| Poster | | Topic: Studio Voetbal seizoen 2007/2008 |  |
|
sanderNR14 Internationale topspeler
Vak: 409 Posts: 2094 Reg.: 15 februari 2005 |
quote: Gran Via schreef:
Het antwoord zit in je vraag verscholen.
Maar dat geloof je toch niet zelf he?
Op het moment dat Borst zijn column schreef heeft hij er echt geen moment aan gedacht dat wat hij schreef zo'n grote invloed zou hebben op de wedstrijd van zondag.
Omdat wat er is gebeurd gewoon volstrekt belachelijk is. Dat verzint zelfs de meest optimistische Spartaan niet van te voren...
|
|
|
Gran Via Regelmatige invaller
Vak: 112 Posts: 880 Reg.: 3 oktober 2006 |
quote: sanderNR14 schreef:
(...)
Maar dat geloof je toch niet zelf he?
Op het moment dat Borst zijn column schreef heeft hij er echt geen moment aan gedacht dat wat hij schreef zo'n grote invloed zou hebben op de wedstrijd van zondag.
Omdat wat er is gebeurd gewoon volstrekt belachelijk is. Dat verzint zelfs de meest optimistische Spartaan niet van te voren...
Ik geloof het zeer zeker. Juist in dit geval had hij de schijn kunnen/moeten vermijden, door dat "nieuws" na de wedstrijd naar buiten te brengen. Er was immers al een week verstreken.
|
|
|
Ik geloof het zeer zeker.
Dus jij vind de beslissing van Bossen -om Sneijder rood te geven, omdat z'n teamgenoot de week ervoor iemand ook had uitgescholden- niet eens zo heel erg gek?
[Dit bericht is veranderd door sanderNR14 (op 29 november 2006 19:48:06).]
|
|
|
(...)
Dus jij vind de beslissing van Bossen -om Sneijder rood te geven, omdat z'n teamgenoot de week ervoor iemand ook had uitgescholden- niet eens zo heel erg gek?
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld. Feit is dat Bossen heeft toegegeven dat de rode kaart voor Sneijder mede verband houdt met de gebeurtenis rond Perez. De man ging al vooringenomen de wedstrijd in.
|
|
|
AFC Ajax is the Best Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1012 Reg.: 10 mei 2003 |
(...)
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld. Feit is dat Bossen heeft toegegeven dat de rode kaart voor Sneijder mede verband houdt met de gebeurtenis rond Perez. De man ging al vooringenomen de wedstrijd in.
Dan zegt dat meer over de scheidsrechter dan over Borst...
|
|
|
quote: AFC Ajax is the Best schreef:
(...)
Dan zegt dat meer over de scheidsrechter dan over Borst...
Ik vind Borst een oelewapper, maar je hebt volkomen gelijk.
|
|
|
Maar dat is toch te belachelijk voor woorden???
Dat kan Borst toch nooit van te voren bedacht hebben?
|
|
|
(...)
Dat kan Borst toch nooit van te voren bedacht hebben?
Ik denk dat je die vetklep nu toch een beetje onderschat.
|
|
|
Oderint Dum Metuant Idool
Vak: 111 Posts: 5281 Reg.: 30 juni 2002 |
Ik denk dat je die vetklep nu toch een beetje onderschat.
Wat een bullshit. Borst doet gewoon zijn (riool)journalistieke plicht...
|
|
|
Groningen Talent
Uit: Groningen Vak: - Posts: 145 Reg.: 22 september 2003 | Erg leuk hoe iedereen (Net als HTC) iemand anders weer de schuld geven. Je doet iets fout dus moet je ervoor gestraft worden. Degene die het als eerste constateerd is dan niet de schuldige! Denk even na....
|
|
|
Vak: 112 Posts: 880 Reg.: 3 oktober 2006 | --Uitspraken en wetenswaardigheden van/over Hugo Borst;
"Ik straf met beledigen"
Zijn columns zijn doorspekt met krachttermen: oprotten, schijt aan, zeikstraal, paardenlul, mafkees.
De columns zijn over: "vleeslullen en bloedlullen", over "negers met een grote en Aziaten met een kleine", over Russische hoeren en gangbangs.
Bij een paardenlul denk ik steevast aan een scheidsrechter".
"Mijn geestelijke leeftijd is altijd twaalf gebleven".
"Op het voetbalveld spuugde ik een gozer vol in z'n bek; ook nog eens onder de ogen van m'n achtjarige zoontje".
--Ziehier het profiel van de 44 jarige Rotterdamse moraalridder met volgens hemzelf "het hart op de goede plaats".
Bron: Vara Gids.
[Dit bericht is veranderd door Gran Via (op 1 december 2006 20:32:24).]
|
|
|
Khalid Boulahrouz Geselecteerd voor Oranje
Uit: In de Achterhoek Vak: 112 Posts: 3490 Reg.: 13 januari 2006 | Wie er vanavond eigenlijk te gast?
|
|
|
Clarence Seedorf -10 International
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 1878 Reg.: 25 september 2005 |
quote: Khalid Boulahrouz schreef:
Wie er vanavond eigenlijk te gast?
Vorige week zei Jack van Gelder dat Barry Hughes te gast zou zijn deze week als ik me het goed herrinner. Op teletekst staat niks, dus ik ga er vanuit dat Barry Hughes ook echt te gast is vanavond.
|
|
|
Stanley Purl Menzo Idool
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 11727 Reg.: 1 oktober 2002 |
quote: Clarence Seedorf -10 schreef:
(...)
Vorige week zei Jack van Gelder dat Barry Hughes te gast zou zijn deze week als ik me het goed herrinner. Op teletekst staat niks, dus ik ga er vanuit dat Barry Hughes ook echt te gast is vanavond.
Jezus dat worden annecdotes over gebeurtenissen toen jij nog niet eens leefde Clarence. Wat een drama. Het is best een vermakelijke man maar de gemiddelde kijker zal hem amper kennen.
[Dit bericht is veranderd door Stanley Purl Menzo (op 3 december 2006 21:12:49).]
|
|
|
Meerkoet Vedette
Uit: Moraalridderend Holland Vak: 402 Posts: 1919 Reg.: 23 december 2001 | Ik hoop dat Barry er is.
Was altijd leuk en bij Sparta en Haarlem heeft deze man toendertijd best wel wat neergezet.
En het is een man met karakter en humor die vaak afrekende met de typisch betweterige Nederlandse journalistiek.
Denk dat het een leuke uitzending wordt.
|
|
|
Vak: 409 Posts: 2094 Reg.: 15 februari 2005 | Barry Hughes, de man die Go Ahead in 1971 de toevoeging "Eagles" gaf...
|
|
|
can-o Idool
Uit: amsterdam Vak: - Posts: 3893 Reg.: 22 juli 2002 | Die is toch al zwaar aan het dementeren geslagen?
Voor het niveau van de uitzending zal dat overigens weinig uitmaken.
|
|
|
pjerkus Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 281 Reg.: 11 juni 2005 | Huntelaar was dus liever naar Louis van Gaal gegaan volgens speentiet Borst. Hij blijft zooo vervelend.
|
|
|
freezl Internationale topspeler
Uit: valkenswaard Vak: - Posts: 2852 Reg.: 26 september 2004 |
quote: pjerkus schreef:
Huntelaar was dus liever naar Louis van Gaal gegaan volgens speentiet Borst. Hij blijft zooo vervelend.
Borst zit er ver langs,Klaas altijd al fan van Ajax geweest,grotere club,meer in de picture en daarnaast is het aanblijven van trainers zeer ongewis en zou de kans dat je het daar op gokt wel erg groot zijn etc etc
Al met al Bull-shit en weer een poging om een vuurtje aan te wakkeren......... 
|
|
|
Stanley Purl Menzo Idool
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 11727 Reg.: 1 oktober 2002 | Volgende week komt Sneijder. Ben benieuwd.....
|
|
|
KevinAFCA Idool
Uit: Herwen Vak: 126 Posts: 3655 Reg.: 10 maart 2001 | Volgende week: Wesley Sneijder!
|
|
|
Vak: 409 Posts: 2094 Reg.: 15 februari 2005 | Volgende week dus weer een goeie reden om te kijken.
|
|
|
pjerkus Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 281 Reg.: 11 juni 2005 | ja maar Klaas voelt aan dat HTC een voorkeur voor Babel heeft... ook weer voor het laatst dat ik daar naar keek.
|
|
|
Vak: 112 Posts: 880 Reg.: 3 oktober 2006 | Misschien kan Wesley deze week eens contact op nemen met de Russische geheime dienst.
|
|
|
5-Chivu-voor-Altijd-5 Idool Winnaar WK Klassement Ajax Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Amsterdam Vak: 410 Posts: 4812 Uploads: 1 Reg.: 14 maart 2002 | Haha die Hughes. Wel is beelden van hem gezien maar wat een mannetje was dat vroeger zeg. hehe. Volgende week wordt interessant met Wesley.
|
|
|