| Poster | | Topic: Studio Voetbal seizoen 2007/2008 |  |
|
sanderNR14 Internationale topspeler
Vak: 409 Posts: 2094 Reg.: 15 februari 2005 | Vond het een leuke uitzending waarbij er eindelijk weer eens een groot gedeelte van de uitzending over het voetbal in de eredivisie is gesproken. Vond Arie Haan eigelijk ook wel een leuke gast, had zoals CSI al zo nu en dan best aardige opmerkingen.
|
|
|
JOHAN Internationale topspeler
Vak: 414 Posts: 1617 Reg.: 13 april 2000 | Ik vond het ook wel een leuke programma, vond dat stukje over tien dat de ouwe Mulder er geen verstand van heeft en dat ze de verkeerde Mulder hebben we vermakelijk 
|
|
|
Clarence Seedorf -10 International
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 1878 Reg.: 25 september 2005 |
quote: CSI_MIAMI schreef:
(...)
Vond het best meevallen.. had wel wat nuttige opmerkingen..
Dan had ik het vooraf blijkbaar dus fout ingeschat
Ik heb zelf alleen het laatste gedeelte gezien. Het eerste deel heb ik gemist. Zo te horen heb ik dus een boeiende uitzending gemist, dat is zonde.
|
|
|
Dijkstra Ajacied Forever Moderator
Uit: Groningen Vak: - Posts: 11061 Reg.: 29 mei 2001 |
quote: JOHAN schreef:
Ik vond het ook wel een leuke programma, vond dat stukje over tien dat de ouwe Mulder er geen verstand van heeft en dat ze de verkeerde Mulder hebben we vermakelijk 
Ik vond het vooral mooi dat Youri dat zélf zei. Zij kwamen met iets dat Jan gezegd zou hebben, zei Youri dat die ook totaal geen verstand van voetbal heeft. 
|
|
|
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 1878 Reg.: 25 september 2005 | Vanavond is Peter Bosz te gast bij studio voetbal. Dat wordt een uur lang praten over de ellende van de ************. Eigenlijk wil ik het best graag zien. Leedvermaak is natuurlijk nooit weg 
|
|
|
Stanley Purl Menzo Idool
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 11727 Reg.: 1 oktober 2002 |
quote: Clarence Seedorf -10 schreef:
Vanavond is Peter Bosz te gast bij studio voetbal. Dat wordt een uur lang praten over de ellende van de ************. Eigenlijk wil ik het best graag zien. Leedvermaak is natuurlijk nooit weg 
Inderdaad heerlijk dat leedvermaak. Ben benieuwd waar het allemaal aan ligt. Wie buiten Rotterdam Zuid krijgen allemaal de schuld?
Ik ga zeker kijken genieten.
|
|
|
5-Chivu-voor-Altijd-5 Idool Winnaar WK Klassement Ajax Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Amsterdam Vak: 410 Posts: 4812 Uploads: 1 Reg.: 14 maart 2002 | Goed dat ik dit topic nu even lees. Anders was ik het weer vergeten. Zeker evne kijken. Lekker luisteren naar Rotterdam zuid!
|
|
|
Ja-Rudy1983 Regelmatige invaller
Uit: Barneveld Posts: 689 Reg.: 14 juli 2002 | Wat maakt die Peter Bosz een enorm onzekere indruk, of is die altijd zo geweest?? Zou er niet zekerder van worden als supporter van 010..
|
|
|
Stanley Purl Menzo Idool
quote: Ja-Rudy1983 schreef:
Wat maakt die Peter Bosz een enorm onzekere indruk, of is die altijd zo geweest?? Zou er niet zekerder van worden als supporter van 010..
Onzeker is wel het goede woord. Wat een lachwekkend geheel was het. Bosz die alles probeerde recht te praten terwijl Youri er nog even met 200 kilometer per uur overheen wilde gaan. Prachtig toen hij de hele eredivisie opnoemde aan spelers die Feyenoord heeft laten liggen....
[Dit bericht is veranderd door Stanley Purl Menzo (op 12 februari 2007 07:39:24).]
|
|
|
WINGER Regelmatige invaller
Uit: Doetinchem Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 648 Reg.: 12 januari 2000 | Ik heb maar een klein stukje gezien. Typerend vond ik wel deze opmerking van Bosz: " we moeten met een heel goed plan komen". Blijkbaar hebben ze die nog steeds niet en blijven ze aanmodderen.
(lees net op internet dat hij over 2 weken met een plan komt. Spannend!!!! )
[Dit bericht is veranderd door WINGER (op 12 februari 2007 08:05:29).]
|
|
|
Brasil Idool
Vak: - Posts: 4555 Reg.: 21 december 2000 |
quote: WINGER schreef:
Ik heb maar een klein stukje gezien. Typerend vond ik wel deze opmerking van Bosz: " we moeten met een heel goed plan komen". Blijkbaar hebben ze die nog steeds niet en blijven ze aanmodderen.
(lees net op internet dat hij over 2 weken met een plan komt. Spannend!!!! )
Als ik gisteren goed heb geluisterd, en dat heb ik, komt naar voren dat men:
A: Geen geld heeft
B: volgend jaar geen geld heeft
C: nieuw plan van aanpak
D: gaan praten met spelers om te zien of ze labiel zijn
Maar nu dan toch, als ze dan erachter komen dat iemand wel of niet labiel is en men hem een contract wil aanbieden kom je toch uit bij A en B,......leuk hoor dat iemand mentaal goed in elkaar steekt ,maar als je hem niet kunt kopen heb je er nog niets aan. Bosz kwam gisteren heel slecht over, ik zou als Feyenoorder een nog slechter gevoel krijgen dan ik al had. En dan te bedenken dat volgend jaar het eeuwfeest is. Is er wel geld voor een normaal feestje??
|
|
|
Steppenwolf Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 727 Reg.: 11 april 2005 |
quote: Brasil schreef:
En dan te bedenken dat volgend jaar het eeuwfeest is. Is er wel geld voor een normaal feestje??
Ik denk dat iedereen dan z'n eigen bier & nootjes moet meenemen, armoedige zooi.
|
|
|
Sar International
Vak: 426 Posts: 1425 Reg.: 16 juli 2002 |
quote: Stanley Purl Menzo schreef:
(...)
Prachtig toen hij de hele eredivisie opnoemde aan spelers die Feyenoord heeft laten liggen....
Op het eind had ie ook wel een lekkere opmerking, na dat item over LA Galaxy waar iedereen kon laten zien of ie in aanmerking kwam voor een contract.
Van Gelder "zo te zien zit er niet veel talent tussen"
Mulder "misschien voor feyenoord wel"

|
|
|
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 1878 Reg.: 25 september 2005 | Vanavond zal Danny Blind aanschuiven bij Studio voetbal. Ik ben benieuwd of het een interessante uitzending wordt. Vooraf lijkt Blind mij wel een boeiende gast.
|
|
|
Boez Geselecteerd voor Oranje
Uit: Uithoorn Vak: 406 Posts: 1030 Reg.: 26 januari 2004 |
quote: Clarence Seedorf -10 schreef:
Vanavond zal Danny Blind aanschuiven bij Studio voetbal. Ik ben benieuwd of het een interessante uitzending wordt. Vooraf lijkt Blind mij wel een boeiende gast.
Het zijn wel altijd dezelfden zeg. 
|
|
|
Onze Nieuwe Coach Vedette
Uit: West-Friesland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2593 Reg.: 31 januari 2002 | Ik heb Blind nou wel gehoord bij Sport1 en afgelopen week bij Werder-Ajax dus het zal weer het bekende verhaal worden.
|
|
|
navigator Basisspeler
Uit: Diemen Vak: - Posts: 946 Reg.: 20 maart 2005 | Ik word kotsmisselijk van die dikke van Gelder met zijn insinuaties. Wat ene kwallebak.
|
|
|
LoDoMeSh Internationale topspeler
Uit: Zaandam Vak: 117 Posts: 1620 Reg.: 2 mei 2004 | Hugo Borst: "Jack zeg nou eens eerlijk, wie laat Ajax beter draaien, Ten Cate of Blind"
Jack v. Gelder: "Ja dat is moeilijk te zeggen, Blind zat in een andere situatie."
OMG wat een aarslikker, zeg dan gewoon dat Blind minder was.
|
|
|
Stanley Purl Menzo Idool
quote: LoDoMeSh schreef:
Hugo Borst: "Jack zeg nou eens eerlijk, wie laat Ajax beter draaien, Ten Cate of Blind"
Jack v. Gelder: "Ja dat is moeilijk te zeggen, Blind zat in een andere situatie."
OMG wat een aarslikker, zeg dan gewoon dat Blind minder was.
Ongekend. Toen ik dat hoorde ben ik gelijk gaan zappen. Echt wat lulde Cheque er verschrikkelijk omheen. Als je dan niet de waarheid durft te zeggen moet je er ook niet gaan zitten. Wat een idiootgedoe. En maar die cheques incasseren.
|
|
|
Lederen Knikker  International
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 5460 Reg.: 28 juni 2005 | Borst liet zich ook weer van zijn pro-joden kant zien. 
Dat Youri Mulder nog eens Ajax moest verdedigen, we zijn wel heel diep gezonken.
Verder vind ik het persoonlijk altijd wel aardig om mijn held Danny weer te zien. Maar een uitspraak snapte ik niet zo goed van hem.
"Ik ben voorstander van een vaste basis 11, ik hou niet zo van rouleren".
Ik weet het niet hoor Danny, maar volgens mij had je er ook een handje van om met de opstelling wekelijks te toveren. 
|
|
|
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 1878 Reg.: 25 september 2005 |
quote: Lederen Knikker schreef:
Borst liet zich ook weer van zijn pro-joden kant zien. 
Dat Youri Mulder nog eens Ajax moest verdedigen, we zijn wel heel diep gezonken.
Verder vind ik het persoonlijk altijd wel aardig om mijn held Danny weer te zien. Maar een uitspraak snapte ik niet zo goed van hem.
"Ik ben voorstander van een vaste basis 11, ik hou niet zo van rouleren".
Ik weet het niet hoor Danny, maar volgens mij had je er ook een handje van om met de opstelling wekelijks te toveren. 
Ik heb net even de herhaling zitten kijken en ik moet zeggen dat ik stijl achterover sloeg van die uitspraak van Blind. De beste man wisselde elke week van opstelling. Kan me herrinneren dat Talpa hem nog in de zeik heeft genomen met een zogenaamd grappig liedje over zijn constante wisselingen in het elftal.
|
|
|
maduroman Bankzitter
Vak: 430 Posts: 579 Reg.: 30 september 2005 | Luister mensen: Blind en van Gelder gaan ook prive met elkaar om.
Daarom vond ik het mooi van Hugo dat hij Jack wat vroeg over het trainerschap van Blind. Gelukkig hield Jack weer keurig de kerk in het midden, want hij wil zijn vakantie natuurlijk niet in gevaar zien komen. Soms moet je nu eenmaal keuzes maken tussen je eigen mening of je vakantie.....
Gelukkig had Hugo het nog even over Danny's alcoholmisbruik, want dat onderwerp wordt door iedereen ook angstvallig vermeden. Dit is tegenstelling tot bij Kluivert.
|
|
|
Onze Nieuwe Coach Vedette
Uit: West-Friesland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2593 Reg.: 31 januari 2002 | Jack kent Ten Cate ook persoonlijk dus hij kon moeilijk ja of nee zeggen.
Zeg gewoon wat je mening is, je krijgt genoeg betaald om zelf die vakantie te kunnen ophoesten 
|
|
|
LoDoMeSh Internationale topspeler
Uit: Zaandam Vak: 117 Posts: 1620 Reg.: 2 mei 2004 | Stijn Schaars te gast.
Als Borst gaat zeggen dat die goal van AZ terecht was, zap ik over. 
|
|
|
Albatros Talent
Uit: Spakenburg Vak: - Posts: 187 Reg.: 14 augustus 2003 | Vond het vanavond zowaar een leuke aflevering... eindelijk een gast die ook een mening had, in tegenstelling tot al die inhoudsloze types als Timmer en Ooijer 
|
|
|