| Poster | | Topic: Studio Voetbal seizoen 2007/2008 |  |
|
Clarence Seedorf -10 International
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 1878 Reg.: 25 september 2005 |
quote: Stanley Purl Menzo schreef:
(...)
Prachtig inderdaad. Het is niet alleen een wereldkeeper maar ook nog een fantastisch persoon...
Zeker het was wel mooi om te zien. In de VI staat ook een interview met hem en je merkt echt dat hij het zwaar heeft met het overlijden van z'n vader. Dan is voetballen met kerst natuurlijk extra zwaar.
Was trouwens wel een boeiende uitzending om te zien. Eindelijk weer eens!
|
|
|
Khalid Boulahrouz Geselecteerd voor Oranje
Uit: In de Achterhoek Vak: 112 Posts: 3490 Reg.: 13 januari 2006 | Was idd een top-uitzending!
Buiten het feit, dat Gomez een wereld-keeper is, is het ook een heel eerlijk en oprecht persoon om te zien, heeft altijd lol in de dingen die hij doet. Erg leuk om te zien.
|
|
|
MaGiCa Internationale topspeler
Uit: Leeuwarden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2038 Reg.: 10 april 2005 | Van Gelder ontkent speciale band met Ajax
13 januari 2007
Jack van Gelder heeft ontkend dat hij een bijzondere band heeft met Ajax. Het is al jaren een publiek geheim dat de sportpresentator een fervent fan is van de Amsterdamse club. Zo vroeg Freek de Jonge laatst in het tv-programma Studio Voetbal aan Van Gelder: "Hebben 'we' die Charisteas eigenlijk verhuurd?" De Amsterdammer ging toen niet in op de suggestie dat hij Ajax-supporter is.
"Als kind was ik Ajax-supporter, maar nu ik er beroepsmatig mee te maken heb is die liefde bekoeld", zegt Van Gelder, die er ook vaak van beschuldigd wordt teveel op de hand van Ajax te zijn. "Ik voel me veel meer aangetrokken tot de gemoedelijkheid van PSV en de openheid bij Feyenoord dan tot de soms ergerlijke kapsones van Ajax. De enige club die van mij elke week moet winnen is AFC. Daar speel ik al m'n hele leven. Nog steeds ja, met al mijn ouwe maatjes, in het vijfde."
© Ajaxonline.org
|
|
|
Stanley Purl Menzo Idool
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 11727 Reg.: 1 oktober 2002 |
quote: MaGiCa schreef:
De enige club die van mij elke week moet winnen is AFC. Daar speel ik al m'n hele leven. Nog steeds ja, met al mijn ouwe maatjes, in het vijfde."
© Ajaxonline.org
Gelukkig hebben ze bij AFC geen kapsones 
|
|
|
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 1878 Reg.: 25 september 2005 | Vanavond is Bert van Marwijk te gast bij Studio voetbal. Van Marwijk wordt genoemd als mogelijke opvolger van Huub Stevens bij Roda JC.
|
|
|
Stefano Ruiz Vedette
Uit: Eemnes Vak: - Posts: 2412 Reg.: 28 oktober 2003 | Leuk zo'n goed nieuws show over Van Bommel 
|
|
|
Ben_for_Pienaar Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: 121 Posts: 1574 Reg.: 8 juli 2002 |
(...)
Gelukkig hebben ze bij AFC geen kapsones 
Had je wat?
|
|
|
Amsterdammer Basisspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 902 Reg.: 12 januari 2005 | Om 1 of ander reden kan ik op de site van NOS Studio voetbal stream niet meer vinden.
|
|
|
Stefano Ruiz Vedette
Uit: Eemnes Vak: - Posts: 2412 Reg.: 28 oktober 2003 |
quote: Ben_for_Pienaar schreef:
(...)
Had je wat?
Geen kapsones denk ik 
|
|
|
Stanley Purl Menzo Idool
quote: Stefano Ruiz schreef:
Geen kapsones denk ik 
Dat moet jij weten na zaterdag 
[Dit bericht is veranderd door Stanley Purl Menzo (op 15 januari 2007 18:53:23).]
|
|
|
Stefano Ruiz Vedette
(...)
Dat moet jij weten na zaterdag 
Zat jij ook in dat team dan?
|
|
|
Stanley Purl Menzo Idool
(...)
Zat jij ook in dat team dan?
Nee maar heb vroeger wel bij dezelfde club gespeeld.....
|
|
|
Stefano Ruiz Vedette
(...)
Nee maar heb vroeger wel bij dezelfde club gespeeld.....
Oh ok, nou vond het wel een leuke club, met ook zo'n oude gezellige kantine, die hebben wij ook. Dat zijn ook écht de allergezelligste kantines vind ik 
|
|
|
Stanley Purl Menzo Idool
(...)
Oh ok, nou vond het wel een leuke club, met ook zo'n oude gezellige kantine, die hebben wij ook. Dat zijn ook écht de allergezelligste kantines vind ik 
Precies en geen patat van een bordje 
|
|
|
AFCA 428 International
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 4132 Reg.: 6 september 2005 | De trainer van de zaterdag 1 is echt een topvent. Geweldig persoon en ook zo sociaal naar het 2e toe.

|
|
|
quote: AFCA 428 schreef:
De trainer van de zaterdag 1 is echt een topvent. Geweldig persoon en ook zo sociaal naar het 2e toe.

hehehe ik maak me er niet eens meer druk om.
Gelukkig loopt mijn contract bij Nfc aan het eind van dit seizoen af. Komende zomer ben ik vrij om te gaan waar ik wil.

|
|
|
erikpele Basisspeler Winnaar Ajax Quiz Seizoen 2004/2005, 2005/2006
Uit: Badhoevedorp Vak: 117 Posts: 933 Reg.: 10 december 2002 |
quote: Clarence Seedorf -10 schreef:
(...)
hehehe ik maak me er niet eens meer druk om.
Gelukkig loopt mijn contract bij Nfc aan het eind van dit seizoen af. Komende zomer ben ik vrij om te gaan waar ik wil.

Zondag 1 van NFC?? Gezellig he met die Van Velzen in de goal 
|
|
|
quote: erikpele schreef:
(...)
Zondag 1 van NFC?? Gezellig he met die Van Velzen in de goal 
Ik speel in de zaterdag selectie. Maar ik heb wel gehoord over een Van Velzen. Weinig goeds als ik eerlijk ben.
|
|
|
erikpele Basisspeler Winnaar Ajax Quiz Seizoen 2004/2005, 2005/2006
Uit: Badhoevedorp Vak: 117 Posts: 933 Reg.: 10 december 2002 |
(...)
Ik speel in de zaterdag selectie. Maar ik heb wel gehoord over een Van Velzen. Weinig goeds als ik eerlijk ben.
Is de keeper van zondag 1 NFC... Wat je dan waarschijnlijk gehoord hebt is dat ie gek is! Maar ja, alle keepers hebben iets aparts, zo ook hij. Hij is een topkeeper en altijd leuk voor wat leedvermaak in het veld... Zo gek als een deur!!
|
|
|
quote: erikpele schreef:
(...)
Is de keeper van zondag 1 NFC... Wat je dan waarschijnlijk gehoord hebt is dat ie gek is! Maar ja, alle keepers hebben iets aparts, zo ook hij. Hij is een topkeeper en altijd leuk voor wat leedvermaak in het veld... Zo gek als een deur!!
Ja van wat ik gehoord heb is het inderdaad een vreemde vogel. Over ze kwaliteiten hebben ze verder niks gezegd.
Maar jij heb zelf ook bij Nfc gespeeld begrijp ik uit je woorden? Of speel je er nog?
|
|
|
Dijkstra Ajacied Forever Moderator
Uit: Groningen Vak: - Posts: 11061 Reg.: 29 mei 2001 | Dames kan dit theekransje niet via de chat of per PM gecontinueerd worden? 
|
|
|
quote: Dijkstra Ajacied Forever schreef:
Dames kan dit theekransje niet via de chat of per PM gecontinueerd worden? 
We zullen het per PM voortzetten dame
Dan kunnen we hier on topic over het zo geliefde programma studio voetbal.
|
|
|
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 1878 Reg.: 25 september 2005 | Vanavond is Arie Haan te gast bij Studio voetbal. Lijkt me niet echt een boeiende gast eerlijk gezegd...
|
|
|
Stanley Purl Menzo Idool
Vanavond is Arie Haan te gast bij Studio voetbal. Lijkt me niet echt een boeiende gast eerlijk gezegd...
Arie Haan kun je het zo goed uitnodigen voor een reisprogramma. Ongelooflijk die heeft ook overal gezeten en nergens zijn contract uitgediend.
|
|
|
CSI_MIAMI Regelmatige invaller
Uit: Nijmegen Vak: 413 Posts: 726 Reg.: 11 juli 2003 |
Vanavond is Arie Haan te gast bij Studio voetbal. Lijkt me niet echt een boeiende gast eerlijk gezegd...
Vond het best meevallen.. had wel wat nuttige opmerkingen..
|
|
|