor. Als je een beetje slim bent koop je een eigen dvd recorder of wat dan ook voor 2x zo weinig geld en neem je een EXTRA kastje voor 3 euro per maand erbij en neem je daar de 2e kanaal mee op dan ben je veel goedkoper uit en zit je niet opgescheept met iets van kpn wat reteduur is. DVD recorder e.d. zijn niet zo duur. 3x12= 36 euro voor een jaar lang 2e televisie waarmee je kan opnemen als dat zo belangrijk is.
Je kan er meerdere kastjes bij huren ja, maar in totaal kun je drie kastjes huren.
DVD-recorder hebben we al, die wordt dan dus waardeloos. En waarom opnemen en kijken naar iets anders? Volgens mij is dat de bedoeling van het geheel, tenminste, bij mij wel.
@ Outsider, ik las je HD-stukje verkeerd waardoor Digitenne toch nog wel overwogen kan worden.
[Dit bericht is veranderd door Francesc Fabregas Soler (op 12 juli 2008 08:30:00).]
|
|
|
Uit: Ergens Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 331 Reg.: 26 november 2003 |
(...)
Je kan er meerdere kastjes bij huren ja, maar in totaal kun je drie kastjes huren.
DVD-recorder hebben we al, die wordt dan dus waardeloos. En waarom opnemen en kijken naar iets anders? Volgens mij is dat de bedoeling van het geheel, tenminste, bij mij wel.
@ Outsider, ik las je HD-stukje verkeerd waardoor Digitenne toch nog wel overwogen kan worden.
Heb je wel gelezen wat ik zei als je die kastjes kan aansluiten op een tv dan kan je ook je dvd-recorder die je al hebt op tv of kastje aansluiten en dan kun je ook kijken naar iets anders en opnemen.... 
|
|
|
appa Regelmatige invaller
Uit: Gouda Vak: 401 Posts: 685 Reg.: 18 oktober 2002 | UPC:}
EREDIVISIE LIVE OP ZIJN ALLERBEST BIJ UPC
Tijdelijk de eerste 3 maanden € 6 per maand*. Daarna € 9,95 per maand (maandelijks opzegbaar).
Je kunt niet dichterbij het voetbal komen dan met Eredivisie Live. Eredivisie Live is het kanaal van de clubs, voor de fans. Voor de liefhebber biedt het kanaal alles wat voetbal te bieden heeft: de wedstrijden natuurlijk, maar ook nieuws, achtergronden, opinie en alle emotie die daarbij hoort. Journalistiek onafhankelijk en met passie voor voetbal; fris en vertrouwd tegelijk.
* 4 kanalen: met alle live Eredivisie voetbalwedstrijden; voor- en nabeschouwingen; samenvattingen en hoogte punten van de afgelopen speelronde; voetbal talkshows; diverse rapportages en het laatste voetbalnieuws. Maar ook Ajax TV, Feyenoord TV en PSV TV.
* Wedstrijd Gemist: alle volledige wedstrijden zijn terug te zien wanneer u wilt op uw eigen tv
(tot de volgende speelronde). Binnenkort beschikbaar via UPC
* Eredivisie On Demand: De samenvattingen van de wedstrijden, een verzameling van vele historische wedstrijden en andere programmering direct af te spelen op uw tv. Binnenkort beschikbaar via UPC.
Bron: UPC.NL
|
|
|
Luis Alberto Suarez Basisspeler
Uit: Duckstad Vak: 428 Posts: 979 Reg.: 17 november 2005 | beste forummers, het is mij te onduidelijk wat nou het aanbod is, Ik wil gewoon alleen de wedstrijden van Ajax zien dus, kun je kunt toch een Abonnement op de wedstrijden van Ajax nemen lijk me ,de rest hoef ik niet te zien, maar als het anders niet kan mag het ook.
Het lastige is van het verhaal dat ik altijd bij een maat kijk ( we betalen altijd de helft van het Abonnementgeld)
en die heeft 2 jaar geleden een schotel heeft gekocht en die wil hij graag nog gebruiken ( en we hebben natuurlijk een ontvangers kasje). Wij hadden vorig jaar Tele 2 met 1 kanaal, en we betaalde 9.99 per maand, Ajax werd niet altijd uitgezonden maar de iemand die we kende had gelukkig tele 2 met 2 kanalen ( Sport 1) dus konden we daar kijken. Om een lang verhaal , kort te maken ik ben opzoek naar een overzichtelijk schema. van alle aanbieders ect.
Trouwens Tele 2 gold valt af want dat is met ook Bellen, maar die maat heeft geen vaste telefoon.
Alvast bedankt,
Luis
|
|
|
Vak: 413 Posts: 3521 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 | http://www.eredivisielive.nl/
Hier staat eigenlijk alles. De kosten zijn per provider verschillend. Je hebt volgens mij maar één abonnement en dat is voor alle wedstrijden (dit kan ik verkeerd hebben...). Je hebt drie subkanalen, er worden nooit meer dan drie wedstrijden tegelijk gespeeld (de laatste speelrondes uitgezonderd natuurlijk).
Ik heb nog nergens iets kunnen vinden over pay-per-view, maar als de kosten daarvan daadwerkelijk op z'n minst €5,- zijn dan kun je als SCC-houder (die niet naar uitwedstrijden gaat) dus gewoon het gehele abonnement nemen, aangezien er gemiddeld wel twee uitwedstrijden in de maand zijn en je alsnog 10 euro kwijt bent. Dat terwijl het gehele abonnement bijna overal 10 euro kost.
|
|
|
Co Adriaanse Vedette Winnaar Bekerklassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Vlaardingen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2939 Reg.: 16 juli 2002 | Dus als we alle maatschappijen naast elkaar leggen en we vergelijken het. Ben je op dit moment bij UPC het minste kwijt.
Ik heb nu gelijk mijn tele2 gold (met eredivisie) opgezegt. Ik behoud daar wel telefoon en internet, omdat ik daar heel erg tevreden over ben. En ik stap voor digitale tv over naar UPC. Alleen ik wacht even af tot er een pakket is met Sport1 erin.
Maar lees ik het nou goed, is Sport1 de Primera Division kwijt? Door dat gezeik met Barcelona en Madrid?
|
|
|
quote: Co Adriaanse schreef:
Dus als we alle maatschappijen naast elkaar leggen en we vergelijken het. Ben je op dit moment bij UPC het minste kwijt.
Ik heb nu gelijk mijn tele2 gold (met eredivisie) opgezegt. Ik behoud daar wel telefoon en internet, omdat ik daar heel erg tevreden over ben. En ik stap voor digitale tv over naar UPC. Alleen ik wacht even af tot er een pakket is met Sport1 erin.
Maar lees ik het nou goed, is Sport1 de Primera Division kwijt? Door dat gezeik met Barcelona en Madrid?
In een laatste bericht van Sport1 stond dat komend seizoen La Liga gewoon weer wordt uitgezonden.
Bij UPC is de goedkoopste digitale TV aansluiting 4 euro per maand. Die is zeer redelijk, een vrij ruim zenderpakket maar zonder het opneemsysteem. Voordeel, maar ook nadeel, is dat je analoog er ook bij moet nemen. Voordeel hiervan is dat je op iedere tv nog tv kan kijken, alleen niet overal digitaal. Wil je dit wel dan neem je zo'n extra tuner, die kost overigens wel wat. Nadeel is dat je voor het analoge wel 16 euro per maand moet betalen. Op z'n minst ben je dus, Eredivsie Live incluis, 30 euro kwijt, maar daar zit dus gewoon je hele tv abonnement bij in.
|
|
|
Kaaks Jeugdspeler
Uit: Leiderdorp Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 63 Reg.: 30 april 2007 |
quote: joentje75 schreef:
(...)
als ik het goed gelezen heb op een van de vorige pagina's krijgt sport 1 helemaal geen ere divisie voetbal!!!!waarom ze zelf geen rechten overkopen zoals kpn,tele 2 en dan het abbonements geld wat opschroeven,snap ik niets van.
sport1 is als het zo door gaat alleen nog maar interresant voor het engels voetbal,gezien we het spaanse volgens mij ook niet meer terug zien daar.op zaterdag messchien nog een toppertje uit duitsland,maar op een italiaanse b wedstrijd zit ik niet te wachten....
jammer ,echt jammer vind ik deze veranderingen...geld zuigerij!!
Wat ik uit een interview begreep met de directeur van Sport 1 hebben ze wel gesproken met de eredivisie nv maar was er een verschil in mening over hoeveel huishoudens nu daadwerkelijk digitale televisie zouden aanschaffen . Hierop heeft Sport 1 besloten alleen voor het buitenlandse voetbal te gaan . Dus vanaf September heeft Sport 1 : Engeland - Schotland - Spanje ( alles nu ) - Italie en Duitsland . Tevens zal de CL er op 8 kanalen te zien zijn en zenden ze de wedstrijden van het Olympisch Voetbal uit.
Verder heb ik hier Ziggo en kan ik er niks van terugvinden op die site over de eredivisie , ik zal ze morgen even bellen en hier het antwoord posten
[Dit bericht is veranderd door Kaaks (op 13 juli 2008 12:15:42).]
|
|
|
joentje75
 Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4 Reg.: 11 juli 2008 | ?????weet je dat heel zeker dat van dat spaans voetbal bij sport1?heb ik namelijk nog nergens gelezen,had ze al zelf twee mails gestuurd,maar krijg er geen antwoord op.
op de ziggo site en op ziggo teletekst is nog niets terug te vinden over het ere divisie kanaal nee.ik ga ervan uit dat ze hun abbonees op tijd tijd en uit zich zelf gaan informeren hierover!!!...mocht ik laatst juli niets hebben ontvangen of gelezen zal ik ook zelf maar contact gaan zoeken.
denk toch dat het het voordeligste is om het negen wedstrijden abn. te pakken aangezien je dan ook zeker weet dat je jouw wedstrijd ziet(in mijn geval is dat ajax),...is duur,maar denk dat we het als voetbal liefhebbers toch gewoon gaan betalen.
|
|
|
Uit: Ergens Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 331 Reg.: 26 november 2003 | TELE2 heeft de prijzen aangepast
de eerste 6 maanden betaal je 4,95 per maand daarna 14,95 voor LIVE voetbal. Nu eff uitzoeken hoe dat zit met welke pakket je erbij krijgt. Ik denk dat het is om verwarring te zaaien .
Tja zoals ik nu op website zie is het i.c.m. een abbo van 39,95 p.m. Slaat werkelijk nergens op. Daarboven staat aanbieding van tele2 gold eerste 6 maanden 29,95 en de resterende 39,95.
Nu houden ze de boel voor de gek door 4,95 voor voetbal te vragen en de resterende 14,95. Prijs is gewoon onderverandert gebleven volgens mij.
Prijs Digitaal TV gestegen met precies 10 euro p.m.
Prijs Eredevisei voetbal eerste 6 maanden met 10 euro gedaald.
Per saldo kom je PRECIES op hetzelfde uit. kijk 34,90 eerste 6 maanden en daarna 54,90 vind ik wel te doen. Maar 44,90 6 maanden en daarna 54,90 is en blijft reteduur.
IN mijn ogen een smerige marketingtruuk
[Dit bericht is veranderd door Carel (op 15 juli 2008 11:12:17).]
|
|
|
?????weet je dat heel zeker dat van dat spaans voetbal bij sport1?heb ik namelijk nog nergens gelezen,had ze al zelf twee mails gestuurd,maar krijg er geen antwoord op.
op de ziggo site en op ziggo teletekst is nog niets terug te vinden over het ere divisie kanaal nee.ik ga ervan uit dat ze hun abbonees op tijd tijd en uit zich zelf gaan informeren hierover!!!...mocht ik laatst juli niets hebben ontvangen of gelezen zal ik ook zelf maar contact gaan zoeken.
denk toch dat het het voordeligste is om het negen wedstrijden abn. te pakken aangezien je dan ook zeker weet dat je jouw wedstrijd ziet(in mijn geval is dat ajax),...is duur,maar denk dat we het als voetbal liefhebbers toch gewoon gaan betalen.
Zie deze post.
"Abonnees van Sport1 moesten het de afgelopen voetbaljaargang zonder de beelden van de Spaanse competitie stellen, mede wegens problemen met de rechten in Spanje. De komende maanden zijn Van Nistelrooy, Sneijder en Robben weer live te volgen. Op Champions League- avonden worden op de acht kanalen ook weer alle wedstrijden uitgezonden. "
[Dit bericht is veranderd door Francesc Fabregas Soler (op 15 juli 2008 11:09:44).]
|
|
|
joentje75
 Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4 Reg.: 11 juli 2008 | hey klasse dat het spaans voetbal weer te bekijken valt bij sport1.
maar toch ben ik hard aan het piekeren om ere divisie kannal erbij te pakken,woon te ver van amsterdam om seizoens kaart te pakken,maar wil de wedstrijden van ajax toch niet missen.
heeft iemand messchien iets gehoord over ziggo?prijs?hoe je je kunt abboneren?..irritant dat ze zo lang op zich laten wachten,terwijl upc en tele 2 al prijzen en info hebben vrijgegeven.
op ziggo internet site of athome site valt nog steeds niets te lezen over het nieuwe ere divisie kanaal.
|
|
|
Uit: Ergens Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 331 Reg.: 26 november 2003 | Ziggo neemt wel zijn tijd met het mogelijk maken om eredevisie voetbal te zien. Als nog iets langer wachten stapt iedereen gewoon over naar kpn, tele2 of upc.
Iemand die toevallig weet wat de prijzen van ziggo zijn?
|
|
|
joentje75
 Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4 Reg.: 11 juli 2008 |
quote: Carel schreef:
Ziggo neemt wel zijn tijd met het mogelijk maken om eredevisie voetbal te zien. Als nog iets langer wachten stapt iedereen gewoon over naar kpn, tele2 of upc.
Iemand die toevallig weet wat de prijzen van ziggo zijn?
Zou ik zeker niet doen ergens anders heen gaan aangezien ik vandaag op internet gelezen had dat ziggo en upc het alle twee voor rond de 9,95 willen aanbieden.dus goedkoper dan kpn 10,- en tele 2 14,95.
Maar het klopt wel dat ziggo alle tijd neemt,er is nog steeds nergens wat terug te vinden hoe en wat,nog even rustig wachten en anders bellen we ze gewoon een keer. 
|
|
|
(...)
Zou ik zeker niet doen ergens anders heen gaan aangezien ik vandaag op internet gelezen had dat ziggo en upc het alle twee voor rond de 9,95 willen aanbieden.dus goedkoper dan kpn 10,- en tele 2 14,95.
Maar het klopt wel dat ziggo alle tijd neemt,er is nog steeds nergens wat terug te vinden hoe en wat,nog even rustig wachten en anders bellen we ze gewoon een keer. 
tele2 wil echter laten geloven dat het voor 4,95 is de eerste 6 maanden, maar schijn bedriegt met die combinatiepakketten van ze.
Vrees dat ziggo echter best duur kan zijn als alleen kabel hebt.
|
|
|
Meersche Helden Vedette
Uit: Zaandam Vak: 117 Posts: 2018 Reg.: 2 mei 2004 | Mooi hoef ik ook geen fratsen uit te halen, ik blijf gewoon bij UPC.
|
|
|
Christiaan Administrator
Uit: Enschede Vak: 428 Posts: 10091 Uploads: 1 Reg.: 24 mei 2000 | |
|
quote: Christiaan schreef:
Ziggo:
http://www.ed.nl/sport/3409367/Eredivisie-Live-duikt-onder-10-euro-per-maand.ece
Zolang ik geen prijzen bij ziggo zie geloof ik er niets van. En jemig wat is het reteduur om met digitaal tv bij ziggo te beginnen.
EFF 39,95 neertellen om digitale tv te krijgen en daarbovenop ook nog eens 15,90 p.m. om digitale kanelen daadwerkelijk te ontvangen.
dan ben je in je eerste maand geoonweg 39,95+15,90+9,95= 65,80 !!!!! kwijft indien je nog geen digitale tv hebt terwijl je voor het voetbal komt...
Belachelijk gewoonweg. Zo bied je iemand toch niet iets aan. Dat noem ik nou machtsmisbruik van Ziekko want UPC kunnen wij natuurlijk niet krijgen.
TELE2 zelfde verhaal 29,95 vage Administratiekosten (waarschijnlijk gewoon Verzendkosten en apparaatkosten).
29,95+44,90= 74,85 1e maand om voetbal te gaan kijken dat TERWIJL ik al internet+bellen bij ze heb voor 14,95 eerste 6 maanden en daarna 29,95
Enige wat ik wil is Ajax volgen maar dat moet mij eerste 6 maanden 44,90 en de resterende 54,90 gaan kosten...
Overigens bedankt voor het zoeken
[Dit bericht is veranderd door Carel (op 18 juli 2008 18:16:29).]
|
|
|