| Poster | | Topic: Studio Voetbal seizoen 2007/2008 |  |
|
GangstaRiB Icoon
Uit: Purmerend Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6201 Reg.: 8 maart 2001 |
quote: Tikkie Terug schreef:
Zo, wat zat die Waterreus gisteren de Calimero uit te hangen zeg. Lachwekkend. Meneertje wil graag voorzitter van psv worden. Ben bang dat zijn iq zelfs te laag is voor schoonmaker van de wc's.
Verder zat meneer (net als elke speler van onder de rivieren) te janken over het selectiebeleid van Marco. Prima, maar kom niet aan met je vriendjespolitiek. Hij nam het op voor Ruud en van Bommel. Logisch, zijn toch Psv'ers... 
En het had helemaal niks te maken met dat hij Ruud en Mark goede kende..
Half uur later op Talpa werd eventjes fijn gewezen op het feit waarom Ruudje gepasseerd wordt. Kreeg geen voet aan de grond tegen een verdediger van Getafe.
Verder was het inderdaad weer Calimero-tijd. Brabant,Limburg en Zuid-Holland "houden" niet meer van Oranje. Waterreus hield ook niet meer van Oranje... Snif snif wat een ramp.
|
|
|
Meerkoet Vedette
Uit: Moraalridderend Holland Vak: 402 Posts: 1919 Reg.: 23 december 2001 | Was wel lachen met Waterreus.
Hij vind het maar niets dat van Basten aan vriendjespolitiek doet.
En wat doet hij zelf .....
Hij komt alleen op voor van Bommel Lodewijks en Nistelrooy.
De rest "interesseert hem niets".
Dat heet dus ook ook vriendjespolitiek.
Verder heel kinderachtig naar Amsterdam toe.
Ik kan maar één ding zeggen.
CALIMERO !!!
|
|
|
Stanley Purl Menzo Idool
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 11727 Reg.: 1 oktober 2002 | Ik vond Waterreus altijd wel oke eerlijk gezegd. Eerlijke en duidelijke mening maar gisteraavond was het calimero gehalte wel erg hoog.
Al kan ik mij wel aansluiten bij zijn verhaal over het verval van Oranje. Dat is gewoon waar. het stelt allemaal niet veel meer voor. Echte helden zoals vroeger heeft Oranje niet meer.
|
|
|
MijMark  International
Vak: 424 Posts: 1685 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 | Gisteren weinig bijzondere uitzending. 1 ding viel me wel op. Borst ging aangeven na het filmpje van die maloten bij de training van de ************ dat het er maar een paar waren. (ging over dat ze alle spelers, met name Harry, uitscholden en Bonfire was juist goed, want hij kreeg rood) Maar ik je kon toch overduidelijk zien én horen dat ze van een groot deel van het altijd trouwe legioen een staande ovatie kregen na hun rode kaarten tegen Ons Aller Ajax (In ieder geval bij bonfire).
|
|
|
Godenzoon Lid 2de elftal
Uit: Amsterdam Vak: 415 Posts: 413 Reg.: 28 oktober 2002 | Ik vond het ook een slappe aflevering. Het ging weer eens over van Basten en zijn beleid, wat onderhand mijn strot uitkomt. Gister heb ik zowaar gezapt naar Talpa.
|
|
|
can-o Idool
Uit: amsterdam Vak: - Posts: 3893 Reg.: 22 juli 2002 |
quote: Godenzoon schreef:
Ik vond het ook een slappe aflevering. Het ging weer eens over van Basten en zijn beleid, wat onderhand mijn strot uitkomt. Gister heb ik zowaar gezapt naar Talpa.
Ik moetbekennen dat ik dat tegenwoordig ook wel eens doe. Eenvoud loont, dat stomme sportcafe wilde te veel terwijl ze nu Europese doelpunten hebben en simpel geouwehoer.
De grote Jack van Gelder Personalityshow wordt wel heel voorspelbaar.
|
|
|
Luutje International
Uit: Brabant Vak: 413 Posts: 1422 Reg.: 31 mei 2003 | Leuk toch persconferenties van Van Basten kijken?
Wat een schijtprogramma is het geworden zeg. En alleen maar omdat ze te kinderachtig zijn om veel aandacht aan de eredivisie te besteden omdat ze de rechten niet meer hebben. Talpa is een uitstekend alternatief.
|
|
|
ForzaGrandeIbra Vedette
Uit: Haarlem Vak: 428 Posts: 2109 Reg.: 29 december 2003 | Dat gemis van Eredivisie-beelden weegt zwaar voor de NOS. Dat Studio Voetbal gaat tegenwoordig nergens meer over als je de perschef van NL XI-tal en die assistent van Hiddink uitnodigt. Dat nieuwe programma op Talpa bevalt me wel, gaat tenminste over voetbal.
|
|
|
KevinAFCA Idool
Uit: Herwen Vak: 126 Posts: 3655 Reg.: 10 maart 2001 | Na een oproep van Van Gelder aan Wouter Bos, Jan Marijnissen, Jan Peter Balkenende en Mark Rutten om naar Studio voetbal te komen.
Komen daadwerkelijk Wouter Bos en Jan Marijnissen
Toch wel benieuwd naar hun voetbal 'visie'
|
|
|
AFCA 428 International
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 4132 Reg.: 6 september 2005 | Perfecte timing. Ajax-psv is gespeeld en we krijgen politici op bezoek. Dat wordt dus studio voetbal overslaan.
|
|
|
Sven Moderator
Uit: ...Spijkenisse... Vak: 424 Posts: 7513 Reg.: 6 december 2000 | En Wouter 'Feyenoord is mijn cluppie' Bos zal zeker wel wat interessants te melden hebben naar aanleiding van Willem II - Feyenoord....
Verkiezingen zijn belangrijk, maar om nou Studio Voetbal als platform te gaan gebruiken. Voetbal en linkse politici? Waarvan er 1 voor Feyenoord is? Ik sla over.
|
|
|
Onze Nieuwe Coach Vedette
Uit: West-Friesland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2593 Reg.: 31 januari 2002 | Ze zijn allebei voor Feyenoord, en dat op de dag van Ajax-Psv Die (s)linkse Nos ook altijd 
|
|
|
KevinAFCA Idool
Uit: Herwen Vak: 126 Posts: 3655 Reg.: 10 maart 2001 |
quote: Onze Nieuwe Coach schreef:
Ze zijn allebei voor Feyenoord, en dat op de dag van Ajax-Psv Die (s)linkse Nos ook altijd 
Achja het zal toch wel weer gaan over het niet selecteren van Van Bommel Ze kunnen het daar beter Studio Nederlands Elftal noemen
|
|
|
Abu Geselecteerd voor Oranje
Vak: 404 Posts: 1044 Reg.: 6 december 2005 | Misschien gaan ze het wel hebben over elementaire zaken als de voetbalwet, belang van grote tournooien (WK's olympics) voor het land, obitas..
Kortom er is meer in het leven van Ajax-PSv (maar morgen ff niet) 
|
|
|
pavel  Regelmatige invaller
Uit: den haag Vak: 127 Posts: 644 Reg.: 20 januari 2004 | Linkse rakker Marijnissen verteld dan voor de 100e keer dat zijn autoramen erbij Feyenoord zijn uitgeslagen omdat hij een groen geel treintje in ze auto had staan. Altijd als het over voetbal gaat. En sindsdien is hij niet meer in een stadion geweest.( 20 jaar geleden gebeurd).
Ben benieuwd wie er echt komen. Eigenlijk te gek voor woorden op de dag van Ajax-psv. Kenners horen er te zitten.
Bos is voor Feyenoord, Balkenende is neutraal, kost stemmen anders. Rutte is voor Hdm, hockey dus.
Zolang er maar geen autistische mensen komen als vorige week. Affelay durfde niemand in de ogen te kijken en er kwam geen zinnig woord uit.
|
|
|
van Reenen Bankzitter
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 537 Reg.: 23 juni 2002 | Als er nu nog Feyenoorders gaan roepen dat de NOS een Ajax-kliek is weet ik het ook niet meer 
|
|
|
ArenA Administrator Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05
Uit: Zeist Vak: 420 Posts: 8721 Reg.: 18 april 2002 |
quote: pavel schreef:
Eigenlijk te gek voor woorden op de dag van Ajax-psv. Kenners horen er te zitten.
Eigenlijk wel..ze gaan dus de wedstrijd van de dag c.q. de wedstrijd van de 1e seizoenshelft bespreken met 2 feyenoord supporters, als 1 daarvan nu psv fan of Ajacied was en de wedstrijd gezien zou hebben.
De keuze zal waarschijnlijk een keer de kant van Talpa opvallen zondag.
|
|
|
Clarence Seedorf -10 International
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 1878 Reg.: 25 september 2005 | Deze onzin ga ik echt niet kijken. Is er een topper gespeeld en dan krijg je zulke gasten. Ik maak denken dat het een voetbalprogramma is. Die politici gaan maar lekker over hun eigen gebied lullen. Tijdens studio voetbal wil ik naar voetbaldiscussies kunnen kijken.
|
|
|
Oderint Dum Metuant Idool
Vak: 111 Posts: 5281 Reg.: 30 juni 2002 |
quote: pavel schreef:
Rutte is voor Hdm, hockey dus.
Rutte is ook *********, las ik vorige week in de Sportweek. Eigenlijk te gek voor woorden natuurlijk dat 3 van zulke infantiele figuren een gooi doen naar de macht in Nederland. Waar gaat het heen met dit land?
|
|
|
Oude logo is echte logo Talent
Vak: 410 Posts: 165 Reg.: 29 juli 2005 | Wat een K U T uitzending......
quote: Linkse rakker Marijnissen verteld dan voor de 100e keer dat zijn autoramen erbij Feyenoord zijn uitgeslagen omdat hij een groen geel treintje in ze auto had staan. Altijd als het over voetbal gaat. En sindsdien is hij niet meer in een stadion geweest.( 20 jaar geleden gebeurd).
Het kwam inderdaad weer langs.
Die Mulder spoort (net als z'n vader) echt TOTAAL niet. Wat een simpele gast. Het ging ook lekker over voetbal.
Op de dag van Ajax-p$v nog wel. 
|
|
|
Cosmo II Ballenjongen
Posts: 41 Reg.: 14 augustus 2006 | Mulder kwam met een onnavolgbaar monoloog over vis.... Het is aan die waaibomen van politici te danken dat ze er nog een propagandische draai aan konden geven, want cheque van Gelder en Borst wisten niet meer waar ze het zoeken moesten. Ongelooflijk dat die Mulder voor zijn aanwezigheid betaald wordt. Z'n pa heeft ook wat met vis gemeen; zijn voetbalintelligentie. Als je als analyticus niets boeiends ziet aan AJAX p$v dan kan je beter op de markt gaan staan.
Even een duit in het zakje van deze leek: eerste helft Ajax: masterclass forechecking, bij balbezit 11 man op de helft van die gloeilampen, Ajax oppermachtig op het middenveld, bij vlagen ouderwets one-touch-football, Stam belachelijk foutloze wedstrijd.
Goedenavond.
|
|
|
Dijkstra Ajacied Forever Moderator
Uit: Groningen Vak: - Posts: 11061 Reg.: 29 mei 2001 |
quote: Cosmo II schreef:
Even een duit in het zakje van deze leek: eerste helft Ajax: masterclass forechecking, bij balbezit 11 man op de helft van die gloeilampen, Ajax oppermachtig op het middenveld, bij vlagen ouderwets one-touch-football, Stam belachelijk foutloze wedstrijd.
Goedenavond.
Die Stekelenburg moet eens z'n aandacht aan het keepen besteden, in plaats van one-touch-football op de helft van PSV te spelen. 
|
|
|
Cosmo II Ballenjongen
Posts: 41 Reg.: 14 augustus 2006 | Ja, ik vroeg me ook al af, waarom blijft Stekel niet gewoon in z'n hok. Kamikaze tactiek van Henkie waarschijnlijk.
Scherp hoor DAF (Of dom van mij)
|
|
|
UOnly International
Uit: Zevenaar Vak: 409 Posts: 1474 Reg.: 9 maart 2001 | Voetbal wet kwam ook weer eens voorbij. Moest er zeker komen volgens de politici want volgens hun heeft het zo verschrikkelijk goed gewerkt in engeland Beter gaan ze ff informeren hoe het echt zit en gaan ze er dan over praten...
|
|
|
Keje Molenaar Vedette
Vak: 124 Posts: 2183 Reg.: 26 februari 2004 | Wat een heldenuitzending. Ik weet niet wat Mulder voor de uitzending tot zich genomen had, maar dat spul is in ieder geval niet goed voor z'n hersenen. Dan ook nog Marijnissen en Bos die zo hard hun best deden om goed over te komen op wat zij als het voetbalpubliek zien: 'we moeten gewoon hard werken'. Kortom: Feyenoorders. Ik was wel blij dat onze JP er niet was. Ik moet er niet aan denken om een uur lang monologen aan te horen die steevast zo beginnen: 'waar het om gaat is dit...'
|
|
|