| Poster | | Topic: Studio Voetbal seizoen 2007/2008 |  |
|
Lederen Knikker  International
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 5460 Reg.: 28 juni 2005 |
quote: pjerkus schreef:
Huntelaar was dus liever naar Louis van Gaal gegaan volgens speentiet Borst. Hij blijft zooo vervelend.
Borst kletst uit z'n nek iedereen weet dat hij Ajax fan was. Hij heeft zelfs Feyenoord ervoor geweigerd toen PSV een ruilhandeltje wilde opzetten.
Ik kijk het overigens niet meer, vind het programma zo mogelijk een nog lager niveau hebben dan VI. Een knappe prestaties als je nagaat dat Babs presenteert (ook alleen maar omdat haar papa beroemd is), van Hanegem niet meer op de hoogte is van het Neerlands voetbal, Derksen enorm vaak uit z'n nek kletst, en de gasten vaak van dermate kots niveau zijn dat je het liefst snel wegzapt (Danny Buijs, Henk Timmer, Boem Boem Theo en al die andere toppers van Feyenoord).
Maar Cheque van Gelder haalt de ene na de ander verzonnen nieuwtje uit z'n anus, Tiet hangt de irritante moraalridder uit (was Tiet het niet die 2 seizoenen geleden of zo een scheidsrechter uitschold?) en the less said about die fluim van een Mulder the better.
[Dit bericht is veranderd door Lederen Knikker (op 3 december 2006 23:47:24).]
|
|
|
Meerkoet Vedette
Uit: Moraalridderend Holland Vak: 402 Posts: 1919 Reg.: 23 december 2001 | Ik kijk uit principe al niet meer.
Vind het verworden tot riool journalistiek.
Hoorde van mijn collega dat hij nu weer probeerd te stoken door te zeggen dat HTC alleen maar van Babel houd en niet van KJH.
En dat KJH liever naar AZ had gegaan.
Is Hugo naast mongeaul nu ook al helderziend ?
Wat een onzin.
Youri neemt niemand serieus toch ?
Tja en Jack.
Die mag wel snel eens zijn excuses doen voor verkeerde berichtgeving omtrent Rosales.
Niet alleen is hij door dit soort uitspraken niet meer geloofwaardig, maar ik hoorde in het home dat er een paar jongens (gelukkig) waren tegengehouden om verhaal te gaan halen bij AFC (daar hobbelt Sjek mee in een lager elftal).
Misschien een leuk idee voor Wesley om eens te vragen waar Hugo de visioenen vandaan haalt omdat hij weet wat HTC denkt en waar Sjek het grote nieuws vandaan haalde dat Rosales weg wilde.
|
|
|
sissi Ballenjongen
Vak: - Posts: 33 Reg.: 11 januari 2006 | dat van ten cate klopt die zit de laatste tijd
steeds te zeiken tegen klaas!!!!!
|
|
|
Die Lange Regelmatige invaller
Uit: Hoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 712 Reg.: 8 december 2004 | Geen Wesley Sneijder, maar Michael van Praag vanavond te gast. Zal dus weinig interessant worden.
|
|
|
UOnly International
Uit: Zevenaar Vak: 409 Posts: 1474 Reg.: 9 maart 2001 | Tering, krijgen we dat gezeik over zijn "evenementenwet" weer 
|
|
|
Aramz Geselecteerd voor Oranje
Uit: Leeuwarden Vak: - Posts: 1184 Reg.: 24 oktober 2004 | Ik denk maar dat ik het voor dit keer oversla!
|
|
|
Gran Via Regelmatige invaller
Vak: 112 Posts: 880 Reg.: 3 oktober 2006 |
quote: Die Lange schreef:
Geen Wesley Sneijder, maar Michael van Praag vanavond te gast. Zal dus weinig interessant worden.
Misschien gaat hij wel boete doen, i.v.m. logo-verkrachting.
|
|
|
Clarence Seedorf -10 International
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 1878 Reg.: 25 september 2005 | Pff waarom komt Sneijder niet. Van Praag is totaal niet boeiend. Gaan ze weer de hele aflevering zeiken over die voetbalwet. Echt zo een uitgekauwd onderwerp.
Als de eerste tien minuten niets zijn gaat de tv maar op talpa.
|
|
|
5-Chivu-voor-Altijd-5 Idool Winnaar WK Klassement Ajax Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Amsterdam Vak: 410 Posts: 4812 Uploads: 1 Reg.: 14 maart 2002 |
quote: Clarence Seedorf -10 schreef:
Pff waarom komt Sneijder niet. Van Praag is totaal niet boeiend. Gaan ze weer de hele aflevering zeiken over die voetbalwet. Echt zo een uitgekauwd onderwerp.
Als de eerste tien minuten niets zijn gaat de tv maar op talpa.
Vloeken in de kerk
Lekker pro evo 6 gaan spelen. had me verheugd op Wesley zijn komst maar waarom die nu er weer niet was. Tsjah geen idee.
|
|
|
Peter Administrator
Uit: Jedi Academy Dordrecht Vak: 119 Posts: 18860 Reg.: 5 juni 2001 | Sneijder wilde zichzelf even in de luwte zetten, komt later wel. Vond Van Praag af en toe wel zinnige dingen zeggen, vooral over die opruïende Feyenoordkrant.
|
|
|
Stanley Purl Menzo Idool
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 11727 Reg.: 1 oktober 2002 | Vanavond met Don Leo. Heeft altijd wel iets zinnigs te melden. Ben benieuwd!
|
|
|
Aramz Geselecteerd voor Oranje
Uit: Leeuwarden Vak: - Posts: 1184 Reg.: 24 oktober 2004 | Ik ga ook zeker weten kijken wat hij te melden heeft over zijn werkzaamheden in Polen!
|
|
|
Lederen Knikker  International
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 5460 Reg.: 28 juni 2005 |
quote: Aramz schreef:
Ik ga ook zeker weten kijken wat hij te melden heeft over zijn werkzaamheden in Polen!
Polen.
Boeiend. Zal wel weer niet over voetbal gaan verder. Heel veel gezeik over die voetbalwet weer want die gasten hebben geen livebeelden van de wedstrijden.
|
|
|
Amsterdammer Basisspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 902 Reg.: 12 januari 2005 | Als het over nationale elftallen gaat dan zal het wel weer niks worden. Hatelijk onderwerp vind ik dat......
|
|
|
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 1878 Reg.: 25 september 2005 | Pff niks tegen Beenhakker hoor, maar die komt ook redelijk vaak bij Sutdio voetbal. Hij doet het leuk bij Polen, maar kan me niet voorstellen dat het een heel boeiende aflevering gaat worden. Wordt een beetje moe van continu dezelfde gasten in die voetbalprogramma's.
|
|
|
Stanley Purl Menzo Idool
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 11727 Reg.: 1 oktober 2002 |
Pff niks tegen Beenhakker hoor, maar die komt ook redelijk vaak bij Sutdio voetbal. Hij doet het leuk bij Polen, maar kan me niet voorstellen dat het een heel boeiende aflevering gaat worden. Wordt een beetje moe van continu dezelfde gasten in die voetbalprogramma's.
Don Leo is allang niet meer op tv geweest. Zeker niet meer sinds hij bondscoach is. Ik ben echt benieuwd wat hij daar allemaal doet en of dit echt zijn laatste kunstje is.
|
|
|
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 1878 Reg.: 25 september 2005 | En is het nog een boeiende uitzending geworden?Ik heb niets gezien, heb het maar eens overgeslagen. Heb ik iets gemist of was het zoals gewoonlijk weer saai?
|
|
|
Stanley Purl Menzo Idool
En is het nog een boeiende uitzending geworden?Ik heb niets gezien, heb het maar eens overgeslagen. Heb ik iets gemist of was het zoals gewoonlijk weer saai?
Ik heb wel gekeken maar echt boeiend was het niet. Wel leuk de anecdotes van Don Leo over het ebstuur van Polen. Maar je hebt niet echt iets gemist.
|
|
|
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 1878 Reg.: 25 september 2005 |
quote: Stanley Purl Menzo schreef:
(...)
Ik heb wel gekeken maar echt boeiend was het niet. Wel leuk de anecdotes van Don Leo over het ebstuur van Polen. Maar je hebt niet echt iets gemist.
Zoals ik vooraf al had vewacht dus. Dan neem ik ook niet de moeite om de herhaling te kijken.
|
|
|
KevinAFCA Idool
Uit: Herwen Vak: 126 Posts: 3655 Reg.: 10 maart 2001 |
quote: Stanley Purl Menzo schreef:
(...)
Don Leo is allang niet meer op tv geweest. Zeker niet meer sinds hij bondscoach is. Ik ben echt benieuwd wat hij daar allemaal doet en of dit echt zijn laatste kunstje is.
Open sollicitatie dus richting feyenoord.
Net even de uitzending gekeken op het internet.
Borst past trouwens nog wel even de straat taal toe: 'te ******en'. Moet hij vooral zoveel kritiek hebben op Perez Sneijder wat dat betreft.
|
|
|
UOnly International
Uit: Zevenaar Vak: 409 Posts: 1474 Reg.: 9 maart 2001 | ******en is iets anders dan ******neger...
|
|
|
Onze Nieuwe Coach Vedette
Uit: West-Friesland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2593 Reg.: 31 januari 2002 | Helemaal niet.. ****** is een verschrikkelijke ziekte, en een neger is een algemene benaming voor een kleurling. Dus wat is het verschil?
|
|
|
KevinAFCA Idool
Uit: Herwen Vak: 126 Posts: 3655 Reg.: 10 maart 2001 | Het gaat om het feit dat je het woord ****** gebruikt in welke zins vorm ook. En vooral als JEZELF met het kritiek c.q. verafschuw richting Perez komt.
|
|
|
sanderNR14 Internationale topspeler
Vak: 409 Posts: 2094 Reg.: 15 februari 2005 | Wat een fantastische televisie gister met Gomes!
|
|
|
Stanley Purl Menzo Idool
quote: sanderNR14 schreef:
Wat een fantastische televisie gister met Gomes!
Prachtig inderdaad. Het is niet alleen een wereldkeeper maar ook nog een fantastisch persoon...
|
|
|