| Poster | | Topic: Studio Voetbal seizoen 2007/2008 |  |
|
Daniëlla Administrator Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006
Vak: 413 Posts: 4478 Reg.: 14 augustus 2001 | Alle uitspraken van het duo van Gelder/Borst en hun gasten kunnen hier weer worden besproken.
[Dit bericht is veranderd door Peter (op 12 augustus 2007 23:58:56).]
|
|
|
Sven Moderator
Uit: ...Spijkenisse... Vak: 424 Posts: 7513 Reg.: 6 december 2000 | Eigenlijk is het een trio: Van Gelder/Borst/Mulder... 
|
|
|
Vak: 413 Posts: 4478 Reg.: 14 augustus 2001 | Mulder zit er voor de sier,als opvulling or whatever, wordt niet serieus genomen door de overige twee, eeeh,ik bedoel Borst, die op zijn beurt niet serieus wordt genomen door het publiek.M.a.w. waar kijken we eigenlijk naar? 
|
|
|
Rich409 Idool
Vak: 409 Posts: 4386 Reg.: 17 april 2002 | Hugo zag er weer lekker ongeschoren uit! 
|
|
|
LoDoMeSh Internationale topspeler
Uit: Zaandam Vak: 117 Posts: 1620 Reg.: 2 mei 2004 | Nee he, was het gisteravond eerste aflevering ofzo?

|
|
|
dekker4ajax Talent
Uit: Utrecht Vak: 412 Posts: 147 Reg.: 29 september 2004 | Ja het was weer lekker studio voetbalavond..
en tot mijn blije verbazing komt PRISONBREAK ook weer de 24ste
|
|
|
Gabrich_fan Bankzitter
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 504 Reg.: 28 januari 2003 | Vooral dat stukje dat ze lieten zien waarin van Bommel met Cruijff in discussie ging was wel interessant.
|
|
|
Maarten Stekelenburg International
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 1878 Reg.: 25 september 2005 |
quote: Gabrich_fan schreef:
Vooral dat stukje dat ze lieten zien waarin van Bommel met Cruijff in discussie ging was wel interessant.
Dat was zeker een interessant stukje. Ik vond zelf dat Van Bommel daar weinig fout deed. Zoals Mulder al zei, hij heeft een mening over een speelwijze en gaat daarover met Cruyff in discussie. Big deal is Cruyff heilig ofsow? Moeten we het dan allemaal eens zijn met god Cruyff? Ik heb veel respect voor Cruyff en voor wat hij allemaal gepresteerd heeft, maar Van Bommel mag best de discussie aangaan. Cruyff is niet heilig.
Verder was het wel mooi om te zien dat Jans positieve woorden sprak over onze Spijkerman. Best irritant dat mensen hem afzeiken voordat hij goed en wel begonnen is. Maar goed we zullen het zien als we eind van het seizoen met de schaal staan 
|
|
|
Rich409 Idool
Vak: 409 Posts: 4386 Reg.: 17 april 2002 |
quote: Maarten Stekelenburg schreef:
(...)
Dat was zeker een interessant stukje. Ik vond zelf dat Van Bommel daar weinig fout deed. Zoals Mulder al zei, hij heeft een mening over een speelwijze en gaat daarover met Cruyff in discussie. Big deal is Cruyff heilig ofsow? Moeten we het dan allemaal eens zijn met god Cruyff? Ik heb veel respect voor Cruyff en voor wat hij allemaal gepresteerd heeft, maar Van Bommel mag best de discussie aangaan. Cruyff is niet heilig.
Ik had dat stuk live gezien en schaamde me kapot voor Van Bommel, die zich als een soort voorvechter van alles wat anti-Ajax is probeerde het orakel Cruyff te ontmaskeren. Als ik het me goed herinner, gaf Cruyff via een scherm ofzo zijn analyse en was er niet eens sprake van een discussie. Cruyff deed gewoon zijn verhaal en Van Bommel moet gewoon de beleefdheid tonen zijn bek te houden en zo Cruyff zijn verhaal te laten doen. Als je dan toch een discussie wil, doe dat dan met alle deelnemers in dezelfde ruimte en genoeg tijd om daadwerkelijk die discussie te kunnen voeren. Van Cruyff werd toendertijd alleen zijn reactie gevraagd.
Sorry als dit een andere discussie betreft, maar volgens mij hebben we het over dezelfde.
|
|
|
quote: Rich409 schreef:
(...)
Ik had dat stuk live gezien en schaamde me kapot voor Van Bommel, die zich als een soort voorvechter van alles wat anti-Ajax is probeerde het orakel Cruyff te ontmaskeren. Als ik het me goed herinner, gaf Cruyff via een scherm ofzo zijn analyse en was er niet eens sprake van een discussie. Cruyff deed gewoon zijn verhaal en Van Bommel moet gewoon de beleefdheid tonen zijn bek te houden en zo Cruyff zijn verhaal te laten doen. Als je dan toch een discussie wil, doe dat dan met alle deelnemers in dezelfde ruimte en genoeg tijd om daadwerkelijk die discussie te kunnen voeren. Van Cruyff werd toendertijd alleen zijn reactie gevraagd.
Sorry als dit een andere discussie betreft, maar volgens mij hebben we het over dezelfde.
We doelen inderdaad op hetzelfde stukje. Daar waar Cruyff op een scherm te zien was inderdaad.
Cruyff gaf inderdaad z'n mening over een bepaalde speelwijze. Van Bommel was het daar niet mee eens en heeft een andere visie. Ik denk dat je zoiets best mag aangeven. Dat is waarvoor je in een voetbalprogramma zit. Dat Van Bommel Cruyff niet liet uitspreken was misschien niet helemaal correct, maar verder vond ik er niets spectaculairs aan.
Twee sportmensen kunnen best verschillend denken over voetbal. Ik denk dat je daar dan best je mening over mag geven. Zolang dit maar met respect gebeurd. Ik heb dan ook niks schokkends gehoord uit de mond van Van Bommel.
|
|
|
Goeli_411 Regelmatige invaller
Uit: Nijmegen Vak: 413 Posts: 726 Reg.: 11 juli 2003 | Ik neem aan dat ze aankomende zondag weer gaan beginnen? 
|
|
|
Vlaamse ajacied Veelbelovend talent
Uit: Bocholt Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 226 Reg.: 19 april 2006 | Op welke zender komen de samenvattingen van de wedstrijd eigenlijk?
Dan kan ik ze via SopCast bekijken.
Of komt de wedstrijd er ook live op?
|
|
|
A-J-A-X Lid 2de elftal
Vak: - Posts: 350 Reg.: 20 maart 2002 | Vanavond is Dirk Kuyt te gast in het programma. Morgen zit hij overigens ook bij Voetbal Insite aan tafel.
De 'traditie' van vorig seizoen met dezelfde gasten lijkt alweer voortgezet te worden. 
|
|
|
sanderNR14 Internationale topspeler
Vak: 409 Posts: 2094 Reg.: 15 februari 2005 | Kunnen we weer een uitzending lang aanhoren hoe fantastisch het feyenoord publiek is, en wat voor prachtige club Liverpool is. Het is altijd het zelfde met meneer kuijt.
|
|
|
MaassluisGekkenhuis Lid 2de elftal Winnaar Soccer.netwerk pokercup I
Uit: Maassluis Vak: - Posts: 415 Reg.: 15 augustus 2005 | Van den Herik zit er ook bij vandaag, nou hij heeft een hoop uit te leggen, al zal hij wel weer de feiten achterwege laten
|
|
|
freezl Internationale topspeler
Uit: valkenswaard Vak: - Posts: 2852 Reg.: 26 september 2004 | Om te kotsen!!........
Krijgt Kuijt soms nu nog steeds betaald om gemaakt rozegeur en maneschijn te praten over 010. Ga je toch van over je nek en/of werkt het gruwelijk op je lachspieren.
Weet zeker dat ie ergens gewoon een tekst aan het oplezen was van een spiekbriefje of iets dergelijks.
Dat kale mannetje vd Herik zal wel weer niks dan ergerlijks uit z'n mond komen en begrip willen opwekken bij de 'trouwe' fans van 010.
Ergerlijk deze uitzending,nu al! 
|
|
|
marcel1987 Jeugdspeler
Uit: Emmeloord Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 58 Reg.: 31 januari 2006 | wat een vent die vd herik, eerst flink ontkennen dat ze een negatief saldo hebben van 16 milj, en daarna doodleuk zeggen dat ze een negatief saldo hebben van 16,1 in mei 2006. dikke lol
|
|
|
Hunter_9 Basisspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 806 Uploads: 1 Reg.: 25 augustus 2005 |
quote: marcel1987 schreef:
wat een vent die vd herik, eerst flink ontkennen dat ze een negatief saldo hebben van 16 milj, en daarna doodleuk zeggen dat ze een negatief saldo hebben van 16,1 in mei 2006. dikke lol
Pff, inderdaad. Wat kan die man vertellen zeg.
Eerst is een paar miljoen niet waar en daarna is het wel weer ineens 16,1 miljoen..
Duidelijk is dus gewoon dat Feyenoord inderdaad een dikke schuld heeft (gehad) en dat Vd Herik nog steeds uit zijn nek kletst.
En Dirk zit er lekker voor niks bij, want die heeft al een half uur niks meer gezegd.
|
|
|
Gabrich_fan Bankzitter
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 504 Reg.: 28 januari 2003 | Wat een kletser die van den Herik. Hij weet zichzelf altijd fantastisch te verkopen, hij heeft het allemaal goed gedaan en komt zeer zelfverzekerd over. Ondertussen is het al jaren dikke ellende bij Feyenoort. Dat vinden wij natuurlijk niet erg maar het is toch ongelooflijk dat die praatjesmaker nooit eens wordt gessugereerd om op te stappen.
|
|
|
asfmando Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 263 Reg.: 5 april 2006 | Ik dacht dat dit een voetbalprogramma was, geen één of andere economieles.. 
|
|
|
quote: asfmando schreef:
Ik dacht dat dit een voetbalprogramma was, geen één of andere economieles.. 
Zeg dat wel. Ben na een minuut of 20 bijna in slaap gevallen op de bank. Wat een saaie uitzending. Leek inderdaad net een economieles. En ik maar denken dat het een voetbalprogramma is...
|
|
|
Vak: 413 Posts: 4478 Reg.: 14 augustus 2001 | Eén ding is me goed duidelijk geworden; Ome Jorien verdient lekker aan de malaise van Feyenoord daar valt niets meer over te liegen, of het nu 12% is of 7 à 8 %, een lekker extra boterhammetje gaat er altijd in he Jorien? Je zal zo een voorzitter hebben zeg....Hoe slechter het gaat met Feyenoord, hoe beter voor de huishouding van Jorien... 
[Dit bericht is veranderd door Daniëlla (op 28 augustus 2006 07:47:18).]
|
|
|
UvdP Lid 2de elftal
Uit: Den Berg, NB Vak: - Posts: 321 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: Maarten Stekelenburg schreef:
(...)
Zeg dat wel. Ben na een minuut of 20 bijna in slaap gevallen op de bank. Wat een saaie uitzending. Leek inderdaad net een economieles. En ik maar denken dat het een voetbalprogramma is...
Ik vond het toch wel een heel interessante uitzending. Al was het maar om Van den Herik telkens nieuwe uitlulpogingen te zien bedenken .
Ook dit is voetbal tegenwoordig. Moeten wij toch weten, ons cluppie is een N.V.
|
|
|
AFCA 428 International
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 4132 Reg.: 6 september 2005 | Ja en als je geen kennis hebt van economie dan is er geen zak aan helaas... Nu kon ik het een beetje volgen, maar als men het nou over de sportieve crisis had en over de miskopen, dan had ik ook over de grond kunnen rollen van het lachen.
|
|
|
GangstaRiB Icoon
Uit: Purmerend Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6201 Reg.: 8 maart 2001 | Een liquiditeit van 2 ton in zelfs voor een niet-economie student te volgen. 2 ton is balanceren op de afgrond.
|
|
|